アイルランドのカラーコスメティックColour Cosmetics in Ireland COVID-19」危機の最中、消費者の外出時間や対人関係が大幅に減少したため、メイクアップ製品のニーズは減少した。危機の最中、消費者はSARS-CoV-2ウイルスに感染する恐れがあったため、家にいなければならなかっ... もっと見る
サマリーCOVID-19」危機の最中、消費者の外出時間や対人関係が大幅に減少したため、メイクアップ製品のニーズは減少した。危機の最中、消費者はSARS-CoV-2ウイルスに感染する恐れがあったため、家にいなければならなかったり、外出を制限されたりしていたのである。インドネシアでは、多くの女性が長期にわたって自宅待機を余儀なくされ、仕事や勉強をし、社会的な集まりは禁止されたり、厳しく制限された。Euromonitor Internationalの調査レポート「インドネシアのカラーコスメティック」は、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲カラーコスメティックセット/キット、アイメイクアップ、フェイシャルメイクアップ、リップ製品、ネイル製品。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入される理由は? * カラーコスメティック市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Colour Cosmetics in IndonesiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables COLOUR COSMETICS IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS COVID-19 restrictions undermine demand for colour cosmetics Colour cosmetics industry is predicted to gradually recover Developing a distinctive offer is a challenge in crowded category PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Players continuously innovate products and services to score sales Price-sensitivity set to play key role in demand Return of on-the-go demand for colour cosmetics offers strong growth potential CATEGORY DATA Table 1 Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Colour Cosmetics: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Colour Cosmetics: % Value 2018-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Eye Make-up: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Facial Make-up: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Lip Products: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Nail Products: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Premium Colour Cosmetics: % Value 2018-2021 Table 10 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe need for make-up products dwindled in the midst of the COVID-19 crisis because consumers spent far less time outside their homes and engaging in in-person social interactions. During the crisis, consumers were either required to stay at home or limited their away-from-home activities due to the fear of contracting the SARS-CoV-2 virus. For long periods, many females in Indonesia were working or studying from home because of lockdown measures, while social gatherings were banned or heavily re... Table of ContentsColour Cosmetics in IndonesiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables COLOUR COSMETICS IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS COVID-19 restrictions undermine demand for colour cosmetics Colour cosmetics industry is predicted to gradually recover Developing a distinctive offer is a challenge in crowded category PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Players continuously innovate products and services to score sales Price-sensitivity set to play key role in demand Return of on-the-go demand for colour cosmetics offers strong growth potential CATEGORY DATA Table 1 Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Colour Cosmetics: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Colour Cosmetics: % Value 2018-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Eye Make-up: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Facial Make-up: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Lip Products: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Nail Products: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Premium Colour Cosmetics: % Value 2018-2021 Table 10 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
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2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |