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中国におけるカラー化粧品


Colour Cosmetics in China

カラーコスメティックは、2020年の大幅な減少を受け、現在の金額と数量で2桁の伸びを記録し、傑出した2021年を経験した。この結果、全体の需要は2019年の水準をわずかに下回ったものの、金額売上は大流行前の数字... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月9日 US$990
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31 英語

 

サマリー

カラーコスメティックは、2020年の大幅な減少を受け、現在の金額と数量で2桁の伸びを記録し、傑出した2021年を経験した。この結果、全体の需要は2019年の水準をわずかに下回ったものの、金額売上は大流行前の数字を上回った。2021年には、年金制度からの10%の連続的な引き出しと、政府による金銭的補助が消費者に追加収入を与えた結果、金融流動性にアクセスできたことが成長の原動力となった。

Euromonitor Internationalの調査レポート「チリのカラーコスメティック」は、国レベルでの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017年から2021年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。

製品のカバー範囲カラーコスメティックセット/キット、アイメイクアップ、フェイシャルメイクアップ、リップ製品、ネイル製品。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入される理由は?
* カラーコスメティック市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。
* 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Colour Cosmetics in Chile
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

COLOUR COSMETICS IN CHILE
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Colour cosmetics achieves significant value growth in 2021, far exceeding 2019 sales, driven by access to financial liquidity and reopening of physical non-essential channels
Premium brands stand out in their campaigns to attract customers, achieving important share gain
L'Oréal launches its first cosmetic packaging that reduces plastic use by 45% and includes certified cardboard
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Companies to continue with innovative proposals and trends
Online growth evidence that e-commerce can be a useful tool to attract consumers
Rise of dermocosmetics within the category
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Colour Cosmetics: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Colour Cosmetics: % Value 2018-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Eye Make-up: % Value 2018-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Facial Make-up: % Value 2018-2021
Table 7 LBN Brand Shares of Lip Products: % Value 2018-2021
Table 8 LBN Brand Shares of Nail Products: % Value 2018-2021
Table 9 LBN Brand Shares of Premium Colour Cosmetics: % Value 2018-2021
Table 10 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2021-2026
Table 11 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN CHILE
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Colour cosmetics experienced an outstanding 2021, recording double-digit current value and volume growth following the significant declines of 2020. This resulted in value sales surpassing pre-pandemic figures, although overall demand remained marginally below 2019 levels. Growth was driven by access to financial liquidity in 2021 as a result of the successive withdrawals of 10% from the pension system and the monetary subsidies granted by the government, which gave consumers additional income.

Euromonitor International's Colour Cosmetics in Chile report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Colour Cosmetics Sets/Kits, Eye Make-Up, Facial Make-Up, Lip Products, Nail Products.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Colour Cosmetics market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Colour Cosmetics in Chile
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

COLOUR COSMETICS IN CHILE
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Colour cosmetics achieves significant value growth in 2021, far exceeding 2019 sales, driven by access to financial liquidity and reopening of physical non-essential channels
Premium brands stand out in their campaigns to attract customers, achieving important share gain
L'Oréal launches its first cosmetic packaging that reduces plastic use by 45% and includes certified cardboard
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Companies to continue with innovative proposals and trends
Online growth evidence that e-commerce can be a useful tool to attract consumers
Rise of dermocosmetics within the category
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Colour Cosmetics: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Colour Cosmetics: % Value 2018-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Eye Make-up: % Value 2018-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Facial Make-up: % Value 2018-2021
Table 7 LBN Brand Shares of Lip Products: % Value 2018-2021
Table 8 LBN Brand Shares of Nail Products: % Value 2018-2021
Table 9 LBN Brand Shares of Premium Colour Cosmetics: % Value 2018-2021
Table 10 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2021-2026
Table 11 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN CHILE
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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