世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

南アフリカのアパレルアクセサリー


Apparel Accessories in South Africa

ほとんどのアパレルアクセサリーは、レビュー期間終了に向けて小売数量と金額の減少を経験しました。カテゴリーによってパフォーマンスに大きなばらつきがあるものの、その他のアパレルアクセサリーは2020年と202... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年4月27日 US$990
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
18 英語

 

サマリー

ほとんどのアパレルアクセサリーは、レビュー期間終了に向けて小売数量と金額の減少を経験しました。カテゴリーによってパフォーマンスに大きなばらつきがあるものの、その他のアパレルアクセサリーは2020年と2021年に最も好調なパフォーマンスを記録した。そのため、2021年の現在価値売上は2桁増を続けている。このカテゴリーの製品の大半は、アパレルアクセサリー店やアパレル専門店を通じて販売されている。多くの南アフリカ人が在宅勤務を続けているため、ディマン...

Euromonitor Internationalの南アフリカのアパレルアクセサリに関するレポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データと流通形態別の分析を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える重要な要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品ベルト、手袋、帽子/キャップ、その他のアパレルアクセサリー、スカーフ、ネクタイ。

データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* アパレルアクセサリー市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Apparel Accessories in South Africa
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

APPAREL ACCESSORIES IN SOUTH AFRICA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Demand for most apparel accessories continues to decline
Face masks driving value growth of overall apparel accessories
Cash-restrained consumers and changing styles limit growth of accessories
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Demand for other apparel accessories expected to remain strong
Unstable local economy likely to lead to further discounts and promotions
Growth of digital and online apparel accessories stores will help to sustain sales
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Apparel Accessories by Category: Volume 2016-2021
Table 2 Sales of Apparel Accessories by Category: Value 2016-2021
Table 3 Sales of Apparel Accessories by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 4 Sales of Apparel Accessories by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 NBO Company Shares of Apparel Accessories: % Value 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Apparel Accessories: % Value 2018-2021
Table 7 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: Volume 2021-2026
Table 8 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: Value 2021-2026
Table 9 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 10 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: % Value Growth 2021-2026
APPAREL AND FOOTWEAR IN SOUTH AFRICA
EXECUTIVE SUMMARY
Apparel and footwear in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for apparel and footwear?
MARKET DATA
Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021
Table 12 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021
Table 13 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 14 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 15 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021
Table 16 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021
Table 17 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021
Table 18 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021
Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026
Table 20 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026
Table 21 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 22 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Most apparel accessories experienced declining retail volume and value declines towards the end of the review period. While performances varied widely across the category, other apparel accessories recorded the strongest performance in 2020 and 2021. Therefore, current value sales in 2021 continued to rise by double digits. The majority of the category’s products are sold through apparel accessories stores and apparel specialists. Since many South Africans have continued to work from home, deman...

Euromonitor International's Apparel Accessories in South Africa report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021 and analysis by distribution format allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, leading brands, and offers strategic analysis of key factors influencing the market. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Belts, Gloves, Hats/Caps, Other Apparel Accessories, Scarves, Ties.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Apparel Accessories market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Apparel Accessories in South Africa
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

APPAREL ACCESSORIES IN SOUTH AFRICA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Demand for most apparel accessories continues to decline
Face masks driving value growth of overall apparel accessories
Cash-restrained consumers and changing styles limit growth of accessories
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Demand for other apparel accessories expected to remain strong
Unstable local economy likely to lead to further discounts and promotions
Growth of digital and online apparel accessories stores will help to sustain sales
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Apparel Accessories by Category: Volume 2016-2021
Table 2 Sales of Apparel Accessories by Category: Value 2016-2021
Table 3 Sales of Apparel Accessories by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 4 Sales of Apparel Accessories by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 NBO Company Shares of Apparel Accessories: % Value 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Apparel Accessories: % Value 2018-2021
Table 7 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: Volume 2021-2026
Table 8 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: Value 2021-2026
Table 9 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 10 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: % Value Growth 2021-2026
APPAREL AND FOOTWEAR IN SOUTH AFRICA
EXECUTIVE SUMMARY
Apparel and footwear in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for apparel and footwear?
MARKET DATA
Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021
Table 12 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021
Table 13 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 14 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 15 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021
Table 16 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021
Table 17 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021
Table 18 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021
Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026
Table 20 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026
Table 21 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 22 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/27 10:26

159.18 円

166.34 円

202.23 円

ページTOPに戻る