南アフリカのアパレルアクセサリーApparel Accessories in South Africa ほとんどのアパレルアクセサリーは、レビュー期間終了に向けて小売数量と金額の減少を経験しました。カテゴリーによってパフォーマンスに大きなばらつきがあるものの、その他のアパレルアクセサリーは2020年と202... もっと見る
サマリーほとんどのアパレルアクセサリーは、レビュー期間終了に向けて小売数量と金額の減少を経験しました。カテゴリーによってパフォーマンスに大きなばらつきがあるものの、その他のアパレルアクセサリーは2020年と2021年に最も好調なパフォーマンスを記録した。そのため、2021年の現在価値売上は2桁増を続けている。このカテゴリーの製品の大半は、アパレルアクセサリー店やアパレル専門店を通じて販売されている。多くの南アフリカ人が在宅勤務を続けているため、ディマン...Euromonitor Internationalの南アフリカのアパレルアクセサリに関するレポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データと流通形態別の分析を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える重要な要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品ベルト、手袋、帽子/キャップ、その他のアパレルアクセサリー、スカーフ、ネクタイ。 データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * アパレルアクセサリー市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Apparel Accessories in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables APPAREL ACCESSORIES IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Demand for most apparel accessories continues to decline Face masks driving value growth of overall apparel accessories Cash-restrained consumers and changing styles limit growth of accessories PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Demand for other apparel accessories expected to remain strong Unstable local economy likely to lead to further discounts and promotions Growth of digital and online apparel accessories stores will help to sustain sales CATEGORY DATA Table 1 Sales of Apparel Accessories by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Sales of Apparel Accessories by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Apparel Accessories by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Apparel Accessories by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Apparel Accessories: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Apparel Accessories: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: Volume 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Apparel and footwear in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for apparel and footwear? MARKET DATA Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 12 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 14 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 15 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 17 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 22 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryMost apparel accessories experienced declining retail volume and value declines towards the end of the review period. While performances varied widely across the category, other apparel accessories recorded the strongest performance in 2020 and 2021. Therefore, current value sales in 2021 continued to rise by double digits. The majority of the category’s products are sold through apparel accessories stores and apparel specialists. Since many South Africans have continued to work from home, deman... Table of ContentsApparel Accessories in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables APPAREL ACCESSORIES IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Demand for most apparel accessories continues to decline Face masks driving value growth of overall apparel accessories Cash-restrained consumers and changing styles limit growth of accessories PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Demand for other apparel accessories expected to remain strong Unstable local economy likely to lead to further discounts and promotions Growth of digital and online apparel accessories stores will help to sustain sales CATEGORY DATA Table 1 Sales of Apparel Accessories by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Sales of Apparel Accessories by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Apparel Accessories by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Apparel Accessories by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Apparel Accessories: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Apparel Accessories: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: Volume 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Apparel and footwear in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for apparel and footwear? MARKET DATA Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 12 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 14 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 15 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 17 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 22 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(apparel)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|