オランダのアパレルアクセサリーApparel Accessories in the Netherlands 2021年初頭にオランダで導入された新型ロックダウンは、アパレル小物の着用機会が減少し、回復が遅れました。この状況は、可能な限り自宅で仕事をするよう求められたことにより、さらに悪化しました。2021年第2四... もっと見る
サマリー2021年初頭にオランダで導入された新型ロックダウンは、アパレル小物の着用機会が減少し、回復が遅れました。この状況は、可能な限り自宅で仕事をするよう求められたことにより、さらに悪化しました。2021年第2四半期に外食産業が再開され、規制が解除されたことで、このカテゴリーにはより前向きな見通しが示されました。長時間の封鎖に疲れた消費者は、外食に流れ込みました。このレポートはオランダのアパレルアクセサリーを調査し、国別の市場規模と形態を掲載しています。2017-2021年の最新小売販売データと流通形態別の分析を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える重要な要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品の範囲ベルト、手袋、帽子/キャップ、その他アパレルアクセサリー、スカーフ、ネクタイ。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * アパレルアクセサリー市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Apparel Accessories in the NetherlandsEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables APPAREL ACCESSORIES IN THE NETHERLANDS KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Lockdown measures delay the recovery of apparel accessories Use of face masks no longer a requirement outside of public transport Sales of hats/caps take off as restrictions are eased, with influencers helping to drive demand PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Mixed results expected as face masks come off Consumer base expands Price competition expected to heat up as Dutch consumers go in search of value CATEGORY DATA Table 1 Sales of Apparel Accessories by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Sales of Apparel Accessories by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Apparel Accessories by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Apparel Accessories by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Apparel Accessories: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Apparel Accessories: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: Volume 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN THE NETHERLANDS EXECUTIVE SUMMARY Sales recovery seen in 2021 as the Netherlands lifts restrictions More active lifestyles boost demand for apparel More brands turn their attention to sustainable apparel Shift towards non-store retailing grows through store closures and restrictions Lifting of restrictions and vaccinations fuel confidence in the recovery of apparel and footwear MARKET DATA Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 12 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 14 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 15 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 17 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 22 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe new lockdown that was introduced in the Netherlands in early 2021 delayed the recovery of apparel accessories as people had fewer opportunities to wear these products. This situation was exacerbated by the fact people were asked to work from home where possible. The reopening of foodservice outlets and the lifting of restrictions during the second quarter of 2021 presented a more positive outlook for the category. Consumers who had become tired of the extended lockdown flowed outside to enjo... Table of ContentsApparel Accessories in the NetherlandsEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables APPAREL ACCESSORIES IN THE NETHERLANDS KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Lockdown measures delay the recovery of apparel accessories Use of face masks no longer a requirement outside of public transport Sales of hats/caps take off as restrictions are eased, with influencers helping to drive demand PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Mixed results expected as face masks come off Consumer base expands Price competition expected to heat up as Dutch consumers go in search of value CATEGORY DATA Table 1 Sales of Apparel Accessories by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Sales of Apparel Accessories by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Apparel Accessories by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Apparel Accessories by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Apparel Accessories: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Apparel Accessories: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: Volume 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN THE NETHERLANDS EXECUTIVE SUMMARY Sales recovery seen in 2021 as the Netherlands lifts restrictions More active lifestyles boost demand for apparel More brands turn their attention to sustainable apparel Shift towards non-store retailing grows through store closures and restrictions Lifting of restrictions and vaccinations fuel confidence in the recovery of apparel and footwear MARKET DATA Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 12 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 14 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 15 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 17 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 22 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(apparel)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|