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オランダのアパレルアクセサリー


Apparel Accessories in the Netherlands

2021年初頭にオランダで導入された新型ロックダウンは、アパレル小物の着用機会が減少し、回復が遅れました。この状況は、可能な限り自宅で仕事をするよう求められたことにより、さらに悪化しました。2021年第2四... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月9日 US$650
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19 英語

 

サマリー

2021年初頭にオランダで導入された新型ロックダウンは、アパレル小物の着用機会が減少し、回復が遅れました。この状況は、可能な限り自宅で仕事をするよう求められたことにより、さらに悪化しました。2021年第2四半期に外食産業が再開され、規制が解除されたことで、このカテゴリーにはより前向きな見通しが示されました。長時間の封鎖に疲れた消費者は、外食に流れ込みました。

このレポートはオランダのアパレルアクセサリーを調査し、国別の市場規模と形態を掲載しています。2017-2021年の最新小売販売データと流通形態別の分析を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える重要な要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

製品の範囲ベルト、手袋、帽子/キャップ、その他アパレルアクセサリー、スカーフ、ネクタイ。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* アパレルアクセサリー市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。
* 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Apparel Accessories in the Netherlands
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

APPAREL ACCESSORIES IN THE NETHERLANDS
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Lockdown measures delay the recovery of apparel accessories
Use of face masks no longer a requirement outside of public transport
Sales of hats/caps take off as restrictions are eased, with influencers helping to drive demand
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Mixed results expected as face masks come off
Consumer base expands
Price competition expected to heat up as Dutch consumers go in search of value
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Apparel Accessories by Category: Volume 2016-2021
Table 2 Sales of Apparel Accessories by Category: Value 2016-2021
Table 3 Sales of Apparel Accessories by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 4 Sales of Apparel Accessories by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 NBO Company Shares of Apparel Accessories: % Value 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Apparel Accessories: % Value 2018-2021
Table 7 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: Volume 2021-2026
Table 8 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: Value 2021-2026
Table 9 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 10 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: % Value Growth 2021-2026
APPAREL AND FOOTWEAR IN THE NETHERLANDS
EXECUTIVE SUMMARY
Sales recovery seen in 2021 as the Netherlands lifts restrictions
More active lifestyles boost demand for apparel
More brands turn their attention to sustainable apparel
Shift towards non-store retailing grows through store closures and restrictions
Lifting of restrictions and vaccinations fuel confidence in the recovery of apparel and footwear
MARKET DATA
Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021
Table 12 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021
Table 13 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 14 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 15 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021
Table 16 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021
Table 17 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021
Table 18 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021
Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026
Table 20 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026
Table 21 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 22 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

The new lockdown that was introduced in the Netherlands in early 2021 delayed the recovery of apparel accessories as people had fewer opportunities to wear these products. This situation was exacerbated by the fact people were asked to work from home where possible. The reopening of foodservice outlets and the lifting of restrictions during the second quarter of 2021 presented a more positive outlook for the category. Consumers who had become tired of the extended lockdown flowed outside to enjo...

Euromonitor International's Apparel Accessories in Netherlands report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021 and analysis by distribution format allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, leading brands, and offers strategic analysis of key factors influencing the market. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Belts, Gloves, Hats/Caps, Other Apparel Accessories, Scarves, Ties.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Apparel Accessories market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Apparel Accessories in the Netherlands
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

APPAREL ACCESSORIES IN THE NETHERLANDS
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Lockdown measures delay the recovery of apparel accessories
Use of face masks no longer a requirement outside of public transport
Sales of hats/caps take off as restrictions are eased, with influencers helping to drive demand
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Mixed results expected as face masks come off
Consumer base expands
Price competition expected to heat up as Dutch consumers go in search of value
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Apparel Accessories by Category: Volume 2016-2021
Table 2 Sales of Apparel Accessories by Category: Value 2016-2021
Table 3 Sales of Apparel Accessories by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 4 Sales of Apparel Accessories by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 NBO Company Shares of Apparel Accessories: % Value 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Apparel Accessories: % Value 2018-2021
Table 7 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: Volume 2021-2026
Table 8 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: Value 2021-2026
Table 9 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 10 Forecast Sales of Apparel Accessories by Category: % Value Growth 2021-2026
APPAREL AND FOOTWEAR IN THE NETHERLANDS
EXECUTIVE SUMMARY
Sales recovery seen in 2021 as the Netherlands lifts restrictions
More active lifestyles boost demand for apparel
More brands turn their attention to sustainable apparel
Shift towards non-store retailing grows through store closures and restrictions
Lifting of restrictions and vaccinations fuel confidence in the recovery of apparel and footwear
MARKET DATA
Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021
Table 12 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021
Table 13 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 14 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 15 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021
Table 16 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021
Table 17 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021
Table 18 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021
Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026
Table 20 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026
Table 21 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 22 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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2024/10/08 10:26

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