韓国のストアカードStore Cards in South Korea ストア・カード、特に百貨店のカードは、顧客のロイヤルティに報いるように設計されており、ポイント、割引、特別オファーなどの限定特典を提供している。ストア・カードは、2024年においても、韓国における取引... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーストア・カード、特に百貨店のカードは、顧客のロイヤルティに報いるように設計されており、ポイント、割引、特別オファーなどの限定特典を提供している。ストア・カードは、2024年においても、韓国における取引量と取引金額で最小のシェアを占める金融カード・タイプであり続けると予想される。2024年の取引量と取引額は、低率ながら成長を続けると予想される。この成長は、主に魅力的な特典やベネフィットに牽引されている。ユーロモニターインターナショナルの調査レポート「韓国のストアカード取引」は、ATMカード、スマートカード、クレジットカード、デビットカード、チャージカード、プリペイドカード、ストアカードの市場規模と構造を明らかにしています。市場の主要プレーヤー(発行会社とオペレーター)、流通カード枚数、取引件数、取引額に注目しています。セクターの予測や注目すべきトレンドについて戦略的な分析を行っています。 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ストアカード取引市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Store Cards in South KoreaEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables STORE CARDS IN SOUTH KOREA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Growth in store cards driven by offering top benefits to cardholders Hyundai Department Store dominates as its benefits promote loyalty Hyundai aims to capture attention of younger generations PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Store cards will still have a role to play in South Korea Credit card companies in Korea focus on PLCC collaborations instead of launching new store cards Samsung Card partners with Shinsegae department store in its latest PLCC collaboration CATEGORY DATA Table 1 Store Cards: Number of Cards in Circulation 2019-2024 Table 2 Store Cards Transactions 2019-2024 Table 3 Store Cards in Circulation: % Growth 2019-2024 Table 4 Store Cards Transactions: % Growth 2019-2024 Table 5 Store Cards: Number of Cards by Issuer 2019-2023 Table 6 Store Cards: Payment Transaction Value by Issuer 2019-2023 Table 7 Forecast Store Cards: Number of Cards in Circulation 2024-2029 Table 8 Forecast Store Cards Transactions 2024-2029 Table 9 Forecast Store Cards in Circulation: % Growth 2024-2029 Table 10 Forecast Store Cards Transactions: % Growth 2024-2029 FINANCIAL CARDS AND PAYMENTS IN SOUTH KOREA EXECUTIVE SUMMARY Financial cards and payments in 2024: The big picture 2024 key trends Financial cards targeted towards teens continue to be launched Competitive landscape What next for financial cards and payments? MARKET INDICATORS Table 11 Number of POS Terminals: Units 2019-2024 Table 12 Number of ATMs: Units 2019-2024 Table 13 Value Lost to Fraud 2019-2024 Table 14 Card Expenditure by Location 2024 Table 15 Financial Cards in Circulation by Type: % Number of Cards 2019-2024 Table 16 Domestic versus Foreign Spend 2024 MARKET DATA Table 17 Financial Cards by Category: Number of Cards in Circulation 2019-2024 Table 18 Financial Cards by Category: Number of Accounts 2019-2024 Table 19 Financial Cards Transactions by Category: Value 2019-2024 Table 20 Financial Cards by Category: Number of Transactions 2019-2024 Table 21 Consumer Payments by Category: Value 2019-2024 Table 22 Consumer Payments by Category: Number of Transactions 2019-2024 Table 23 M-Commerce by Category: Value 2019-2024 Table 24 M-Commerce by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 25 Financial Cards: Number of Cards by Issuer 2019-2023 Table 26 Financial Cards: Number of Cards by Operator 2019-2023 Table 27 Financial Cards: Card Payment Transactions Value by Operator 2019-2023 Table 28 Financial Cards: Card Payment Transactions Value by Issuer 2019-2023 Table 29 Forecast Financial Cards by Category: Number of Cards in Circulation 2024-2029 Table 30 Forecast Financial Cards by Category: Number of Accounts 2024-2029 Table 31 Forecast Financial Cards Transactions by Category: Value 2024-2029 Table 32 Forecast Financial Cards by Category: Number of Transactions 2024-2029 Table 33 Forecast Consumer Payments by Category: Value 2024-2029 Table 34 Forecast Consumer Payments by Category: Number of Transactions 2024-2029 Table 35 Forecast M-Commerce by Category: Value 2024-2029 Table 36 Forecast M-Commerce by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryStore cards, especially those from department stores, are designed to reward customer loyalty, offering exclusive benefits such as points, discounts, and special offers. Store cards is expected to remain the financial card type accounting for the smallest share of volume and value transactions in South Korea in 2024. Volume and current value transactions are expected to continue to grow in 2024, although only at low rates. This growth is largely being driven by the attractive rewards and benefit... Table of ContentsStore Cards in South KoreaEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables STORE CARDS IN SOUTH KOREA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Growth in store cards driven by offering top benefits to cardholders Hyundai Department Store dominates as its benefits promote loyalty Hyundai aims to capture attention of younger generations PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Store cards will still have a role to play in South Korea Credit card companies in Korea focus on PLCC collaborations instead of launching new store cards Samsung Card partners with Shinsegae department store in its latest PLCC collaboration CATEGORY DATA Table 1 Store Cards: Number of Cards in Circulation 2019-2024 Table 2 Store Cards Transactions 2019-2024 Table 3 Store Cards in Circulation: % Growth 2019-2024 Table 4 Store Cards Transactions: % Growth 2019-2024 Table 5 Store Cards: Number of Cards by Issuer 2019-2023 Table 6 Store Cards: Payment Transaction Value by Issuer 2019-2023 Table 7 Forecast Store Cards: Number of Cards in Circulation 2024-2029 Table 8 Forecast Store Cards Transactions 2024-2029 Table 9 Forecast Store Cards in Circulation: % Growth 2024-2029 Table 10 Forecast Store Cards Transactions: % Growth 2024-2029 FINANCIAL CARDS AND PAYMENTS IN SOUTH KOREA EXECUTIVE SUMMARY Financial cards and payments in 2024: The big picture 2024 key trends Financial cards targeted towards teens continue to be launched Competitive landscape What next for financial cards and payments? MARKET INDICATORS Table 11 Number of POS Terminals: Units 2019-2024 Table 12 Number of ATMs: Units 2019-2024 Table 13 Value Lost to Fraud 2019-2024 Table 14 Card Expenditure by Location 2024 Table 15 Financial Cards in Circulation by Type: % Number of Cards 2019-2024 Table 16 Domestic versus Foreign Spend 2024 MARKET DATA Table 17 Financial Cards by Category: Number of Cards in Circulation 2019-2024 Table 18 Financial Cards by Category: Number of Accounts 2019-2024 Table 19 Financial Cards Transactions by Category: Value 2019-2024 Table 20 Financial Cards by Category: Number of Transactions 2019-2024 Table 21 Consumer Payments by Category: Value 2019-2024 Table 22 Consumer Payments by Category: Number of Transactions 2019-2024 Table 23 M-Commerce by Category: Value 2019-2024 Table 24 M-Commerce by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 25 Financial Cards: Number of Cards by Issuer 2019-2023 Table 26 Financial Cards: Number of Cards by Operator 2019-2023 Table 27 Financial Cards: Card Payment Transactions Value by Operator 2019-2023 Table 28 Financial Cards: Card Payment Transactions Value by Issuer 2019-2023 Table 29 Forecast Financial Cards by Category: Number of Cards in Circulation 2024-2029 Table 30 Forecast Financial Cards by Category: Number of Accounts 2024-2029 Table 31 Forecast Financial Cards Transactions by Category: Value 2024-2029 Table 32 Forecast Financial Cards by Category: Number of Transactions 2024-2029 Table 33 Forecast Consumer Payments by Category: Value 2024-2029 Table 34 Forecast Consumer Payments by Category: Number of Transactions 2024-2029 Table 35 Forecast M-Commerce by Category: Value 2024-2029 Table 36 Forecast M-Commerce by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(金融・保険)の最新刊レポートEuromonitor International社の支払いと貸付分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(cards)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|