世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

韓国のプリペイドカード


Pre-Paid Cards in South Korea

2023年、韓国におけるプリペイドカードの取引量と取引額は顕著に増加し、この傾向は2024年および予測期間中も続くと予想される。プリペイドカード、特にフィンテック企業が提供するプリペイドカードは、その柔軟... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年11月25日 US$1,075
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
27 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

2023年、韓国におけるプリペイドカードの取引量と取引額は顕著に増加し、この傾向は2024年および予測期間中も続くと予想される。プリペイドカード、特にフィンテック企業が提供するプリペイドカードは、その柔軟性と魅力的な特典のために、より多くの消費者がプリペイドカードを利用するようになり、人気を集めている。プリペイドカードの普及が進んでいる主な理由の1つは、多くのクレジットカードと異なり年会費が無料であることだ。その一方で、プリペイドカードは多くの場合、クレジットカードと同等かそれ以上のサービスを提供している。

ユーロモニターインターナショナルの調査レポート「韓国のプリペイドカード取引」は、ATMカード、スマートカード、クレジットカード、デビットカード、チャージカード、プリペイドカード、ストアカードの市場規模と構造を明らかにしています。市場の主要プレーヤー(発行会社とオペレーター)、流通カード枚数、取引件数、取引額に注目しています。セクターの予測や注目すべきトレンドについて戦略的な分析を行っています。

対象製品クローズドループプリペイドカード取引、オープンループプリペイドカード取引。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* プリペイドカード取引市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Pre-Paid Cards in South Korea
Euromonitor International
November 2024

List Of Contents And Tables

PRE-PAID CARDS IN SOUTH KOREA
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Growing spending on pre-paid cards in Korea
The growing popularity of teenage-specific pre-paid cards in Korea
Various gift cards gaining popularity in closed loop pre-paid cards
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
WOW PASS: A pre-paid card for inbound tourists in Korea
Climate Card: Seoul’s new initiative for sustainable public transportation
Different players are entering pre-paid cards in Korea
CATEGORY DATA
Table 1 Pre-paid Cards: Number of Cards in Circulation 2019-2024
Table 2 Pre-paid Cards Transactions 2019-2024
Table 3 Pre-paid Cards in Circulation: % Growth 2019-2024
Table 4 Pre-paid Cards Transactions: % Growth 2019-2024
Table 5 Closed Loop Pre-paid Cards Transactions 2019-2024
Table 6 Closed Loop Pre-paid Cards Transactions: % Growth 2019-2024
Table 7 Open Loop Pre-paid Cards Transactions 2019-2024
Table 8 Open Loop Pre-paid Cards Transactions: % Growth 2019-2024
Table 9 Pre-paid Cards: Number of Cards by Issuer 2019-2023
Table 10 Pre-paid Cards: Number of Cards by Operator 2019-2023
Table 11 Pre-paid Cards Transaction Value by Issuer 2019-2023
Table 12 Pre-paid Cards Transaction Value by Operator 2019-2023
Table 13 Closed Loop Pre-paid Cards: Number of Cards by Issuer 2019-2023
Table 14 Closed Loop Pre-paid Cards: Number of Cards by Operator 2019-2023
Table 15 Closed Loop Pre-paid Cards Transaction Value by Issuer 2019-2023
Table 16 Closed Loop Pre-paid Cards Transaction Value by Operator 2019-2023
Table 17 Open Loop Pre-paid Cards: Number of Cards by Issuer 2019-2023
Table 18 Open Loop Pre-paid Cards: Number of Cards by Operator 2019-2023
Table 19 Open Loop Pre-paid Cards Transaction Value by Issuer 2019-2023
Table 20 Open Loop Pre-paid Cards Transaction Value by Operator 2019-2023
Table 21 Forecast Pre-paid Cards: Number of Cards in Circulation 2024-2029
Table 22 Forecast Pre-paid Cards Transactions 2024-2029
Table 23 Forecast Pre-paid Cards in Circulation: % Growth 2024-2029
Table 24 Forecast Pre-paid Cards Transactions: % Growth 2024-2029
Table 25 Forecast Closed Loop Pre-paid Cards Transactions 2024-2029
Table 26 Forecast Closed Loop Pre-paid Cards Transactions: % Growth 2024-2029
Table 27 Forecast Open Loop Pre-paid Cards Transactions 2024-2029
Table 28 Forecast Open Loop Pre-paid Cards Transactions: % Growth 2024-2029
FINANCIAL CARDS AND PAYMENTS IN SOUTH KOREA
EXECUTIVE SUMMARY
Financial cards and payments in 2024: The big picture
2024 key trends
Financial cards targeted towards teens continue to be launched
Competitive landscape
What next for financial cards and payments?
MARKET INDICATORS
Table 29 Number of POS Terminals: Units 2019-2024
Table 30 Number of ATMs: Units 2019-2024
Table 31 Value Lost to Fraud 2019-2024
Table 32 Card Expenditure by Location 2024
Table 33 Financial Cards in Circulation by Type: % Number of Cards 2019-2024
Table 34 Domestic versus Foreign Spend 2024
MARKET DATA
Table 35 Financial Cards by Category: Number of Cards in Circulation 2019-2024
Table 36 Financial Cards by Category: Number of Accounts 2019-2024
Table 37 Financial Cards Transactions by Category: Value 2019-2024
Table 38 Financial Cards by Category: Number of Transactions 2019-2024
Table 39 Consumer Payments by Category: Value 2019-2024
Table 40 Consumer Payments by Category: Number of Transactions 2019-2024
Table 41 M-Commerce by Category: Value 2019-2024
Table 42 M-Commerce by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 43 Financial Cards: Number of Cards by Issuer 2019-2023
Table 44 Financial Cards: Number of Cards by Operator 2019-2023
Table 45 Financial Cards: Card Payment Transactions Value by Operator 2019-2023
Table 46 Financial Cards: Card Payment Transactions Value by Issuer 2019-2023
Table 47 Forecast Financial Cards by Category: Number of Cards in Circulation 2024-2029
Table 48 Forecast Financial Cards by Category: Number of Accounts 2024-2029
Table 49 Forecast Financial Cards Transactions by Category: Value 2024-2029
Table 50 Forecast Financial Cards by Category: Number of Transactions 2024-2029
Table 51 Forecast Consumer Payments by Category: Value 2024-2029
Table 52 Forecast Consumer Payments by Category: Number of Transactions 2024-2029
Table 53 Forecast M-Commerce by Category: Value 2024-2029
Table 54 Forecast M-Commerce by Category: % Value Growth 2024-2029
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

In 2023, pre-paid cards in Korea saw a notable rise in volume and current value transactions, and this trend is expected to continue in 2024 and throughout the forecast period. Pre-paid cards, especially those offered by fintech companies, are gaining popularity as more consumers turn to them for their flexibility and attractive benefits. One major reason for their growing adoption is that pre-paid cards come with no annual fees, unlike many credit cards. Meanwhile, they often offer similar or b...

Euromonitor International's Pre-Paid Card Transactions in South Korea report establishes the size and structure of the market for ATMs cards, smart cards, credit cards, debit cards, charge cards, pre-paid cards and store cards. It looks at key players in the market (issuers and operators), number of cards in circulation, numbers transactions and value of transactions. It offers strategic analysis of sector forecasts and trends to watch.

Product coverage: Closed Loop Pre-Paid Card Transactions, Open Loop Pre-Paid Card Transactions.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Pre-Paid Card Transactions market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Pre-Paid Cards in South Korea
Euromonitor International
November 2024

List Of Contents And Tables

PRE-PAID CARDS IN SOUTH KOREA
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Growing spending on pre-paid cards in Korea
The growing popularity of teenage-specific pre-paid cards in Korea
Various gift cards gaining popularity in closed loop pre-paid cards
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
WOW PASS: A pre-paid card for inbound tourists in Korea
Climate Card: Seoul’s new initiative for sustainable public transportation
Different players are entering pre-paid cards in Korea
CATEGORY DATA
Table 1 Pre-paid Cards: Number of Cards in Circulation 2019-2024
Table 2 Pre-paid Cards Transactions 2019-2024
Table 3 Pre-paid Cards in Circulation: % Growth 2019-2024
Table 4 Pre-paid Cards Transactions: % Growth 2019-2024
Table 5 Closed Loop Pre-paid Cards Transactions 2019-2024
Table 6 Closed Loop Pre-paid Cards Transactions: % Growth 2019-2024
Table 7 Open Loop Pre-paid Cards Transactions 2019-2024
Table 8 Open Loop Pre-paid Cards Transactions: % Growth 2019-2024
Table 9 Pre-paid Cards: Number of Cards by Issuer 2019-2023
Table 10 Pre-paid Cards: Number of Cards by Operator 2019-2023
Table 11 Pre-paid Cards Transaction Value by Issuer 2019-2023
Table 12 Pre-paid Cards Transaction Value by Operator 2019-2023
Table 13 Closed Loop Pre-paid Cards: Number of Cards by Issuer 2019-2023
Table 14 Closed Loop Pre-paid Cards: Number of Cards by Operator 2019-2023
Table 15 Closed Loop Pre-paid Cards Transaction Value by Issuer 2019-2023
Table 16 Closed Loop Pre-paid Cards Transaction Value by Operator 2019-2023
Table 17 Open Loop Pre-paid Cards: Number of Cards by Issuer 2019-2023
Table 18 Open Loop Pre-paid Cards: Number of Cards by Operator 2019-2023
Table 19 Open Loop Pre-paid Cards Transaction Value by Issuer 2019-2023
Table 20 Open Loop Pre-paid Cards Transaction Value by Operator 2019-2023
Table 21 Forecast Pre-paid Cards: Number of Cards in Circulation 2024-2029
Table 22 Forecast Pre-paid Cards Transactions 2024-2029
Table 23 Forecast Pre-paid Cards in Circulation: % Growth 2024-2029
Table 24 Forecast Pre-paid Cards Transactions: % Growth 2024-2029
Table 25 Forecast Closed Loop Pre-paid Cards Transactions 2024-2029
Table 26 Forecast Closed Loop Pre-paid Cards Transactions: % Growth 2024-2029
Table 27 Forecast Open Loop Pre-paid Cards Transactions 2024-2029
Table 28 Forecast Open Loop Pre-paid Cards Transactions: % Growth 2024-2029
FINANCIAL CARDS AND PAYMENTS IN SOUTH KOREA
EXECUTIVE SUMMARY
Financial cards and payments in 2024: The big picture
2024 key trends
Financial cards targeted towards teens continue to be launched
Competitive landscape
What next for financial cards and payments?
MARKET INDICATORS
Table 29 Number of POS Terminals: Units 2019-2024
Table 30 Number of ATMs: Units 2019-2024
Table 31 Value Lost to Fraud 2019-2024
Table 32 Card Expenditure by Location 2024
Table 33 Financial Cards in Circulation by Type: % Number of Cards 2019-2024
Table 34 Domestic versus Foreign Spend 2024
MARKET DATA
Table 35 Financial Cards by Category: Number of Cards in Circulation 2019-2024
Table 36 Financial Cards by Category: Number of Accounts 2019-2024
Table 37 Financial Cards Transactions by Category: Value 2019-2024
Table 38 Financial Cards by Category: Number of Transactions 2019-2024
Table 39 Consumer Payments by Category: Value 2019-2024
Table 40 Consumer Payments by Category: Number of Transactions 2019-2024
Table 41 M-Commerce by Category: Value 2019-2024
Table 42 M-Commerce by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 43 Financial Cards: Number of Cards by Issuer 2019-2023
Table 44 Financial Cards: Number of Cards by Operator 2019-2023
Table 45 Financial Cards: Card Payment Transactions Value by Operator 2019-2023
Table 46 Financial Cards: Card Payment Transactions Value by Issuer 2019-2023
Table 47 Forecast Financial Cards by Category: Number of Cards in Circulation 2024-2029
Table 48 Forecast Financial Cards by Category: Number of Accounts 2024-2029
Table 49 Forecast Financial Cards Transactions by Category: Value 2024-2029
Table 50 Forecast Financial Cards by Category: Number of Transactions 2024-2029
Table 51 Forecast Consumer Payments by Category: Value 2024-2029
Table 52 Forecast Consumer Payments by Category: Number of Transactions 2024-2029
Table 53 Forecast M-Commerce by Category: Value 2024-2029
Table 54 Forecast M-Commerce by Category: % Value Growth 2024-2029
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/19 10:26

155.94 円

162.31 円

199.02 円

ページTOPに戻る