ノルウェーのHW料理食材と食事HW Cooking Ingredients and Meals in Norway パンデミックが終息し、国境を越えた買い物が再開されたため、2023年のノルウェーにおける調理用食材と食事の需要は制限された。このことは、健康・ウェルネス用調理材料・食品のいくつかのカテゴリーにわたる国... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーパンデミックが終息し、国境を越えた買い物が再開されたため、2023年のノルウェーにおける調理用食材と食事の需要は制限された。このことは、健康・ウェルネス用調理材料・食品のいくつかのカテゴリーにわたる国内小売売上にも悪影響を及ぼし、この傾向は、地域住民のパンデミック前のライフスタイルへの回帰によって悪化した。具体的には、ノルウェーの人々が2023年中に自宅で過ごす時間はパンデミック期間中よりも大幅に減少した。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「ノルウェーのHW調理材料と食事」は、様々な食品セクターにおける健康関連製品タイプの動向と競合ブランドの健康志向のポジショニングを追跡している。2019-2023年の最新の小売販売データを提供しており、健康・ウェルネスカテゴリー同士、またはセクターの総市場との比較が可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、法的背景、ライフスタイルの影響など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品HWタイプ別調理素材と食事、HW食用油、HW食事とスープ、HWソース、ディップ、調味料、HWスイートスプレッド データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * HW調理材料とミール市場の詳細なイメージを得る; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次HW Cooking Ingredients and Meals in NorwayEuromonitor International September 2024 List Of Contents And Tables HW COOKING INGREDIENTS AND MEALS IN NORWAY KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Health and convenience on the menu as Norwegians adapt to the new post-pandemic world Vegan and vegetarian products prove popular as consumers look for healthier and more ethical options Demand for weight management and high protein products booms due to rising concerns over rising obesity rates and general health PROSPECTS AND OPPORTUNITIES The rise of gluten free and low sugar options and an accelerated shift towards private label products Vegan cooking ingredients and meals to remain a highly promising category Consumers expected to pay more attention to the importance of following a healthy and balanced diet MARKET DATA Table 1 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Health and Wellness Type: Value 2019-2023 Table 2 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Health and Wellness Type: % Value Growth 2019-2023 Table 3 Company Shares of Organic Cooking Ingredients and Meals (Biggest HW Type in Global Cooking Ingredients and Meals): % Value 2019-2023 Table 4 Company Shares of Gluten Free Cooking Ingredients and Meals (2nd Biggest HW Type in Global Cooking Ingredients and Meals): % Value 2019-2023 Table 5 Company Shares of Vegetarian Cooking Ingredients and Meals (3rd Biggest HW Type in Global Cooking Ingredients and Meals): % Value 2019-2023 Table 6 Company Shares of Vegan Cooking Ingredients and Meals (4th Biggest HW Type in Global Cooking Ingredients and Meals): % Value 2019-2023 Table 7 Company Shares of Natural Cooking Ingredients and Meals (5th Biggest HW Type in Global Cooking Ingredients and Meals): % Value 2019-2023 Table 8 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Health and Wellness Type: Value 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Health and Wellness Type: % Value Growth 2023-2028 HEALTH AND WELLNESS IN NORWAY EXECUTIVE SUMMARY Health and wellness in focus Consumer weight trends Consumer diet trends Health-related deaths Blood pressure and cholesterol levels Diabetes prevalence DISCLAIMER
SummaryDemand for cooking ingredients and meals in Norway was limited in 2023 due to the resumption of the cross-border shopping now that the pandemic is over. This also adversely affected domestic retail sales across several categories of health and wellness cooking ingredients and meals, a trend that was exacerbated by the return to pre-pandemic lifestyles among the local population. More specifically, Norwegian people spent far less time at home during 2023 than during the pandemic, which meant that... Table of ContentsHW Cooking Ingredients and Meals in NorwayEuromonitor International September 2024 List Of Contents And Tables HW COOKING INGREDIENTS AND MEALS IN NORWAY KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Health and convenience on the menu as Norwegians adapt to the new post-pandemic world Vegan and vegetarian products prove popular as consumers look for healthier and more ethical options Demand for weight management and high protein products booms due to rising concerns over rising obesity rates and general health PROSPECTS AND OPPORTUNITIES The rise of gluten free and low sugar options and an accelerated shift towards private label products Vegan cooking ingredients and meals to remain a highly promising category Consumers expected to pay more attention to the importance of following a healthy and balanced diet MARKET DATA Table 1 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Health and Wellness Type: Value 2019-2023 Table 2 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Health and Wellness Type: % Value Growth 2019-2023 Table 3 Company Shares of Organic Cooking Ingredients and Meals (Biggest HW Type in Global Cooking Ingredients and Meals): % Value 2019-2023 Table 4 Company Shares of Gluten Free Cooking Ingredients and Meals (2nd Biggest HW Type in Global Cooking Ingredients and Meals): % Value 2019-2023 Table 5 Company Shares of Vegetarian Cooking Ingredients and Meals (3rd Biggest HW Type in Global Cooking Ingredients and Meals): % Value 2019-2023 Table 6 Company Shares of Vegan Cooking Ingredients and Meals (4th Biggest HW Type in Global Cooking Ingredients and Meals): % Value 2019-2023 Table 7 Company Shares of Natural Cooking Ingredients and Meals (5th Biggest HW Type in Global Cooking Ingredients and Meals): % Value 2019-2023 Table 8 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Health and Wellness Type: Value 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Health and Wellness Type: % Value Growth 2023-2028 HEALTH AND WELLNESS IN NORWAY EXECUTIVE SUMMARY Health and wellness in focus Consumer weight trends Consumer diet trends Health-related deaths Blood pressure and cholesterol levels Diabetes prevalence DISCLAIMER
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International 社の最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/10/30 10:26 154.31 円 167.43 円 203.53 円 |