デンマーク消費者プロフィールDenmark: Consumer Profile デンマークの人口は移民の流入により拡大しており、一方、企業はより多様で包括的な存在になりつつある。GDP成長率に牽引された力強い経済実績は、消費者が環境への配慮や平等を重視し、消費者支出が増加している... もっと見る
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サマリーデンマークの人口は移民の流入により拡大しており、一方、企業はより多様で包括的な存在になりつつある。GDP成長率に牽引された力強い経済実績は、消費者が環境への配慮や平等を重視し、消費者支出が増加していることを意味する。しかし、緩やかなインフレと可処分所得の増加は限定的であるため、消費者の購買行動は価格志向を維持している。ユーロモニターのデンマーク消費者プロファイル」レポートは、国の消費者支出に影響を与える要因を分析している。消費者のライフスタイルに関するレポートには、人口、都市開発、住宅所有、世帯プロファイル、労働、所得、消費支出と家族支出、健康、教育、食習慣、飲酒習慣、買い物習慣、身だしなみ、衣服、レジャー習慣、貯蓄と投資、メディア、コミュニケーション、交通、旅行と観光が含まれています。このレポートを利用して、国民のライフスタイルの選択に影響を与える要因を理解してください。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * エコノミー市場を詳細に把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次ScopeKey findings Key drivers affecting consumers in Denmark in 2023 How developments today shape consumers of tomorrow Net migration key population growth driver Danish consumers are keener on vitamins when it comes to health management Brand values and personal values will play a cru c ial role as Gen Z takes centr e stage Urbanisation drives service concentration in cities Opportunities for growth Danish families continue to get smaller Living in cities places outside space as high priority for homes in Denmark Unlike elsewhere, women are almost as likely as men to be household heads in Denmark Digitalisation in Denmark among highest in the world; most families with children connected Noah’s Kitchen offers fully automated take-away experience targeted at busy urban singles With such a high urbanisation rate housing costs are important part of the budget Baby Boomers comfortable with their finances; Gen X most concerned Baby Boomers plan to spend their wealth on daily living and holidays Copenhagen to lead consumer expenditure by a wide margin Key findings consumer survey Baby Boomers much more willing to pay for local products, Gen Z focused on price Danes favour second-hand purchases and repairing items well above global average Gen Z is far less likely to engage in green activities, apart from buying purpose-driven brands Danes have greater financial comfort and emergency savings compared to global levels Work-life balance over salary - most important for Gen X
SummaryThe Danish population is expanding due to an influx of immigrants, while businesses are becoming more diverse and inclusive. Strong economic performance driven by GDP growth means consumer expenditure is increasing, with consumers focusing on environmental concerns and equality. However, moderate inflation and limited increases in disposable incomes means consumers are remaining price conscious in their buying behaviour. Table of ContentsScopeKey findings Key drivers affecting consumers in Denmark in 2023 How developments today shape consumers of tomorrow Net migration key population growth driver Danish consumers are keener on vitamins when it comes to health management Brand values and personal values will play a cru c ial role as Gen Z takes centr e stage Urbanisation drives service concentration in cities Opportunities for growth Danish families continue to get smaller Living in cities places outside space as high priority for homes in Denmark Unlike elsewhere, women are almost as likely as men to be household heads in Denmark Digitalisation in Denmark among highest in the world; most families with children connected Noah’s Kitchen offers fully automated take-away experience targeted at busy urban singles With such a high urbanisation rate housing costs are important part of the budget Baby Boomers comfortable with their finances; Gen X most concerned Baby Boomers plan to spend their wealth on daily living and holidays Copenhagen to lead consumer expenditure by a wide margin Key findings consumer survey Baby Boomers much more willing to pay for local products, Gen Z focused on price Danes favour second-hand purchases and repairing items well above global average Gen Z is far less likely to engage in green activities, apart from buying purpose-driven brands Danes have greater financial comfort and emergency savings compared to global levels Work-life balance over salary - most important for Gen X
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2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |