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インドのジュース


Juice in India

2023年時点で3億2,700万人のミレニアル世代と3億7,800万人のZ世代を抱えるインドの若年人口は、同国におけるジュース消費の重要な原動力となっている。こうした若年層と健康意識の高まりが、人気急上昇の背景にあ... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年4月23日 US$990
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サマリー

2023年時点で3億2,700万人のミレニアル世代と3億7,800万人のZ世代を抱えるインドの若年人口は、同国におけるジュース消費の重要な原動力となっている。こうした若年層と健康意識の高まりが、人気急上昇の背景にある。インドの若い消費者がジュースを選ぶ理由はさまざまで、栄養補助食品として、美容効果を期待して、食事の代わりとして、あるいは単に食事のお供としてなどである。

ユーロモニター・インターナショナルの『インドのジュース』レポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(2019-2023年)を提供しており、成長を牽引する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因(法律、流通、パッケージング、価格問題など)の戦略的分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品100%ジュース、ココナッツウォーターおよびその他の植物性ウォーター、ジュース飲料(果汁24%まで)、ネクター(果汁25-99%)。

データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* ジュース市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Juice in India
Euromonitor International
April 2024

List Of Contents And Tables

JUICE IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Young demographics, access to fruits, and hot weather drive sales of juice in India
Functionality remains at the core of new launches
The lingering effects of regulation changes have marginal impact on sales of juice
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Smaller pack sizes set to gain traction over the forecast period
Juice can target opportunity arising from blurring of category lines
CATEGORY DATA
Table 1 Off-trade Sales of Juice by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Off-trade Sales of Juice by Category: Value 2018-2023
Table 3 Off-trade Sales of Juice by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Off-trade Sales of Juice by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 NBO Company Shares of Off-trade Juice: % Volume 2019-2023
Table 6 LBN Brand Shares of Off-trade Juice: % Volume 2020-2023
Table 7 NBO Company Shares of Off-trade Juice: % Value 2019-2023
Table 8 LBN Brand Shares of Off-trade Juice: % Value 2020-2023
Table 9 Forecast Off-trade Sales of Juice by Category: Volume 2023-2028
Table 10 Forecast Off-trade Sales of Juice by Category: Value 2023-2028
Table 11 Forecast Off-trade Sales of Juice by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 12 Forecast Off-trade Sales of Juice by Category: % Value Growth 2023-2028
SOFT DRINKS IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Soft drinks in 2023: The big picture
2023 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
Foodservice vs retail split
What next for soft drinks?
MARKET DATA
Table 13 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2018-2023
Table 14 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2018-2023
Table 15 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2018-2023
Table 16 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2018-2023
Table 17 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: Volume 2022
Table 18 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: % Volume 2022
Table 19 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2022
Table 20 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value 2022
Table 21 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2018-2023
Table 22 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 23 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2018-2023
Table 24 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 25 NBO Company Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023
Table 26 LBN Brand Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023
Table 27 NBO Company Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023
Table 28 LBN Brand Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023
Table 29 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023
Table 30 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023
Table 31 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2019-2023
Table 32 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2020-2023
Table 33 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format: % Volume 2018-2023
Table 34 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format and Category: % Volume 2023
Table 35 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2023-2028
Table 36 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2023-2028
Table 37 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2023-2028
Table 38 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2023-2028
Table 39 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2023-2028
Table 40 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 41 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2023-2028
Table 42 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2023-2028
APPENDIX
Fountain sales in India
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

India's youthful population, with 327 million millennials and 378 million Generation Z individuals as of 2023, has become a significant driver of juice consumption in the country. This young demographic, combined with growing health consciousness, is behind the surge in popularity. Younger consumers in India choose juice for various reasons, including as dietary supplements, for perceived beauty benefits, meal replacement, or to simply accompany their meals.

Euromonitor International's Juice in India report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (2019-2023), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market – be they legislative, distribution, packaging or pricing issues. Forecasts to 2028 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: 100% Juice, Coconut and Other Plant Waters, Juice Drinks (up to 24% Juice), Nectars (25-99% Juice).

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Juice market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Juice in India
Euromonitor International
April 2024

List Of Contents And Tables

JUICE IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Young demographics, access to fruits, and hot weather drive sales of juice in India
Functionality remains at the core of new launches
The lingering effects of regulation changes have marginal impact on sales of juice
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Smaller pack sizes set to gain traction over the forecast period
Juice can target opportunity arising from blurring of category lines
CATEGORY DATA
Table 1 Off-trade Sales of Juice by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Off-trade Sales of Juice by Category: Value 2018-2023
Table 3 Off-trade Sales of Juice by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Off-trade Sales of Juice by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 NBO Company Shares of Off-trade Juice: % Volume 2019-2023
Table 6 LBN Brand Shares of Off-trade Juice: % Volume 2020-2023
Table 7 NBO Company Shares of Off-trade Juice: % Value 2019-2023
Table 8 LBN Brand Shares of Off-trade Juice: % Value 2020-2023
Table 9 Forecast Off-trade Sales of Juice by Category: Volume 2023-2028
Table 10 Forecast Off-trade Sales of Juice by Category: Value 2023-2028
Table 11 Forecast Off-trade Sales of Juice by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 12 Forecast Off-trade Sales of Juice by Category: % Value Growth 2023-2028
SOFT DRINKS IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Soft drinks in 2023: The big picture
2023 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
Foodservice vs retail split
What next for soft drinks?
MARKET DATA
Table 13 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2018-2023
Table 14 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2018-2023
Table 15 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2018-2023
Table 16 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2018-2023
Table 17 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: Volume 2022
Table 18 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: % Volume 2022
Table 19 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2022
Table 20 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value 2022
Table 21 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2018-2023
Table 22 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 23 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2018-2023
Table 24 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 25 NBO Company Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023
Table 26 LBN Brand Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023
Table 27 NBO Company Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023
Table 28 LBN Brand Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023
Table 29 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023
Table 30 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023
Table 31 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2019-2023
Table 32 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2020-2023
Table 33 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format: % Volume 2018-2023
Table 34 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format and Category: % Volume 2023
Table 35 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2023-2028
Table 36 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2023-2028
Table 37 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2023-2028
Table 38 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2023-2028
Table 39 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2023-2028
Table 40 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 41 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2023-2028
Table 42 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2023-2028
APPENDIX
Fountain sales in India
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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