インドのジュースJuice in India 2023年時点で3億2,700万人のミレニアル世代と3億7,800万人のZ世代を抱えるインドの若年人口は、同国におけるジュース消費の重要な原動力となっている。こうした若年層と健康意識の高まりが、人気急上昇の背景にあ... もっと見る
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サマリー2023年時点で3億2,700万人のミレニアル世代と3億7,800万人のZ世代を抱えるインドの若年人口は、同国におけるジュース消費の重要な原動力となっている。こうした若年層と健康意識の高まりが、人気急上昇の背景にある。インドの若い消費者がジュースを選ぶ理由はさまざまで、栄養補助食品として、美容効果を期待して、食事の代わりとして、あるいは単に食事のお供としてなどである。ユーロモニター・インターナショナルの『インドのジュース』レポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(2019-2023年)を提供しており、成長を牽引する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因(法律、流通、パッケージング、価格問題など)の戦略的分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品100%ジュース、ココナッツウォーターおよびその他の植物性ウォーター、ジュース飲料(果汁24%まで)、ネクター(果汁25-99%)。 データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ジュース市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Juice in IndiaEuromonitor International April 2024 List Of Contents And Tables JUICE IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Young demographics, access to fruits, and hot weather drive sales of juice in India Functionality remains at the core of new launches The lingering effects of regulation changes have marginal impact on sales of juice PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Smaller pack sizes set to gain traction over the forecast period Juice can target opportunity arising from blurring of category lines CATEGORY DATA Table 1 Off-trade Sales of Juice by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Off-trade Sales of Juice by Category: Value 2018-2023 Table 3 Off-trade Sales of Juice by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Off-trade Sales of Juice by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of Off-trade Juice: % Volume 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Off-trade Juice: % Volume 2020-2023 Table 7 NBO Company Shares of Off-trade Juice: % Value 2019-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Off-trade Juice: % Value 2020-2023 Table 9 Forecast Off-trade Sales of Juice by Category: Volume 2023-2028 Table 10 Forecast Off-trade Sales of Juice by Category: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Off-trade Sales of Juice by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Off-trade Sales of Juice by Category: % Value Growth 2023-2028 SOFT DRINKS IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Soft drinks in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments Foodservice vs retail split What next for soft drinks? MARKET DATA Table 13 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2018-2023 Table 14 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2018-2023 Table 15 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2018-2023 Table 16 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2018-2023 Table 17 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: Volume 2022 Table 18 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: % Volume 2022 Table 19 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2022 Table 20 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value 2022 Table 21 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2018-2023 Table 22 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 23 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2018-2023 Table 24 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 25 NBO Company Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023 Table 26 LBN Brand Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023 Table 27 NBO Company Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023 Table 28 LBN Brand Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023 Table 29 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023 Table 30 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023 Table 31 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2019-2023 Table 32 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2020-2023 Table 33 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format: % Volume 2018-2023 Table 34 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format and Category: % Volume 2023 Table 35 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2023-2028 Table 36 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2023-2028 Table 37 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2023-2028 Table 38 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2023-2028 Table 39 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2023-2028 Table 40 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 41 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2023-2028 Table 42 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2023-2028 APPENDIX Fountain sales in India DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIndia's youthful population, with 327 million millennials and 378 million Generation Z individuals as of 2023, has become a significant driver of juice consumption in the country. This young demographic, combined with growing health consciousness, is behind the surge in popularity. Younger consumers in India choose juice for various reasons, including as dietary supplements, for perceived beauty benefits, meal replacement, or to simply accompany their meals. Table of ContentsJuice in IndiaEuromonitor International April 2024 List Of Contents And Tables JUICE IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Young demographics, access to fruits, and hot weather drive sales of juice in India Functionality remains at the core of new launches The lingering effects of regulation changes have marginal impact on sales of juice PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Smaller pack sizes set to gain traction over the forecast period Juice can target opportunity arising from blurring of category lines CATEGORY DATA Table 1 Off-trade Sales of Juice by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Off-trade Sales of Juice by Category: Value 2018-2023 Table 3 Off-trade Sales of Juice by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Off-trade Sales of Juice by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of Off-trade Juice: % Volume 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Off-trade Juice: % Volume 2020-2023 Table 7 NBO Company Shares of Off-trade Juice: % Value 2019-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Off-trade Juice: % Value 2020-2023 Table 9 Forecast Off-trade Sales of Juice by Category: Volume 2023-2028 Table 10 Forecast Off-trade Sales of Juice by Category: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Off-trade Sales of Juice by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Off-trade Sales of Juice by Category: % Value Growth 2023-2028 SOFT DRINKS IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Soft drinks in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments Foodservice vs retail split What next for soft drinks? MARKET DATA Table 13 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2018-2023 Table 14 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2018-2023 Table 15 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2018-2023 Table 16 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2018-2023 Table 17 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: Volume 2022 Table 18 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: % Volume 2022 Table 19 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2022 Table 20 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value 2022 Table 21 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2018-2023 Table 22 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 23 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2018-2023 Table 24 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 25 NBO Company Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023 Table 26 LBN Brand Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023 Table 27 NBO Company Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023 Table 28 LBN Brand Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023 Table 29 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2019-2023 Table 30 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2020-2023 Table 31 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2019-2023 Table 32 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2020-2023 Table 33 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format: % Volume 2018-2023 Table 34 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format and Category: % Volume 2023 Table 35 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2023-2028 Table 36 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2023-2028 Table 37 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2023-2028 Table 38 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2023-2028 Table 39 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2023-2028 Table 40 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 41 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2023-2028 Table 42 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2023-2028 APPENDIX Fountain sales in India DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(飲料)の最新刊レポートEuromonitor International 社の最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(juice)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/07/03 10:27 162.61 円 175.23 円 209.12 円 |