包装食品のインフレ:価格上昇の原因と意味Inflation in Packaged Foods: Causes and Implications of Price Growth 世界の包装食品売上高は2024年には3兆米ドルを超え、予測期間中に数量は増加する。インフレ圧力が緩和しているとはいえ、食料品の各カテゴリー(主食、乳製品とその代替品、スナック菓子、調理材料と食事)では値... もっと見る
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サマリー世界の包装食品売上高は2024年には3兆米ドルを超え、予測期間中に数量は増加する。インフレ圧力が緩和しているとはいえ、食料品の各カテゴリー(主食、乳製品とその代替品、スナック菓子、調理材料と食事)では値上がりが見られる。主食品は、消費者が「必需品」に焦点を当てていることから恩恵を受けている。値ごろ感危機は消費者の購買の二極化を拡大し、新たな重要な戦略的検討事項を露呈している:この調査レポートは、スナック菓子市場の包括的な概観を提供し、売上高と市場の可能性、小売流通、企業とブランドのシェアに関する洞察を提供します。分析では、最も先進的で価値の高い国々における成長機会とともに、新興地域を特定しています。また、健康とウェルネス、持続可能性、食事シーンの進化に加え、パンデミック後の世界における利便性とコストパフォーマンスへの継続的な配慮など、業界と消費者の需要を形成する主要トレンドの戦略的分析も提供しています。これらのトレンドがどのように需要を形成しているかを洞察する。<|Year|>2028年までの予測をお知らせし、市場がどのように変化するかを明確に示します:製品カバレッジ:菓子、アイスクリーム、セイボリースナック、スイートビスケット、スナックバー、フルーツスナック。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* スナック菓子市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次IntroductionThe state of food inflation Performance of grocery categories Consumer trade-offs Navigating packaged food inflation Next for packaged food inflation
SummaryGlobal packaged food sales are set to exceed USD3 trillion in 2024, with volumes growing over the forecast period. Even with inflationary pressures moderating, each grocery category (staple foods, dairy products and alternatives, snacks, and cooking ingredients and meals) has seen price increases. Staple foods is benefiting from consumers’ focus on the “essentials”. The affordability crisis has magnified consumer purchase polarisation, exposing new and important strategy considerations. ... Euromonitor International’s Inflation in Packaged Foods: Causes and Implications of Price Growth global briefing provides a comprehensive overview of the Snacks market, providing insight on sales and market potential, retail distribution and company and brand shares. Analysis identifies emerging geographies alongside growth opportunities in the most developed, highest value countries. It also offers strategic analysis of the key trends shaping the industry and consumer demand, such as health and wellness, sustainability, the evolution of eating occasions, in addition to ongoing considerations of convenience and value-for-money in the post-pandemic world. Insight into how these trends are shaping demand in <|Year|> informs forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Confectionery, Ice Cream, Savoury Snacks, Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Snacks market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsIntroductionThe state of food inflation Performance of grocery categories Consumer trade-offs Navigating packaged food inflation Next for packaged food inflation
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注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
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