タイのビタミンVitamins in Thailand 2023年のビタミン類は、前年の傾向を引き継ぎ、金額ベースでは顕著な伸びを示した。COVID-19をはじめとする呼吸器系疾患をめぐる根強い懸念と、現在も続く健康への懸念が、免疫強化製品に対する旺盛な需要を支え... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2023年のビタミン類は、前年の傾向を引き継ぎ、金額ベースでは顕著な伸びを示した。COVID-19をはじめとする呼吸器系疾患をめぐる根強い懸念と、現在も続く健康への懸念が、免疫強化製品に対する旺盛な需要を支えている。ビタミンCとマルチビタミンの最もダイナミックな成長が続いたのは、このような製品の利点、特に免疫力を高める能力を強調する豊富な論文や調査研究のおかげである。Euromonitor Internationalの調査レポート「タイのビタミン」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019年から2023年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2028年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品マルチビタミン、シングルビタミン データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ビタミン市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Vitamins in ThailandEuromonitor International January 2024 List Of Contents And Tables VITAMINS IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Ongoing health concerns, coupled with new product developments, remain key to growth Manufacturers invest in omnichannel strategies Retail landscape for vitamins continues to evolve, in response to changing consumer preferences PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Players will tap into health needs of specific demographics to harness further growth Multivitamins will continue to lead growth More investment expected in digital sales and marketing CATEGORY DATA Table 1 Sales of Vitamins by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Sales of Multivitamins by Positioning: % Value 2018-2023 Table 4 NBO Company Shares of Vitamins: % Value 2019-2023 Table 5 LBN Brand Shares of Vitamins: % Value 2020-2023 Table 6 Forecast Sales of Vitamins by Category: Value 2023-2028 Table 7 Forecast Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2023-2028 CONSUMER HEALTH IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 8 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2018-2023 Table 9 Life Expectancy at Birth 2018-2023 MARKET DATA Table 10 Sales of Consumer Health by Category: Value 2018-2023 Table 11 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 12 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2019-2023 Table 13 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2020-2023 Table 14 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2018-2023 Table 16 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2023 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2023-2028 Table 18 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2023-2028 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
Summary2023 witnessed remarkable growth for vitamins in current value terms, continuing the trend of the previous year. Persistent concerns surrounding COVID-19 and other respiratory illnesses, coupled with ongoing health concerns, sustained a robust demand for immune-boosting products. The most dynamic growth continued to be seen in vitamin C and multivitamins, thanks to the wealth of articles and research studies highlighting the benefits of such products, particularly their ability to enhance immuni... Table of ContentsVitamins in ThailandEuromonitor International January 2024 List Of Contents And Tables VITAMINS IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Ongoing health concerns, coupled with new product developments, remain key to growth Manufacturers invest in omnichannel strategies Retail landscape for vitamins continues to evolve, in response to changing consumer preferences PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Players will tap into health needs of specific demographics to harness further growth Multivitamins will continue to lead growth More investment expected in digital sales and marketing CATEGORY DATA Table 1 Sales of Vitamins by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Sales of Multivitamins by Positioning: % Value 2018-2023 Table 4 NBO Company Shares of Vitamins: % Value 2019-2023 Table 5 LBN Brand Shares of Vitamins: % Value 2020-2023 Table 6 Forecast Sales of Vitamins by Category: Value 2023-2028 Table 7 Forecast Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2023-2028 CONSUMER HEALTH IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 8 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2018-2023 Table 9 Life Expectancy at Birth 2018-2023 MARKET DATA Table 10 Sales of Consumer Health by Category: Value 2018-2023 Table 11 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 12 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2019-2023 Table 13 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2020-2023 Table 14 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2018-2023 Table 16 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2023 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2023-2028 Table 18 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2023-2028 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療/ヘルスケア)の最新刊レポート
Euromonitor International社の消費者向け医療分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|