タイのハーブ/伝統製品Herbal/Traditional Products in Thailand ハーブ/伝統的製品はタイの消費者に人気があり、その多くは合成成分入りの製品を避け、天然成分入りの製品を好む。これは特に、咳、風邪、アレルギー(花粉症)治療薬やビタミン剤、栄養補助食品で顕著で、ハー... もっと見る
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サマリーハーブ/伝統的製品はタイの消費者に人気があり、その多くは合成成分入りの製品を避け、天然成分入りの製品を好む。これは特に、咳、風邪、アレルギー(花粉症)治療薬やビタミン剤、栄養補助食品で顕著で、ハーブ/伝統的な製品が両カテゴリーで売上を独占している。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「タイのハーブ/伝統的製品」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019年から2023年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。2028年までの予測では、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品ハーブ/伝統的な咳、風邪、アレルギー(花粉症)治療薬、ハーブ/伝統的な皮膚科薬、ハーブ/伝統的な栄養補助食品、ハーブ/伝統的な消化薬、ハーブ/伝統的な小児用栄養補助食品、ハーブ/伝統的な睡眠補助薬、ハーブ/伝統的なトニック、ハーブ/伝統的な局所鎮痛薬 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * ハーブ/伝統的製品市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Herbal/Traditional Products in ThailandEuromonitor International January 2024 List Of Contents And Tables HERBAL/TRADITIONAL PRODUCTS IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Herbal remedies retain their popularity Relaxation of regulations leads to wider availability of CBD-based offerings Suntory remains the clear leader PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Robust growth expected, thanks to sustained investment in new product launches Trend towards healthier eating habits, and competition from functional packaged foods could affect demand Thai government looks set to play key role in promoting the use of local herbal/traditional products CATEGORY DATA Table 1 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2023-2028 Table 6 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2023-2028 CONSUMER HEALTH IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2018-2023 Table 8 Life Expectancy at Birth 2018-2023 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2018-2023 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2020-2023 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2023 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2023-2028 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2023-2028 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryHerbal/traditional products are popular among Thai consumers, many of whom like to avoid products with synthetic ingredients and instead prefer those with natural elements, with the latter perceived to be safer, healthier, and, more importantly, to have fewer side-effects. This is particularly noticeable in cough, cold and allergy (hay fever) remedies and vitamins and dietary supplements, with herbal/traditional products dominating sales in both categories. Table of ContentsHerbal/Traditional Products in ThailandEuromonitor International January 2024 List Of Contents And Tables HERBAL/TRADITIONAL PRODUCTS IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Herbal remedies retain their popularity Relaxation of regulations leads to wider availability of CBD-based offerings Suntory remains the clear leader PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Robust growth expected, thanks to sustained investment in new product launches Trend towards healthier eating habits, and competition from functional packaged foods could affect demand Thai government looks set to play key role in promoting the use of local herbal/traditional products CATEGORY DATA Table 1 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2023-2028 Table 6 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2023-2028 CONSUMER HEALTH IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2018-2023 Table 8 Life Expectancy at Birth 2018-2023 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2018-2023 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2020-2023 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2023 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2023-2028 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2023-2028 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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