タイの皮膚科Dermatologicals in Thailand タイにおける皮膚科用品の小売売上高は、消費者が家庭外でより活動的なライフスタイルを送るようになったことを受け、2023年には現在価値ベースで加速度的な成長を遂げた。観光業の復活も皮膚科製品の需要に好影... もっと見る
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サマリータイにおける皮膚科用品の小売売上高は、消費者が家庭外でより活動的なライフスタイルを送るようになったことを受け、2023年には現在価値ベースで加速度的な成長を遂げた。観光業の復活も皮膚科製品の需要に好影響を及ぼし、異なる気候や環境にさらされることで、様々な皮膚疾患の発生率が高まった。Euromonitor Internationalの調査レポート「タイの皮膚科」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019年から2023年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引する分野を特定することができます。2028年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品抗寄生虫薬/シラミ(頭・体)治療薬、抗掻痒薬、冷え症治療薬、痔治療薬、脱毛治療薬、薬用シャンプー、おむつ(オムツ)かぶれ治療薬、小児皮膚科用薬、局所アレルギー治療薬/抗ヒスタミン薬、局所抗真菌薬、局所殺菌/防腐薬、膣抗真菌薬。 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 皮膚科薬市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Dermatologicals in ThailandEuromonitor International January 2024 List Of Contents And Tables DERMATOLOGICALS IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Resumption of active lifestyles, including travel, boosts demand of dermatological products Retail networks continue to expand in easily accessible locations Social media influencers play an increasingly important role in promotion of locally-made dermatological products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Demand will continue to grow, as consumers resume their engagement in outdoor and travel activities Ageing society is likely to positively impact sales E-commerce will emerge as the new battleground for dermatological players CATEGORY DATA Table 1 Sales of Dermatologicals by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Dermatologicals by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Dermatologicals: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Dermatologicals: % Value 2020-2023 Table 5 LBN Brand Shares of Hair Loss Treatments: % Value 2020-2023 Table 6 Forecast Sales of Dermatologicals by Category: Value 2023-2028 Table 7 Forecast Sales of Dermatologicals by Category: % Value Growth 2023-2028 CONSUMER HEALTH IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 8 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2018-2023 Table 9 Life Expectancy at Birth 2018-2023 MARKET DATA Table 10 Sales of Consumer Health by Category: Value 2018-2023 Table 11 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 12 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2019-2023 Table 13 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2020-2023 Table 14 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2018-2023 Table 16 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2023 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2023-2028 Table 18 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2023-2028 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryRetail sales of dermatological products in Thailand experienced accelerated growth in current value terms in 2023, following the return of consumers to more active lifestyles outside the home. With this increased mobility came a greater risk of experiencing small wounds or cuts or developing sensitive skin conditions The revival of tourism also had a positive effect on demand for dermatological products, as exposure to different climates and environments led to a higher incidence of various skin... Table of ContentsDermatologicals in ThailandEuromonitor International January 2024 List Of Contents And Tables DERMATOLOGICALS IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Resumption of active lifestyles, including travel, boosts demand of dermatological products Retail networks continue to expand in easily accessible locations Social media influencers play an increasingly important role in promotion of locally-made dermatological products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Demand will continue to grow, as consumers resume their engagement in outdoor and travel activities Ageing society is likely to positively impact sales E-commerce will emerge as the new battleground for dermatological players CATEGORY DATA Table 1 Sales of Dermatologicals by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Dermatologicals by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Dermatologicals: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Dermatologicals: % Value 2020-2023 Table 5 LBN Brand Shares of Hair Loss Treatments: % Value 2020-2023 Table 6 Forecast Sales of Dermatologicals by Category: Value 2023-2028 Table 7 Forecast Sales of Dermatologicals by Category: % Value Growth 2023-2028 CONSUMER HEALTH IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 8 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2018-2023 Table 9 Life Expectancy at Birth 2018-2023 MARKET DATA Table 10 Sales of Consumer Health by Category: Value 2018-2023 Table 11 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 12 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2019-2023 Table 13 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2020-2023 Table 14 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2018-2023 Table 16 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2023 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2023-2028 Table 18 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2023-2028 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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