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タイの皮膚科


Dermatologicals in Thailand

タイにおける皮膚科用品の小売売上高は、消費者が家庭外でより活動的なライフスタイルを送るようになったことを受け、2023年には現在価値ベースで加速度的な成長を遂げた。観光業の復活も皮膚科製品の需要に好影... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年1月25日 US$990
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サマリー

タイにおける皮膚科用品の小売売上高は、消費者が家庭外でより活動的なライフスタイルを送るようになったことを受け、2023年には現在価値ベースで加速度的な成長を遂げた。観光業の復活も皮膚科製品の需要に好影響を及ぼし、異なる気候や環境にさらされることで、様々な皮膚疾患の発生率が高まった。

Euromonitor Internationalの調査レポート「タイの皮膚科」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019年から2023年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引する分野を特定することができます。2028年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品抗寄生虫薬/シラミ(頭・体)治療薬、抗掻痒薬、冷え症治療薬、痔治療薬、脱毛治療薬、薬用シャンプー、おむつ(オムツ)かぶれ治療薬、小児皮膚科用薬、局所アレルギー治療薬/抗ヒスタミン薬、局所抗真菌薬、局所殺菌/防腐薬、膣抗真菌薬。

データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 皮膚科薬市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Dermatologicals in Thailand
Euromonitor International
January 2024

List Of Contents And Tables

DERMATOLOGICALS IN THAILAND
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Resumption of active lifestyles, including travel, boosts demand of dermatological products
Retail networks continue to expand in easily accessible locations
Social media influencers play an increasingly important role in promotion of locally-made dermatological products
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Demand will continue to grow, as consumers resume their engagement in outdoor and travel activities
Ageing society is likely to positively impact sales
E-commerce will emerge as the new battleground for dermatological players
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Dermatologicals by Category: Value 2018-2023
Table 2 Sales of Dermatologicals by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 3 NBO Company Shares of Dermatologicals: % Value 2019-2023
Table 4 LBN Brand Shares of Dermatologicals: % Value 2020-2023
Table 5 LBN Brand Shares of Hair Loss Treatments: % Value 2020-2023
Table 6 Forecast Sales of Dermatologicals by Category: Value 2023-2028
Table 7 Forecast Sales of Dermatologicals by Category: % Value Growth 2023-2028
CONSUMER HEALTH IN THAILAND
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer health in 2023: The big picture
2023 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer health?
MARKET INDICATORS
Table 8 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2018-2023
Table 9 Life Expectancy at Birth 2018-2023
MARKET DATA
Table 10 Sales of Consumer Health by Category: Value 2018-2023
Table 11 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 12 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2019-2023
Table 13 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2020-2023
Table 14 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2018-2023
Table 15 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2018-2023
Table 16 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2023
Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2023-2028
Table 18 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2023-2028
APPENDIX
OTC registration and classification
Vitamins and dietary supplements registration and classification
Self-medication/self-care and preventive medicine
Switches
DISCLAIMER
DEFINITIONS
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Retail sales of dermatological products in Thailand experienced accelerated growth in current value terms in 2023, following the return of consumers to more active lifestyles outside the home. With this increased mobility came a greater risk of experiencing small wounds or cuts or developing sensitive skin conditions The revival of tourism also had a positive effect on demand for dermatological products, as exposure to different climates and environments led to a higher incidence of various skin...

Euromonitor International's Dermatologicals in Thailand report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2019-2023, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2028 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Antiparasitics/Lice (Head and Body) Treatments, Antipruritics, Cold Sore Treatments, Haemorrhoid Treatments, Hair Loss Treatments, Medicated Shampoos, Nappy (Diaper) Rash Treatments, Paediatric Dermatologicals, Topical Allergy Remedies/Antihistamines, Topical Antifungals, Topical Germicidals/Antiseptics, Vaginal Antifungals.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Dermatologicals market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Dermatologicals in Thailand
Euromonitor International
January 2024

List Of Contents And Tables

DERMATOLOGICALS IN THAILAND
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Resumption of active lifestyles, including travel, boosts demand of dermatological products
Retail networks continue to expand in easily accessible locations
Social media influencers play an increasingly important role in promotion of locally-made dermatological products
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Demand will continue to grow, as consumers resume their engagement in outdoor and travel activities
Ageing society is likely to positively impact sales
E-commerce will emerge as the new battleground for dermatological players
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Dermatologicals by Category: Value 2018-2023
Table 2 Sales of Dermatologicals by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 3 NBO Company Shares of Dermatologicals: % Value 2019-2023
Table 4 LBN Brand Shares of Dermatologicals: % Value 2020-2023
Table 5 LBN Brand Shares of Hair Loss Treatments: % Value 2020-2023
Table 6 Forecast Sales of Dermatologicals by Category: Value 2023-2028
Table 7 Forecast Sales of Dermatologicals by Category: % Value Growth 2023-2028
CONSUMER HEALTH IN THAILAND
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer health in 2023: The big picture
2023 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer health?
MARKET INDICATORS
Table 8 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2018-2023
Table 9 Life Expectancy at Birth 2018-2023
MARKET DATA
Table 10 Sales of Consumer Health by Category: Value 2018-2023
Table 11 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 12 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2019-2023
Table 13 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2020-2023
Table 14 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2018-2023
Table 15 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2018-2023
Table 16 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2023
Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2023-2028
Table 18 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2023-2028
APPENDIX
OTC registration and classification
Vitamins and dietary supplements registration and classification
Self-medication/self-care and preventive medicine
Switches
DISCLAIMER
DEFINITIONS
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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