世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ソース、ディップ、調味料 in 香港, 中国


Sauces, Dips and Condiments in Hong Kong, China

2022年後半以降、香港の広範な再開は香港の消費者の間に旅行願望を解き放った。2022年に始まったリベンジ旅行のトレンドは、2023年も消費者行動を形成し続けている。その結果、海外旅行の再開により、香港の消費... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年1月23日 US$990
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
25 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

2022年後半以降、香港の広範な再開は香港の消費者の間に旅行願望を解き放った。2022年に始まったリベンジ旅行のトレンドは、2023年も消費者行動を形成し続けている。その結果、海外旅行の再開により、香港の消費者が香港で過ごす時間は大幅に減少し、自宅での消費機会も減少した。一方、COVID-19のパンデミック規制解除に伴うオフィス勤務への復帰も...ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「香港(中国)のソース、ディップ、調味料」は、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域的な洞察と理解を提供します。最新の小売販売データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価します。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示します:製品カバレッジ:料理素材と調味料、ディップ、その他のソースと調味料、ピクルス製品、ソース、イーストベースのスプレッド。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* ソース、ディップ、調味料市場の詳細な情報を入手する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。

ページTOPに戻る


目次

Sauces, Dips and Condiments in Hong Kong, China
Euromonitor International
January 2024

List Of Contents And Tables

SAUCES, DIPS AND CONDIMENTS IN HONG KONG, CHINA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Fewer occasions for home cooking reduce the demand for sauces, dips and condiments
The demand for affordability partially supports growth momentum of sauces
Campbell’s latest mix-and-match marketing campaign links sauces and soups for complementary purchases to boost sales
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Brands may need to rethink their strategy in response to the sluggish economic outlook
Continuous product innovation will keep Lee Kum Kee as the leading brand
Reduced occasions for home consumption will slow down e-commerce growth, due to less need for households to stock up
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: Value 2018-2023
Table 3 Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 Sales of Liquid Recipe Sauces by Type: % Value 2018-2023
Table 6 Sales of Other Sauces and Condiments by Type: Rankings 2018-2023
Table 7 NBO Company Shares of Sauces, Dips and Condiments: % Value 2019-2023
Table 8 LBN Brand Shares of Sauces, Dips and Condiments: % Value 2020-2023
Table 9 Distribution of Sauces, Dips and Condiments by Format: % Value 2018-2023
Table 10 Forecast Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: Volume 2023-2028
Table 11 Forecast Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: Value 2023-2028
Table 12 Forecast Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 13 Forecast Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: % Value Growth 2023-2028
COOKING INGREDIENTS AND MEALS IN HONG KONG, CHINA
EXECUTIVE SUMMARY
Cooking ingredients and meals in 2023: The big picture
Key trends in 2023
Competitive landscape
Channel developments
What next for cooking ingredients and meals?
MARKET DATA
Table 14 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Volume 2018-2023
Table 15 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Value 2018-2023
Table 16 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 17 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 18 NBO Company Shares of Cooking Ingredients and Meals: % Value 2019-2023
Table 19 LBN Brand Shares of Cooking Ingredients and Meals: % Value 2020-2023
Table 20 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023
Table 21 Distribution of Cooking Ingredients and Meals by Format: % Value 2018-2023
Table 22 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Volume 2023-2028
Table 23 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Value 2023-2028
Table 24 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 25 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Since late 2022, the broader reopening of Hong Kong has unleashed a desire to travel amongst Hong Kong consumers. The revenge travel trend, which began in 2022, has continued to shape consumer behaviour in 2023. As a result, due to the resumption of international travel, the amount of time Hong Kong consumers spend in the city has significantly reduced, along with home consumption occasions. Meanwhile, the return to office working following the lifting of COVID-19 pandemic restrictions has also... Euromonitor International's Sauces, Dips and Condiments in Hong Kong, China report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Cooking Ingredients and Condiments, Dips, Other Sauces and Condiments, Pickled Products, Sauces, Yeast-based Spreads. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Sauces, Dips and Condiments market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

ページTOPに戻る


Table of Contents

Sauces, Dips and Condiments in Hong Kong, China
Euromonitor International
January 2024

List Of Contents And Tables

SAUCES, DIPS AND CONDIMENTS IN HONG KONG, CHINA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Fewer occasions for home cooking reduce the demand for sauces, dips and condiments
The demand for affordability partially supports growth momentum of sauces
Campbell’s latest mix-and-match marketing campaign links sauces and soups for complementary purchases to boost sales
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Brands may need to rethink their strategy in response to the sluggish economic outlook
Continuous product innovation will keep Lee Kum Kee as the leading brand
Reduced occasions for home consumption will slow down e-commerce growth, due to less need for households to stock up
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: Value 2018-2023
Table 3 Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 Sales of Liquid Recipe Sauces by Type: % Value 2018-2023
Table 6 Sales of Other Sauces and Condiments by Type: Rankings 2018-2023
Table 7 NBO Company Shares of Sauces, Dips and Condiments: % Value 2019-2023
Table 8 LBN Brand Shares of Sauces, Dips and Condiments: % Value 2020-2023
Table 9 Distribution of Sauces, Dips and Condiments by Format: % Value 2018-2023
Table 10 Forecast Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: Volume 2023-2028
Table 11 Forecast Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: Value 2023-2028
Table 12 Forecast Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 13 Forecast Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: % Value Growth 2023-2028
COOKING INGREDIENTS AND MEALS IN HONG KONG, CHINA
EXECUTIVE SUMMARY
Cooking ingredients and meals in 2023: The big picture
Key trends in 2023
Competitive landscape
Channel developments
What next for cooking ingredients and meals?
MARKET DATA
Table 14 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Volume 2018-2023
Table 15 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Value 2018-2023
Table 16 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 17 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 18 NBO Company Shares of Cooking Ingredients and Meals: % Value 2019-2023
Table 19 LBN Brand Shares of Cooking Ingredients and Meals: % Value 2020-2023
Table 20 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023
Table 21 Distribution of Cooking Ingredients and Meals by Format: % Value 2018-2023
Table 22 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Volume 2023-2028
Table 23 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Value 2023-2028
Table 24 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 25 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/19 10:26

155.48 円

165.11 円

199.74 円

ページTOPに戻る