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サステイナブル・ホーム


Sustainable Home

この住宅は、資源が豊富にあるという考え方から、短期的な危機感へと消費者を移行させ、最終的には長期的な妥協へと導く。持続可能な住宅は、新技術の採用が中心となり、エネルギー、食料、水、そしてあらゆる廃... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年11月17日 US$1,325
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サマリー

この住宅は、資源が豊富にあるという考え方から、短期的な危機感へと消費者を移行させ、最終的には長期的な妥協へと導く。持続可能な住宅は、新技術の採用が中心となり、エネルギー、食料、水、そしてあらゆる廃棄物について、再利用、回収、リサイクルのソリューションを統合した住宅が、より持続可能なソリューションを提供する方法となる。これは、希少性と、現在のシステムがもはや目的に適合していないことを認識することである。

ユーロモニター・インターナショナルのサステイナブル・ホーム・グローバル・ブリーフィングは、ホームケア市場の規模と形状を洞察し、話題のトピック、新興地域、国、カテゴリー、業界の喫緊の課題と空白地帯を浮き彫りにします。ホームケアにおける機会ゾーンを特定し、主要企業やブランドを分析し、新製品開発、パッケージ/フォーマット/成分の革新、経済/ライフスタイル/環境の影響、流通や小売価格の問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。予測では、市場がどのように変化していくのか、成功の基準を示しています。

対象製品エアケア, 漂白剤, 食器洗い, 家庭用殺虫剤, ランドリーケア, ポリッシュ, サーフェスケア, トイレケア.

データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* ホームケア市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Introduction
Sustainable home issues in focus
A legislative framework
Consumer priorities
Company activity
Circularity and end-of-life
Conclusion

 

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Summary

The home cushions consumers from a mindset of resource abundance to one of short-term crisis, ultimately leading to long-term compromise. The sustainable home will be centred on the adoption of new technologies, with properties integrating reuse, recovery and recycling solutions across energy, food, water and all waste materials as a way of providing our homes with more sustainable solutions. This is about scarcity and the realisation that current systems are no longer fit for purpose.

Euromonitor International's Sustainable Home global briefing offers an insight into to the size and shape of the Home Care market, highlights buzz topics, emerging regions, countries and categories as well as pressing industry issues and white spaces. It identifies the opportunity zones within home care, analyses leading companies and brands and offers strategic analysis of major factors influencing the market - be they new product developments, packaging/ format /ingredients innovations, economic/lifestyle/environmental influences, distribution or retail pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success.

Product coverage: Air Care, Bleach, Dishwashing, Home Insecticides, Laundry Care, Polishes, Surface Care, Toilet Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Home Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Introduction
Sustainable home issues in focus
A legislative framework
Consumer priorities
Company activity
Circularity and end-of-life
Conclusion

 

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