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米国における空気処理製品


Air Treatment Products in the US

空気処理製品は、2020年と2021年に数量と現行金額が大きく伸びた後、2022年にはわずかに減少した。しかし、このカテゴリーは、気温が非常に高いため、2023年には現在の金額と数量の両方が伸びる数少ないカテゴリ... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年11月15日 US$990
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サマリー

空気処理製品は、2020年と2021年に数量と現行金額が大きく伸びた後、2022年にはわずかに減少した。しかし、このカテゴリーは、気温が非常に高いため、2023年には現在の金額と数量の両方が伸びる数少ないカテゴリーのひとつになると予想される。ファーマーズ・アルマナック(Farmer's Almanac)』誌は、この夏を暑い夏と予測し、小売業者と消費者に「ジリジリする」気温の到来を予告していた。しかし、全国的な気温の高さはいくつかの記録を塗り替える結果となった。例えば...

ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「米国の空気処理製品」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年の最新の小売販売データを提供しており、成長を促進する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、フォーマット動向、流通問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品空気清浄機、冷房、除湿機、加湿器

データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* 空気処理製品市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Air Treatment Products in the US
Euromonitor International
November 2023

List Of Contents And Tables

AIR TREATMENT PRODUCTS IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Cooling products grow as record-breaking temperatures force consumers to invest
Midea’s U-shaped window air conditioner continues to be the hottest new product
Air purifiers sees significant growth due to higher awareness of the importance of air quality, and wildfires
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Climate change and environmental concerns to propel growth in the forecast period
Smart products to continue to gain strength in air treatment products
Multipurpose air treatment products to continue to disrupt the category over the forecast period
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Air Treatment Products by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Sales of Air Treatment Products by Category: Value 2018-2023
Table 3 Sales of Air Treatment Products by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Sales of Air Treatment Products by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 Sales of Air Conditioners by Smart Appliances: % Volume 2019-2023
Table 6 NBO Company Shares of Air Treatment Products: % Volume 2019-2023
Table 7 LBN Brand Shares of Air Treatment Products: % Volume 2020-2023
Table 8 Distribution of Air Treatment Products by Format: % Volume 2018-2023
Table 9 Production of Air Conditioners: Total Volume 2018-2023
Table 10 Forecast Sales of Air Treatment Products by Category: Volume 2023-2028
Table 11 Forecast Sales of Air Treatment Products by Category: Value 2023-2028
Table 12 Forecast Sales of Air Treatment Products by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 13 Forecast Sales of Air Treatment Products by Category: % Value Growth 2023-2028
CONSUMER APPLIANCES IN THE US
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer appliances in 2023: The big picture
2023 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer appliances?
MARKET INDICATORS
Table 14 Household Penetration of Selected Total Stock Consumer Appliances by Category 2018-2024
Table 15 Replacement Cycles of Consumer Appliances by Category 2018-2024
MARKET DATA
Table 16 Sales of Consumer Appliances by Category: Volume 2018-2023
Table 17 Sales of Consumer Appliances by Category: Value 2018-2023
Table 18 Sales of Consumer Appliances by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 19 Sales of Consumer Appliances by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 20 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Volume 2018-2023
Table 21 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Value 2018-2023
Table 22 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Volume Growth 2018-2023
Table 23 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Value Growth 2018-2023
Table 24 Sales of Small Appliances by Category: Volume 2018-2023
Table 25 Sales of Small Appliances by Category: Value 2018-2023
Table 26 Sales of Small Appliances by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 27 Sales of Small Appliances by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 28 NBO Company Shares of Major Appliances: % Volume 2019-2023
Table 29 LBN Brand Shares of Major Appliances: % Volume 2020-2023
Table 30 NBO Company Shares of Small Appliances: % Volume 2019-2023
Table 31 LBN Brand Shares of Small Appliances: % Volume 2020-2023
Table 32 Distribution of Major Appliances by Format: % Volume 2018-2023
Table 33 Distribution of Small Appliances by Format: % Volume 2018-2023
Table 34 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: Volume 2023-2028
Table 35 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: Value 2023-2028
Table 36 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 37 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: % Value Growth 2023-2028
Table 38 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Volume 2023-2028
Table 39 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Value 2023-2028
Table 40 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Volume Growth 2023-2028
Table 41 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Value Growth 2023-2028
Table 42 Forecast Sales of Small Appliances by Category: Volume 2023-2028
Table 43 Forecast Sales of Small Appliances by Category: Value 2023-2028
Table 44 Forecast Sales of Small Appliances by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 45 Forecast Sales of Small Appliances by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Air treatment products saw a slight decline in 2022, after strong volume and current value growth in 2020 and 2021. However, the category is expected to be one of the few to see both current value and volume growth in 2023, due to very high temperatures. The summer had been forecast as a hot one by the Farmer’s Almanac, which gave a heads-up to retailers and consumers of the “sizzling” temperatures ahead. However, the high temperatures across the country ended up breaking several records. For in...

Euromonitor International's Air Treatment Products in USA report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2018-2022, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market – be they new product developments, format trends or distribution issues. Forecasts to 2027 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Air Purifiers, Cooling, Dehumidifiers, Humidifiers.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Air Treatment Products market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Air Treatment Products in the US
Euromonitor International
November 2023

List Of Contents And Tables

AIR TREATMENT PRODUCTS IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Cooling products grow as record-breaking temperatures force consumers to invest
Midea’s U-shaped window air conditioner continues to be the hottest new product
Air purifiers sees significant growth due to higher awareness of the importance of air quality, and wildfires
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Climate change and environmental concerns to propel growth in the forecast period
Smart products to continue to gain strength in air treatment products
Multipurpose air treatment products to continue to disrupt the category over the forecast period
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Air Treatment Products by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Sales of Air Treatment Products by Category: Value 2018-2023
Table 3 Sales of Air Treatment Products by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Sales of Air Treatment Products by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 Sales of Air Conditioners by Smart Appliances: % Volume 2019-2023
Table 6 NBO Company Shares of Air Treatment Products: % Volume 2019-2023
Table 7 LBN Brand Shares of Air Treatment Products: % Volume 2020-2023
Table 8 Distribution of Air Treatment Products by Format: % Volume 2018-2023
Table 9 Production of Air Conditioners: Total Volume 2018-2023
Table 10 Forecast Sales of Air Treatment Products by Category: Volume 2023-2028
Table 11 Forecast Sales of Air Treatment Products by Category: Value 2023-2028
Table 12 Forecast Sales of Air Treatment Products by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 13 Forecast Sales of Air Treatment Products by Category: % Value Growth 2023-2028
CONSUMER APPLIANCES IN THE US
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer appliances in 2023: The big picture
2023 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer appliances?
MARKET INDICATORS
Table 14 Household Penetration of Selected Total Stock Consumer Appliances by Category 2018-2024
Table 15 Replacement Cycles of Consumer Appliances by Category 2018-2024
MARKET DATA
Table 16 Sales of Consumer Appliances by Category: Volume 2018-2023
Table 17 Sales of Consumer Appliances by Category: Value 2018-2023
Table 18 Sales of Consumer Appliances by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 19 Sales of Consumer Appliances by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 20 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Volume 2018-2023
Table 21 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Value 2018-2023
Table 22 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Volume Growth 2018-2023
Table 23 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Value Growth 2018-2023
Table 24 Sales of Small Appliances by Category: Volume 2018-2023
Table 25 Sales of Small Appliances by Category: Value 2018-2023
Table 26 Sales of Small Appliances by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 27 Sales of Small Appliances by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 28 NBO Company Shares of Major Appliances: % Volume 2019-2023
Table 29 LBN Brand Shares of Major Appliances: % Volume 2020-2023
Table 30 NBO Company Shares of Small Appliances: % Volume 2019-2023
Table 31 LBN Brand Shares of Small Appliances: % Volume 2020-2023
Table 32 Distribution of Major Appliances by Format: % Volume 2018-2023
Table 33 Distribution of Small Appliances by Format: % Volume 2018-2023
Table 34 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: Volume 2023-2028
Table 35 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: Value 2023-2028
Table 36 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 37 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: % Value Growth 2023-2028
Table 38 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Volume 2023-2028
Table 39 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Value 2023-2028
Table 40 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Volume Growth 2023-2028
Table 41 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Value Growth 2023-2028
Table 42 Forecast Sales of Small Appliances by Category: Volume 2023-2028
Table 43 Forecast Sales of Small Appliances by Category: Value 2023-2028
Table 44 Forecast Sales of Small Appliances by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 45 Forecast Sales of Small Appliances by Category: % Value Growth 2023-2028
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SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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