インドの消臭剤Deodorants in India COVID-19規制の解除、国際定期便の運航再開、パンデミック期からの旅行需要の掘り起こしにより、2022年にはインドへの旅行が急増し、その結果、デオドラント製品の使用頻度が高まり、デオドラント製品の成長が加... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーCOVID-19規制の解除、国際定期便の運航再開、パンデミック期からの旅行需要の掘り起こしにより、2022年にはインドへの旅行が急増し、その結果、デオドラント製品の使用頻度が高まり、デオドラント製品の成長が加速した。さらに、パンデミックの終息は、消費者の身だしなみに対する意識の向上をもたらし、その結果、ボディーケアに重点を置く消費者が大幅に増加した。ユーロモニター・インターナショナルのインドのデオドラントレポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。2018年から2022年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2027年までの予測では、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品デオドラントクリーム、デオドラントポンプ、デオドラントロールオン、デオドラントスプレー、デオドラントスティック、デオドラントワイプ データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 消臭剤市場の詳細な把握 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Deodorants in IndiaEuromonitor International July 2023 List Of Contents And Tables DEODORANTS IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Surge in travel and return of outdoor fitness activities accelerate the growth of deodorants Greater focus on brand ambassadors to drive strong brand awareness amongst the target audience Convenience and affordability allow pocket-sized deodorants to attract consumer demand PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Weather conditions and growing participation in sports activities offer avenues for growth Premium perception, coupled with limited retail presence, set to keep deodorant roll-ons as a relative niche Affordable prices of local fragrance brands set to intensify competition for deodorants CATEGORY DATA Table 1 Sales of Deodorants by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Deodorants by Premium vs Mass: % Value 2017-2022 Table 4 NBO Company Shares of Deodorants: % Value 2018-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Deodorants: % Value 2019-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Deodorants: % Value 2019-2022 Table 7 Forecast Sales of Deodorants by Category: Value 2022-2027 Table 8 Forecast Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of Deodorants by Premium Vs Mass: % Value 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe lifting of COVID-19 restrictions, the resumption of regular scheduled international flights, and the release of pent-up travel demand from the pandemic years led to a surge in travel trips in India in 2022, which in turn accelerated the growth of deodorants, as the frequency of usage of such products increased. Moreover, the conclusion of the pandemic brought about increased awareness amongst consumers of their personal grooming, which led to a substantial upswing in emphasis on their body o... Table of ContentsDeodorants in IndiaEuromonitor International July 2023 List Of Contents And Tables DEODORANTS IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Surge in travel and return of outdoor fitness activities accelerate the growth of deodorants Greater focus on brand ambassadors to drive strong brand awareness amongst the target audience Convenience and affordability allow pocket-sized deodorants to attract consumer demand PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Weather conditions and growing participation in sports activities offer avenues for growth Premium perception, coupled with limited retail presence, set to keep deodorant roll-ons as a relative niche Affordable prices of local fragrance brands set to intensify competition for deodorants CATEGORY DATA Table 1 Sales of Deodorants by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Deodorants by Premium vs Mass: % Value 2017-2022 Table 4 NBO Company Shares of Deodorants: % Value 2018-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Deodorants: % Value 2019-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Deodorants: % Value 2019-2022 Table 7 Forecast Sales of Deodorants by Category: Value 2022-2027 Table 8 Forecast Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of Deodorants by Premium Vs Mass: % Value 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|