インドのカラー化粧品Colour Cosmetics in India 2022年には、社交的な集まりの再開と多機能製品への注目の高まりが相まって、インドのカラー化粧品は健全な成長を遂げることができ、最終的にはパンデミック前の売上金額レベルを超えてカテゴリーを牽引した。パ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2022年には、社交的な集まりの再開と多機能製品への注目の高まりが相まって、インドのカラー化粧品は健全な成長を遂げることができ、最終的にはパンデミック前の売上金額レベルを超えてカテゴリーを牽引した。パンデミック時には制限されていた結婚式、パーティー、集会などの社交行事が、2022年にはフル稼働で再開されるようになり、カラー化粧品の使用機会が増加した。消費者は、自分の魅力をアピールするために...Euromonitor Internationalのインドのカラー化粧品レポートは国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供します。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引する分野を特定することができます。2027年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品カラーコスメセット/キット、アイメイク、フェイシャルメイク、リップ製品、ネイル製品 データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * カラー化粧品市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Colour Cosmetics in IndiaEuromonitor International July 2023 List Of Contents And Tables COLOUR COSMETICS IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Return of social events and a greater focus on multifunctional offerings allow colour cosmetics to recover its value sales Rising consumer awareness due to increased digital engagement brings ingredients to the forefront Manufacturers focus on an omnichannel presence to cater to a wide range of customer needs in terms of convenience and trials PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Wide range of offerings, convenience, and use of innovative technology set to allow e-commerce to grow further Expansion beyond female target audience offers white space for growth Brands could look to democratise personalisation through mass customised offerings, similar to the trend witnessed in hair care CATEGORY DATA Table 1 Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Colour Cosmetics: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Colour Cosmetics: % Value 2019-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Eye Make-up: % Value 2019-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Facial Make-up: % Value 2019-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Lip Products: % Value 2019-2022 Table 8 LBN Brand Shares of Nail Products: % Value 2019-2022 Table 9 LBN Brand Shares of Premium Colour Cosmetics: % Value 2019-2022 Table 10 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2022-2027 Table 11 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn 2022, the return of social gatherings, coupled with an increased focus on multifunctional products, allowed colour cosmetics in India to witness healthy growth, which ultimately drove the category beyond the pre-pandemic level of value sales. Social events such as weddings, parties, gatherings, and others, which were limited during the pandemic, were allowed to restart at full capacity in 2022, which led to increased usage occasions for colour cosmetics. With consumers looking to present thei... Table of ContentsColour Cosmetics in IndiaEuromonitor International July 2023 List Of Contents And Tables COLOUR COSMETICS IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Return of social events and a greater focus on multifunctional offerings allow colour cosmetics to recover its value sales Rising consumer awareness due to increased digital engagement brings ingredients to the forefront Manufacturers focus on an omnichannel presence to cater to a wide range of customer needs in terms of convenience and trials PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Wide range of offerings, convenience, and use of innovative technology set to allow e-commerce to grow further Expansion beyond female target audience offers white space for growth Brands could look to democratise personalisation through mass customised offerings, similar to the trend witnessed in hair care CATEGORY DATA Table 1 Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Colour Cosmetics: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Colour Cosmetics: % Value 2019-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Eye Make-up: % Value 2019-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Facial Make-up: % Value 2019-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Lip Products: % Value 2019-2022 Table 8 LBN Brand Shares of Nail Products: % Value 2019-2022 Table 9 LBN Brand Shares of Premium Colour Cosmetics: % Value 2019-2022 Table 10 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2022-2027 Table 11 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(cosmetics)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|