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インドのバスとシャワー


Bath and Shower in India

インドでは、主要カテゴリーである固形石鹸の普及率が既に高いため、バス&シャワーの数量成長が鈍化している。各ブランドは、成長を確実なものにするために、プレミアム固形石鹸のポートフォリオを開発・拡大す... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年7月13日 US$990
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サマリー

インドでは、主要カテゴリーである固形石鹸の普及率が既に高いため、バス&シャワーの数量成長が鈍化している。各ブランドは、成長を確実なものにするために、プレミアム固形石鹸のポートフォリオを開発・拡大するために、成分主導の発売に注力している。2022年には、固形石鹸ブランドがアーユルヴェーダ成分や天然成分を活用して成分に敏感な消費者の需要を引き付け、固形石鹸のプレミアム化にさらに弾みをつけた。しかし、固形石鹸は消費者に浸透していない。

Euromonitor Internationalのインドのバスとシャワーに関する調査レポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を促進する分野を特定することができます。2027年までの予測では、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品固形石鹸、入浴剤、ボディパウダー、ボディウォッシュ/シャワージェル、手指消毒剤、インティメイトハイジーン、液体石鹸

データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* バス&シャワー市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Bath and Shower in India
Euromonitor International
July 2023

List Of Contents And Tables

BATH AND SHOWER IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Brands increasingly highlight key ingredients to fuel premiumisation within bar soap
Manufacturers focus on multifunctional benefits for body wash/shower gel to drive demand in urban areas
Significant contraction in demand for hand sanitisers as consumers return to their pre-pandemic habits
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Body wash/shower gel brands set to leverage e-commerce and affordable packs to boost demand
Sustainability set to increasingly make its way into bath and shower
Premiumisation trend to further accelerate within bath and shower
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Bath and Shower by Category: Value 2017-2022
Table 2 Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 3 Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2017-2022
Table 4 NBO Company Shares of Bath and Shower: % Value 2018-2022
Table 5 LBN Brand Shares of Bath and Shower: % Value 2019-2022
Table 6 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: Value 2022-2027
Table 7 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2022-2027
Table 8 Forecast Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2022-2027
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2022: The big picture
2022 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022
Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 11 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022
Table 12 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022
Table 13 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022
Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022
Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022
Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027
Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Volume growth in bath and shower is slowing down in India, due to the already high penetration of the dominant category, bar soap. Brands are focusing on ingredient-led launches to develop and expand their premium bar soap portfolios in a bid to ensure growth. In 2022, bar soap brands leveraged Ayurvedic and natural ingredients to attract demand from ingredient-conscious consumers, which further provided momentum towards premiumisation within bar soap. However, bar soap is a highly penetrated ca...

Euromonitor International's Bath and Shower in India report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2018-2022, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2027 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Bar Soap, Bath Additives, Body Powder, Body Wash/Shower Gel, Hand Sanitisers, Intimate Hygiene, Liquid Soap.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Bath and Shower market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Bath and Shower in India
Euromonitor International
July 2023

List Of Contents And Tables

BATH AND SHOWER IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Brands increasingly highlight key ingredients to fuel premiumisation within bar soap
Manufacturers focus on multifunctional benefits for body wash/shower gel to drive demand in urban areas
Significant contraction in demand for hand sanitisers as consumers return to their pre-pandemic habits
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Body wash/shower gel brands set to leverage e-commerce and affordable packs to boost demand
Sustainability set to increasingly make its way into bath and shower
Premiumisation trend to further accelerate within bath and shower
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Bath and Shower by Category: Value 2017-2022
Table 2 Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 3 Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2017-2022
Table 4 NBO Company Shares of Bath and Shower: % Value 2018-2022
Table 5 LBN Brand Shares of Bath and Shower: % Value 2019-2022
Table 6 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: Value 2022-2027
Table 7 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2022-2027
Table 8 Forecast Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2022-2027
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2022: The big picture
2022 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022
Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 11 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022
Table 12 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022
Table 13 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022
Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022
Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022
Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027
Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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