パキスタンの表面処理Surface Care in Pakistan COVID-19の発生後、2020年にサーフェスケアの需要が爆発的に増加した。その後2021年には安定期に入った。2022年には、COVID-19の恐怖が収まり、消費者がより正常な掃除と購買行動に戻ったため、このカテゴリーは... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーCOVID-19の発生後、2020年にサーフェスケアの需要が爆発的に増加した。その後2021年には安定期に入った。2022年には、COVID-19の恐怖が収まり、消費者がより正常な掃除と購買行動に戻ったため、このカテゴリーは小売数量ベースで安定した成長を遂げた。ホームケア全体の主要な販売促進要因は、パキスタンの人口の急増と都市化である。この調査レポートはパキスタンのサーフェスケアを分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品浴室用クリーナー、脱スケール剤、排水口開口剤、床用クリーナー、ホームケア用消毒剤、ホームケア用拭き取り布巾および床用クリーニングシステム、台所用クリーナー、多目的クリーナー、オーブン用クリーナー、研磨剤、窓/ガラス用クリーナー。 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * サーフェスケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Surface Care in PakistanEuromonitor International July 2023 List Of Contents And Tables SURFACE CARE IN PAKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Economic pressures limit stronger volume gains in 2022 Finis remains the popular choice thanks to accessible prices Dettol looking to build on its germ-killing reputation PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Surface care seen to have strong growth potential New opportunities could be found in rural areas in post-pandemic Pakistan Convenience set to play a stronger role in the purchasing decision over the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2019-2022 Table 5 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2022-2027 Table 6 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2022-2027 HOME CARE IN PAKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2017-2022 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2017-2022 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2018-2022 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2019-2022 Table 12 Distribution of Home Care by Format: % Value 2017-2022 Table 13 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2022 Table 14 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2022-2027 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummarySurface care saw an explosion in demand in 2020 following the outbreak of COVID-19 as consumers rushed to stock up on products that could protect their homes against the virus. This was followed by a period of stabilisation in 2021. The category saw steady growth in retail volume terms in 2022 as COVID-19 fears subsided and consumers returned to more normalised cleaning and purchasing behaviour. A major sales driver across home care is the rapid growth in Pakistan’s population and urbanisation a... Table of ContentsSurface Care in PakistanEuromonitor International July 2023 List Of Contents And Tables SURFACE CARE IN PAKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Economic pressures limit stronger volume gains in 2022 Finis remains the popular choice thanks to accessible prices Dettol looking to build on its germ-killing reputation PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Surface care seen to have strong growth potential New opportunities could be found in rural areas in post-pandemic Pakistan Convenience set to play a stronger role in the purchasing decision over the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2019-2022 Table 5 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2022-2027 Table 6 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2022-2027 HOME CARE IN PAKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2017-2022 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2017-2022 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2018-2022 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2019-2022 Table 12 Distribution of Home Care by Format: % Value 2017-2022 Table 13 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2022 Table 14 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2022-2027 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社のホームケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |