インドの脱毛剤Depilatories in India インドでは過去2年間脱毛剤が減少していたが、2022年には現在の成長率に戻る。2022年の主な成長要因は、身だしなみへの関心の高まり、外出の増加、旅行の急増であった。パンデミックの結果、また国内における美容... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーインドでは過去2年間脱毛剤が減少していたが、2022年には現在の成長率に戻る。2022年の主な成長要因は、身だしなみへの関心の高まり、外出の増加、旅行の急増であった。パンデミックの結果、また国内における美容インフルエンサーの増加により、消費者はますます外見を優先するようになり、滑らかで毛のない肌を実現するために除毛剤/ブリーチに目を向けるようになった。ユーロモニター・インターナショナルのインドの脱毛剤レポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。2018年から2022年の最新の小売販売データを提供しており、成長を促進する分野を特定することができます。2027年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品除毛剤/ブリーチ剤, 女性用プレシェーブ, 女性用カミソリおよび刃. データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 脱毛剤市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Depilatories in IndiaEuromonitor International July 2023 List Of Contents And Tables DEPILATORIES IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Depilatories witnesses a return to growth in value terms in 2022 Brands leverage promotional campaigns with brand ambassadors to bolster awareness Increasing mobile internet penetration, coupled with quick commerce, further drives sales via e-commerce PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Brand extensions to target men set to provide growth opportunities Strong competition for depilatories from salons and laser hair removal Increased exposure to global culture and rising urbanisation open up room for growth CATEGORY DATA Table 1 Sales of Depilatories by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Depilatories: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Depilatories: % Value 2019-2022 Table 5 Forecast Sales of Depilatories by Category: Value 2022-2027 Table 6 Forecast Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 12 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 14 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn 2022, depilatories returned to current value growth, after declines in the previous two years in India. The major growth drivers in 2022 were increased concern about personal appearance, increased trips outside of the home, and a surge in travel. As an outcome of the pandemic, as well as an increasing number of beauty influencers in the country, consumers increasingly prioritised their physical appearance and turned to hair removers/bleaches to achieve smooth and hair-free skin. Table of ContentsDepilatories in IndiaEuromonitor International July 2023 List Of Contents And Tables DEPILATORIES IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Depilatories witnesses a return to growth in value terms in 2022 Brands leverage promotional campaigns with brand ambassadors to bolster awareness Increasing mobile internet penetration, coupled with quick commerce, further drives sales via e-commerce PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Brand extensions to target men set to provide growth opportunities Strong competition for depilatories from salons and laser hair removal Increased exposure to global culture and rising urbanisation open up room for growth CATEGORY DATA Table 1 Sales of Depilatories by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Depilatories: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Depilatories: % Value 2019-2022 Table 5 Forecast Sales of Depilatories by Category: Value 2022-2027 Table 6 Forecast Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 12 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 14 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|