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アップルをはじめとするエレクトロニクス企業のインフレ対応について


How Apple and Other Electronics Companies are Managing Inflation

エネルギーコストの上昇を主因とする高いインフレに直面し、消費者の支出に対する慎重さが増す中、メーカーは価格上昇を回避する方法を模索しています。本レポートでは、メーカーがどのようにインフレ圧力に対応... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年10月31日 US$1,325
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サマリー

エネルギーコストの上昇を主因とする高いインフレに直面し、消費者の支出に対する慎重さが増す中、メーカーは価格上昇を回避する方法を模索しています。本レポートでは、メーカーがどのようにインフレ圧力に対応しているかを見ていきます。

ユーロモニター・インターナショナルのグローバルブリーフィングでは、新興地域、主要成長カテゴリー、トレンド、業界の緊急課題、ホワイトスペースに関する洞察を提供しています。主要企業やブランドを特定し、新製品開発、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を及ぼす主要要因の戦略的分析を提供しています。スマートフォン、ウルトラブック、有機ELテレビなどの最新イノベーションから、ノートパソコン、ホームオーディオ、シネマシステム、車載エンターテイメントなどの既存技術まで、ユーロモニター・インターナショナルは一貫して家電業界の鋭いスナップショットを提供しています。今後5年間に市場がどのように変化し、成功するための基準がどのようになるかを予測しています。

対象製品コンピュータおよび周辺機器、車載エンターテインメント、家庭用電化製品、携帯用電化製品。

データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* コンシューマーエレクトロニクス市場の詳細を把握することができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Introduction
Global outlook
Cost Management measures

 

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Summary

Faced with high inflation, caused in large part by rising energy costs, manufacturers are trying to find ways to avoid increasing prices, as consumers are becoming increasingly cautious regarding their spending. This reports looks at how manufacturers are responding to inflationary pressures.

Euromonitor International's How Apple and Other Electronics Companies are Managing Inflation global briefing offers insight on emerging geographies, key growth categories and trends as well as pressing industry issues and white spaces. It identifies the leading companies and brands, and offers strategic analysis of key factors influencing the market – be it new product developments, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. From the latest innovations such as Smartphones, Ultrabooks and OLED TVs to existing technologies such as Laptops, Home Audio and Cinema Systems and In-Car Entertainment, Euromonitor International offers a consistent yet incisive snapshot of the Consumer Electronics industry. Forecasts illustrate how the market is set to change and the criteria for success over the next five years.

Product coverage: Computers and Peripherals, In-Car Entertainment, In-Home Consumer Electronics, Portable Consumer Electronics.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Consumer Electronics market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Introduction
Global outlook
Cost Management measures

 

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