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北米の卵代替市場 - 2024-2031


North America Egg Replacement Market - 2024-2031

概要 北米の卵代替市場は、2023年に4億7,121万米ドルに達し、2031年には1,289億1,000万米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年のCAGRは13.29%で成長する。 卵代替成分は、最終製品の味や見た目を損なう... もっと見る

 

 

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2024年8月6日 US$3,750
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サマリー

概要
北米の卵代替市場は、2023年に4億7,121万米ドルに達し、2031年には1,289億1,000万米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年のCAGRは13.29%で成長する。
卵代替成分は、最終製品の味や見た目を損なうことなく、食事中の卵含有量の代替や削減を可能にする。これらの成分は、ケーキ、マフィン、マヨネーズ、チョコレート、カスタード、アイスクリーム、ビスケットなど様々な商品に含まれている。卵代替食品市場は、健康と福祉、持続可能性、動物福祉への関心の高まりとともに成長している。
消費者は、従来の卵の生産方法と比べて環境への影響が少ない植物由来の代替品に目を向けている。さらに、これらの代替食品は、消費者の価値観に沿った残酷な扱いのない選択肢を提供することで、倫理的な懸念にも対応している。より健康的で倫理的な食品の選択肢を求める人が増える中、この持続可能性と動物福祉への二重の焦点が市場を牽引している。
北米では米国が市場を支配している。これは、菜食主義の普及に伴い、植物由来の選択肢のような代替食品への需要が高まっている大規模な消費者基盤によるものである。Animal Health Foundationによると、米国人口の4%が菜食主義者である。アメリカ人のほぼ3分の1がもっとビーガン料理を食べたいと考えている。
ダイナミクス
健康とウェルネスのトレンド
コレステロール値への懸念から、コレステロール含有量で知られる従来の卵に代わるものを求める人が増えている。NutritionFacts.orgによると、卵1個には通常約207ミリグラムのコレステロールが含まれている。専門家の中には、毎日たった1個の卵を食べるだけで、コレステロール摂取の推奨限度を超え、心血管疾患のリスクを高める可能性があると警告する人もいる。CDCの報告によると、2021年には約695,000人が心臓病で死亡した。
国立保健統計センターによると、2022年に冠動脈性心疾患と診断されたことのある成人の割合は4.9%である。ニューヨーク政府によれば、アメリカでは毎年約695,000人が心臓病で死亡しており、これは5人に1人の割合である。豆類、種子、穀物などを原料とする卵の代替食品は、健康志向の消費者にアピールするコレステロールフリーの選択肢を提供する。
新しく革新的な製品の発売
多様な食生活の嗜好や、コレステロールフリーや植物由来の選択肢を好む健康トレンドに対応する革新的な製品は、市場成長の原動力となっている。これらの製品は卵の機能性を模倣する一方で、より健康的で持続可能な代替品を提供し、このような製品に対する消費者ベースの増加を通じて市場拡大を促進する。
Nabati Foods社が7月に発表したNabati Plant Eggzは、グルテンフリー、大豆フリー、コレステロールフリーの植物性代替食品を消費者に提供した。この革新的な製品は、タンパク質、食物繊維、ビタミンB12を含む様々な栄養的利点を提供する、健康的で持続可能な食品オプションに対する需要の高まりに応えるものである。
同様に、アーデント・ミルズは2023年6月にエッグ・リプレイスを発売した。同製品は、鳥インフルエンザの発生やインフレといった課題の中で、費用対効果が高く、アレルゲンを含まないソリューションを提供する。この革新的な製品は、ひよこ豆粉を含む4つの原材料から作られ、乾燥卵や液状全卵を1:1で代替し、ベーカリー用途で最適な味と機能性を保証する。グルテンフリーでヴィーガンにも対応しています。
味と食感のバリエーション
消費者が代替食品に卵の感覚に近いものを求める中、品質への期待に応えることは非常に重要です。特に製パン、オムレツ、デザートなどでは、従来の卵の味と食感を好む消費者が多いため、卵の代替品では明らかに異なる場合があり、不満につながる可能性があります。さらに、乳化や膨張といった卵特有の機能特性を代替品で再現することは技術的な課題であり、様々なレシピにおける製品性能や汎用性に影響を与える。
セグメント分析
北米の卵代替市場は、タイプ、原料、流通チャネル、用途、エンドユーザー、国によって区分される。
ベーカリー・菓子製品への高い需要
北米の卵代替市場は用途別にベーカリー・製菓、マヨネーズ、麺・パスタ、その他に区分される。北米のベーカリー・製菓部門は、より健康的な製品を求める消費者の需要に応えるために卵代替技術を採用し、卵代替市場の牽引役として重要な役割を果たしています。植物由来の原料や革新的な配合を取り入れることで、ベーカリーや菓子メーカーは製品のラインナップを拡大することができる。
Mintelが報告したように、2018年から2022年にかけて米国で1万を超えるベーカリー製品が大幅に発売されることは、ベーカリー業界がイノベーションに取り組み、進化する消費者の嗜好に応えることを定義している。このような製品提供の急増は、卵不使用やビーガンオプションの需要の増加など、多様な食事ニーズや嗜好に対応するための市場内の多様化と適応に向けた広範な傾向を反映している。
地理的浸透
米国におけるベーカリー原料の高い需要
北米の卵代替市場は米国が支配的である。米国は大規模かつ多様な消費者層を有し、代替食品に対する需要が大きい。米国では健康志向の食習慣や食生活の嗜好が浸透しており、様々な食品において卵代替品のような植物由来でコレステロールフリーの代替食品への需要が高まっている。
カナダ農業・農業食品省が報告した、2022年の米国における焼き菓子の小売売上高は829億米ドルに達するという大きな数字が、米国のベーカリー市場の堅調な規模と影響力を浮き彫りにしている。パン、ケーキ、ペストリー、クッキーなど多様な製品を提供する米国のベーカリー部門は、卵代替原料の需要を大きく牽引している。消費者が持続可能で健康志向の食品をますます優先するようになるにつれ、この需要は拡大すると予想される。
競争状況
北米市場の主要企業には、Ener-G Foods, Inc.、Bob's Red Mill Natural Foods、Eat Just, Inc.、All American Foods, Inc.、Namaste Foods、The EVERY Company、Ingredion Incorporated、Arla Foods Ingredients、AAK Foods、ADMなどがある。
COVID-19の影響分析
COVID-19パンデミックは北米の卵代替食品市場にプラスとマイナスの両方の影響を与えた。当初、サプライチェーンの混乱と物流の問題は、卵代替製品の原材料の入手可能性と生産能力に影響を与えた。パンデミックは従来の卵生産に関連する健康と持続可能性への懸念を浮き彫りにし、他の代替品へのシフトを促した。
種類別
- 植物性
- 動物性
成分別
- でんぷん
- 乳タンパク質製剤
- 大豆製品
- 藻類粉
- タンパク質
- その他
流通チャネル別
- コンビニエンスストア
- 専門店
- オンラインストア
- その他
用途別
- ベーカリー&製菓
- マヨネーズ
- 麺・パスタ
- その他
エンドユーザー別
- 家庭用
- 工業用
国別
- 米国
- カナダ
- メキシコ
主な動き
- 2024年6月、Revyve社は植物由来のハンバーガーに適した新しい卵代替原料を発売する計画を発表した。このクリーンで最小限の加工しか施されていない代替食品は、卵の食感と口当たりを維持しつつ、商業規模の生産に対応することを約束する。
- 2023年6月、アーデント・ミルズは、鳥インフルエンザの発生やインフレといった難題の中で、費用対効果が高く、アレルゲンフリーのソリューションを提供する製品、エッグ・リプレイスを発表した。
- 2021年7月、Nabati Foods社はNabati Plant Eggzを発表した。この製品は、グルテンフリー、大豆フリー、コレステロールフリーの、地元産の植物性代替食品である。
レポートを購入する理由
- 北米の卵代替食品市場をタイプ、成分、流通チャネル、用途、エンドユーザー、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- すべてのセグメントを含む卵代替食品市場レベルの数多くのデータが記載されたExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品で構成されるエクセルとして利用可能な製品マッピング。
北米の卵代替市場レポートは、約42表、33図、235ページを提供します。
2024年のターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.タイプ別スニペット
3.2.成分別スニペット
3.3.流通チャネル別スニペット
3.4.用途別スニペット
3.5.エンドユーザー別スニペット
3.6.国別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.健康とウェルネスのトレンド
4.1.1.2.新製品と革新的製品の発売
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.味と食感のバリエーション
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.DMI意見書
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.タイプ別
7.1.はじめに
7.1.1.タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(タイプ別
7.2.植物ベース
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.動物ベース
8.成分別
8.1.はじめに
8.1.1.成分別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
8.1.2.市場魅力度指数(成分別
8.2.でんぷん
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.乳タンパク製剤
8.4.大豆製品
8.5.藻類粉
8.6.プロテイン
8.7.その他
9.流通チャネル別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、流通チャネル別
9.1.2.市場魅力度指数(流通チャネル別
9.2.コンビニエンスストア
9.2.1.はじめに
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.専門店
9.4.オンラインストア
9.5.その他
10.アプリケーション別
10.1.はじめに
10.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 用途別
10.1.2.市場魅力度指数(用途別
10.2.ベーカリー・菓子
10.2.1.序論
10.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
10.3.マヨネーズ
10.4.麺類・パスタ
10.5.その他
11.エンドユーザー別
11.1.はじめに
11.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、エンドユーザー別
11.1.2.市場魅力度指数(エンドユーザー別
11.2.家庭用
11.2.1.はじめに
11.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
11.3.産業別
12.国別
12.1.はじめに
12.1.1.国別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
12.1.2.市場魅力度指数、国別
12.2.米国
12.2.1.はじめに
12.2.2.地域別の主な動き
12.2.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 2.4.
12.2.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 成分別
12.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
12.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
12.2.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
12.3.カナダ
12.3.1.はじめに
12.3.2.地域別の主な動き
12.3.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 3.4.
12.3.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 成分別
12.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
12.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 用途別
12.3.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
12.4.メキシコ
12.4.1.序論
12.4.2.地域別の主な動き
12.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
12.4.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 成分別
12.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
12.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
12.4.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
13.競争環境
13.1.競争シナリオ
13.2.市場ポジショニング/シェア分析
13.3.M&A分析
14.企業プロフィール
14.1.Ener-G Foods, Inc.
14.1.1.会社概要
14.1.2.製品ポートフォリオと説明
14.1.3.財務概要
14.1.4.主な展開
14.2.ボブズ・レッド・ミル・ナチュラル・フーズ
14.3.イート・ジャスト
14.4.オールアメリカン・フーズ社
14.5.ナマステフーズ
14.6.エブリ・カンパニー
14.7.イングレディオン・インコーポレーテッド
14.8.アーラ・フーズ・イングレディエンツ
14.9.AAKフーズ
14.10.ADM
リストは網羅的ではない
15.付録
15.1.会社概要とサービス
15.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
North America Egg Replacement Market reached US$ 471.21 million in 2023 and is expected to reach US$ 1289.01 billion by 2031, growing with a CAGR of 13.29% during the forecast period 2024-2031.
Egg replacement ingredients allow for the substitution or reduction of egg content in meals without compromising the final product's taste or appearance. These components are found in a variety of goods, including cakes, muffins, mayonnaise, chocolates, custard, ice cream, and biscuits. The egg replacement market is growing with the increase in health & wellness, sustainability and animal welfare concerns.
Consumers are turning to plant-based alternatives as they have a lower environmental impact compared to traditional egg production methods. Additionally, these alternatives address ethical concerns by offering cruelty-free options that align with consumer values. This dual focus on sustainability and animal welfare is driving the market as more people seek out healthier and more ethical food choices.
U.S. dominates the market in the North America. This is due to its large consumer base driving demand for alternatives like plant-based options with the rising adoption of veganism. According to Animal Health Foundation 4% of U.S. population is vegan. Almost one-third of Americans want to eat more vegan food.
Dynamics
Health and Wellness Trends
Concerns about cholesterol levels have prompted individuals to seek alternatives to traditional eggs, which are known for their cholesterol content. According to NutritionFacts.org, a single egg typically contains about 207 milligrams of cholesterol. Some experts caution that consuming just one egg daily may surpass recommended limits for cholesterol intake, potentially increasing the risk of cardiovascular disease. CDC reported that about 695,000 people died from heart disease in 2021.
According to National Center for Health Statistics, percent of adults who have ever been diagnosed with coronary heart disease in 2022 accounted for 4.9%. About 695,000 people die of heart disease in U.S. every year, that's 1 in every 5 deaths, according to New yoork government. Egg replacements, derived from sources like legumes, seeds, and grains, offer a cholesterol-free option that appeals to health-conscious consumers.
New and Innovative Product Launches
The innovative products that cater to diverse dietary preferences and health trends favoring cholesterol-free and plant-based options, drive the market growth. These products mimic egg functionalities while offering healthier, sustainable alternatives, driving market expansion through increased consumer base for such products.
The introduction of Nabati Plant Eggz by Nabati Foods in July offered a locally made, plant-based alternative that is gluten-free, soy-free, and cholesterol-free to the consumers. This innovative product meets the increasing demand for healthy, sustainable food options providing various nutritional benefits, including protein, fiber and vitamin B12.
Similarly, Ardent Mills' introduced of Egg Replace in June 2023. The product offers a cost-effective, allergen-free solution amid challenges like avian flu outbreaks and inflation. This innovative product, made from four ingredients including chickpea flour, provides a 1:1 replacement for dried and liquid whole eggs, ensuring optimal taste and functionality in bakery applications. It is gluten-free and vegan.
Taste and Texture Variations
Meeting quality expectations is crucial as consumers expect substitutes to closely match the sensory experience of eggs. Consumer preference for the taste and texture of traditional eggs, especially in baking, omelets, and desserts, can lead to dissatisfaction with egg replacements as they can noticeably differ. Moreover, replicating eggs unique functional properties like emulsification and leavening in alternatives presents technical challenges, impacting product performance and versatility in various recipes.
Segment Analysis
The North America egg replacement market is segmented based on type, ingredient, distribution channel, application, end-user and country.
High Demand for Bakery and Confectionery Products
The North America egg replacement market is segmented based on application into bakery & confectionery, mayonaise, noodles & pasta and others. The bakery and confectionery sectors in North America play an important role in driving the egg replacement market with the adoption of egg replacement technologies to meet consumer demand for healthier products. By incorporating plant-based ingredients and innovative formulations, bakeries and confectioneries can expand their product offerings.
The significant launch of over 10,000 bakery products in the U.S. from 2018 to 2022, as reported by Mintel, defines the bakery industry's commitment to innovation and meeting evolving consumer preferences. This surge in product offerings reflects a broader trend towards diversification and adaptation within the market to cater to varying dietary needs and preferences, including the increasing demand for egg-free or vegan options.
Geographical Penetration
High Demand for Bakery Ingredients in U.S.
U.S. dominate the North America egg replacement market. U.S. has a large and diverse consumer base with significant demand for alternative food products. Health-conscious eating habits and dietary preferences are prevalent in U.S., driving demand for plant-based and cholesterol-free alternatives like egg replacements in various food products.
The significant retail sales of baked goods reaching US$82.9 billion in the U.S. in 2022, as reported by Agriculture and Agri-Food Canada, highlight the robust size and influence of the American bakery market. U.S. bakery sector, offering a diverse array of products like breads, cakes, pastries, and cookies, drives significant demand for egg replacement ingredients. As consumers increasingly prioritize sustainable and health-conscious food options, this demand is expected to grow.
Competitive Landscape
The major North America players in the market include Ener-G Foods, Inc., Bob’s Red Mill Natural Foods, Eat Just, Inc, All American Foods, Inc., Namaste Foods, The EVERY Company, Ingredion Incorporated, Arla Foods Ingredients, AAK Foods and ADM.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic had both positive and negative impact on the egg replacements market in North America. Initially, the disruption in supply chains and logistical challenges affected the availability of raw materials and production capabilities for egg replacement products. Pandemic highlighted health and sustainability concerns linked to traditional egg production, prompting a shift towards other alternatives.
By Type
• Plant-Based
• Animal-Based
By Ingredient
• Starch
• Milk Protein Formulation
• Soy Products
• Algal Flour
• Proteins
• Others
By Distribution Channel
• Convenience Stores
• Specialty Stores
• Online Stores
• Others
By Application
• Bakery & Confectionery
• Mayonaise
• Noodles & Pasta
• Others
By End-User
• Household
• Industrial
By Country
• U.S.
• Canada
• Mexico
Key Developments
• In June 2024, Revyve declared its plan to launch a new egg replacer ingredient tailored for plant-based burgers. This clean, minimally processed alternative promises to preserve the texture and mouthfeel of eggs while catering to commercial-scale production.
• In June 2023, Ardent Mills' introduced of Egg Replace, the product that offers a cost-effective, allergen-free solution amid challenges like avian flu outbreaks and inflation.
• In July 2021, Nabati Foods introduced Nabati Plant Eggz. The product is locally made, plant-based alternative that is gluten-free, soy-free, and cholesterol-free.
Why Purchase the Report?
• To visualize the North America egg replacement market segmentation based on type, ingredient, distribution channel, application, end-user and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of egg replacement market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The North America egg replacement market report would provide approximately 42 tables, 33 figures and 235 pages.
Target Audience 2024
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Ingredient
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Application
3.5. Snippet by End-User
3.6. Snippet by Country
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Health and Wellness Trends
4.1.1.2. New and Innovative Product Launches
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Taste and Texture Variations
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Plant-Based
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Animal-Based
8. By Ingredient
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Ingredient
8.2. Starch
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Milk Protein Formulation
8.4. Soy Products
8.5. Algal Flour
8.6. Proteins
8.7. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Convenience Stores
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Specialty Stores
9.4. Online Stores
9.5. Others
10. By Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
10.2. Bakery & Confectionery
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Mayonaise
10.4. Noodles & Pasta
10.5. Others
11. By End-User
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
11.2. Household
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Industrial
12. By Country
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Country
12.2. U.S.
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12.3. Canada
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12.4. Mexico
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. Ener-G Foods, Inc.
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. Bob’s Red Mill Natural Foods
14.3. Eat Just, Inc.
14.4. All American Foods, Inc.
14.5. Namaste Foods
14.6. The EVERY Company
14.7. Ingredion Incorporated
14.8. Arla Foods Ingredients
14.9. AAK Foods
14.10. ADM
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

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3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/12/20 10:28

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