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再生木材の世界市場 - 2024-2031


Global Reclaimed Lumber Market - 2024-2031

概要 再生木材の世界市場は2023年に542億米ドルに達し、2031年には771億米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年の年平均成長率は4.5%である。 現在市場では、従来の広葉樹や合板製品に匹敵するほどのカ... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2024年5月2日 US$4,350
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サマリー

概要
再生木材の世界市場は2023年に542億米ドルに達し、2031年には771億米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年の年平均成長率は4.5%である。
現在市場では、従来の広葉樹や合板製品に匹敵するほどのカスタマイズが可能になっている。ますます混雑する市場で差別化を図るため、多くの新規参入企業が「オーダーメイド」戦略に乗り出し、自社製品に対する消費者の関心を高めている。
近年目立つようになったもうひとつの顕著な傾向は、工業オートメーションの利用である。オートメーション化によって、生産者は生産コストを大幅に下げ、製品の値ごろ感を高めることができるようになった。今後、安定した市場成長を確保するためには、より多くの生産者が自動化された生産プロセスに切り替える必要がある。
ダイナミクス
森林破壊に対する懸念の高まり
過去10年間、木材需要は森林破壊の主な原因のひとつとなっており、2010年以降、森林破壊のペースは急激に加速している。国連食糧農業機関のデータを信じるならば、毎年1000万ヘクタール近くの森林が伐採されていることになる。森林破壊に対する懸念の高まりは、木製家具への消費行動の変化を促している。
調査によれば、欧米の消費者は、森林破壊を遅らせることができるのであれば、再生木材製品に割高な価格を支払う用意があるという。持続可能性に魅力を感じる高所得層の消費者の多くは、もっぱら再生材を使った家具や建具を選んでいる。
消費者の合板離れ
何十年もの間、家具や建具は主に平均的なグレードの合板から安価に製造された大衆向け製品として販売されてきた。しかし、そのような家具は耐久性に乏しく、多くの消費者はより耐久性の高い選択肢を選ぶようになっている。無垢材の建具の需要は、過去10年間で顕著に増加している。
しかし、良質の広葉樹は入手が困難なため、無垢材の住宅用建具の価格は非常に高価である。そこで、合板からの脱却を目指す消費者にとって、再生木材はより経済的な選択肢となる。この傾向は先進国で顕著で、一人当たりの所得が高いため、合板からの移行がより現実的になっている。
高い生産コスト
人気が高まっているとはいえ、再生木材製品の生産には多くの課題がある。最も重要な課題は、良質の使用済み木材を調達することである。ほとんどの木材は腐り、バクテリアや菌類に汚染されていることがあまりにも多い。良質の古材を調達するのは困難で時間のかかる作業であり、それが製造コストに拍車をかけている。
再生木材の生産には、木材の識別と加工に長けた熟練工が必要である。これはニッチな技術であるため、多くの産業が人手不足に直面しており、この分野の賃金は他の職業に比べて比較的高い。生産コストが高いため、完成品の製品価格も高くなり、最終的に世界市場への参入は制限される。
セグメント分析
世界の再生木材市場は、供給元、用途、エンドユーザー、地域によって区分される。
消費者は主に再生材フローリングを好む
すべての用途の中で、再生材を使ったフローリングが消費者に最も人気がある。またメーカーにとっても、フローリングの形状が小さいため製造が比較的容易であるという利点がある。実際、市場に新規参入するメーカーが最初に提供する製品はフローリングである。老舗の木製家具メーカーの多くは、再生木材を使用する方向に徐々に切り替えている。
フローリングが再生木材の最もポピュラーな用途であるとはいえ、羽目板やサイディングの市場需要も大きい。しかし、価格が比較的高いため、中流以上の消費者の間では敬遠されている。多くの再生木材会社は、テーブルや椅子などの木製家具を自社開発するケースも増えている。
地理的浸透
政府の新たな取り組みが北米市場の成長を促進
北米には高所得層の消費者が集中しているため、再生木材産業は北米で急成長している。さらに、北米の大部分は厳しい寒冷気候であるため、木材は建築設計に不可欠な素材である。消費者の関心が高まっているにもかかわらず、業界を大きく前進させているのは政府の支援である。
米国林野局は、消費者が再生材を購入する際、十分な情報を得た上で選択できるよう、無料の知識資料をウェブサイトで大量に公開している。同様に、政府機関も再生木材を製造する企業への財政支援を打ち出している。最近の例では、米国環境保護庁が2023年11月、米国西部シアトルの再生木材産業に400万米ドルの資本投資を行った。
COVID-19 影響分析
パンデミックは再生木材業界にとって非常に厳しい時代をもたらした。施錠やその他の移動制限により木材の調達が困難になり、多くの生産者が一時的に操業を停止せざるを得なくなった。労働集約型の再生木材会社の多くは、労働力不足により操業を停止せざるを得なかった。パンデミックによる厳しい経済状況のため、倒産に追い込まれた中小企業もあった。
パンデミックの余波の中でさえ、市場の小規模なプレーヤーの多くは、事業を立ち上げるのに苦労した。しかし、世界的に持続可能性へのシフトが顕著になり、再生木材の需要は再び上向きつつある。今後、新興国でも再生木材の製造が盛んになることが予想される。
ロシア・ウクライナ戦争の影響分析
ウクライナ戦争以前から、ロシアの再生木材産業は苦戦していた。森林面積が広いため、木材は広く安く手に入る。再生木材は、官僚的な規制と汚職のために特に高価である。違法伐採や木材の密輸は、地元の再生木材産業の本格的な発展をさらに複雑にしている。
ほとんどの西側諸国がロシアに厳しい経済制裁を課しているため、現地の産業開発に携わっていた西側の技術系企業はほとんどロシアから撤退してしまった。欧米からの投資がなければ、ロシアの再生木材産業は今後数年で停滞する可能性が高い。
出典
- 産業再生材
- 消費者再生材
- 水再生材
- 果樹園サルベージ再生材
- 林床サルベージ
- その他
用途別
- 梁・ボード
- フローリング
- 羽目板・サイディング
- 家具
- その他
エンドユーザー別
- 商業
- 住宅
- 産業用
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o スペイン
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主要開発
- 2023年10月、米国カリフォルニア州に本拠を置くロボット・メーカーのアーバン・マシンが、廃木材の処理中に木材の再生を支援する新しい自動化システムを発表した。
- 2023年11月、米国環境保護局が、西部シアトル市の住宅建設用に古材を再生木材に転換するために400万米ドルの助成金を供与すると発表。
- 2024年2月、英国を代表する食料品店の一つであるフォートナム・アンド・メイソンは、ロンドンのセント・ジェームズにある歴史ある店舗の改装に再生木材を使用したと発表した。
競争状況
同市場の主な世界的プレーヤーには、Longleaf Lumber Inc.、Jarmak Corporation、Elmwood Reclaimed Timber、Recycling The Past, LLC、Altruwood、Vintage Timberworks Inc.、Carpentier、Imondi Flooring、Olde Wood Limited、TerraMaiなどがいる。
レポートを購入する理由
- 供給元、用途、エンドユーザー、地域に基づく世界の再生木材市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- パウチテープ市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されています。
- 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の再生木材市場レポートは、約69の表、62の図、199ページを提供します。
対象読者
- 建設会社
- 家具メーカー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.ソース別スニペット
3.2.アプリケーション別スニペット
3.3.エンドユーザー別スニペット
3.4.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.森林破壊に対する急激な懸念
4.1.1.2.消費者の合板離れ
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.高い生産コスト
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.ロシア・ウクライナ戦争影響分析
5.6.DMI意見書
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関連する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.ソース別
7.1.はじめに
7.1.1.ソース別市場規模分析および前年比成長率分析(%).
7.1.2.市場魅力度指数(ソース別
7.2.産業廃棄物*の再生利用
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.ポストコンシューマー再生
7.4.水再生
7.5.果樹園から回収されたもの
7.6.林床サルベージの再生
7.7.その他
8.用途別
8.1.はじめに
8.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 用途別
8.1.2.市場魅力度指数(用途別
8.2.梁・ボード
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.床材
8.4.羽目板とサイディング
8.5.家具
8.6.その他
9.エンドユーザー別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、エンドユーザー別
9.1.2.市場魅力度指数(エンドユーザー別
9.2.業務用*市場
9.2.1.はじめに
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.住宅
9.4.産業用
10.地域別
10.1.はじめに
10.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
10.1.2.市場魅力度指数、地域別
10.2.北米
10.2.1.はじめに
10.2.2.主な地域別ダイナミクス
10.2.3.ソース別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 2.4.
10.2.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), アプリケーション別
10.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
10.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.2.6.1.米国
10.2.6.2.カナダ
10.2.6.3.メキシコ
10.3.ヨーロッパ
10.3.1.はじめに
10.3.2.地域別の主な動き
10.3.3.ソース別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 3.4.
10.3.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), アプリケーション別
10.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
10.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、国別
10.3.6.1.ドイツ
10.3.6.2.イギリス
10.3.6.3.フランス
10.3.6.4.イタリア
10.3.6.5.スペイン
10.3.6.6.その他のヨーロッパ
10.4.南米
10.4.1.はじめに
10.4.2.地域別主要市場
10.4.3.ソース別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 4.4.
10.4.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), アプリケーション別
10.4.5.市場規模分析と前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
10.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、国別
10.4.6.1.ブラジル
10.4.6.2.アルゼンチン
10.4.6.3.その他の南米地域
10.5.アジア太平洋
10.5.1.はじめに
10.5.2.主な地域別ダイナミクス
10.5.3.ソース別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 5.4.
10.5.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), アプリケーション別
10.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
10.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、国別
10.5.6.1.中国
10.5.6.2.インド
10.5.6.3.日本
10.5.6.4.オーストラリア
10.5.6.5.その他のアジア太平洋地域
10.6.中東・アフリカ
10.6.1.はじめに
10.6.2.地域別の主な動き
10.6.3.ソース別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 6.4.
10.6.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), アプリケーション別
10.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
11.競争環境
11.1.競争シナリオ
11.2.市場ポジショニング/シェア分析
11.3.M&A分析
12.企業プロフィール
12.1.ロングリーフ ランバー社
12.1.1.会社概要
12.1.2.製品ポートフォリオと概要
12.1.3.財務概要
12.1.4.主な展開
12.2.ジャルマックコーポレーション
12.3.エルムウッド再生木材
12.4.リサイクル・ザ・パスト社
12.5.アルトルウッド
12.6.ヴィンテージ・ティンバーワークス
12.7.カーペンティア
12.8.イモンディ・フローリング
12.9.オールド・ウッド社
12.10.テラマイ
リストは網羅的ではない
13.付録
13.1.テラマイについて
13.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
Global Reclaimed Lumber Market reached US$ 54.2 billion in 2023 and is expected to reach US$ 77.1 billion by 2031, growing with a CAGR of 4.5% during the forecast period 2024-2031.
The degree of customization now available in the market is rivaling that of traditional hardwood and plywood products. To differentiate themselves in an increasingly crowded marketplace, many new entrants are embarking upon a ‘made-to-order’ strategy to increase consumer interest in their products.
Another notable trend that has become prominent in recent years is the usage of industrial automation. Automation has allowed producers to drastically lower production costs and increase the affordability of their products. For ensuring steady market growth in the future, more producers need to switch over to an automated production process.
Dynamics
Rising Concerns About Deforestation
The demand for lumber has become one of the major causes of deforestation over the past decade, with the pace of deforestation accelerating sharply from 2010 onwards. If UN Food and Agricultural Organization data is to be believed, then nearly 10 million hectares of forests are cut down every year. The growing concerns about deforestation have prompted a shift in consumer behaviors towards wooden home furnishing articles.
Surveys indicate that western consumers are prepared to pay a premium for reclaimed lumber products if it means that deforestation can be slowed down. Given the appeal of sustainability, many consumers in the high-income bracket are exclusively opting for furniture and fittings made from reclaimed lumber.
Consumer Shift Away from Plywood
For many decades, furniture and fittings were mainly marketed as mass market products manufactured cheaply from average grades of plywood. However, such furniture is not very durable and many consumers are opting for more durable options. The demand for solid wood fittings has increased noticeably over the past decade.
However, since good quality hardwoods are difficult to source, the price of solid wood home fitting articles is very expensive. So, reclaimed lumber offers a much more economical alternative for consumers looking to shift away from plywood. The trend is more noticeable in developed countries, where higher per capita incomes makes the shift away from plywood much more feasible.
High Cost of Production
Inspite of their growing popularity, reclaimed lumber products face a number of challenges in production. The most important challenge is to source good quality used wood. Far too often, most wood is rotten and contaminated with bacteria and fungi. Sourcing high quality of old wood is a difficult and time consuming process, which adds to the production cost.
The production of reclaimed lumber articles requires the usage of skilled tradesmen who are adept at identifying and processing wood. Since this is a niche skill, many industries are facing labor shortages and wages in the sector are relatively higher compared to other trades. The higher cost of production translates to higher products for finished products and ultimately limits the reach of the global market.
Segment Analysis
The global reclaimed lumber market is segmented based on source, application, end-user and region.
Consumers Mainly Prefer Flooring Made From Reclaimed Lumber
Out of all applications, flooring made from reclaimed lumber remains the most popular with consumers. It also offers certain advantages for manufacturers as well, since flooring has a smaller form factor, making it relatively easy to manufacture. In fact, the first product offering of new entrants in the market is flooring. Many established wooden home furnishing manufacturers are gradually switching towards using reclaimed lumber, since it is less energy intensive to manufacture.
Even though flooring is the most popular application for reclaimed lumber, there is also a sizeable market demand for paneling and siding. But due to its relatively higher price, it is relegated among upper middle class consumers. Many reclaimed lumber companies are also increasingly developing their own lines of wooden furniture, such as tables and chairs.
Geographical Penetration
New Government Initiatives Will Propel Market Growth in North America
The reclaimed lumber industry has taken off in North America, as the region has a much larger concentration of high-income consumers. Furthermore, wood remains an essential material for architectural design in North America, given the harsh cold climate in large parts of the region. Despite growing consumer interest, it is government support that is really propelling the industry forward.
The U.S. Forest Service has published a large amount of free knowledge resources on its website to aid consumers in making an informed choice about purchasing reclaimed lumber articles. Similarly, some government agencies have also rolled out financial aids for companies manufacturing reclaimed lumber. A recent instance of this is U.S. environmental protection agency making a capital investment of US$ 4 million in November 2023, in the reclaimed lumber industry of Seattle in western U.S.
COVID-19 Impact Analysis
The pandemic created very tough times for the reclaimed lumber industry. Many producers had to temporarily halt operations as sourcing lumber became difficult due to lockdowns and other movement restrictions. Many labor-intensive reclaimed lumber companies had to suspend operations due to labor shortages. Some smaller companies were forced into bankruptcy due to difficult economic situation created by the pandemic.
Even in the aftermath of the pandemic, many of the small player in the market struggled to raise their business. However, with a noticeable global shift towards sustainability, demand for reclaimed lumber is once again swinging upwards. It is expected that the manufacturing of reclaimed lumber will become more popular in emerging countries as well.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
Even before the war in Ukraine, Russia’s reclaimed lumber industry was struggling. Given the large area that is under forest cover, lumber is widely and cheaply available. Reclaimed lumber is especially expensive due to bureaucratic regulations and corruption. Illegal logging and smuggling of lumber further complicates the full-fledged development of a local reclaimed lumber industry.
With most western countries imposing tough economic sanctions on Russia, most western technology companies which were engaged in developing the local sector left the country. Without western investment, the Russian reclaimed lumber industry is likely to stagnate over the coming years.
By Source
• Post-industrial Reclaimed
• Post-consumer Reclaimed
• Water Reclaimed
• Orchard Salvage Reclaimed
• Forest Floor Salvage Reclaimed
• Others
By Application
• Beams & Boards
• Flooring
• Paneling and Siding
• Furniture
• Others
By End-User
• Commercial
• Residential
• Industrial
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Spain
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In October 2023, Urban Machine, a robot manufacturer based in California, U.S., unveiled a new automated system for assisting the reclamation of lumber during processing of waste wooden articles.
• In November 2023, U.S. environmental protection agency announced a grant of US$ 4 million to convert old wood into reclaimed lumber for housing construction in the western city of Seattle.
• In February 2024, Fortnum and Mason, one of UK’s iconic grocery stores, announced that it had used reclaimed lumber to remodel its historic store in St. James’s, London.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Longleaf Lumber Inc., Jarmak Corporation, Elmwood Reclaimed Timber, Recycling The Past, LLC, Altruwood, Vintage Timberworks Inc., Carpentier, Imondi Flooring, Olde Wood Limited and TerraMai.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global reclaimed lumber market segmentation based on source, application, end-user and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of pouch tapes market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global reclaimed lumber market report would provide approximately 69 tables, 62 figures and 199 Pages.
Target Audience 2024
• Construction Companies
• Furniture Manufacturers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Source
3.2. Snippet by Application
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rapid Concerns About Deforestation
4.1.1.2. Consumer Shift Away from Plywood
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost of Production
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Source
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
7.2. Post-industrial Reclaimed*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Post-consumer Reclaimed
7.4. Water Reclaimed
7.5. Orchard Salvage Reclaimed
7.6. Forest Floor Salvage Reclaimed
7.7. Others
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Beams & Boards*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Flooring
8.4. Paneling and Siding
8.5. Furniture
8.6. Others
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Commercial*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Residential
9.4. Industrial
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Longleaf Lumber Inc.*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Jarmak Corporation
12.3. Elmwood Reclaimed Timber
12.4. Recycling The Past, LLC
12.5. Altruwood
12.6. Vintage Timberworks Inc.
12.7. Carpentier
12.8. Imondi Flooring
12.9. Olde Wood Limited
12.10. TerraMai
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/10/04 10:27

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