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モリンガの世界市場 - 2023-2030


Global Moringa Market - 2023-2030

概要 世界のモリンガ市場は2022年に61.7億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 7.98%で成長し、2030年には114.0億米ドルに達すると予測されている。 世界のモリンガ市場は、長年にわたって著しい成長... もっと見る

 

 

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2024年2月9日 US$4,350
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サマリー

概要
世界のモリンガ市場は2022年に61.7億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 7.98%で成長し、2030年には114.0億米ドルに達すると予測されている。
世界のモリンガ市場は、長年にわたって著しい成長と変貌を遂げており、葉、種子など植物のすべての部分が食用であり、抗酸化物質、多量のカリウム、ビタミンCを供給するため、消費者はさまざまな形でこれらのモリンガ植物を大いに採用している。したがって、世界のモリンガ市場を牽引するのに役立つ。
さらに、モリンガの需要が様々な用途で高まっているため、製造企業は自社のポートフォリオに革新的な製品を投入している。例えば、2023年10月、Baby Doveは2つの新製品コレクション、Caring by Nature Ultra Gentle Foaming WashとCaring by Nature Hypoallergenic Lotionを発売した。モリンガオイルを配合したローションは、赤ちゃんの肌が毎日自然なうるおいとハリを保つのを助ける。
モリンガ葉粉末部門は世界のモリンガ市場で最大のシェアを占めており、アジア太平洋地域は、この地域の政府と製造会社がモリンガの開発に非常に力を入れており、消費者の需要増に対応するために輸出率を拡大しているため、世界シェアで優位性を示している。
ダイナミクス
モリンガの栄養効果に対する意識の高まり
ビタミンA、ビタミンB1、葉酸、カルシウム、カリウム、鉄、亜鉛など、様々な健康成分を含むモリンガは、オイル、お茶、パウダーなど、モリンガベースの製品として消費者に広く受け入れられている。また、抗酸化物質も豊富である。乾燥した葉は粉末やカプセルの形で栄養補助食品として多く採用されており、さや/果実はビタミンCを多く含んでいる。
さらに、多くの健康機関も健康的な代替食品を推進しており、例えば2021年の国立衛生研究所の報告書によれば、モリンガはオレンジの7倍のビタミンC、ニンジンの10倍のビタミンA、牛乳の17倍のカルシウム、ヨーグルトの9倍のタンパク質、バナナの15倍のカリウム、ホウレンソウの25倍の鉄分を供給すると言われている。したがって、市場の成長を後押しすることができる。
製品開発
モリンガは、オイルやパウダーなど、様々な用途に様々な形で利用されている。モリンガには多くの栄養価や薬効があるため、消費者の間で健康に対する意識が高まっており、様々な用途でモリンガ植物やその誘導体の利用が増加している。
さらに、製造企業はこのモリンガをさまざまな形で使用している。例えば、2021年11月、プレミアム美容ケア企業であるスピーキング・ハーブスは、化学物質や毒素を100%含まない新しいモリンガオイルのブランドを立ち上げた。コールドプレス製法で食品グレードのエクストラバージンキャリアオイルまたはフィックスオイルである。アルカロイド、グルコシノレート、イソチオシアネート、チオカーバメートなどの生物活性分子が豊富に含まれている。色素沈着を抑え、日焼けを除去する。
生育条件
モリンガは一般的に熱帯や亜熱帯の温暖な気候で育ちますが、最適な生育のためには、水はけの良い土壌、pHが中性か酸性の土壌、適切な日光が必要です。したがって、栽培条件は世界のモリンガ市場の妨げになる可能性がある。
セグメント分析
世界のモリンガ市場は、製品、流通チャネル、用途、地域によって区分される。
様々な用途におけるモリンガ葉粉末の増加
モリンガ葉粉末セグメントは世界のモリンガ市場で最大のシェアを占めている。モリンガ葉粉末は様々な必須ビタミンや抗炎症特性を含んでおり、心臓の健康をサポートし、コレステロール値を下げるのに役立つため、消費者は様々な用途でこれらのモリンガ葉粉末を非常に採用している。したがって、このような要因は、市場の成長を促進するのに役立ちます。
さらに、モリンガ・パウダーの需要が増加していることから、政府も輸出率を拡大し、消費者の需要増に対応するため、いくつかのイニシアチブを提供している。例えば、インド政府APEDAは、必要なインフラを整備する民間事業体を支援している。2020年12月には、2トンのオーガニック認証モリンガパウダーが航空便で米国に送られた。したがって、このような取り組みは市場成長の拡大に役立つ。
地理的浸透
製造企業の取り組み
アジア太平洋地域は世界のモリンガ市場において圧倒的な力を持ち、著しい成長を遂げている。アジア太平洋地域は長い間、世界のモリンガ産業の最大の輸出国であり、トレンドは著しく進化しており、この地域の消費者は、モリンガ製品が多くの健康上の利点を提供することから、これらのモリンガ製品を非常に採用している。
さらに、この地域の製造企業は、この市場の輸出率を開発・拡大することに注力しており、例えば、2020年12月には、テランガナ州のM/s Medikonda Nutrients社が輸出活動を開始するための支援を受けている。同社は240ヘクタールのモリンガ農園を所有し、自社所有の土地と有機認証を受けた農産物の契約栽培を行っている。
同社は約40トンのモリンガ葉パウダーを米国に輸出する予定である。同社はテランガナ州プルカル・モンダル・サンガレディ県ゴングロア村にモリンガ製品の加工工場を設立した。APEDAは、インドからのモリンガ輸出を強化するため、新進の輸出業者を常に支援している。したがって、このような取り組みは世界のモリンガ市場を拡大するのに役立つだろう。
競争状況
市場の主なグローバルプレイヤーには、Ancient Greenfields PVT LTD、Earth Expo Company、Grenera Nutrients Private Limited、HNCO Organics Private Limited、Saipro Biotech Private Limited、Unilever.、All Moringa、Moringa Connect、The Good Leaf、Organic India Pvt. Ltd.などがいる。
COVID-19 影響分析
パンデミックにおける消費者の健康意識の高まりは、モリンガが個人の免疫力を高めるのに役立つことから、モリンガの需要を促進すると予想される。世界的に、免疫システムを促進する健康製品に対する需要が高まっている。最近の研究では、アムラとモリンガの葉で作った簡単な調合薬が免疫力を高める上で素晴らしい働きをすることが示されている。したがって、COVID-19の大流行により、モリンガのような免疫力を高める健康食品の需要が高まっている。
製品別
- モリンガシード
- モリンガ茶
- モリンガオイル
- リーフパウダー
- モリンガフルーツ/ポッド
- その他
流通チャネル別
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- コンビニエンスストア
- 専門店
- オンライン販売
- その他
用途別
- 食品
- 医薬品
- 化粧品・パーソナルケア
- 浄水
- 健康補助食品
- その他
地域別
- 北米
o 米国
カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な進展
- 2021年6月、アーユルヴェーダとハーブ製品の製造会社であるVasu Healthcare Pvt. Ltd.は、Vasu Safe Herbsと呼ばれるハーブサプリメントの新シリーズを発売した。この製品シリーズは、ホーリーバジル、モリンガ、ターメリックなどの単一ハーブのベジタリアンカプセルで構成されている。
- 2020年12月、ケララ州の起業家Ambika Somasundaranは、ライスパウダー、リーフパウダー、スープミックスなどのモリンガ製品を含むドラムスティックベースの彼女のブランドをUAEに輸出し、モリンガミレットミックスとモリンガカプセルは、ドライミックスというブランド名で、次のバッチに含まれている。
レポートを購入する理由
- 製品、流通チャネル、用途、地域に基づく世界のモリンガ市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解するため。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- すべてのセグメントを含むモリンガ市場レベルの多数のデータポイントを記載したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。
世界のモリンガ市場レポートは約62表、60図、183ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.製品別スニペット
3.2.販売チャネル別スニペット
3.3.アプリケーション別スニペット
3.4.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.モリンガの栄養効果に対する意識の高まり
4.1.1.2.製品開発
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.生育状況
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.DMI意見書
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.製品別
7.1.はじめに
7.1.1.製品別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(製品別
7.2.モリンガシード
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.モリンガ茶
7.4.モリンガオイル
7.5.リーフパウダー
7.6.モリンガ果実/ポッド
7.7.その他
8.流通チャネル別
8.1.はじめに
8.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、流通チャネル別
8.1.2.市場魅力度指数(流通チャネル別
8.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット *2.
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.コンビニエンスストア
8.4.専門店
8.5.オンライン販売
8.6.その他
9.用途別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 用途別
9.1.2.市場魅力度指数(用途別
9.2.食品
9.2.1.はじめに
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.医薬品
9.4.化粧品・パーソナルケア
9.5.浄水
9.6.サプリメント
9.7.その他
10.地域別
10.1.はじめに
10.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
10.1.2.市場魅力度指数、地域別
10.2.北米
10.2.1.はじめに
10.2.2.主な地域別ダイナミクス
10.2.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製品別
10.2.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
10.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.2.6.1.米国
10.2.6.2.カナダ
10.2.6.3.メキシコ
10.3.ヨーロッパ
10.3.1.はじめに
10.3.2.地域別の主な動き
10.3.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
10.3.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), 流通チャネル別
10.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
10.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.3.6.1.ドイツ
10.3.6.2.イギリス
10.3.6.3.フランス
10.3.6.4.イタリア
10.3.6.5.ロシア
10.3.6.6.その他のヨーロッパ
10.4.南米
10.4.1.はじめに
10.4.2.地域別主要市場
10.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製品別
10.4.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
10.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.4.6.1.ブラジル
10.4.6.2.アルゼンチン
10.4.6.3.その他の南米地域
10.5.アジア太平洋
10.5.1.はじめに
10.5.2.主な地域別ダイナミクス
10.5.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
10.5.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
10.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.5.6.1.中国
10.5.6.2.インド
10.5.6.3.日本
10.5.6.4.オーストラリア
10.5.6.5.その他のアジア太平洋地域
10.6.中東・アフリカ
10.6.1.はじめに
10.6.2.地域別の主な動き
10.6.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
10.6.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), 流通チャネル別
10.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
11.競争環境
11.1.競争シナリオ
11.2.市場ポジショニング/シェア分析
11.3.M&A分析
12.企業プロフィール
12.1.Ancient Greenfields PVT LTD*.
12.1.1.会社概要
12.1.2.製品ポートフォリオと説明
12.1.3.財務概要
12.1.4.主な展開
12.2.地球博カンパニー
12.3.グレネラ ニュートリエンツ プライベート リミテッド
12.4.HNCOオーガニックス・プライベート・リミテッド
12.5.サイプロ バイオテック プライベート リミテッド
12.6.ユニリーバ
12.7.オール・モリンガ
12.8.モリンガ・コネクト
12.9.グッドリーフ
12.10.オーガニック・インディア社
リストはすべてではありません
13.付録
13.1.会社概要とサービス
13.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
Global Moringa Market reached US$ 6.17 billion in 2022 and is expected to reach US$ 11.40 billion by 2030, growing with a CAGR of 7.98% during the forecast period 2023-2030.
The global moringa market has witnessed significant growth and transformations over the years, consumers are highly adopting these moringa plants in various forms as all parts of plants such as leaves, seeds, and others are edible and also provide antioxidants, high amounts of potassium, and vitamin C. They also help in reducing the blood sugar and cholesterol levels. Hence, it can help in driving the global moringa market.
Furthermore, as the demand for moringa is rising in various applications, manufacturing companies are launching innovative products in their portfolios, for instance, in October 2023, Baby Dove launched two new product collections, which are Caring by Nature Ultra Gentle Foaming Wash, and Caring by Nature Hypoallergenic Lotion, which is made up of moringa oil. It helps the baby's skin maintain its natural moisture and resilience every day.
The moringa leaf powder segment accounts for the largest share in the global moringa market, as well as the Asia-Pacific region, shows dominance in world share as the government and manufacturing companies in this region are highly focusing on developing the moringa and expanding the export rates to meet the growing consumers demand.
Dynamics
Rising Awareness 0f Nutritional Benefits Associated With Moringa
Consumers are highly adopting moringa-based products such as oil, tea, powder, and othersas they offer various healthful compounds such as vitamin A, vitamin B1, folate, calcium potassium, iron, and zinc. Also, they are rich in antioxidants. The dried leaves are highly adopted as dietary supplements either in powder or capsule forms, and pods/ fruits offer high amounts of vitamin C. Hence, such factors can help in driving the market.
Furthermore, many health organizations also promote healthy substitutes, for instance, the National Institute of Health report of 2021 states that moringa is said to provide 7 times more vitamin C than oranges, 10 times more vitamin A than carrots, 17 times more calcium than milk, 9 times more protein than yogurt, 15 times more potassium than bananas, and 25 times more iron than spinach. Hence, it can help in boosting the market growth.
Product Developments
Moringa is highly adopted in various forms for a wide range of applications such as oil, and powder, as it offers numerous nutritional and medicinal properties, the rising awareness among consumers regarding health benefits helps in increasing the usage of moringa plant and the derivatives in various application, which can help in increasing the market growth.
Furthermore, manufacturing companies are using this moringa in different forms, for instance, in November 2021, Speaking Herbs, a premium beauty care company launched a brand of new moringa oil, all made to be 100% free of any chemicals or toxins. It is a cold-pressed, food-grade, extra virgin carrier or fixed oil. It is rich in bioactive molecules such as alkaloids, glucosinolates, isothiocyanates, and thio-carbamates. It reduces pigmentation and removes tan.
Growing Conditions
Moringa generally thrives in warm tropical and subtropical climates, also, it requires well-drained soil and neutral or acidic pH soil. proper sunlight for optimal growth. such growing conditions can limit the market for limited regions and smaller consumer bases. Hence, growing conditions can hamper the global moringa market.
Segment Analysis
The global moringa market is segmented based on product, distribution channel, application, and region.
Increase in Moringa Leaf Powder in Various Applications
The moringa leaf powder segment accounts for the largest share of the global moringa market, consumers are highly adopting these moringa leaf powders in various applications, as they contain various essential vitamins and anti-inflammatory properties, they can help in supporting heart health and reducing cholesterol levels. Hence, such factors can help in driving the market growth.
Furthermore, as the demand for moringa powder is increasing government also providing some initiatives to expand the export rates and to meet the growing consumer demand, for instance, APEDA, the government of India has been supporting private entities in creating necessary infrastructure. Two tonnes of organic-certified Moringa powder were sent to the United States through air consignment in December 2020. Hence, such initiatives can help in increasing the market growth.
Geographical Penetration
Manufacturing Companies Initiatives
Asia-Pacific has been a dominant force in the global moringa market and has significant growth. Asia-Pacific has long been the largest exporter of the global moringa industry and the trends are evolving significantly, consumers in this region are highly adopting these moringa products as they provide numerous health benefits.
Furthermore, the manufacturing companies in this region are focusing on developing and expanding the export rate of this market, for instance, in December 2020, the Telangana, M/s Medikonda Nutrients company has been supported to start the export activities. The company has 240 hectares of Moringa plantation which includes land owned by the company and contract farming entered under the certified organic status of the produce.
The company plans to export around 40 metric tons of Moringa leaves powder to the USA. The company has set up a Moringa products processing unit in Gongloor Village, Pulkal Mondal Sangareddy district of Telangana. APEDA has been constantly facilitating the budding exporter for enhancing the Moringa exports from India. Hence, such initiatives can help increase the global moringa market.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Ancient Greenfields PVT LTD, Earth Expo Company, Grenera Nutrients Private Limited, HNCO Organics Private Limited., Saipro Biotech Private Limited., Unilever., All Moringa, Moringa Connect, The Good Leaf, and Organic India Pvt. Ltd.
COVID-19 Impact Analysis
Rising health consciousness among consumers during the pandemic is expected to drive the demand for moringa as moringa helps boost personal immunity. Globally, there is a growing demand for health products that promote the immune system. Recent studies have shown that a simple concoction made with Amla and Moringa leaves works wonders in boosting immunity. Hence, the COVID-19 pandemic has increased demand for immune-boosting health products, such as moringa.
By Product
• Moringa Seed
• Moringa Tea
• Moringa Oil
• Leaf Powder
• Moringa Fruits/Pods
• Others
By Distribution Channel
• Supermarkets/Hypermarkets
• Convenience Stores
• Specialty Stores
• Online Sales
• Others
By Application
• Food
• Pharmaceuticals
• Cosmetics & Personal Care
• Water Purification
• Dietary Supplements
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In, June 2021 Vasu Healthcare Pvt. Ltd., an Ayurvedic and herbal products manufacturing company, launched a new range of herbal supplements called Vasu Safe Herbs. The product range consists of single-herb vegetarian capsules such as holy basil, moringa, turmeric, and others.
• In December 2020, Kerala entrepreneur Ambika Somasundaran exported her brand of drumstick-based products to UAE, which includes Moringa Products such as Rice Powder, Leaf Powder and Soup Mix, and moringa millet mix and Moringa Capsules are included in the next batch, under the brand name Dry Mix.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global moringa market segmentation based on product, distribution channel, application, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of moringa market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global moringa market report would provide approximately 62 tables, 60 figures and 183 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product
3.2. Snippet by Distribution Channel
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rising Awareness of Nutritional Benefits Associated with Moringa
4.1.1.2. Product Developments
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Growing Conditions
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
7.2. Moringa Seed*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Moringa Tea
7.4. Moringa Oil
7.5. Leaf Powder
7.6. Moringa Fruits/Pods
7.7. Others
8. By Distribution Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
8.2. Supermarket/Hypermarkets *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Convenience Stores
8.4. Specialty Stores
8.5. Online Sales
8.6. Others
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Food*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Pharmaceuticals
9.4. Cosmetics & Personal Care
9.5. Water Purification
9.6. Dietary Supplements
9.7. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Russia
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Ancient Greenfields PVT LTD*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Earth Expo Company
12.3. Grenera Nutrients Private Limited
12.4. HNCO Organics Private Limited.
12.5. Saipro Biotech Private Limited.
12.6. Unilever.
12.7. All Moringa
12.8. Moringa Connect
12.9. The Good Leaf
12.10. Organic India Pvt. Ltd.
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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