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世界の濃縮コーヒー市場 - 2023-2030


Global Coffee Concentrate Market - 2023-2030

概要 世界の濃縮コーヒー市場は2022年に27億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中に年平均成長率4.7%で成長し、2030年には39億米ドルに達すると予測されている。 濃縮コーヒーはコーヒーを濃縮したもので、事... もっと見る

 

 

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2024年2月9日 US$4,350
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サマリー

概要
世界の濃縮コーヒー市場は2022年に27億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中に年平均成長率4.7%で成長し、2030年には39億米ドルに達すると予測されている。
濃縮コーヒーはコーヒーを濃縮したもので、事前に抽出し、使用前に希釈する必要がある。濃縮コーヒーは、簡単で継続的な製品の使用を好む人々にとって便利なコーヒーの使用方法である。コーヒー濃縮物は、液体や粉末など複数の形態でさまざまな品種があるため、消費者はさまざまな嗜好やニーズに対応できる。
コーヒー濃縮物は、水やミルクで希釈したり、ホットやコールドで飲んだり、カクテルやスムージーなど複数のレシピで使用するなど、多様な使い方ができるため、世界レベルでの市場拡大を後押ししている。加えて、消費者の所得と購買力の増加に伴い、日常生活でより多くの高級品に注目が集まっている。
北米におけるコーヒー消費嗜好の高まりは、主要企業の新製品発売により、同地域の濃縮コーヒー市場の成長にプラスの影響を与えた。例えば、2020年6月、スターバックスは全米の食料品店で入手可能なコールドブリューコンセントレートラインを米国市場に導入し、ポートフォリオに新製品を追加した。スターバックスは、自宅でバリスタスタイルのドリンクを作りたいという消費者の嗜好に注目した。
ダイナミクス
世界的なコーヒー消費量の増加
コーヒーは、人体と健康に機能的な利点をもたらすため、世界で広く好まれている飲料である。コーヒーは、そのカフェイン含有量により、疲労に対処し、エネルギー・レベルを高めるために消費者に好まれている。また、2型糖尿病やうつ病のリスクを下げ、体重管理に役立つという健康上のメリットもある。
コーヒーの効能に関する消費者の意識が高まるにつれ、コーヒーの消費量は世界的に急増している。国際コーヒー機関によると、世界のコーヒー生産量は2021-22年に1億6850万袋に達し、2022-23年には1億7130万袋に達すると予想されている。さらに同機構は、2021-2022年の世界コーヒー消費量は4.2%増の1億7560万袋に達したとも報告している。
濃縮コーヒーは便利で使いやすいため、どこでも快適なコーヒー体験を求める人々に人気がある。濃縮コーヒーが便利に提供する高品質でプレミアムなコーヒー体験は、市場成長を積極的に後押しする。
消費者の便利な製品に対する高い需要
労働人口の増加と消費者の多忙なライフスタイルに伴い、使いやすい製品に対するニーズと需要が急速に高まっている。多忙なライフスタイルを送る消費者は、便利ですぐに入手できる性質を持つ濃縮コーヒーを選ぶ。伝統的な淹れ方に関係なく、濃縮コーヒーは簡単に準備でき、持ち運びにも適している。
コーヒー濃縮物は、ゼロからの準備なしで即座に使用されます。コーヒー濃縮液は、1回分ずつのパックや携帯用パウチ、ボトルなど便利な形態で販売されているため、事前の準備なしにどこへでも簡単に持ち運びができ、コーヒーの味や濃さなどの好みに合わせてすぐにコーヒーを楽しむことができる。
淹れたてコーヒーに対する価格感応度と消費者嗜好
濃縮コーヒーは多くの消費者に好まれているが、同時に、レギュラー・コーヒーに比べて価格が高いことや、淹れたてのコーヒー体験に対する需要が高いことから、消費者の認知度が低く、製品に対する嗜好性が低いという課題にも直面している。コーヒー愛好家のほとんどは、すぐに手に入るものではなく、淹れたてのコーヒーを好む。新鮮で熱いコーヒーの消費の必要性は、製品の需要を削減します。
世界的に、消費者は新鮮なコーヒーを感じ、友人や家族との社交性を維持するためにコーヒーショップやカフェを訪れることを好む。2022年春のNational Coffee Data Trendsによると、自宅以外でコーヒーを飲む機会が増えたアメリカ人は8%増加した。さらに、National Coffee Data Trendsのレポートによると、米国ではコーヒーショップへの消費者の訪問とコーヒーの消費が合計で20%増加している。
セグメント分析
世界の濃縮コーヒー市場は、豆、焙煎、抽出、形態、タイプ、製品、流通チャネル、地域によって区分される。
アラビカ豆の優れた味と食感
世界の濃縮コーヒー市場は豆によってロブスタ、リベリア、アラビカ、その他に区分される。アラビカ豆はその優れた味と食感により、世界の濃縮コーヒー豆の中で最大のシェアを占めている。アラビカ豆はデリケートでフルーティーな風味が消費者に好まれる。アラビカ豆は他の豆に比べてカフェイン含有量が少ないため、コーヒーの味を考慮してカフェイン摂取量をコントロールしたい人々の間で需要が高まっている。
市場におけるアラビカ豆の需要の高さは、アラビカ豆を使用した濃縮コーヒーの新製品や改良品の発売につながっている。例えば、2023年5月にアメリカのEstate'98社がアラビカ豆100%の超濃縮コーヒーを発売した。この製品は、より短時間で美味しく高品質なコーヒーを作る持続可能で便利な方法を提供する。
地理的浸透
北米における便利なコーヒー製品に対する需要の増加
世界の濃縮コーヒー市場は北米が支配的である。この地域の市場需要は、主にこの地域の消費者の間でコーヒー文化の普及が進んでいることによる。また、この地域では多忙なライフスタイルのため、便利ですぐに使える製品への需要が高く、シンプルで使いやすい性質を持つ濃縮コーヒーの成長拡大に貢献している。
米国農務省の 2023 年 12 月の統計によると、2023 年から 2024 年の間に米国に輸入された 60kg 袋の豆は 24,000 個であり、国内の消費量は 60kg 袋で 25,475 個と報告されている。全米コーヒー協会によると、2022 年 3 月現在、アメリカ人の 66%が毎日コーヒーを飲んでいる。コーヒー消費量の増加に伴い、この地域のコーヒー豆の輸入も需要に応えるために増加している。
地域の小売市場における新製品の発売が市場規模を拡大している。例えば、2023年8月、北米最大のレストランチェーンであるTim Hortonsは、米国でTim Hortons Cold Brew Concentrateを発売した。この新商品の濃縮コーヒーは、Medium Blend Black、Birthday Cake、Cinnamon Swirl、Mocha Cerealの4種類の新フレーバーがある。この製品は、米国の小売市場のほぼ50州で販売されている。
競争状況
市場の主な世界企業には、Tata Nutrikorner、Javy Coffee Company、Grady's Cold Brew、Kohana Coffee、The J.M. Smucker Company、Nestle、MONIN INCORPORATED、Climpson & Sons、Beangood Private Limited、Kerry Group plcなどがある。
COVID-19の影響分析
COVID-19パンデミックは世界の濃縮コーヒー市場にプラスとマイナスの両方の影響を与えた。パンデミック発生時には、突然の封鎖状態や産業・小売プロセスの中断により、市場は困難に直面した。サプライチェーンの混乱により、製品生産のための原料調達が減少した。
生産工場は一時的に操業停止となり、メーカーにとっては大きな損失となった。パンデミックは、政府組織による厳格な封鎖規制のため、カフェやコーヒーショップの営業停止を招いた。封鎖された状況下で新鮮なリワード製品を入手できなかったため、手軽に入手できる便利な製品に対するニーズと需要が高まった。
パンデミック時の新製品は、製品の需要増に対応するため、市場規模を拡大した。例えば、パンデミック中期の2020年9月、シンガポールを拠点とする新興企業Wake The Crewが、eコマース・プラットフォームを通じて高品質の濃縮コーヒーを顧客に提供するというビジョンを掲げて設立された。
豆別
- ロブスタ
- エクセルサ
- リベリカ
- アラビカ種
ロースト
- ダーク
- ミディアム
- ライト
淹れ方
- コールド
- ドリップ
- フレンチプレス
- エスプレッソ
- 注ぐ
フォーム別
- リキッド
- パウダー
種類別
- カフェインレス
- カフェインレス
製品別
- 濃縮ドルチェアイスコーヒー
- 濃縮ブラックコーヒー
- コールドブリューコーヒー
- トップローストコーヒー
流通チャネル別
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- カフェ・フードサービス
- コンビニエンスストア
- 専門店
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2023年4月、シンガポールを拠点とする濃縮コーヒーの新興企業ウェイク・ザ・クルー(Wake the Crew)は、スーパーマーケットを通じて東南アジア地域に進出し、小売販売を拡大する計画を発表した。
- 2023年6月、フランスを拠点とするMonin社は、市場で高まる需要を維持するため、季節限定の濃縮コーヒーの新製品を市場に投入すると発表した。この新製品は、メープル・パンプキン・コールドブリュー・コーヒーを含む様々なフレーバーがある。
- 2021年5月、粉末および液体ソリュブルコーヒーの大手メーカーの1つであるFinlay社は、英国の施設に大規模な投資を行い、欧州のブランドオーナーがコールドブリューコーヒーの機会を活用できるよう支援することで、欧州地域への拡大を発表した。
レポートを購入する理由
- 豆、焙煎、抽出、形態、タイプ、製品、流通チャネル、地域に基づく世界の濃縮コーヒー市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 濃縮コーヒー市場レベルの多数のデータポイントを全セグメントで収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品で構成されたエクセルによる製品マッピング。
世界の濃縮コーヒー市場レポートは、約94の表、96の図、246ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.ビーン別スニペット
3.2.ロースト別スニペット
3.3.スニペット・バイ・ブリュー
3.4.フォーム別スニペット
3.5.タイプ別スニペット
3.6.製品別スニペット
3.7.販売チャネル別スニペット
3.8.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.世界のコーヒー消費量の増加
4.1.1.2.消費者の便利な製品に対する高い需要
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.淹れたてコーヒーに対する価格感応度と消費者嗜好
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.DMI意見書
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.豆別
7.1.はじめに
7.1.1.豆別の市場規模分析と前年比成長率分析(%)1.2.
7.1.2.市場魅力度指数(豆別
7.2.ロブスタ
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.エクセルサ
7.4.リベリカ
7.5.アラビカ
8.ロースト
8.1.はじめに
8.1.1.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、ロースト別
8.1.2.市場魅力度指数(ロースト別
8.2.ダーク
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.ミディアム
8.4.ライト
9.ビール
9.1.はじめに
9.1.1.醸造酒別の市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.1.2.市場魅力度指数(醸造酒別
9.2.コールド
9.2.1.はじめに
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.ドリップ
9.4.フレンチプレス
9.5.エスプレッソ
9.6.注ぐ
10.フォーム別
10.1.はじめに
10.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 形態別
10.1.2.市場魅力度指数(形態別
10.2.リキッド
10.2.1.はじめに
10.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
10.3.粉体
11.タイプ別
11.1.はじめに
11.1.1.タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
11.1.2.市場魅力度指数(タイプ別
11.2.カフェイン入り
11.2.1.はじめに
11.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
11.3.カフェインレス
12.製品別
12.1.はじめに
12.1.1.製品別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
12.1.2.市場魅力度指数(製品別
12.2.ドルチェアイスコーヒーコンセントレート
12.2.1.序論
12.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
12.3.濃縮ブラックコーヒー
12.4.濃縮コールドブリューコーヒー
12.5.トップローストコーヒー濃縮液
13.流通チャネル別
13.1.はじめに
13.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、流通チャネル別
13.1.2.市場魅力度指数(流通チャネル別
13.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
13.2.1.はじめに
13.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
13.3.カフェとフードサービス
13.4.コンビニエンスストア
13.5.専門店
13.6.その他
14.地域別
14.1.はじめに
14.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
14.1.2.市場魅力度指数、地域別
14.2.北米
14.2.1.はじめに
14.2.2.主な地域別ダイナミクス
14.2.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、豆別
14.2.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、ロースト別
14.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), ブリュー別
14.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), フォーム別
14.2.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
14.2.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製品別
14.2.9.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
14.2.10.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
14.2.10.1.米国
14.2.10.2.カナダ
14.2.10.3.メキシコ
14.3.ヨーロッパ
14.3.1.はじめに
14.3.2.地域別の主な動き
14.3.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、豆別
14.3.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、ロースト別
14.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), ブリュー別
14.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), フォーム別
14.3.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
14.3.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製品別
14.3.9.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
14.3.10.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
14.3.10.1.ドイツ
14.3.10.2.イギリス
14.3.10.3.フランス
14.3.10.4.イタリア
14.3.10.5.スペイン
14.3.10.6.その他のヨーロッパ
14.4.南米
14.4.1.はじめに
14.4.2.地域別の主な動き
14.4.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、豆別
14.4.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、ロースト別
14.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), ブリュー別
14.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), フォーム別
14.4.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
14.4.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製品別
14.4.9.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
14.4.10.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
14.4.10.1.ブラジル
14.4.10.2.アルゼンチン
14.4.10.3.その他の南米地域
14.5.アジア太平洋
14.5.1.はじめに
14.5.2.主な地域別ダイナミクス
14.5.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、豆別
14.5.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、ロースト別
14.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), ブリュー別
14.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), フォーム別
14.5.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
14.5.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製品別
14.5.9.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
14.5.10.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
14.5.10.1.中国
14.5.10.2.インド
14.5.10.3.日本
14.5.10.4.オーストラリア
14.5.10.5.その他のアジア太平洋地域
14.6.中東・アフリカ
14.6.1.はじめに
14.6.2.地域別の主な動き
14.6.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、豆別
14.6.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、ロースト別
14.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), ブリュー別
14.6.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), フォーム別
14.6.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
14.6.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製品別
14.6.9.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
15.競争環境
15.1.競争シナリオ
15.2.市場ポジショニング/シェア分析
15.3.M&A分析
16.企業プロフィール
16.1.タタ・ニュートリコルナー
16.1.1.会社概要
16.1.2.製品ポートフォリオと説明
16.1.3.財務概要
16.1.4.主な展開
16.2.ハヴィコーヒーカンパニー
16.3.グラディーズ・コールドブリュー
16.4.コハナコーヒー
16.5.J.M.スマッカー・カンパニー
16.6.ネスレ
16.7.モナン・インコーポレーテッド
16.8.クリンプソン&サンズ
16.9.ビアングッド・プライベート・リミテッド
16.10.ケリーグループ plc
リストは網羅的ではない
17.付録
17.1.会社概要とサービス
17.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
Global Coffee Concentrate Market reached US$ 2.7 billion in 2022 and is expected to reach US$ 3.9 billion by 2030, growing with a CAGR of 4.7% during the forecast period 2023-2030.
Coffee concentrates are the concentrated form of the coffee that is brewed priorly and needs to be diluted before use. Coffee concentrates are a convenient mode of coffee use for people with a preference for easy and ongoing product usage. The availability of coffee concentrate in multiple forms such as in liquid and powder forms in different varieties helps the consumer to deal with various preferences and needs.
The versatility offered by the coffee concentrates for its use in multiple ways by diluting them with water or milk, consuming them hot or cold and its use in multiple recipes such as cocktails, smoothies and other product preparations boost the market expansion in the global level. In addition, with the increasing income and purchasing power of the consumers, they attract more of the premium range of products in daily life.
The increasing coffee consumption preference in North America positively impacted the coffee concentrate market growth in the region with new product launches from major players. For instance, in June 2020, Starbucks added a new product to its portfolio with the introduction of the Cold Brew Concentrate line in U.S. market that is available in nationwide groceries. The producer focussed on the interest of consumers preference for preparing barista-style drinks at home.
Dynamics
Increasing Global Coffee Consumption
Coffee is a widely preferred beverage in the world due to its functional benefits to the human body and health. Coffee is preferred by consumers to deal with their tiredness and increase their energy levels due to its caffeine content. It also provides health benefits by lowering the risk of type 2 diabetes and depression and helps in weight management.
With the increased consumer awareness regarding the benefits of coffee, there is a rapid increase in coffee consumption globally. According to the International Coffee Organization, world coffee production reached 168.5 million bags in the coffee year 2021-22 and is expected to reach 171.3 million bags in 2022-23. Further, the organization also reported that world coffee consumption increased by 4.2 % to 175.6 million bags in 2021-2022.
The convenient and easy-to-use nature of concentrated coffee makes it popular among people in search of a comfortable coffee experience anywhere and everywhere. The high quality and premium coffee experience offered by the coffee concentrate conveniently positively drives the market growth.
High Demand for Convenient Products Among Consumers
With the increasing working population and hectic lifestyle of consumers, the need and demand for products that are easy to use is increasing rapidly. Consumers with busy lifestyles opt for coffee concentrates due to their convenient and readily available nature. Irrespective of the traditional brewing methods, coffee concentrate is easy to prepare and is considered an on-to-go option.
The coffee concentrate is used instantly without any preparation from scratch. The availability of the coffee concentrates in convenient options such as single-serve packets, portable pouches and bottles make it easy to carry it along anywhere without any prior preparations and enjoy the coffee experience instantly according to one preferences over coffee taste and strength.
Price Sensitivity and Consumer Preference Towards Freshly Brewed Coffee
The coffee concentrate is highly preferred by a huge population base, but at the same time, the market also faces challenges with lower consumer awareness and less consumer preference towards the product due to its high price compared to regular coffee and demand for high demand for freshly brewed coffee experience. Most of the coffee lovers prefer coffee that is freshly brewed instead of readily available. The need for fresh and hot coffee consumption reduces the product demand.
Globally, consumers prefer visiting coffee shops and cafes for a fresh coffee feel and to maintain socialization with friends and family. The Spring 2022 National Coffee Data Trends reported that there is an increase of 8% of Americans who have increased their coffee consumption away from home. Further, according to the National Coffee Data Trends report, in U.S. there is a total of 20% increase in consumer visits and coffee consumption in coffee shops.
Segment Analysis
The global coffee concentrate market is segmented based on bean, roast, brew, form, type, product, distribution channel and region.
Superior Taste and Texture of Arabica Beans
The global coffee concentrate market is segmented based on beans into Robusta, Liberia, Arabica and others. The Arabica bean segment of the global coffee concentrate accounted for the largest share due to its superior taste and texture. Arabica beans are highly preferred by consumers due to their delicate and fruity flavors. The low caffeine content in the Arabica bean compared to that of others increases its demand among people wanting to control their caffeine intake considering the taste of the coffee.
The high demand for Arabica beans in the market results in the new and improved product launches of coffee concentrate with the use of Arabica beans. For instance, in May 2023, Estate ‘98, an American launched Ultra-Concentrated Coffee which is made from made from 100% Arabica beans. The product offers a sustainable and convenient way to make tasty and quality coffee in less time.
Geographical Penetration
Increasing Demand for the Convenient Coffee Products in North America
North America dominated the global coffee concentrate market. The regional market demand is primarily driven by the increasing adoption of coffee culture among regional consumers. In addition, the high demand for convenient and ready-to-use products in this region due to hectic lifestyles helps in expanding the growth of coffee concentrate with its simple and easy-to-use nature.
According to USDA December 2023 statistics, 24,000 60-kg bag beans were imported into U.S. during 2023-2024 as the domestic consumption was reported to be 25,475 60-kg bean bags. According to the National Coffee Association, more than any other beverage, 66% of Americans drink coffee each day as of March 2022. With the increasing coffee consumption, the imports of coffee beans for the region also increasing to meet the demand.
The new product launches in the regional retail market are expanding the market size. For instance, in August 2023, Tim Hortons, North America's largest restaurant chain introduced Tim Hortons Cold Brew Concentrate in the U.S. The new product coffee concentrate is available in four new flavors such as Medium Blend Black, Birthday Cake, Cinnamon Swirl, and Mocha Cereal. The product is available in almost 50 states in U.S. retail market.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Tata Nutrikorner, Javy Coffee Company, Grady’s Cold Brew, Kohana Coffee, The J.M. Smucker Company, Nestle, MONIN INCORPORATED., Climpson & Sons, Beangood Private Limited and Kerry Group plc.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic has both positive and negative impacts on the global coffee concentrate market. The market faced challenges during the pandemic situation due to sudden lockdown conditions and interrupted industrial and retail processes. The disrupted supply chain activities reduced the raw material procurement for product production.
The production plants were temporarily shut down causing a greater loss for the manufacturers. The pandemic resulted in the shutdown of cafes and coffee shops due to strict lockdown restrictions by government organisations. The unavailability of fresh rewed products in the lockdown condition created a greater need and demand for readily available and convenient products.
The new products during the pandemic time to meet the increased demand of the product expanded the market size. For instance, in September 2020, in mid-pandemic time, a Singapore-based startup, Wake The Crew was established with a vision to provide high-quality coffee concentrates to customers through an e-commerce platform.
By Bean
• Robusta
• Excelsa
• Liberica
• Arabica
By Roast
• Dark
• Medium
• Light
By Brew
• Cold
• Drip
• French Press
• Espresso
• Pour Over
By Form
• Liquid
• Powder
By Type
• Caffeinated
• Decaffeinated
By Product
• Dolce Iced Coffee Concentrate
• Black Coffee Concentrate
• Cold Brew Coffee Concentrate
• Top Roast Coffee Concentrate
By Distribution Channel
• Supermarket/Hypermarket
• Cafes and Foodservice
• Convenience Stores
• Specialty Stores
• Other
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In April 2023, Wake the Crew, a Singapore-based coffee concentrate startup announced its plans to expand into the South East Asia region through supermarkets to incraese their retail sales.
• In June 2023, Monin, a French-based company announced the introduction of its new seasonal coffee concentrate products into the market to keep the growing demand for the products in the market. The new product launches are with various flavours including maple pumpkin cold brew coffee concentrate.
• In May 2021, Finlay, one of the leading manufacturers of powdered and liquid soluble coffee, announced to expansion into the European region by helping European brand owners capitalize on the cold brew coffee opportunity with a major investment in its U.K. facility.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global coffee concentrate market segmentation based on the bean, roast, brew, form, type, product, distribution channel and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of coffee concentrate market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global coffee concentrate market report would provide approximately 94 tables, 96 figures and 246 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Bean
3.2. Snippet by Roast
3.3. Snippet by Brew
3.4. Snippet by Form
3.5. Snippet by Type
3.6. Snippet by Product
3.7. Snippet by Distribution Channel
3.8. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Global Coffee Consumption
4.1.1.2. High Demand for Convenient Products Among Consumers
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Price Sensitivity and Consumer Preference Towards Freshly Brewed Coffee
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Bean
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Bean
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Bean
7.2. Robusta
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Excelsa
7.4. Liberica
7.5. Arabica
8. By Roast
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Roast
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Roast
8.2. Dark
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Medium
8.4. Light
9. By Brew
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Brew
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Brew
9.2. Cold
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Drip
9.4. French Press
9.5. Espresso
9.6. Pour Over
10. By Form
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Form
10.2. Liquid
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Powder
11. By Type
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
11.2. Caffeinated
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Decaffeinated
12. By Product
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
12.2. Dolce Iced Coffee Concentrate
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Black Coffee Concentrate
12.4. Cold Brew Coffee Concentrate
12.5. Top Roast Coffee Concentrate
13. By Distribution Channel
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
13.2. Supermarket/Hypermarket
13.2.1. Introduction
13.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
13.3. Cafes and Foodservice
13.4. Convenience Stores
13.5. Specialty Stores
13.6. Other
14. By Region
14.1. Introduction
14.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
14.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
14.2. North America
14.2.1. Introduction
14.2.2. Key Region-Specific Dynamics
14.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Bean
14.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Roast
14.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Brew
14.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
14.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
14.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
14.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.2.10. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.2.10.1. U.S.
14.2.10.2. Canada
14.2.10.3. Mexico
14.3. Europe
14.3.1. Introduction
14.3.2. Key Region-Specific Dynamics
14.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Bean
14.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Roast
14.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Brew
14.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
14.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
14.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
14.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.3.10. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.3.10.1. Germany
14.3.10.2. U.K.
14.3.10.3. France
14.3.10.4. Italy
14.3.10.5. Spain
14.3.10.6. Rest of Europe
14.4. South America
14.4.1. Introduction
14.4.2. Key Region-Specific Dynamics
14.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Bean
14.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Roast
14.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Brew
14.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
14.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
14.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
14.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.4.10. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.4.10.1. Brazil
14.4.10.2. Argentina
14.4.10.3. Rest of South America
14.5. Asia-Pacific
14.5.1. Introduction
14.5.2. Key Region-Specific Dynamics
14.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Bean
14.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Roast
14.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Brew
14.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
14.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
14.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
14.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.5.10. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.5.10.1. China
14.5.10.2. India
14.5.10.3. Japan
14.5.10.4. Australia
14.5.10.5. Rest of Asia-Pacific
14.6. Middle East and Africa
14.6.1. Introduction
14.6.2. Key Region-Specific Dynamics
14.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Bean
14.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Roast
14.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Brew
14.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
14.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
14.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
14.6.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
15. Competitive Landscape
15.1. Competitive Scenario
15.2. Market Positioning/Share Analysis
15.3. Mergers and Acquisitions Analysis
16. Company Profiles
16.1. Tata Nutrikorner
16.1.1. Company Overview
16.1.2. Product Portfolio and Description
16.1.3. Financial Overview
16.1.4. Key Developments
16.2. Javy Coffee Company
16.3. Grady’s Cold Brew
16.4. Kohana Coffee
16.5. The J.M. Smucker Company
16.6. Nestle
16.7. MONIN INCORPORATED.
16.8. Climpson & Sons
16.9. Beangood Private Limited
16.10. Kerry Group plc
LIST NOT EXHAUSTIVE
17. Appendix
17.1. About Us and Services
17.2. Contact Us

 

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