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逆流検査機器の世界市場 - 2023-2030


Global Reflux Testing Devices Market - 2023-2030

概要 逆流検査装置の世界市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年にXX%の年平均成長率で成長すると予測される。 逆流検査機器は、胃食道逆流症(... もっと見る

 

 

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2024年1月18日 US$4,350
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サマリー

概要
逆流検査装置の世界市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年にXX%の年平均成長率で成長すると予測される。
逆流検査機器は、胃食道逆流症(GERD)や、胃内容物の食道への異常な逆流に関連するその他の疾患の診断に使用される。これらの検査機器は、酸逆流の頻度や長さをモニター・測定し、症状の重症度を評価し、最適な治療法を選択する際に医療従事者をサポートします。
この検査では、1日を通して食道のpHを測定する。腰に巻いた小さな器具に細いチューブを取り付け、鼻から食道へ入れる。医師は、食道内の酸のレベルに関する情報を取得するこの装置を使用することで、酸逆流エピソードの頻度と長さを評価することができる。
市場力学:促進要因と抑制要因
技術的進歩の増加
逆流検査技術は絶え間なく進歩しており、その結果、より精密で低侵襲、患者に優しい機器が開発されている。患者も医療従事者もこうした進歩に惹かれ、市場の拡大を加速させている。例えば、2023年4月、診断・治療医療技術で市場をリードするLaborie Medical Technologies Corp.(Laborie)は最近、胃食道逆流症(GERD)の診断に特化し、最大96時間のモニタリングデータを提供するalpHaONEシステムを発表した。
ワイヤレスpHカプセル型逆流検査装置alpHaONEが加わったことで、食道疾患の診断オプションの幅を広げるというレイボリーの献身的な取り組みが強化された。さらに、逆流検査機器の需要は、GERDおよび関連疾患の有病率の増加から強い影響を受けている。
逆流検査機器の市場は、GERDの有病率が世界的に上昇する中、正確な診断とモニタリングに対する需要が牽引している。患者も医療従事者も低侵襲または非侵襲の診断技術を好んでいる。不快感や影響を与えることなく正確な結果を提供する逆流検査機器に対する需要は大きい。
市場ダイナミクス阻害要因
逆流検査機器市場は、様々な原因によって拡大が制限される可能性がある。例えば、逆流検査機器、特に先進的で新規性の高い逆流検査機器は高価である可能性がある。特に医療予算が限られている国や、十分な保険が適用されない患者の間では、高価格であるために普及が制約される可能性がある。
さらに、医療従事者が逆流検査の代わりに採用できるアプローチは、症状に基づく診断や経験的治療など数多くある。このような代替手段が状況によっては適切であることが示されれば、逆流検査機器の市場は制約を受けるかもしれない。地域によっては財政難や政情不安により医療支出が減少し、逆流検査のような高額な診断技術の使用が制限される可能性がある。
レポートの詳細については、サンプルを請求する
セグメント分析
世界の逆流検査機器市場は、製品タイプ、用途、年齢層、エンドユーザー、地域によって区分される。
タイプ別では、逆流検査機器市場の約41.7%を逆流検査用カプセルが占める
胃食道逆流症(GERD)および酸に関連するその他の食道の問題の診断は、ワイヤレスpHモニタリングシステムとしても知られるカプセル型pH逆流検査システムの使用において重要な役割を果たす。これらのシステムは、多くの理由から、消化器内科の診療と患者ケアにとって極めて重要である。
例えば、経鼻胃管を必要とする従来のpHモニタリング技術とは対照的に、カプセル型装置は非侵襲的である。患者は、食道内のpHレベルを継続的に測定する小さなワイヤレスカプセルを摂取する。これにより、よりシンプルで自然な検査が可能になる。さらに、カプセルを用いたpH逆流検査法を用いて、酸を減少させる薬剤やその他の治療法の有効性が評価される。
医療従事者は、治療前後のpHデータを比較することで、推奨される治療法の有効性を評価し、治療計画に必要な変更を加えることができる。このように、このセグメントの特徴はセグメントの成長に寄与している。
地理的分析
2022年の市場シェアは北米が約38.4%を占める
医療費の増加、研究開発の拡大、GERD有病率の増加などの要因により、北米は予測期間中に成長すると予測される。市場拡大を後押しする主な要因は、米国における高齢化人口の増加である。世界的に、GERDは多くの人々に影響を及ぼす広範な疾患であるが、欧米諸国、特に米国ではより一般的である。
2022年7月にNational Library of Medicineに掲載されたNissen Fundoplicationの論文によると、GERDは国内で最も有病率の高い疾患であり、18.1%から27.8%の人が罹患している。
国内での有病率の高さが、逆流検査機器の新たな市場展望を切り開き、市場成長を加速させることが期待される。
さらに、アジア太平洋地域では急速な都市化とライフスタイルの変化に伴い、粗食、肥満、ストレスなどのGERDの危険因子が増加している。このようなライフスタイルの変化によってGERDの有病率が増加しているため、正確な診断のためには逆流検査機器を使用する必要がある。
COVID-19影響分析
COVID-19パンデミックの初期段階における封鎖制限によってもたらされたサプライチェーンの困難により、市場に影響が生じた。さらに、監禁と隔離は世界中の人々の食事パターンに影響を与え、個人は過食を始め、胃食道逆流症(GERD)の増加につながった。さらに、COVID-19はGERD患者に悪影響を及ぼすことが調査によって示された。
例えば、2022年2月に『Human Molecular Genetics Journal』誌に発表された論文によると、GERD症状はCOVID-19の高リスクと関連している。そのため、パンデミックの間、COVID-19は逆流検査機器の需要を増加させた。その結果、パンデミック時に市場は大幅に増加した。
市場区分
製品タイプ別
- 逆流カプセル
- 逆流プローブ
- 逆流カテーテル
用途別
- GERD診断
- 治療効果のモニタリング
- 研究開発
年齢層別
- 小児
- 成人
エンドユーザー別
- 病院・クリニック
- 外来手術センター
- 在宅医療
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o スペイン
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
競争状況
同市場における世界の主要企業には、Laborie Medical Technologies Corp、Medtronic Plc、Medical Device Business Services, Inc、EB Neuro S.p.A、Thermo Fisher Scientific Inc、Diversatek, Inc、Chongqing Jinshan Science & Technology、Creomedical、Standard Instruments Co.Ltd、Medica S.p.Aなどがある。
レポートを購入する理由
- 製品タイプ、用途、年齢層、エンドユーザー、地域に基づく世界の逆流検査機器市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 逆流性食道炎検査装置市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の逆流検査装置市場レポートは、約69の表、58の図、187ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.製品タイプ別スニペット
3.2.用途別スニペット
3.3.年齢層別スニペット
3.4.エンドユーザー別スニペット
3.5.地域別スニペット
4.市場ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.促進要因
4.1.1.1.機器の技術的進歩の増加
4.1.1.2.企業が採用する戦略
4.2.阻害要因
4.2.1.1.高価な製品コスト
4.2.2.機会
4.2.3.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.パイプライン分析
5.6.アンメット・ニーズ
5.7.DMI意見
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.製品タイプ別
7.1.はじめに
7.1.1.製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(製品タイプ別
7.2.逆流防止カプセル
7.2.1.序論
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.還流プローブ
7.4.逆流防止カテーテル
8.用途別
8.1.はじめに
8.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 用途別
8.1.2.市場魅力度指数(用途別
8.2.GERD診断
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.治療効果のモニタリング
8.4.研究開発
9.年齢層別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、年齢層別
9.1.2.市場魅力度指数(年齢層別
9.2.小児*領域
9.2.1.序論
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.アダルト
10.エンドユーザー別
10.1.はじめに
10.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、エンドユーザー別
10.1.2.市場魅力度指数(エンドユーザー別
10.2.病院と診療所
10.2.1.はじめに
10.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
10.3.外来手術センター
10.4.在宅医療
10.5.その他
11.地域別
11.1.はじめに
11.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
11.1.2.市場魅力度指数、地域別
11.2.北米
11.2.1.はじめに
11.2.2.主な地域別ダイナミクス
11.2.3.製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 2.4.
11.2.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%):用途別
11.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):年齢層別
11.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
11.2.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.2.7.1.米国
11.2.7.2.カナダ
11.2.7.3.メキシコ
11.3.ヨーロッパ
11.3.1.はじめに
11.3.2.地域別の主な動き
11.3.3.製品タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 3.4.
11.3.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), アプリケーション別
11.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):年齢層別
11.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
11.3.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.3.7.1.ドイツ
11.3.7.2.イギリス
11.3.7.3.フランス
11.3.7.4.イタリア
11.3.7.5.スペイン
11.3.7.6.その他のヨーロッパ
11.4.南米
11.4.1.はじめに
11.4.2.地域別主要市場
11.4.3.製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 4.4.
11.4.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%):用途別
11.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):年齢層別
11.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
11.4.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.4.7.1.ブラジル
11.4.7.2.アルゼンチン
11.4.7.3.その他の南米地域
11.5.アジア太平洋
11.5.1.はじめに
11.5.2.主な地域別ダイナミクス
11.5.3.製品タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 5.4.
11.5.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), アプリケーション別
11.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):年齢層別
11.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
11.5.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.5.7.1.中国
11.5.7.2.インド
11.5.7.3.日本
11.5.7.4.オーストラリア
11.5.7.5.その他のアジア太平洋地域
11.6.中東・アフリカ
11.6.1.はじめに
11.6.2.地域別の主な動き
11.6.3.製品タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 6.4.
11.6.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), アプリケーション別
11.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):年齢層別
11.6.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
12.競合情勢
12.1.競争シナリオ
12.2.市場ポジショニング/シェア分析
12.3.M&A分析
13.企業プロフィール
13.1.Laborie Medical Technologies Corp.
13.1.1.会社概要
13.1.2.製品ポートフォリオと説明
13.1.3.財務概要
13.1.4.主な展開
13.2.メドトロニック
13.3.医療機器ビジネスサービス社
13.4.EBニューロ社
13.5.サーモフィッシャーサイエンティフィック
13.6.ダイバーサテック社
13.7.重慶金山科技有限公司
13.8.クレオメディカル
13.9.標準器械 Co.標準器械有限公司
13.10.メディカ社
リストは網羅的ではない
14.付録
14.1.会社概要とサービス
14.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
Global Reflux Testing Devices Market reached US$ XX million in 2022 and is expected to reach US$ XX million by 2030, growing with a CAGR of XX % during the forecast period 2023-2030.
Reflux testing devices are used to diagnose gastroesophageal reflux disease (GERD) and other disorders related to abnormal reflux of stomach contents into the esophagus. These tools help medical professionals in monitoring and measuring the frequency and length of acid reflux episodes, evaluating the condition's severity, and selecting the best course of action.
This examination gauges the esophageal pH throughout the span of a day. A small devices worn around the waist is attached to a thin tube that is put through the nose and into the oesophagus. Doctors can assess the frequency and length of acid reflux episodes with the use of the gadget, which captures information on the levels of acid in the oesophagus.
Market Dynamics: Drivers and Restraints
The increasing technological advancements
Reflux testing technology are continually improving, which results in the development of more precise, minimally invasive, and patient-friendly equipment. Both people and healthcare providers are drawn to these advancements, which accelerates market expansion. For instance, in April 2023, Laborie Medical Technologies Corp. (Laborie), a market lead in diagnostic and therapeutic medical technology, recently introduced the alpHaONE system, which is specifically made to diagnose gastroesophageal reflux disease (GERD) and provides up to 96 hours of monitoring data.
The addition of the alpHaONE wireless pH-capsule reflux testing device strengthens Laborie's dedication to expanding the range of diagnostic options for esophageal illnesses. Additionally, the demand for reflux testing devices is strongly impacted by the increasing prevalence of GERD and related diseases.
The market for reflux testing devices is driven by the demand for precise diagnosis and monitoring as GERD prevalence rises globally. Both patients and healthcare professionals favour minimally invasive or non-invasive diagnostic techniques. There is a great demand for reflux testing equipment that provides precise results without discomfort or effects.
Market Dynamics: Restraint
The market for reflux testing devices could encounter limitations on expansion due to various causes. For instance, reflux testing devices, particularly advanced and novel ones, might be costly. Their widespread use may be constrained by their expensive price, particularly in countries with constrained healthcare budgets or among patients without adequate insurance coverage.
In addition, there are many approaches that healthcare professionals could employ instead of reflux testing, such as symptom-based diagnosis or empirical treatment. The market for reflux testing devices may be constrained if these alternatives are shown to be adequate in some circumstances. Financial challenges and political unrest in some areas may result in lower healthcare spending, which may limit the use of expensive diagnostic techniques like reflux testing.
For more details of the report, Request for sample
Segment Analysis
The global reflux testing devices market is segmented based on product type, application, age group, end-user and region.
The reflux capsule segment from the type segment accounted for approximately 41.7% of reflux testing devices market
The diagnosis of gastroesophageal reflux disease (GERD) and other esophageal problems associated with acid play a critical role in the use of capsule-based pH reflux testing systems, also known as wireless pH monitoring systems. These systems are crucial to the practise of gastroenterology and patient care for a number of reasons.
For instance, capsule-based devices are non-invasive in contrast to conventional pH monitoring techniques that call for a nasogastric tube. Patients ingest a tiny wireless capsule that measures the pH levels in their oesophagus continually. This allows for simpler and natural testing circumstances. Additionally, acid-reducing drugs and other therapies are assessed for their effectiveness using capsule-based pH reflux testing methods.
Healthcare professionals can evaluate the effectiveness of the recommended therapies and make the necessary changes to the treatment plan by comparing pH data from before and after treatment. Thus, the segment's features contribute to the segments growth.
Geographical Analysis
North America accounted for approximately 38.4% of the market share in 2022
Due to factors like elevated expenditure on healthcare, expanding R&D, and an increase in GERD prevalence, North America is predicted to grow over the forecast period. The main factor propelling the market's expansion is the growing ageing population in the United States.Globally, GERD is a widespread disorder that affects many people, while it is more prevalent in western nations, particularly the United States.
According to a Nissen Fundoplication article that published in the National Library of Medicine in July 2022, GERD is the condition with the highest prevalence in the country, affecting 18.1% to 27.8% of people.
It is expected that the nation's high prevalence of diseases will open up new market prospects for reflux testing devices and accelerate market growth.
Additionally, there is a rise in risk factors for GERD include poor food, obesity, and stress as the Asia-Pacific area experiences fast urbanisation and lifestyle changes. Due to the increased prevalence of GERD caused by these lifestyle changes, reflux testing devices must be used for an accurate diagnosis.
COVID-19 Impact Analysis
Due to supply chain difficulties brought on by lockdown limitations during the early stages of the COVID-19 pandemic, there was an impact on the market. Additionally, the lockdown and isolation had an impact on people's eating patterns around the world, and individuals began overeating, which led to a rise in gastroesophageal reflux disease (GERD) instances. Additionally, investigations showed that COVID-19 had a negative impact on persons with GERD.
For instance, GERD symptoms have been linked to a high risk for COVID-19, according to a February 2022 publication in the Human Molecular Genetics Journal. Therefore, during the pandemic, the COVID-19 has increased demand for reflux testing devices. As a result, the market increased significantly during the pandemic.
Market Segmentation
By Product Type
• Reflux capsule
• Reflux probe
• Reflux catheter
By Application
• GERD Diagnosis
• Monitoring of Treatment Efficacy
• Research and Development
By Age Group
• Pediatric (Children)
• Adult
By End-User
• Hospitals and Clinics
• Ambulatory Surgical Centers
• Home Care Settings
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Spain
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Competitive Landscape
The major global players in the market include Laborie Medical Technologies Corp, Medtronic Plc, Medical Device Business Services, Inc, EB Neuro S.p.A, Thermo Fisher Scientific Inc, Diversatek, Inc, Chongqing Jinshan Science & Technology, Creomedical, Standard Instruments Co. Ltd, Medica S.p.A and among others.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global reflux testing devices market segmentation based on product type, application, age group, end-user and region as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of reflux testing devices market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global reflux testing devices market report would provide approximately 69 tables, 58 figures and 187 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Application
3.3. Snippet by Age Group
3.4. Snippet by End-User
3.5. Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The increasing technological advancements of the devices
4.1.1.2. The strategies adopted by the companies
4.2. Restraints
4.2.1.1. Expensive cost associated with the product
4.2.2. Opportunity
4.2.3. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Pipeline Analysis
5.6. Unmet Needs
5.7. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Reflux capsule *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Reflux probe
7.4. Reflux catheter
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. GERD Diagnosis *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Monitoring of Treatment Efficacy
8.4. Research and Development
9. By Age Group
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Age Group
9.2. Pediatric*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Adult
10. By End-User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
10.2. Hospitals and Clinics *
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Ambulatory Surgical Centers
10.4. Home Care Settings
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Laborie Medical Technologies Corp *
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Medtronic Plc
13.3. Medical Device Business Services, Inc
13.4. EB Neuro S.p.A
13.5. Thermo Fisher Scientific Inc
13.6. Diversatek, Inc
13.7. Chongqing Jinshan Science & Technology
13.8. Creomedical
13.9. Standard Instruments Co. Ltd
13.10. Medica S.p.A
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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