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使い捨て失禁用品の世界市場 - 2023-2030


Global Disposable Incontinence Products Market - 2023-2030

概要 使い捨て失禁用品の世界市場は、2022年にXX億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にXX%の年平均成長率で成長し、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測されている。 失禁とは、身体の排泄機能をコント... もっと見る

 

 

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2024年1月18日 US$4,350
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サマリー

概要
使い捨て失禁用品の世界市場は、2022年にXX億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にXX%の年平均成長率で成長し、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測されている。
失禁とは、身体の排泄機能をコントロールできないことである。尿や排泄物は、使い捨て失禁製品によって吸収・密封され、漏れを防ぎ、使用者の皮膚の乾燥と健康を維持する。
尿失禁には、ストレス性尿失禁、切迫性尿失禁、機能性尿失禁、混合性尿失禁、溢流性尿失禁など、いくつかの種類があります。尿失禁は、感染症などの軽症の場合もあれば、神経障害や糖尿病などの重症の場合もある。
市場ダイナミクス
製品発売の増加
製品発売の増加は、市場成長の重要なドライバーとして作用する。体重を減らすことで膀胱機能を改善し、尿失禁症状を軽減することができる。一般的な失禁製品は、下着の内側に装着して尿を吸収する吸収パッドである。パッドや尿とりパンツは高齢者の間で広く使用されている。
例えば、2023年5月、大人用紙おむつブランドのフレンズは、「ウルトラシンズ(UltraThinz)」と呼ばれる初の極薄吸収性使い捨てパンツを発売した。これは特に、肥満、前立腺疾患、産後失禁などの病気によって引き起こされる軽い失禁を持つ若いユーザー向けである。
また、2022年4月、ファースト・クオリティ・プロダクツ社は、マックスソーブTM+ゾーンと呼ばれる膀胱コントロールパッド用の新技術を発表した。
さらに、栄養補助食品や製薬業界における使用需要の高まりや技術の進歩といった重要な成長ドライバーが、予測期間中の市場を牽引すると予想される。
失禁ケア用品の着用における不快感とためらい
失禁患者にとって、社交の場で失禁ケア用品を着用する際の不快感、ストレス、恥ずかしさは大きな懸念事項である。それゆえ、失禁ケア用品の受容度は、特に男性の間でかなり低い。SCAグループによると、失禁患者のうち、市場で販売されているケア用品を使用している男性は全体のわずか20%である。
セグメント分析
世界の使い捨て失禁用品市場は、製品タイプ、素材タイプ、流通チャネル、地域に基づいてセグメント化されている。
保護衣セグメントは市場シェアの約52.1%を占める
保護衣セグメントは予測期間中、最大の市場シェアを占めると予想される。大人用おむつは、尿失禁と便失禁の両方に使用される。大人用おむつ製品には、一体型布おむつ、輪郭付き布おむつ、プレフォールド大人用布おむつ、使い捨て下着、大人用下着などがある。大人用紙おむつは、必要な素材や吸収力に応じてさまざまなタイプがある。
例えば、2022年9月、Attindas Hygiene Partners社は、男女用の使い捨てで見えない失禁用下着の新製品を発表した。この製品はMaxi Comfort超音波接合技術を採用し、より伸縮性のある素材で様々な体型にフィットする。したがって、上記の要因により、このセグメントが最大の市場シェアを占めると予想される。
地理的分析
使い捨て失禁用品の世界市場シェアでは北米が大きな位置を占める見込み
世界の使い捨て失禁用品市場は、北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東、アフリカに区分される。
北米は、尿失禁の有病率の上昇、製品の発売、医療費の増加などの要因により、大きな市場比率を維持しており、この傾向は予測期間を通じて継続すると予測されている。
例えば、2021年5月、Kimberly-ClarkのPoiseブランドは、生理週だけでなく膀胱漏れの保護も提供する2 in 1の独自設計パッドとライナーであるOne by Poiseを発表した。
さらに、国立衛生研究所報告書2023によると、尿失禁は米国で約1,300万人に影響を及ぼしている。老人ホーム入居者の少なくとも50%がこの状態にある。介護者によると、家に閉じこもっている高齢者の53%が失禁している。高齢の入院患者の無作為サンプルによると、入院時には11%であったのに対し、退院時には23%が尿失禁を繰り返していた。
COVID-19の影響分析
COVID-19パンデミックは、世界の使い捨て失禁用品市場に大きな影響を与えた。2020年初頭にパンデミックが発生したことで、広範な閉鎖や制限が行われ、世界中で定期的な診断、治療、製品の発売、診察に影響が出た。
パンデミックの発生に伴い、多くの医薬品または医療機器の製造工場が労働力不足に直面し、施錠制限のために出勤できなくなった。そのため、上記の要因から、使い捨て失禁用品市場は予測期間中、中程度の影響を受けると予想される。
市場区分
製品タイプ別
- 保護衣
o 使い捨て大人用紙おむつ
o 使い捨て失禁パッドとライナー
o 使い捨て失禁下着
o その他
- 尿バッグ
o 脚用尿バッグ
o ベッドサイド用尿バッグ
- 尿道カテーテル
素材タイプ別
- 綿織物
- プラスチック
- ラテックス
- その他
流通チャネル別
- 小売薬局
- 病院薬局
- オンライン販売
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
イギリス
o フランス
o スペイン
o イタリア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
競争状況
市場の主なグローバルプレーヤーには、Cardinal Health Inc.、Berry Global Group Inc.、Attends Healthcare Products Inc.、Coloplast A/S、Kimberly-Clark Corporation、Ontex Group NV、Kosmochem Pvt. Ltd、Bostik、Medline Industries LP、Shandong Yunhao Health Products Stock Co Ltdなどが含まれる。
主な動き
- 2023年2月、アクセナ・ヘルスは、女性の尿失禁と慢性便失禁(FI)のデジタルヘルス治療の世界的な普及を加速するため、2500万ドルのシリーズA投資を獲得した。
- 2023年6月、GAMAヘルスケアは世界失禁週間において失禁関連皮膚炎(IAD)に対する認識を高めるキャンペーンを開始。
レポートを購入する理由
- 製品タイプ、素材タイプ、流通チャネル、地域に基づく世界の使い捨て失禁用品市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 世界の使い捨て失禁用品市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータポイントを収録したExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 全主要プレイヤーの主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の使い捨て失禁製品市場レポートは約61の表、59の図、185ページを提供します。
2023年のターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.製品タイプ別スニペット
3.2.素材タイプ別
3.3.流通チャネル別スニペット
3.4.地域別スニペット
4.市場ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.促進要因
4.1.1.1.製品上市の増加
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.失禁ケア用品の着用に対する不快感やためらい
4.1.2.2.XX
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.DMI意見書
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.製品タイプ別
7.1.はじめに
7.1.1.製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(製品タイプ別
7.2.防護服
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.2.3.大人用使い捨ておむつ
7.2.4.使い捨て失禁パッドとライナー
7.2.5.使い捨て失禁下着
7.2.6.その他
7.3.尿バッグ
7.3.1.脚用尿バッグ
7.3.2.ベッドサイド用尿バッグ
7.4.尿道カテーテル
8.素材タイプ別
8.1.はじめに
8.1.1.材料タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.1.2.市場魅力度指数(材料タイプ別
8.2.綿織物
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.プラスチック
8.4.ラテックス
8.5.その他
9.流通チャネル別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、流通チャネル別
9.1.2.市場魅力度指数(流通チャネル別
9.2.小売薬局
9.2.1.序論
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.病院薬局
9.4.オンライン販売
9.5.その他
10.地域別
10.1.はじめに
10.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
10.1.2.市場魅力度指数、地域別
10.2.北米
10.2.1.はじめに
10.2.2.主な地域別ダイナミクス
10.2.3.製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 2.4.
10.2.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%):素材タイプ別
10.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.2.6.1.米国
10.2.6.2.カナダ
10.2.6.3.メキシコ
10.3.ヨーロッパ
10.3.1.はじめに
10.3.2.地域別の主な動き
10.3.3.製品タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 3.4.
10.3.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%):素材タイプ別
10.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.3.6.1.ドイツ
10.3.6.2.イギリス
10.3.6.3.フランス
10.3.6.4.イタリア
10.3.6.5.スペイン
10.3.6.6.その他のヨーロッパ
10.4.南米
10.4.1.はじめに
10.4.2.地域別主要市場
10.4.3.製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 4.4.
10.4.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%):素材タイプ別
10.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.4.6.1.ブラジル
10.4.6.2.アルゼンチン
10.4.6.3.その他の南米地域
10.5.アジア太平洋
10.5.1.はじめに
10.5.2.主な地域別ダイナミクス
10.5.3.製品タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 5.4.
10.5.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%):素材タイプ別
10.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.5.6.1.中国
10.5.6.2.インド
10.5.6.3.日本
10.5.6.4.オーストラリア
10.5.6.5.その他のアジア太平洋地域
10.6.中東・アフリカ
10.6.1.はじめに
10.6.2.地域別の主な動き
10.6.3.製品タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 6.4.
10.6.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%):素材タイプ別
10.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.競争環境
11.1.競争シナリオ
11.2.市場ポジショニング/シェア分析
11.3.M&A分析
12.企業プロフィール
12.1.カーディナル・ヘルス社
12.1.1.会社概要
12.1.2.製品ポートフォリオと内容
12.1.3.財務概要
12.1.4.主な展開
12.2.ベリーグローバルグループ
12.3.アテンデス・ヘルスケア・プロダクツ
12.4.コロプラストA/S
12.5.キンバリー・クラーク・コーポレーション
12.6.オンテックス・グループ NV
12.7.コスモケム社
12.8.ボスティック
12.9.メドライン・インダストリーズLP
12.10.山東雲浩健康製品株式有限会社
リストは網羅的ではない
13.付録
13.1.会社概要とサービス
13.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
Global Disposable Incontinence Products Market reached US$ XX billion in 2022 and is expected to reach US$ XX million by 2030 growing at a CAGR of XX% during the forecast period 2023-2030.
Incontinence is the inability to control the evacuative urination or defecation functions of the body. Urine and excrement are absorbed and sealed away by single-use disposable incontinence products, preventing leaks and maintaining the user's skin dryness and health.
Several different types of urinary incontinence exist, including stress urinary incontinence, urge urinary incontinence, functional incontinence, mixed incontinence, and overflow incontinence. Incontinence can be caused by a minor condition, such as infection, or a more severe condition such as a neurological disorder or diabetes.
Market Dynamics
Increasing product launches
The increasing product launches act as a significant driver for market growth. Losing weight can improve bladder function and lessen urinary incontinence symptoms. The common incontinence products are absorbent pads that are worn inside underwear to soak up urine. Pads and pull-up pants are widely used among old adults.
For instance, in May 2023, adult diaper brand, Friends launched its first extra-thin Absorbent Disposable Underpant called UltraThinz. It is intended especially for younger users with light incontinence brought on by ailments like obesity, prostate problems, and postpartum incontinence.
Also, in April 2022, First Quality Products, Inc. introduced a new technology for bladder control pads called MaxSorbTM+ Zone that provides enhanced rapid absorption to help keep skin dry all day and support skin health.
Furthermore, significant growth drivers such as rising demand for usage in neutraceutical and pharmaceutical industries, and technological advancements are expected to drive the market in the forecast period.
Discomfort and hesitation in wearing incontinence care products
Discomfort, stress, and embarrassment in wearing incontinence products in social gatherings are major concerns for incontinence patients. Hence, the acceptance level of incontinence care products is quite low, especially among men. According to the SCA group, only 20% of all men with incontinence use care products available in the market.
Segment Analysis
The global disposable incontinence products market is segmented based on product type, material type, distribution channel and region.
The protective garments segment accounted for approximately 52.1% of the market share
The protective garments segment is expected to hold the largest market share over the period forecast. Adult diapers are used for both urinary incontinence and fecal incontinence. Some adult diaper products include all-in-one cloth diapers, contoured cloth diapers, prefold adult cloth diapers, disposable underwear, and adult underwear. Adult diapers are available in different types based on materials and absorbency required.
For instance, in September 2022, Attindas Hygiene Partners introduced a new disposable and invisible incontinence underwear product for men and women. This product has Maxi Comfort ultrasonic bonding technology for a more elastic material that conforms to a range of body shapes. Hence, due to the above factors, the segment is expected to hold the largest market share.
Geographical Analysis
North America is expected to hold a significant position in the global disposable incontinence products market share
The global disposable incontinence products market is segmented into North America, Europe, Asia Pacific, South America, Middle East, and Africa.
North America has maintained a significant market proportion due to factors such as the rising prevalence of urinary incontinence, product launches, and increasing healthcare expenditure, this trend is anticipated to continue throughout the forecast period.
For instance, in May 2021, Kimberly-Clark’s Poise brand introduced One by Poise, a 2 in 1 uniquely designed pad and liner that provides protection for period weeks as well as bladder leaks.
Additionally, according to the National Institute of Health Report 2023, urinary incontinence affects about 13 million people in the United States. At least 50% of nursing home residents have the condition. According to carers, 53% of elderly people who are housebound are incontinent. According to a random sample of senior hospital patients, 23% of individuals had recurrent urine incontinence by discharge, compared to 11% upon admission.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic has had a significant impact on the global disposable incontinence products market. The onset of the pandemic in early 2020 led to widespread lockdowns and restrictions, impacting regular diagnoses, treatment, product launches, and consultations worldwide.
With the outbreak of the pandemic, many pharmaceutical or medical device manufacturing units faced labor shortages and were unable to travel to work due to lockdown restrictions. Therefore, owing to the above factors, the disposable incontinence products market is expected to be moderately affected over the forecast period.
Market Segmentation
By Product Type
• Protective Garments
o Disposable Adult Diapers
o Disposable Incontinence Pads and Liners
o Disposable Incontinence Underwear
o Others
• Urine Bag
o Leg Urine Bag
o Bedside Urine Bag
• Urinary Catheters
By Material Type
• Cotton Fabrics
• Plastics
• Latex
• Others
By Distribution Channel
• Retail Pharmacy
• Hospital Pharmacy
• Online Sales
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o U.K.
o France
o Spain
o Italy
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Competitive Landscape
The major global players in the market include Cardinal Health Inc., Berry Global Group Inc., Attends Healthcare Products Inc., Coloplast A/S, Kimberly-Clark Corporation, Ontex Group NV, Kosmochem Pvt. Ltd, Bostik, Medline Industries LP, and Shandong Yunhao Health Products Stock Co Ltd among others.
Key Developments
• In February 2023, Axena Health secured a $25M Series A Investment to accelerate the global adoption of digital health treatment for urinary incontinence and chronic fecal incontinence (FI) in women.
• In June 2023, GAMA Healthcare launched a campaign to raise awareness about incontinence-associated dermatitis (IAD) during World Continence Week.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global disposable incontinence products market segmentation based on product type, material type, distribution channel and region as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of global disposable incontinence products market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global disposable incontinence products market report would provide approximately 61 tables, 59 figures, and 185 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Material Type
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing product launches
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Discomfort and hesitation in wearing incontinence care products
4.1.2.2. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Protective Garments*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Disposable Adult Diapers
7.2.4. Disposable Incontinence Pads and Liners
7.2.5. Disposable Incontinence Underwear
7.2.6. Others
7.3. Urine Bag
7.3.1. Leg Urine Bag
7.3.2. Bedside Urine Bag
7.4. Urinary Catheters
8. By Material Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Material Type
8.2. Cotton Fabrics*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Plastics
8.4. Latex
8.5. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Retail Pharmacy*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Hospital Pharmacy
9.4. Online Sales
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material Type
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material Type
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material Type
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material Type
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material Type
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Cardinal Health Inc.
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Berry Global Group Inc.
12.3. Attends Healthcare Products Inc.
12.4. Coloplast A/S
12.5. Kimberly-Clark Corporation
12.6. Ontex Group NV
12.7. Kosmochem Pvt. Ltd
12.8. Bostik
12.9. Medline Industries LP
12.10. Shandong Yunhao Health Products Stock Co Ltd
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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2024/11/22 10:26

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