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スキンケア機器の世界市場 - 2023-2030


Global Skincare Devices Market - 2023-2030

概要 スキンケア機器の世界市場は2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測されている。 スキンケア機器とは、皮膚の健康と見た目を改善するために設計された電子ツールやガジェット... もっと見る

 

 

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2024年2月9日 US$4,350
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サマリー

概要
スキンケア機器の世界市場は2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測されている。
スキンケア機器とは、皮膚の健康と見た目を改善するために設計された電子ツールやガジェットを指す。これらの機器は、様々な技術を活用して様々なスキンケアの悩みに対応し、従来のスキンケア方法だけよりも高度でしばしばより効果的なソリューションをユーザーに提供する。スキンケア機器は、スキンケア製品と併用することで、その吸収と全体的な効果を高めることができる。
消費者はスキンケアに関する知識を深め、特定の悩みに対処するための高度なソリューションを求めるようになっている。このような意識が、的を絞った効果的な結果をもたらすスキンケア機器の需要を後押ししている。家庭用に設計された機器の人気は高まっており、スキンケアのルーチンを独自に管理することを好む消費者に利便性を提供している。家庭用機器は、専門家によるトリートメントに代わる、利用しやすく手頃な価格のトリートメントを提供することが多い。
市場ダイナミクス:推進要因と阻害要因
技術の進歩による革新的なスキンケア機器の開発
技術の進歩により、機能性を向上させた革新的なスキンケア機器が開発され、消費者にとってより効果的で魅力的なものとなっている。例えば、2022年9月には、AIを活用して特定の肌タイプなど消費者独自のニーズに応えるパーソナライズされたケア製品への需要が高まり、CHOWISの人気が高まっている。
同社は、AIを活用した自宅での肌診断とパーソナライズド化粧品のプラットフォームサービス「PRECISION SKIN DermConcept」を英国で開始した。このサービスは、アプリケーションを通じて肌の状態を把握することで、医師や薬剤師がユーザーに毎月新しい化粧品を処方するための情報を提供する。さらに、パーフェクト社は2023年7月、AIを活用した新しい肌タイプ検出技術を発表した。
新しいAI肌タイプ検知は、個人の肌タイプや悩みに合わせて、超パーソナライズされたスキンケア製品を推奨する。まず、最も正確なスキャンを行うために、ユーザーは最適な照明、角度、顔の位置で顔を並べるよう促される。その後、シミ、シワ、キメ、赤み、油分、水分、目袋、ニキビ、上眼瞼下垂、下眼瞼下垂、ハリ、ツヤ、クマ、毛穴など、スキンケアで最もよく見られる14の悩みを自動的に検出・分析し、肌の健康状態に関する総合的なスコアも算出する。このように、上記の要因は市場の成長を後押しするのに役立つ。
市場ダイナミクス:阻害要因
スキンケア機器の高コスト
先進的なスキンケア機器の多くは高価格であるため、幅広い消費者層への普及が制限されている。可処分所得の低い個人にとって、コストは大きな障壁となりうる。主な影響は、人口のかなりの部分、特に可処分所得の低い人々が、スキンケア機器を手の届かないものと感じる可能性があることである。このため、より幅広い消費者層への市場のリーチが制限される。
スキンケア機器の高価格は、発展途上地域や平均所得水準の低い国々への市場拡大を妨げる可能性がある。これは業界の世界的な成長可能性を制限する可能性がある。例えば、Vegas IIは、目元や口元の小ジワや老化の兆候をターゲットにし、顔の輪郭を整えるのに最適である。
強力なHI-MFIPテクノロジーと赤色LEDライトの組み合わせにより、コラーゲンの生成を促し、肌細胞の再生を早めることで、ハリのある若々しい肌を実現する。価格帯は650~770ドル。そのため、上記の要因が市場の成長を抑制している。
セグメント分析
世界のスキンケア機器市場は、タイプ、用途、エンドユーザー、地域によって区分される。
タイプ別ではアンチエイジングデバイスがスキンケアデバイスの約39.7%を占める。
アンチエイジングデバイスの台頭は、技術の進歩と消費者の嗜好の変化の両方を反映した様々な要因によるものと考えられる。加齢に対する予防的アプローチへの文化的シフトが見られる。消費者は若々しい肌を維持し、老化の兆候が顕著になる前に予防することにますます関心を寄せており、予防的スキンケア技術の需要を牽引している。
自宅での美容トリートメントやセルフケアに向かう傾向が勢いを増している。家庭用に設計されたアンチエイジング機器は利便性と柔軟性を提供し、個人が毎日のスキンケア習慣に取り入れることを可能にしている。各社による製品発表の急増は、このセグメントの成長を加速させるのに役立っている。
例えば、2023年7月10日、Foreoが所有する医療用スキンテック・ブランドFAQ Swissは、スマート・シリコーンLEDフェイスマスクのFAQ 200コレクションでコレクションを拡大した。FAQの機器は、他のどのブランドよりも多くのEMSとRFの強度とLED光治療の波長を提供し、利用可能な最もパーソナライズされた若返り治療を提供する。これらの非侵襲的な低エネルギー波は、コラーゲンとエラスチンの生成を促進し、ふっくらと滑らかでしなやかな肌を保ちます。
また、2023 年 8 月には、資生堂の最先端の皮膚科学研究から生まれたエイジングケア※1 ブランド「エ フェクティム」から、新美容機器「エフェクティム ブライト ビューティーリフティング アクティベーター」と新美容液「エフェクティム ブライト リフティングセラム(医薬部外品)」を発売します。1日1回、化粧水の後にたった6分間、美容器と美容液を一緒に使うだけで、慌ただしい毎日でも毎日のスキンケアが楽しくなります。以上のような要因が、同分野の成長を加速させている。
地理的分析
2022年の市場シェアは北米が約32.4%を占める
北米はスキンケア機器市場を支配し、最大の収益シェアを占める。このように、皮膚がんや、にきび、酒さ、湿疹などの他の皮膚疾患の有病率の増加や、さまざまな美容処置の採用の増加が、この地域の市場成長に寄与する主な要因のいくつかである。
例えば、米国臨床腫瘍学会(ASCO)によると、米国では毎年約2,000人がメルケル細胞がんと診断されると推定されている。この数はここ数十年で急速に増加している。この病気と診断される人の大多数は70歳以上の高齢者であり、メルケル細胞癌の診断の90%は白人である。パーセントとは100人中何人かという意味である。男性がこの病気と診断される確率は女性の2倍である。
さらに、企業が採用するパートナーシップ、買収、製品発売などの戦略の台頭が、この地域の成長を後押ししている。例えば、2023年10月、クラウンラボラトリーズは、全米最大の美容小売業者であるUlta Beautyとの最新のPanOxyl小売パートナーシップを発表した。この品揃えには、受賞歴のある同社のニキビケア製品ポートフォリオの既存の8SKUが含まれる。この記念すべき発売は、Ulta Beautyのお客様にPanOxylブランドを発見していただく新しい方法を提供し、全米1,350以上の店舗とオンラインを通じてさらなるブランド認知を促進するものです。このように、上記の要因はこの地域の成長を加速させるのに役立つ。
COVID-19の影響分析
パンデミック(世界的大流行)の間、いくつかの専門医の臨床に大きな変化が見られた。皮膚科への受診の質と期間は、個人用保護具(PPE)の使用や社会的孤立によって影響を受ける可能性がある。患者は患部を見せる傾向があり、顔の保護はダーモスコピーの妨げになり、聴覚障害のある高齢患者はラベルが見えないため処方箋を理解するのに苦労する。医療従事者も患者も、口腔の検査や顔の異常の評価をためらう。
顔面保護具が閉塞を引き起こし、その結果、湿潤で暖かい微小環境が顔面皮膚炎を引き起こしたり悪化させたりすることが示されているが、医師はPPEの使用を単に止めるよう勧めることはできない。顔面の皮膚障害がそう痒症を引き起こし、使用者が顔を掻いたりマスクを外したりすることにつながり、PPEの有効性を低下させる結果、これらの皮膚障害を治療することがCOVID-19感染の減少に役立つ可能性がある。パンデミックの流行中、バーチャル診察技術の利用が大幅に増加した。さらに、バーチャル診察の人気は劇的に拡大し、現在では患者に必要な非接触型治療を提供する成功モデルとなっている。
市場区分
タイプ別
- クレンジング機器
- アンチエイジング機器
- ニキビ治療機器
- 脱毛機器
- 診断機器
- その他
用途別
- しわ取りと肌の引き締め
- 脱毛
- にきび治療
- 肌の若返り
- クレンジングと角質除去
- その他
エンドユーザー別
- 皮膚科クリニック
- ホームケア
- 美容クリニック
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o スペイン
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、Koninklijke Philips N.V.、FOREO、Bluemercury、NuFACE、Lumenis Be Ltd、ZIIP Beauty、Tria Beauty、L'Oréal、CurrentBody、BeautyBioなどが含まれる。
主な動き
- 2023年6月、深圳のHongwang Nicemay Electric社は、北米で台頭しつつあるミニマルなスキンケア・ルーチンのトレンドに沿った2つの画期的なスキンケア機器を発表した。これらの機器は、人々のスキンケア方法を変革し、健康的で輝く肌を実現するための効果的で便利なソリューションを提供する。
- 2022年9月、ニカアはフォレオのスキンケア機器をウェブサイト、小売店、モバイルアプリで発売した。美容技術のスキンケアのエキスパートであるフォレオは、その最先端技術とスマートなデザインの製品で美容業界に旋風を巻き起こした。フォレオの製品は、肌の若返りに効果的な非侵襲的治療を消費者に提供している。
- 2022年10月6日、JLo Beautyはフェイシャル・サービス・ブランドのHydrafacialと製品提携を行った。1月に発売されたJLo Beautyは、消費者直販のeコマースからセフォラとの独占的な実店舗提携へと着実に流通を拡大してきた。これはプロフェッショナル分野への初の進出であり、ハイドラフェイシャル・サービスで使用されるブースター製品が中心である。
レポートを購入する理由
- 世界のスキンケア機器市場をタイプ、用途、エンドユーザー、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- スキンケア機器市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。
世界のスキンケア機器市場レポートは、約69の表、58の図、187ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.タイプ別スニペット
3.2.用途別スニペット
3.3.エンドユーザー別スニペット
3.4.地域別スニペット
4.市場ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.促進要因
4.1.1.1.技術の進歩により、革新的なスキンケア機器が開発された。
4.1.1.2.にきび、色素沈着、その他の肌関連問題の増加
4.2.阻害要因
4.2.1.1.スキンケア機器の高価格
4.2.2.機会
4.2.3.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.パイプライン分析
5.6.アンメット・ニーズ
5.7.DMI意見
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.タイプ別
7.1.はじめに
7.1.1.タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(タイプ別
7.2.クレンジングデバイス
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.アンチエイジング機器
7.4.ニキビ治療機器
7.5.脱毛機器
7.6.診断機器
7.7.その他
8.用途別
8.1.はじめに
8.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 用途別
8.1.2.市場魅力度指数(用途別
8.2.しわ取りと肌の引き締め * 2.1.
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.脱毛
8.4.にきび治療
8.5.肌の若返り
8.6.クレンジングと角質除去
8.7.その他
9.エンドユーザー別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、エンドユーザー別
9.1.2.市場魅力度指数(エンドユーザー別
9.2.皮膚科クリニック
9.2.1.はじめに
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.ホームケア
9.4.美容クリニック
9.5.その他
10.地域別
10.1.はじめに
10.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
10.1.2.市場魅力度指数、地域別
10.2.北米
10.2.1.はじめに
10.2.2.主な地域別ダイナミクス
10.2.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 2.4.
10.2.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), アプリケーション別
10.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
10.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.2.6.1.米国
10.2.6.2.カナダ
10.2.6.3.メキシコ
10.3.ヨーロッパ
10.3.1.はじめに
10.3.2.地域別の主な動き
10.3.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 3.4.
10.3.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), アプリケーション別
10.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
10.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、国別
10.3.6.1.ドイツ
10.3.6.2.イギリス
10.3.6.3.フランス
10.3.6.4.イタリア
10.3.6.5.スペイン
10.3.6.6.その他のヨーロッパ
10.4.南米
10.4.1.はじめに
10.4.2.地域別主要市場
10.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
10.4.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), アプリケーション別
10.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
10.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、国別
10.4.6.1.ブラジル
10.4.6.2.アルゼンチン
10.4.6.3.その他の南米地域
10.5.アジア太平洋
10.5.1.はじめに
10.5.2.主な地域別ダイナミクス
10.5.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
10.5.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), アプリケーション別
10.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
10.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、国別
10.5.6.1.中国
10.5.6.2.インド
10.5.6.3.日本
10.5.6.4.オーストラリア
10.5.6.5.その他のアジア太平洋地域
10.6.中東・アフリカ
10.6.1.はじめに
10.6.2.地域別の主な動き
10.6.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
10.6.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), アプリケーション別
10.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
11.競争環境
11.1.競争シナリオ
11.2.市場ポジショニング/シェア分析
11.3.M&A分析
12.企業プロフィール
12.1.Koninklijke Philips N.V. *.
12.1.1.会社概要
12.1.2.製品ポートフォリオと説明
12.1.3.財務概要
12.1.4.主な展開
12.2.フォレオ
12.3.ブルーマーキュリー
12.4.ニューフェイス
12.5.ルメニス・ビー
12.6.ZIIPビューティー
12.7.トリア・ビューティ
12.8.ロレアル
12.9.カレントボディ
12.10.ビューティーバイオ
リストは網羅的ではない
13.付録
13.1.会社概要とサービス
13.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
Global Skincare Devices Market reached US$ XX million in 2022 and is expected to reach US$ XX million by 2030, growing with a CAGR of XX % during the forecast period 2023-2030.
Skincare devices refer to electronic tools or gadgets designed to improve the health and appearance of the skin. These devices leverage various technologies to address a range of skincare concerns, providing users with advanced and often more effective solutions than traditional skincare methods alone. Skincare devices can be used in conjunction with skincare products to enhance their absorption and overall efficacy.
Consumers are becoming more educated about skincare and are seeking advanced solutions to address their specific concerns. This awareness drives the demand for skincare devices that offer targeted and effective results. The popularity of devices designed for home use is increasing, offering convenience to consumers who prefer to manage their skincare routines independently. Home-use devices often provide accessible and affordable alternatives to professional treatments.
Market Dynamics: Drivers and Restraints
Advances in technology have resulted in the development of innovative skincare devices
Advances in technology have resulted in the development of innovative skincare devices with improved functionalities, making them more effective and appealing to consumers. For instance, in September 2022, CHOWIS's popularity is increasing as the demand for personalized care products that cater to consumers' unique needs, such as specific skin types, using AI grows.
The company has launched PRECISION SKIN DermConcept, an AI-based home skin diagnosis and personalized cosmetics platform service in the United Kingdom. By tracking skin conditions via an application, this service provides information for doctors and pharmacists to prescribe new cosmetics to users every month. Additionally, in July 2023, Perfect Corp had introduced the new Skin Type Detection technology, powered by AI.
The new AI Skin Type Detection offers ultra-personalized skincare product recommendations that speak to the individual’s specific skin type and concerns. To start, users are prompted to line up their face for optimal lighting, angle, and face position for the most accurate scan. The technology then automatically detects and analyzes 14 of the most common skincare concerns including spots, wrinkles, texture, redness, oiliness, moisture, eye bags, acne, droopy upper eyelids, droopy lower eyelids, firmness, radiance, dark circles, and pores, while also generating an overall skin health score. Thus above factors helps to boost the market growth.
Market Dynamics: Restraint
High cost of skincare devices
Many advanced skincare devices come with a high price tag, limiting their accessibility to a broader consumer base. The cost can be a significant barrier for individuals with lower disposable incomes. The primary impact is that a substantial portion of the population, especially those with lower disposable incomes, may find skincare devices unaffordable. This limits the market's reach to a broader consumer base.
The high cost of skincare devices may impede market expansion into developing regions or countries with lower average income levels. This could limit the industry's global growth potential. For instance, the Vegas II device is perfect for targeting those fine lines and premature signs of ageing around the eyes, mouth and sculpting the contours of the face.
Harnessing powerful HI-MFIP technology, combined with a red LED light, this device stimulates the production of collagen and speeds up skin cell renewal for a firmer and younger-looking complexion. The price range of the device between $650-$770. Thus above factors restrain the market growth.
Segment Analysis
The global skincare devices market is segmented based on type, application, end-user and region.
The Anti-Aging Devices segment from the type segment accounted for approximately 39.7% of Skincare Devices type share
The rise of anti-aging devices can be attributed to various factors, reflecting both technological advancements and changing consumer preferences. There is a cultural shift towards a preventative approach to aging. Consumers are increasingly interested in maintaining youthful skin and preventing signs of aging before they become pronounced, driving the demand for preventive skincare technologies.
The trend towards at-home beauty treatments and self-care has gained momentum. Anti-aging devices that are designed for home use offer convenience and flexibility, allowing individuals to incorporate them into their daily skincare routines. The rapid rise of product launches by the companies helps to accelerates the segment growth.
For instance, on July 10, 2023, Medical skin-tech brand FAQ Swiss – owned by Foreo – has expanded its collection with the FAQ 200 Collection of smart silicone LED face masks. FAQ devices offer more EMS and RF intensities, with more LED light therapy wavelengths than any other brand – providing the most personalised rejuvenation treatments available. These non-invasive, low energy waves boost collagen and elastin production to keep skin looking plump, smooth and supple.
Additionally, in August 2023, the aging care*1 brand EFFECTIM, developed based on Shiseido’s most advanced dermatological research, had launches a new beauty device, “EFFECTIM Bright Beauty Lifting Activator,” and a new beauty serum, “EFFECTIM Bright Lifting Serum (quasi-drug).” By using the EFFECTIM Beauty device and serum together for a mere 6 minutes once a day after applying daily lotion, the everyday skincare routine will become a pleasure even during those hectic days. Thus above factors helps to accelerates the segment growth.
Geographical Analysis
North America accounted for approximately 32.4% of the market share in 2022
North America will dominate the skincare devices market and accounted for the largest revenue share. Thus due to increasing prevalence of skin cancer and other skin diseases such as acne, rosacea, and eczema and the increasing adoption of different cosmetic procedures are some of the major factors contributing to the growth of the market in this region.
For instance, according to American Society of Clinical Oncology (ASCO), estimated that, approximately 2,000 people in the United States are diagnosed with Merkel cell cancer each year. This number has been rising rapidly the last few decades. A significant majority of people diagnosed with the disease are older than 70, and 90% of Merkel cell cancer diagnoses occur in White people. Percent means how many out of 100. Men are twice as likely to be diagnosed with the disease as women.
Additionally, the rise of strategies like partnerships, acquisitions, product launches and others adoped by the companies helps to boost the region growth. For instance, in October 2023, Crown Laboratories had announced newest PanOxyl retail partnership with Ulta Beauty, the nation's largest beauty retailer. The assortment will include 8 existing SKUs within its award-winning acne care portfolio. This monumental launch will offer Ulta Beauty guests a new way to discover the PanOxyl brand and drive additional brand awareness through the retailer's 1,350+ store locations across the U.S. and online. Thus above factors help to accelerates the region growth.
COVID-19 Impact Analysis
During the pandemic, significant changes in the clinical practice of several medical specialties have been seen. The quality and length of visits to dermatology departments may be impacted by the use of personal protective equipment (PPE) and social isolation: patients tend to show the affected part of the body, facial protections can interfere with dermoscopy, and elderly patients with hearing impairments struggle to understand the prescription because they cannot see the label. Both medical professionals and patients are hesitant to examine the mouth cavity and/or assess face abnormalities.
Physicians cannot advise simply stopping the use of PPE, although it has been shown that facial protections cause occlusion and, as a result, a moist and warm microenvironment, which can either cause or worsen facial dermatoses. As a result of facial skin damage causing pruritus, which can lead to the user scratching their face or removing their mask, and decreasing the efficacy of PPE, treating these dermatoses may help reduce COVID-19 infection. The use of virtual consultation techniques significantly increased during the pandemic outbreak. Additionally, the popularity of virtual consultations has dramatically expanded and is now a successful model for offering patients needed contactless therapy.
Market Segmentation
By Type
• Cleansing Devices
• Anti-Aging Devices
• Acne Treatment Devices
• Hair Removal Devices
• Diagnostic Devices
• Others
By Application
• Wrinkle Removal and Skin Tightening
• Hair Removal
• Acne Treatment
• Skin Rejuvenation
• Cleansing and Exfoliation
• Others
By End-User
• Dermatology Clinics
• Home Care
• Beauty Clinics
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Spain
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Competitive Landscape
The major global players in the market include Koninklijke Philips N.V., FOREO, Bluemercury, NuFACE, Lumenis Be Ltd, ZIIP Beauty, Tria Beauty, L'Oréal, CurrentBody, BeautyBio and among others.
Key Developments
• In June 2023, Shenzhen Hongwang Nicemay Electric, a had introduced of two revolutionary skin care devices that align with the emerging trend of minimalistic skin care routines in North America. These devices are set to transform the way people care for their skin, providing effective and convenient solutions for achieving healthy and radiant complexions.
• In September 2022, Nykaa launched Foreo’s skin care devices on its websites, retail stores, and mobile app. The beauty-tech skincare expert, Foreo had taken the beauty industry by storm with its cutting-edge technology and smartly designed products. Foreo products provide consumers with effective non-invasive treatment for skin rejuvenation.
• On October 06, 2022, JLo Beauty had partnered with facial service brand Hydrafacial on product collaboration, a first of its kind for both brands. JLo Beauty, launched in January, has steadily expanded its distribution from direct-to-consumer e-commerce to an exclusive brick-and-mortar partnership with Sephora. This is its first foray into the professional space and is centered on a booster product used within Hydrafacial services.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global skincare devices market segmentation based on type, application, end-user and region as well as understandkey commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of skincare devices market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global Skincare Devices market report would provide approximately 69 tables, 58 figures and 187 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Application
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Advances in technology have resulted in the development of innovative skincare devices
4.1.1.2. The rise in skin-related problems such as acne, pigmentation, and other
4.2. Restraints
4.2.1.1. The high cost of skincare devices
4.2.2. Opportunity
4.2.3. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Pipeline Analysis
5.6. Unmet Needs
5.7. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Cleansing Devices *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Anti-Aging Devices
7.4. Acne Treatment Devices
7.5. Hair Removal Devices
7.6. Diagnostic Devices
7.7. Others
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Wrinkle Removal and Skin Tightening *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Hair Removal
8.4. Acne Treatment
8.5. Skin Rejuvenation
8.6. Cleansing and Exfoliation
8.7. Others
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Dermatology Clinics *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Home Care
9.4. Beauty Clinics
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Koninklijke Philips N.V. *
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. FOREO
12.3. Bluemercury
12.4. NuFACE
12.5. Lumenis Be Ltd
12.6. ZIIP Beauty
12.7. Tria Beauty
12.8. L'Oréal
12.9. CurrentBody
12.10. BeautyBio
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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