音声人工器官の世界市場 - 2023-2030Global Voice Prosthesis Devices Market - 2023-2030 概要 ボイスプロテーゼデバイスの世界市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測されている。 ボイスプロテーゼデバイスと呼ばれる医療用デバイスは、喉頭摘出手術を受けた人... もっと見る
サマリー概要ボイスプロテーゼデバイスの世界市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測されている。 ボイスプロテーゼデバイスと呼ばれる医療用デバイスは、喉頭摘出手術を受けた人々がスピーチを取り戻すのをサポートする。喉頭摘出術は、喉頭(声箱)を摘出する外科手術である。喉頭摘出術は、癌やその他の喉頭に関する医学的問題に対して行われることが多い。喉頭を摘出された患者は自然な声帯を失い、話すことが困難になります。人工声帯のための装置は、発声の代わりを提供する上で非常に重要である。 時が経つにつれて、技術開発は人工声帯装置の機能性とデザインを向上させ、喉頭摘出患者の治療成績を向上させてきました。言語聴覚士(SLP)の助けを借りて、人工声帯を効率的に利用する方法を学ぶには言語療法が必要です。人工声帯を使った会話やコミュニケーションの能力を向上させるために、患者はSLPと関わっている。人工声帯に使用されるデバイスは、摩耗や破損による洗浄や交換を含む定期的なケアが必要である。 市場ダイナミクス:促進要因 音声補綴デバイスへの注目の高まり 重要な腫瘍である喉頭がんの予後には、特に高リスク集団における適切な予防・診断法の開発が不可欠である。発声、嚥下、呼吸、社会的関係、精神的健康はすべて喉頭全摘術によって大きな影響を受け、QOLにも悪影響を及ぼす。食道発声(ES)と気管食道発声(TES)は、喉頭全摘出患者に用いられる2つの主要なリハビリテーション法である。TESは手術によって人工声帯を埋め込み、肺からの空気を人工声帯を通して食道に送り込み、発声させる方法であるが、ESは咽頭食道を使って発声させる方法である。 自動スピーキングバルブ(ASV)を使ってハンズフリーで通常の発声ができるようにすることが、喉頭摘出術後の言語療法の最終目標です。ASVは気管食道発声時に自動的に閉じるため、指や手で気管支腫を閉塞する必要がない。ASVを使用すると、患者はストーマを指で指し示すことができないため、両手が自由になり、迅速な言語応答が可能になり、障害に集中することが少なくなる。 Inhealth Technologiesは、Blom-Singer Dual Valve Indwelling Voice Prosthesisの2つの弁に、材料の防腐剤として酸化銀を注入しています。二次弁は、一次弁が故障しても機能するように設計されており、流体の漏れを止めるのに役立ちます。ブロム-シンガーデュアル弁式人工声帯には、標準または大型の気管/食道フランジが使用可能です。挿入/洗浄装置と、二次的または置換TEP治療に使用する非滅菌人工声帯が含まれています。 限られた認識と利用しやすさ 大きな障壁の一つは、患者や医療従事者が人工声帯装置について無知であることです。最先端の技術や専門家による治療へのアクセスも、地域によっては制限されています。特に、十分な保険が適用されない患者や医療資源が乏しい地域では、人工声帯装置や関連医療処置にかかる高額な費用が大きな障壁となります。人工声帯を効率よく使えるようになるには、専門家による音声リハビリテーションが必要で、患者によっては時間がかかり、困難な場合もある。その複雑さゆえに、この選択肢は患者に選ばれないかもしれない。 セグメント分析 世界の人工音声市場は、製品タイプ、エンドユーザー、地域によって区分される。 住居内人工声帯装置セグメントは市場シェアの約45.4%を占める 喉頭摘出術の治療で喉頭(声帯)を摘出した場合、気管食道留置型人工声帯(TVP)としても知られる留置型人工声帯を利用する。喉頭摘出術を受けた患者の発声とコミュニケーションを改善するために、これらの器具は外科的に設置される。 喉頭摘出術を受けた喉頭悪性腫瘍患者には、人工声帯(Voice Prosthesis:VP)が有効である。重要な問題は、VPに微生物のバイオフィルムが蓄積することである。VPは頻繁に交換する必要があり、肺炎や胸部感染のリスクを高める。 微生物の発生は、食物、唾液、液体、湿度、37℃前後の温度にさらされる食道で促進される。酸化銀(Blom Singer Advantage)やテフロンに似たフッ素樹脂(Provox ActiValve)をVPの材料に含有させ、微生物のコロニー形成を抑制することは、VPの寿命を延ばすための2つの戦略である。 地域別普及率 北米が市場シェアの約41.2%を占める 北米は世界の人工声帯市場において圧倒的な強さを誇っている。米国癌協会による最新の予測では、2023年に米国で新たに発生する喉頭癌の患者数は12,380人(男性9,900人、女性2,480人)である。女性750人、男性3,820人が喉頭がんで亡くなる。喉頭癌の約35%は声帯上部に発生し、60%は声門(声帯を含む部分)から発生する。 喉頭がんと診断される人のうち、55歳以下は比較的少数である。喉頭がんと診断されるのは通常66歳以上の成人である。 COVID-19の影響分析 2019年後半のCOVID-19パンデミックの発生は、世界の人工音声装置市場を含む世界中の産業に前例のない課題をもたらした。パンデミックは、世界的な供給網を動揺させることで、医療品、特に人工音声装置の製造と流通に影響を与えた。このため、短期間の品不足が発生し、デバイスの入手が遅れた可能性がある。 多くの医療資源がパンデミックの当面の危機に対処するために流用され、特に人工声帯を使った選択的な手術やリハビリ計画に影響を及ぼしかねない。パンデミックの間、患者は選択的手術を受けることに消極的であったため、喉頭摘出手術の数が減少し、その結果、音声補綴装置の需要も減少した可能性がある。 製品タイプ別 - 非埋設型音声補綴装置 - 埋め込み型音声補綴装置 エンドユーザー別 - 病院 - 診療所 - その他 地域別 - 北米 o 米国 o カナダ メキシコ - ヨーロッパ o ドイツ o イギリス o フランス o イタリア o スペイン o その他のヨーロッパ - 南アメリカ o ブラジル o アルゼンチン o その他の南米諸国 - アジア太平洋 o 中国 o インド o 日本 o オーストラリア o その他のアジア太平洋地域 - 中東およびアフリカ 競争状況 市場の主なグローバルプレイヤーには、F. Hoffmann-La Roche Ltd.、Sanofi、Novartis AG、Regeneron Pharmaceuticals、ICU Medical Inc.、HEIMOMED Heinze、Atos Medical、およびServona Acclarent Inc.が含まれます。 レポートを購入する理由 - 製品タイプ、エンドユーザー、地域に基づく世界の人工声装置市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解するため。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - 音声補聴器市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。 世界の音声補聴器市場レポートは、約46の表、53の図、186ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by End-user 3.3. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. The Increasing Focus Towards Voice Prosthesis Devices 4.1.1.2. XX 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Limited Awareness and Accessibility 4.1.2.2. XX 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis 5.6. SWOT Analysis 5.7. Patent Analysis 5.8. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Non-dwelling Voice Prosthesis Devices* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. In-dwelling Voice Prosthesis Devices 8. By End-user 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-user 8.1.2. Market Attractiveness Index, By End-user 8.2. Hospitals* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Clinics 8.4. Others 9. By Region 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 9.2. North America 9.2.1. Introduction 9.2.2. Key Region-Specific Dynamics 9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-user 9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.2.5.1. U.S. 9.2.5.2. Canada 9.2.5.3. Mexico 9.3. Europe 9.3.1. Introduction 9.3.2. Key Region-Specific Dynamics 9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-user 9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.3.5.1. Germany 9.3.5.2. UK 9.3.5.3. France 9.3.5.4. Italy 9.3.5.5. Spain 9.3.5.6. Rest of Europe 9.4. South America 9.4.1. Introduction 9.4.2. Key Region-Specific Dynamics 9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-user 9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.4.5.1. Brazil 9.4.5.2. Argentina 9.4.5.3. Rest of South America 9.5. Asia-Pacific 9.5.1. Introduction 9.5.2. Key Region-Specific Dynamics 9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-user 9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.5.5.1. China 9.5.5.2. India 9.5.5.3. Japan 9.5.5.4. Australia 9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific 9.6. Middle East and Africa 9.6.1. Introduction 9.6.2. Key Region-Specific Dynamics 9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-user 10. Competitive Landscape 10.1. Competitive Scenario 10.2. Market Positioning/Share Analysis 10.3. Mergers and Acquisitions Analysis 11. Company Profiles 11.1. Inhealth Technologies* 11.1.1. Company Overview 11.1.2. Product Portfolio and Description 11.1.3. Financial Overview 11.1.4. Key Developments 11.2. Andreas Fahl Medizintechnik-Vertrieb GmbH 11.3. Coloplast 11.4. Orbisana Healthcare GmbH (formerly Servona GmbH) 11.5. Teleflex Incorporated 11.6. Innaumation Medical Devices Private Limited 11.7. ICU Medical Inc 11.8. HEIMOMED Heinze 11.9. Atos Medical 11.10. Servona Acclarent Inc. LIST NOT EXHAUSTIVE 12. Appendix 12.1. About Us and Services 12.2. Contact Us
SummaryOverview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by End-user 3.3. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. The Increasing Focus Towards Voice Prosthesis Devices 4.1.1.2. XX 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Limited Awareness and Accessibility 4.1.2.2. XX 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis 5.6. SWOT Analysis 5.7. Patent Analysis 5.8. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Non-dwelling Voice Prosthesis Devices* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. In-dwelling Voice Prosthesis Devices 8. By End-user 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-user 8.1.2. Market Attractiveness Index, By End-user 8.2. Hospitals* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Clinics 8.4. Others 9. By Region 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 9.2. North America 9.2.1. Introduction 9.2.2. Key Region-Specific Dynamics 9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-user 9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.2.5.1. U.S. 9.2.5.2. Canada 9.2.5.3. Mexico 9.3. Europe 9.3.1. Introduction 9.3.2. Key Region-Specific Dynamics 9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-user 9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.3.5.1. Germany 9.3.5.2. UK 9.3.5.3. France 9.3.5.4. Italy 9.3.5.5. Spain 9.3.5.6. Rest of Europe 9.4. South America 9.4.1. Introduction 9.4.2. Key Region-Specific Dynamics 9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-user 9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.4.5.1. Brazil 9.4.5.2. Argentina 9.4.5.3. Rest of South America 9.5. Asia-Pacific 9.5.1. Introduction 9.5.2. Key Region-Specific Dynamics 9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-user 9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.5.5.1. China 9.5.5.2. India 9.5.5.3. Japan 9.5.5.4. Australia 9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific 9.6. Middle East and Africa 9.6.1. Introduction 9.6.2. Key Region-Specific Dynamics 9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-user 10. Competitive Landscape 10.1. Competitive Scenario 10.2. Market Positioning/Share Analysis 10.3. Mergers and Acquisitions Analysis 11. Company Profiles 11.1. Inhealth Technologies* 11.1.1. Company Overview 11.1.2. Product Portfolio and Description 11.1.3. Financial Overview 11.1.4. Key Developments 11.2. Andreas Fahl Medizintechnik-Vertrieb GmbH 11.3. Coloplast 11.4. Orbisana Healthcare GmbH (formerly Servona GmbH) 11.5. Teleflex Incorporated 11.6. Innaumation Medical Devices Private Limited 11.7. ICU Medical Inc 11.8. HEIMOMED Heinze 11.9. Atos Medical 11.10. Servona Acclarent Inc. LIST NOT EXHAUSTIVE 12. Appendix 12.1. About Us and Services 12.2. Contact Us
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