インターホン装置の世界市場 - 2023-2030Global Intercom Devices Market - 2023-2030 概要 インターホン装置の世界市場は、2022年に229億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間に年平均成長率12.1%で成長し、2030年には568億米ドルに達すると予測されている。 同市場は、セキュリティ機器に対... もっと見る
サマリー概要インターホン装置の世界市場は、2022年に229億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間に年平均成長率12.1%で成長し、2030年には568億米ドルに達すると予測されている。 同市場は、セキュリティ機器に対する需要の高まりに加え、通信範囲を拡大するワイヤレスやIPベースのソリューションのような技術的改良の影響を受けている。世界のインターホン機器市場は、通信技術の発展や、さまざまな産業における安全で効果的な通信ソリューションの需要増加の結果、着実に成長している。 2023年3月8日、ワイヤレスソリューションプロバイダーとして有名なホリーランド社は、初の全二重ワイヤレスデュアルマイクENCインカムシステムであるソリッドコムC1 Proを発表した。ソリッドコムC1プロは、ENCテクノロジーとプッシュ・ツー・トーク(PTT)機能により、先駆的なチームコミュニケーション体験を提供します。この最新のDECT 6.0ヘッドセットシステムは、150Hz~7kHzの広い音声範囲、2~9人用の最大1,100フィート(350m)の信頼できるLOS範囲、ベルトパックのないポータブル設計を備えている。そのため、中国は地域別市場シェアのおよそ半分以上を占めている。 ダイナミクス 市場成長の原動力となる製品投入の増加 コンポーネントの発売には、インターホン機器の利便性と機能を向上させる新しい特性や技術の導入が頻繁に含まれる。ビデオ統合、スマートフォン対応、生体認証、IoT接続などは、より広範で複雑な製品ラインに貢献する先進的な機能の一例である。 例えば、2023年、クラウドで管理されるビジネスビルのセキュリティと管理のリーダーであるVerkada社は、Verkada Intercomの発売と、Verkadaプラットフォームの多くのアップグレードを発表した。 高まるセキュリティと監視への要求 セキュリティへの関心の高まりや、監視・セキュリティ用途でのリアルタイム通信への要求が、住宅や商業施設でのインターホン機器、特にビデオインターホンシステムの需要を高めている。IPインターホンは、その機能性の高さから、ますます人気が高まっています。これは、強力な商業用セキュリティ・システムから個人住宅まで、あらゆる分野で言えることです。IPインターホンに技術を統合することで、特にリモートアクセスに関しては、企業はビジネスに必要な機能を実装することができる。 顧客の態度やニーズはセキュリティ分野に影響を与え続け、市場や業界の発展を引き起こしている。その結果、建物へのアクセス、通信、制御など、さまざまな分野でセキュリティと安全のための新しい使用事例が出現した。その結果、セキュリティの専門家がインターホン技術の使用方法を再考する道が開かれ、洗練された機能を活用してエンドユーザーやシステム所有者をインテリジェントにサポートするようになった。これには、自動監視や遠隔管理、便利で安全なアクセス許可方法などが含まれる。 統合の複雑さ インターホン・デバイスと既存または新規の通信ネットワーク、セキュリティ・システム、スマート・ホーム設備との統合は困難な場合がある。統合の難しさとコストは、特に小規模な組織や家庭での利用を制限する可能性がある。 統合の複雑さは、専門家の労働力、カスタマイズ、より多くのハードウェア/ソフトウェアを必要とするため、コストを上昇させる。追加の出費は、企業や消費者がインターホン・デバイスを採用する際の障壁として認識される可能性がある。複雑な統合方法は、インカムシステムの導入期間を長くする原因となる。特に迅速な導入が重要な商業・産業分野では、導入期間が長いと潜在的な顧客を遠ざけてしまう可能性がある。 IPインターカムの進化 IPインターカムは、コミュニケーション機能の強化という点で、一般的な音声ベースのインターカムを超えている。IPネットワーク上で映像、音声、データの転送を可能にし、機能性を高め、より豊かなユーザー体験を提供します。IPインターホンは、スマートホームやIoT(モノのインターネット)のエコシステムに容易に統合することができる。この統合により、顧客はモバイルアプリ、音声コマンド、または集中型ホームオートメーションプラットフォームを介してインターホン操作を制御・管理することができ、利便性と安全性がもたらされる。 例えば、DNAKEは中国の新店コミュニティにある大手集合住宅向けにスマートIPインターホン・ソリューションを提供している。新店アフォーダブル住宅メトロコミュニティは、アモイ市の重要な生活プロジェクトであり、省および市の重要なイニシアチブです。交通の便が良いだけでなく、ビジネスエリア、幼稚園、コミュニティサービスセンター、新鮮なスーパーマーケットなどもある。したがって、このような開発は、予測期間中に世界のインターホンデバイス市場に有利な成長の見通しを作成します。 セグメント分析 世界のインターホン市場は、システム、コンポーネント、デバイス、技術、通信、エンドユーザー、地域によって区分される。 設置の容易さと柔軟性 ワイヤレス・インターカムは、大規模なケーブル配線を必要としないため、設置の難易度が低く、レトロフィットや配線が困難な状況での優れた選択肢となる。ワイヤレスシステムは、設置の柔軟性と通信範囲内での機動性を提供するため、住宅とビジネスの両方の用途に適しています。 例えば、2023年8月28日、有名なAVレンタル会社であるZenway Componentions社は、革新的なClear-Com FreeSpeak IIワイヤレスインターカムシステムを導入し、コミュニケーションインフラを完全に変革しました。この新しいインカムシステムは、重要な問題に対処し、組織のコミュニケーション効率を大幅に向上させる優れたツールであることが証明されました。そのため、ワイヤレス・システム・セグメントは、世界全体のセグメント・シェアの大半を占めている。 地理的普及率 同地域における技術の早期導入が北米市場の成長を支える 北米ではスマートホーム技術が早くから広く受け入れられており、インターホン機器はこうしたエコシステムの重要な構成要素となっている。同地域の消費者は、スマートホーム機能と組み合わされたインターホン・システムをいち早く採用し、ホーム・セキュリティとコミュニケーションを向上させている。 北米の個人や企業はセキュリティに関心を持っている。最新のセキュリティ・ソリューションへの需要が、インターホン機器、特にビデオ監視、入退室管理システム、スマート・セキュリティ・ソリューションと統合された機器への高い需要を生み出している。そのため、北米は世界市場の大半のシェアを占めている。 COVID-19影響分析 戸締まりや社会的距離を置く措置の結果、インターホン装置の設置に関わる多くの取り組みが延期または保留された。その遅れはインカム機器の需要に直ちに影響を与えた。パンデミック(世界的大流行)の最中、リモートワークの普及により、オフィス関連のインカムシステムに対する当面の需要は低下した。バーチャル・コミュニケーション・オプションは、企業にとって、職場スペース用の従来のインターホン・システムよりも重要だったのである。 ロシア・ウクライナ戦争の影響分析 武力紛争は、インターホン市場を含むさまざまなビジネスに間接的・直接的な影響を与える可能性がある。その影響には、サプライチェーンの混乱、貿易パターンの変化、需要と価格の調整、市場全体の変動などが含まれる。 サプライチェーンや貿易力学の混乱により、インターホン機器の製造に使用される原材料や部品の価格変動が起こる可能性がある。それは市場全体のコスト構造や価格戦術に影響を与える可能性がある。消費者心理や行動は、地政学的対立の影響を受ける可能性がある。将来に対する不確実性や不安が消費者の購買習慣に影響を与え、インターホン機器の需要に影響を与える可能性がある。 システム別 ワイヤ ワイヤレス コンポーネント別 ハードウェア ソフトウェアとサービス デバイス別 ドアエントリー・システム ハンドヘルド機器 その他 技術別 アナログ IPベース 通信方式別 プッシュ・トーク ハンズフリー エンドユーザー別 商用 家庭用 住宅 ● その他 地域別 北米 米国 カナダ メキシコ ヨーロッパ o ドイツ o イギリス o フランス o イタリア o ロシア その他のヨーロッパ 南アメリカ o ブラジル o アルゼンチン その他の南米 アジア太平洋 o 中国 o インド o 日本 o オーストラリア その他のアジア太平洋地域 中東・アフリカ 主な展開 2023 年、RIEDEL Communications は、革新的な音響機器とサービスを提供する In Concert Productions(ICP)が、エミー賞を受賞した RIEDEL の Bolero ワイヤレス・インカム・システムをポートフォリオに加えたと発表しました。 2023 年,Hollyland Full-Duplex Intercom System with Four Beltpack Transceivers は 1,249 米ドル。トレーニング、放送、集会などに最適。ホリーランド全二重インカムシステム(ベルトパックトランシーバー4台付き)は、1000フィートの範囲で双方向通信が可能です。ベースステーション、4台のベルトパックトランシーバー、5台のヘッドセットが付属。ベースステーションの電源は、4ピンXLRコネクター付きの内蔵AC電源コンバーター、またはオプションのLシリーズバッテリーで、ステーションのデュアルバッテリープレート経由で供給されます。 2023年8月、技術の革新者であるPaxton Access社は、受賞歴のあるビデオ・インターホン・システムEntryを開発した。 競争状況 市場の主なグローバルプレイヤーには、SAMSUNG ELECTRONICS CO., LTD.、Panasonic Holdings Corporation、Schneider Intercom GmbH、Hollyland、Godrej & Boyce Manufacturing Company Limited、Axis Communications AB、Alpha Communications、TCS TürControlSysteme AG、Riedel Communications、TOA Corporationが含まれる。 レポートを購入する理由 システム、コンポーネント、デバイス、技術、通信、エンドユーザー、地域に基づく世界のインターホンデバイス市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。 トレンドと共同開発の分析による商機の特定 全セグメントを網羅したインターホン機器市場レベルの多数のデータを収録したエクセルデータシート。 徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的な分析結果をPDFで提供。 全主要企業の主要製品で構成されたエクセルによるコンポーネントマッピング。 世界のインターホン機器市場レポートは約85表、82図、235ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 調査専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by System 3.2. Snippet by Component 3.3. Snippet by Device 3.4. Snippet by Technology 3.5. Snippet by Communication 3.6. Snippet by End-User 3.7. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Growing Component Launches Fuels Market Growth 4.1.1.2. Growing Security and Surveillance Requirements 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Integration Complexity 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Evolution of IP Intercoms 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis 5.6. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By System 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System 7.1.2. Market Attractiveness Index, By System 7.2. Wired* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Wireless 8. By Component 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Component 8.2. Hardware* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Software and Services 9. By Device 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Device 9.2. Door Entry Systems* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Handheld Devices 9.4. Others 10. By Technology 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology 10.2. Analog* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. IP-Based 11. By Communication 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Communication 11.2. Push-To-Talk* 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Hands-Free 12. By End-User 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 12.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User 12.2. Commercial* 12.2.1. Introduction 12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 12.3. Residential 12.4. Others 13. By Region 13.1. Introduction 13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 13.2. North America 13.2.1. Introduction 13.2.2. Key Region-Specific Dynamics 13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System 13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device 13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology 13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication 13.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.2.9.1. U.S. 13.2.9.2. Canada 13.2.9.3. Mexico 13.3. Europe 13.3.1. Introduction 13.3.2. Key Region-Specific Dynamics 13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System 13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device 13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology 13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication 13.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.3.9.1. Germany 13.3.9.2. UK 13.3.9.3. France 13.3.9.4. Italy 13.3.9.5. Russia 13.3.9.6. Rest of Europe 13.4. South America 13.4.1. Introduction 13.4.2. Key Region-Specific Dynamics 13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System 13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device 13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology 13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication 13.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.4.9.1. Brazil 13.4.9.2. Argentina 13.4.9.3. Rest of South America 13.5. Asia-Pacific 13.5.1. Introduction 13.5.2. Key Region-Specific Dynamics 13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System 13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device 13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology 13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication 13.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.5.9.1. China 13.5.9.2. India 13.5.9.3. Japan 13.5.9.4. Australia 13.5.9.5. Rest of Asia-Pacific 13.6. Middle East and Africa 13.6.1. Introduction 13.6.2. Key Region-Specific Dynamics 13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System 13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device 13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology 13.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication 13.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 14. Competitive Landscape 14.1. Competitive Scenario 14.2. Market Positioning/Share Analysis 14.3. Mergers and Acquisitions Analysis 15. Company Profiles 15.1. SAMSUNG ELECTRONICS CO., LTD.* 15.1.1. Company Overview 15.1.2. Component Portfolio and Description 15.1.3. Financial Overview 15.1.4. Key Developments 15.2. Panasonic Holdings Corporation 15.3. Schneider Intercom GmbH 15.4. Hollyland 15.5. Godrej & Boyce Manufacturing Company Limited 15.6. Axis Communications AB 15.7. Alpha Communications 15.8. TCS TürControlSysteme AG 15.9. Riedel Communications 15.10. TOA Corporation LIST NOT EXHAUSTIVE 16. Appendix 16.1. About Us and Services 16.2. Contact Us
SummaryOverview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by System 3.2. Snippet by Component 3.3. Snippet by Device 3.4. Snippet by Technology 3.5. Snippet by Communication 3.6. Snippet by End-User 3.7. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Growing Component Launches Fuels Market Growth 4.1.1.2. Growing Security and Surveillance Requirements 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Integration Complexity 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Evolution of IP Intercoms 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis 5.6. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By System 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System 7.1.2. Market Attractiveness Index, By System 7.2. Wired* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Wireless 8. By Component 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Component 8.2. Hardware* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Software and Services 9. By Device 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Device 9.2. Door Entry Systems* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Handheld Devices 9.4. Others 10. By Technology 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology 10.2. Analog* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. IP-Based 11. By Communication 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Communication 11.2. Push-To-Talk* 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Hands-Free 12. By End-User 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 12.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User 12.2. Commercial* 12.2.1. Introduction 12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 12.3. Residential 12.4. Others 13. By Region 13.1. Introduction 13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 13.2. North America 13.2.1. Introduction 13.2.2. Key Region-Specific Dynamics 13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System 13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device 13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology 13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication 13.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.2.9.1. U.S. 13.2.9.2. Canada 13.2.9.3. Mexico 13.3. Europe 13.3.1. Introduction 13.3.2. Key Region-Specific Dynamics 13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System 13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device 13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology 13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication 13.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.3.9.1. Germany 13.3.9.2. UK 13.3.9.3. France 13.3.9.4. Italy 13.3.9.5. Russia 13.3.9.6. Rest of Europe 13.4. South America 13.4.1. Introduction 13.4.2. Key Region-Specific Dynamics 13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System 13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device 13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology 13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication 13.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.4.9.1. Brazil 13.4.9.2. Argentina 13.4.9.3. Rest of South America 13.5. Asia-Pacific 13.5.1. Introduction 13.5.2. Key Region-Specific Dynamics 13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System 13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device 13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology 13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication 13.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.5.9.1. China 13.5.9.2. India 13.5.9.3. Japan 13.5.9.4. Australia 13.5.9.5. Rest of Asia-Pacific 13.6. Middle East and Africa 13.6.1. Introduction 13.6.2. Key Region-Specific Dynamics 13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System 13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device 13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology 13.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication 13.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 14. Competitive Landscape 14.1. Competitive Scenario 14.2. Market Positioning/Share Analysis 14.3. Mergers and Acquisitions Analysis 15. Company Profiles 15.1. SAMSUNG ELECTRONICS CO., LTD.* 15.1.1. Company Overview 15.1.2. Component Portfolio and Description 15.1.3. Financial Overview 15.1.4. Key Developments 15.2. Panasonic Holdings Corporation 15.3. Schneider Intercom GmbH 15.4. Hollyland 15.5. Godrej & Boyce Manufacturing Company Limited 15.6. Axis Communications AB 15.7. Alpha Communications 15.8. TCS TürControlSysteme AG 15.9. Riedel Communications 15.10. TOA Corporation LIST NOT EXHAUSTIVE 16. Appendix 16.1. About Us and Services 16.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(電子部品/半導体)の最新刊レポート
DataM Intelligence社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(devices)の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |