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インターホン装置の世界市場 - 2023-2030


Global Intercom Devices Market - 2023-2030

概要 インターホン装置の世界市場は、2022年に229億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間に年平均成長率12.1%で成長し、2030年には568億米ドルに達すると予測されている。 同市場は、セキュリティ機器に対... もっと見る

 

 

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DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年11月17日 US$4,350
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235 英語

 

サマリー

概要
インターホン装置の世界市場は、2022年に229億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間に年平均成長率12.1%で成長し、2030年には568億米ドルに達すると予測されている。
同市場は、セキュリティ機器に対する需要の高まりに加え、通信範囲を拡大するワイヤレスやIPベースのソリューションのような技術的改良の影響を受けている。世界のインターホン機器市場は、通信技術の発展や、さまざまな産業における安全で効果的な通信ソリューションの需要増加の結果、着実に成長している。
2023年3月8日、ワイヤレスソリューションプロバイダーとして有名なホリーランド社は、初の全二重ワイヤレスデュアルマイクENCインカムシステムであるソリッドコムC1 Proを発表した。ソリッドコムC1プロは、ENCテクノロジーとプッシュ・ツー・トーク(PTT)機能により、先駆的なチームコミュニケーション体験を提供します。この最新のDECT 6.0ヘッドセットシステムは、150Hz~7kHzの広い音声範囲、2~9人用の最大1,100フィート(350m)の信頼できるLOS範囲、ベルトパックのないポータブル設計を備えている。そのため、中国は地域別市場シェアのおよそ半分以上を占めている。
ダイナミクス
市場成長の原動力となる製品投入の増加
コンポーネントの発売には、インターホン機器の利便性と機能を向上させる新しい特性や技術の導入が頻繁に含まれる。ビデオ統合、スマートフォン対応、生体認証、IoT接続などは、より広範で複雑な製品ラインに貢献する先進的な機能の一例である。
例えば、2023年、クラウドで管理されるビジネスビルのセキュリティと管理のリーダーであるVerkada社は、Verkada Intercomの発売と、Verkadaプラットフォームの多くのアップグレードを発表した。
高まるセキュリティと監視への要求
セキュリティへの関心の高まりや、監視・セキュリティ用途でのリアルタイム通信への要求が、住宅や商業施設でのインターホン機器、特にビデオインターホンシステムの需要を高めている。IPインターホンは、その機能性の高さから、ますます人気が高まっています。これは、強力な商業用セキュリティ・システムから個人住宅まで、あらゆる分野で言えることです。IPインターホンに技術を統合することで、特にリモートアクセスに関しては、企業はビジネスに必要な機能を実装することができる。
顧客の態度やニーズはセキュリティ分野に影響を与え続け、市場や業界の発展を引き起こしている。その結果、建物へのアクセス、通信、制御など、さまざまな分野でセキュリティと安全のための新しい使用事例が出現した。その結果、セキュリティの専門家がインターホン技術の使用方法を再考する道が開かれ、洗練された機能を活用してエンドユーザーやシステム所有者をインテリジェントにサポートするようになった。これには、自動監視や遠隔管理、便利で安全なアクセス許可方法などが含まれる。
統合の複雑さ
インターホン・デバイスと既存または新規の通信ネットワーク、セキュリティ・システム、スマート・ホーム設備との統合は困難な場合がある。統合の難しさとコストは、特に小規模な組織や家庭での利用を制限する可能性がある。
統合の複雑さは、専門家の労働力、カスタマイズ、より多くのハードウェア/ソフトウェアを必要とするため、コストを上昇させる。追加の出費は、企業や消費者がインターホン・デバイスを採用する際の障壁として認識される可能性がある。複雑な統合方法は、インカムシステムの導入期間を長くする原因となる。特に迅速な導入が重要な商業・産業分野では、導入期間が長いと潜在的な顧客を遠ざけてしまう可能性がある。
IPインターカムの進化
IPインターカムは、コミュニケーション機能の強化という点で、一般的な音声ベースのインターカムを超えている。IPネットワーク上で映像、音声、データの転送を可能にし、機能性を高め、より豊かなユーザー体験を提供します。IPインターホンは、スマートホームやIoT(モノのインターネット)のエコシステムに容易に統合することができる。この統合により、顧客はモバイルアプリ、音声コマンド、または集中型ホームオートメーションプラットフォームを介してインターホン操作を制御・管理することができ、利便性と安全性がもたらされる。
例えば、DNAKEは中国の新店コミュニティにある大手集合住宅向けにスマートIPインターホン・ソリューションを提供している。新店アフォーダブル住宅メトロコミュニティは、アモイ市の重要な生活プロジェクトであり、省および市の重要なイニシアチブです。交通の便が良いだけでなく、ビジネスエリア、幼稚園、コミュニティサービスセンター、新鮮なスーパーマーケットなどもある。したがって、このような開発は、予測期間中に世界のインターホンデバイス市場に有利な成長の見通しを作成します。
セグメント分析
世界のインターホン市場は、システム、コンポーネント、デバイス、技術、通信、エンドユーザー、地域によって区分される。
設置の容易さと柔軟性
ワイヤレス・インターカムは、大規模なケーブル配線を必要としないため、設置の難易度が低く、レトロフィットや配線が困難な状況での優れた選択肢となる。ワイヤレスシステムは、設置の柔軟性と通信範囲内での機動性を提供するため、住宅とビジネスの両方の用途に適しています。
例えば、2023年8月28日、有名なAVレンタル会社であるZenway Componentions社は、革新的なClear-Com FreeSpeak IIワイヤレスインターカムシステムを導入し、コミュニケーションインフラを完全に変革しました。この新しいインカムシステムは、重要な問題に対処し、組織のコミュニケーション効率を大幅に向上させる優れたツールであることが証明されました。そのため、ワイヤレス・システム・セグメントは、世界全体のセグメント・シェアの大半を占めている。
地理的普及率
同地域における技術の早期導入が北米市場の成長を支える
北米ではスマートホーム技術が早くから広く受け入れられており、インターホン機器はこうしたエコシステムの重要な構成要素となっている。同地域の消費者は、スマートホーム機能と組み合わされたインターホン・システムをいち早く採用し、ホーム・セキュリティとコミュニケーションを向上させている。
北米の個人や企業はセキュリティに関心を持っている。最新のセキュリティ・ソリューションへの需要が、インターホン機器、特にビデオ監視、入退室管理システム、スマート・セキュリティ・ソリューションと統合された機器への高い需要を生み出している。そのため、北米は世界市場の大半のシェアを占めている。
COVID-19影響分析
戸締まりや社会的距離を置く措置の結果、インターホン装置の設置に関わる多くの取り組みが延期または保留された。その遅れはインカム機器の需要に直ちに影響を与えた。パンデミック(世界的大流行)の最中、リモートワークの普及により、オフィス関連のインカムシステムに対する当面の需要は低下した。バーチャル・コミュニケーション・オプションは、企業にとって、職場スペース用の従来のインターホン・システムよりも重要だったのである。
ロシア・ウクライナ戦争の影響分析
武力紛争は、インターホン市場を含むさまざまなビジネスに間接的・直接的な影響を与える可能性がある。その影響には、サプライチェーンの混乱、貿易パターンの変化、需要と価格の調整、市場全体の変動などが含まれる。
サプライチェーンや貿易力学の混乱により、インターホン機器の製造に使用される原材料や部品の価格変動が起こる可能性がある。それは市場全体のコスト構造や価格戦術に影響を与える可能性がある。消費者心理や行動は、地政学的対立の影響を受ける可能性がある。将来に対する不確実性や不安が消費者の購買習慣に影響を与え、インターホン機器の需要に影響を与える可能性がある。
システム別
ワイヤ
ワイヤレス
コンポーネント別
ハードウェア
ソフトウェアとサービス
デバイス別
ドアエントリー・システム
ハンドヘルド機器
その他
技術別
アナログ
IPベース
通信方式別
プッシュ・トーク
ハンズフリー
エンドユーザー別
商用
家庭用
住宅 ● その他
地域別
北米
米国
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
その他のヨーロッパ
南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
その他の南米
アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
中東・アフリカ
主な展開
2023 年、RIEDEL Communications は、革新的な音響機器とサービスを提供する In Concert Productions(ICP)が、エミー賞を受賞した RIEDEL の Bolero ワイヤレス・インカム・システムをポートフォリオに加えたと発表しました。
2023 年,Hollyland Full-Duplex Intercom System with Four Beltpack Transceivers は 1,249 米ドル。トレーニング、放送、集会などに最適。ホリーランド全二重インカムシステム(ベルトパックトランシーバー4台付き)は、1000フィートの範囲で双方向通信が可能です。ベースステーション、4台のベルトパックトランシーバー、5台のヘッドセットが付属。ベースステーションの電源は、4ピンXLRコネクター付きの内蔵AC電源コンバーター、またはオプションのLシリーズバッテリーで、ステーションのデュアルバッテリープレート経由で供給されます。
2023年8月、技術の革新者であるPaxton Access社は、受賞歴のあるビデオ・インターホン・システムEntryを開発した。
競争状況
市場の主なグローバルプレイヤーには、SAMSUNG ELECTRONICS CO., LTD.、Panasonic Holdings Corporation、Schneider Intercom GmbH、Hollyland、Godrej & Boyce Manufacturing Company Limited、Axis Communications AB、Alpha Communications、TCS TürControlSysteme AG、Riedel Communications、TOA Corporationが含まれる。
レポートを購入する理由
システム、コンポーネント、デバイス、技術、通信、エンドユーザー、地域に基づく世界のインターホンデバイス市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
トレンドと共同開発の分析による商機の特定
全セグメントを網羅したインターホン機器市場レベルの多数のデータを収録したエクセルデータシート。
徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的な分析結果をPDFで提供。
全主要企業の主要製品で構成されたエクセルによるコンポーネントマッピング。
世界のインターホン機器市場レポートは約85表、82図、235ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by System
3.2. Snippet by Component
3.3. Snippet by Device
3.4. Snippet by Technology
3.5. Snippet by Communication
3.6. Snippet by End-User
3.7. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing Component Launches Fuels Market Growth
4.1.1.2. Growing Security and Surveillance Requirements
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Integration Complexity
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Evolution of IP Intercoms
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By System
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System
7.1.2. Market Attractiveness Index, By System
7.2. Wired*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Wireless
8. By Component
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Component
8.2. Hardware*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Software and Services
9. By Device
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Device
9.2. Door Entry Systems*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Handheld Devices
9.4. Others
10. By Technology
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
10.2. Analog*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. IP-Based
11. By Communication
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Communication
11.2. Push-To-Talk*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Hands-Free
12. By End-User
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
12.2. Commercial*
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Residential
12.4. Others
13. By Region
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
13.2. North America
13.2.1. Introduction
13.2.2. Key Region-Specific Dynamics
13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System
13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device
13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication
13.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
13.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.2.9.1. U.S.
13.2.9.2. Canada
13.2.9.3. Mexico
13.3. Europe
13.3.1. Introduction
13.3.2. Key Region-Specific Dynamics
13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System
13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device
13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication
13.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
13.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.3.9.1. Germany
13.3.9.2. UK
13.3.9.3. France
13.3.9.4. Italy
13.3.9.5. Russia
13.3.9.6. Rest of Europe
13.4. South America
13.4.1. Introduction
13.4.2. Key Region-Specific Dynamics
13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System
13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device
13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication
13.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
13.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.4.9.1. Brazil
13.4.9.2. Argentina
13.4.9.3. Rest of South America
13.5. Asia-Pacific
13.5.1. Introduction
13.5.2. Key Region-Specific Dynamics
13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System
13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device
13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication
13.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
13.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.5.9.1. China
13.5.9.2. India
13.5.9.3. Japan
13.5.9.4. Australia
13.5.9.5. Rest of Asia-Pacific
13.6. Middle East and Africa
13.6.1. Introduction
13.6.2. Key Region-Specific Dynamics
13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System
13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device
13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
13.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication
13.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
14. Competitive Landscape
14.1. Competitive Scenario
14.2. Market Positioning/Share Analysis
14.3. Mergers and Acquisitions Analysis
15. Company Profiles
15.1. SAMSUNG ELECTRONICS CO., LTD.*
15.1.1. Company Overview
15.1.2. Component Portfolio and Description
15.1.3. Financial Overview
15.1.4. Key Developments
15.2. Panasonic Holdings Corporation
15.3. Schneider Intercom GmbH
15.4. Hollyland
15.5. Godrej & Boyce Manufacturing Company Limited
15.6. Axis Communications AB
15.7. Alpha Communications
15.8. TCS TürControlSysteme AG
15.9. Riedel Communications
15.10. TOA Corporation
LIST NOT EXHAUSTIVE
16. Appendix
16.1. About Us and Services
16.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Intercom Devices Market reached US$ 22.9 billion in 2022 and is expected to reach US$ 56.8 billion by 2030, growing with a CAGR of 12.1% during the forecast period 2023-2030.
The market is being influenced by rising demand for security equipment as well as technical improvements like wireless and IP-based solutions that extend communication range. The global intercom devices market has been steadily growing as a result of developments in communication technology and an increased demand for safe and effective communication solutions across various industries.
On March 8, 2023, Hollyland, a renowned wireless solution provider, has introduced the Solidcom C1 Pro, the first full-duplex wireless dual-mic ENC intercom system. Solidcom C1 Pro, an upgrade over its predecessor, provides a pioneering team communication experience with ENC technology and the Push-to-Talk (PTT) function. It modern DECT 6.0 headset system has a broad audio range of 150Hz to 7kHz, a dependable LOS range of up to 1,100ft (350m) for 2 to 9 persons and a portable design without beltpacks. Therefore, China accounts for roughly more than half of the regional market share.
Dynamics
Growing Product Launches Fuels Market Growth
Component launches frequently include the introduction of new characteristics and technology that improve the usefulness and capabilities of intercom devices. Video integration, smartphone compatibility, biometrics and IoT connectivity are examples of advanced features that contribute to a broader and more complex product line.
For instance, in 2023, Verkada, the leader in cloud-managed business building security and management, has announced the launch of Verkada Intercom, as well as a number of upgrades to the Verkada platform.
Growing Security and Surveillance Requirements
Growing security concerns, as well as the requirement for real-time communication in surveillance and security applications, are driving up demand for intercom devices, particularly video intercom systems, in residential and commercial structures. Because of the enhanced functionality they allow, IP intercoms are becoming increasingly popular. It is true across the board, from powerful commercial security systems to private residential premises. Integrating technology into IP intercoms allows firms to implement the features they require for their business, particularly when it comes to remote access.
Customer attitudes and needs have continued to affect the security sector, causing market and industry developments to occur. As a result, new use cases for security and safety have emerged in a range of areas, including building access, communication and control. The have paved the way for security experts to reconsider how intercom technology is used, leveraging sophisticated capabilities to intelligently support end users and system owners. It would include automatic monitoring and remote management, as well as convenient, safe and secure methods of granting access to sites.
Integration Complexity
Intercom device integration with existing or new communication networks, security systems or smart home installations can be difficult. The difficulty and cost of integration may limit uptake, particularly for smaller organizations or home customers.
Integration complexity raises costs since it necessitates specialist labor, customization and more hardware/software. The additional expenditures may be perceived as a barrier to the adoption of intercom devices by businesses and consumers. Complex integration methods can cause intercom system deployment times to increase. Long implementation durations may put off potential clients, particularly in commercial or industrial sectors where quick adoption is critical.
Evolution of IP Intercoms
IP intercoms go beyond typical voice-based intercoms in terms of enhanced communication functions. It enables the transfer of video, audio and data over IP networks, increasing functionality and delivering a richer user experience. IP intercoms can be readily integrated into smart home and IoT (Internet of Things) ecosystems. The integration allows customers to control and manage intercom operations via mobile apps, voice commands or centralized home automation platforms, bringing convenience and security.
For instance, DNAKE offers a smart IP intercom solution for a major residential complex in China's Xindian community. The Xindian Affordable Housing Metro Community, as a vital province and municipal initiative as well as an important livelihood project in Xiamen City, is the city's first construction project. Apart from facilitating traffic, it also has business areas, kindergartens, community service centers, fresh supermarkets and other amenities. Therefore, the developments like these create lucrative growth prospects in the global intercom devices market during the forecasted period.
Segment Analysis
The global intercom devices market is segmented based on system, component, devices, technology, communication, end-user and region.
Ease of Installation and Flexibility
Wireless intercoms are less difficult to install because they do not require significant cabling, making them an excellent alternative for retrofitting or in situations where wiring is difficult. Wireless systems offer installation flexibility and mobility within the communication range, making them suited for both residential and business applications.
For instance, August 28, 2023, Zenway Componentions, a renowned AV rental company has installed the innovative Clear-Com FreeSpeak II Wireless Intercom System, which has completely transformed their communication infrastructure. The new intercom system has proven to be an excellent tool, addressing critical difficulties and considerably enhancing organizational communication efficiency. Therefore, the wireless system segment holds for majority of the total global segmental shares.
Geographical Penetration
Early Adoption of Technologies in the Region Supports the Growth of North American Market
Smart home technologies have received widespread early acceptance in North America and intercom devices are an essential component of these ecosystems. Consumers in the region are fast to embrace intercom systems that combine with smart home features, improving home security and communication.
Individuals and corporations in North America are concerned about security. The demand for modern security solutions creates a high demand for intercom devices, particularly those that are integrated with video surveillance, access control systems and smart security solutions. Therefore, North America is holding the majority of market shares in global market.
COVID-19 Impact Analysis
Many initiatives involving the installation of intercom devices were postponed or put on hold as a result of lockdowns and social distancing measures. It delays had an immediate impact on the demand for intercom equipment. During the pandemic, extensive use of remote work lowered the immediate demand for office-related intercom systems. Virtual communication options were more important to businesses than traditional intercom systems for workplace spaces.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
Armed conflicts can have both indirect and direct effects on different businesses, including the intercom devices market. The effects could include supply chain disruptions, changes in trade patterns, adjustments in demand and pricing and overall market volatility.
Price changes in raw materials and components used to manufacture intercom devices may occur as a result of disruptions in supply chains and trade dynamics. It can have an impact on the market's overall cost structure and pricing tactics. Consumer sentiment and behavior can be influenced by geopolitical conflicts. Uncertainty and anxieties about the future may have an impact on consumer buying habits, potentially affecting demand for intercom devices.
By System
● Wire
● Wireless
By Component
● Hardware
● Software and Services
By Device
● Door Entry Systems
● Handheld Devices
● Others
By Technology
● Analog
● IP-Based
By Communication
● Push-To-Talk
● Hands-Free
By End-User
● Commercial
● Residential
● Others
By Region
● North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
● Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
● South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
● Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
● Middle East and Africa
Key Developments
● In 2023, Riedel Communications has announced that In Concert Productions (ICP), a provider of innovative sound equipment and services, has added Riedel's Emmy Award-winning Bolero wireless intercom system to its portfolio.
● In 2023, The Hollyland Full-Duplex Intercom System with Four Beltpack Transceivers costs US$ 1,249. The system is perfect for training, broadcasting and gatherings. The Hollyland Full-Duplex Intercom System with Four Beltpack Transceivers provides two-way communication over a 1000-foot range. A base station, four beltpack transceivers and five headsets are included. The base station is powered by an integrated AC power converter with a 4-pin XLR connector or by optional L-series batteries via the station's dual-battery plate.
● In August 2023, Paxton Access, an innovator in technology, developed Entry, an award-winning video intercom system that may be placed standalone or as part of a highly scalable, networked system.
Competitive Landscape
The major global players in the market include SAMSUNG ELECTRONICS CO., LTD., Panasonic Holdings Corporation, Schneider Intercom GmbH, Hollyland, Godrej & Boyce Manufacturing Company Limited, Axis Communications AB, Alpha Communications, TCS TürControlSysteme AG, Riedel Communications and TOA Corporation.
Why Purchase the Report?
● To visualize the global intercom devices market segmentation based on system, component, devices, technology, communication, end-user and region, as well as understand key commercial assets and players.
● Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
● Excel data sheet with numerous data points of intercom devices market-level with all segments.
● PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
● Component mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global intercom devices market report would provide approximately 85 tables, 82 figures and 235 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by System
3.2. Snippet by Component
3.3. Snippet by Device
3.4. Snippet by Technology
3.5. Snippet by Communication
3.6. Snippet by End-User
3.7. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing Component Launches Fuels Market Growth
4.1.1.2. Growing Security and Surveillance Requirements
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Integration Complexity
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Evolution of IP Intercoms
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By System
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System
7.1.2. Market Attractiveness Index, By System
7.2. Wired*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Wireless
8. By Component
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Component
8.2. Hardware*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Software and Services
9. By Device
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Device
9.2. Door Entry Systems*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Handheld Devices
9.4. Others
10. By Technology
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
10.2. Analog*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. IP-Based
11. By Communication
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Communication
11.2. Push-To-Talk*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Hands-Free
12. By End-User
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
12.2. Commercial*
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Residential
12.4. Others
13. By Region
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
13.2. North America
13.2.1. Introduction
13.2.2. Key Region-Specific Dynamics
13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System
13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device
13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication
13.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
13.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.2.9.1. U.S.
13.2.9.2. Canada
13.2.9.3. Mexico
13.3. Europe
13.3.1. Introduction
13.3.2. Key Region-Specific Dynamics
13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System
13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device
13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication
13.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
13.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.3.9.1. Germany
13.3.9.2. UK
13.3.9.3. France
13.3.9.4. Italy
13.3.9.5. Russia
13.3.9.6. Rest of Europe
13.4. South America
13.4.1. Introduction
13.4.2. Key Region-Specific Dynamics
13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System
13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device
13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication
13.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
13.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.4.9.1. Brazil
13.4.9.2. Argentina
13.4.9.3. Rest of South America
13.5. Asia-Pacific
13.5.1. Introduction
13.5.2. Key Region-Specific Dynamics
13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System
13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device
13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication
13.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
13.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.5.9.1. China
13.5.9.2. India
13.5.9.3. Japan
13.5.9.4. Australia
13.5.9.5. Rest of Asia-Pacific
13.6. Middle East and Africa
13.6.1. Introduction
13.6.2. Key Region-Specific Dynamics
13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By System
13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device
13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
13.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Communication
13.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
14. Competitive Landscape
14.1. Competitive Scenario
14.2. Market Positioning/Share Analysis
14.3. Mergers and Acquisitions Analysis
15. Company Profiles
15.1. SAMSUNG ELECTRONICS CO., LTD.*
15.1.1. Company Overview
15.1.2. Component Portfolio and Description
15.1.3. Financial Overview
15.1.4. Key Developments
15.2. Panasonic Holdings Corporation
15.3. Schneider Intercom GmbH
15.4. Hollyland
15.5. Godrej & Boyce Manufacturing Company Limited
15.6. Axis Communications AB
15.7. Alpha Communications
15.8. TCS TürControlSysteme AG
15.9. Riedel Communications
15.10. TOA Corporation
LIST NOT EXHAUSTIVE
16. Appendix
16.1. About Us and Services
16.2. Contact Us

 

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2024/10/04 10:27

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