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赤外線温度計の世界市場 -2023-2030


Global Infrared Thermometer Market -2023-2030

赤外線温度計の世界市場は2022年にYY億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%のCAGRで成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されています。 赤外線(IR)温度計は、熱放射レベルを読み取ることに... もっと見る

 

 

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2023年11月1日 US$4,350
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サマリー

赤外線温度計の世界市場は2022年にYY億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%のCAGRで成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されています。
赤外線(IR)温度計は、熱放射レベルを読み取ることによって、被験者の表面温度を測定する装置です。赤外線体温計は、最近のCOVID-19の流行により人気が急上昇しており、体温上昇をスクリーニングする安全で効果的な方法を提供している。しかし、赤外線体温計は離れた場所から体温を測定できるため、単に発熱の有無を調べるだけでなく、幅広い用途に使用できる。
赤外線体温計は、被測定者と直接接触して体温を測定することが困難であったり、安全でないことが多い産業環境や緊急事態において、より一般的に使用されています。これらのデバイスは、遠くから温度を記録するために熱放射と呼ばれる現象を利用しています。
ほとんどの物体は熱放射を発している。赤外線温度計は、サーモパイルと呼ばれるポイントに体のこの赤外線放射をファンネルすることによって動作します。サーモパイルは加熱し、それを通過する電流の変化を作成します。サーモパイルによって生成された電流に基づいて温度を読み取ります。
市場力学:促進要因と阻害要因
技術進歩の高まり
主要市場プレーヤーによる赤外線温度計開発のための技術進歩の増加は、予測期間中の市場成長を促進すると予想される。
例えば、2023年7月、Teledyne FLIR社は、安全性と精度を追求した次世代のスポット型赤外線温度計、FLIR TG54-2とFLIR TG56-2を発表した。新しいTG54-2は20:1のスポットIR温度計で、非接触で迅速かつ容易に温度測定ができるように設計されており、TG56-2もより安全な距離から非接触で温度測定ができるように設計されている。
さらに、2020年2月、中国を拠点とする家電製品の設計・製造会社であるシャオミ社は、新しい非接触赤外線体温計を発売した。ファンミ赤外線スマート耳式体温計は、小型のボディと丸い形状が特徴である。操作ボタンは本体に1つだけ。使いやすく、読み取りやすい。このスマート体温計は輸入プローブを使用し、コアとなるファンミ独自の3Dプローブ技術が開発に生かされている。
さらに、COVID19件の増加、主要メーカーの新規製品投入、工業用体温計の採用などが、予測期間中の市場成長を牽引するとみられる。
市場ダイナミクス:阻害要因
赤外線体温計の精度の問題は、予測期間中の市場成長率を妨げる主な要因である。COVID-19を制御するために発売された第一世代の額温度計銃は、極端な温度と湿度の機能がないため、不安定で信頼性が低いという問題に直面した。現在、中国のOEMは低価格の赤外線体温計を供給しているが、精度、サーモパイルセンサーの品質、温度補正アルゴリズムが不足している。また、温度範囲の制限や放射率のばらつきの問題も市場の成長を低下させている。


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セグメント分析
世界の赤外線温度計は、製品タイプ、技術タイプ、コンポーネント、流通チャネル、地域に基づいてセグメント化されています。
製品タイプ別では非接触型赤外線温度計が市場シェアの約54.3%を占める
製品タイプ別では、非接触型赤外線体温計が54.3%を占め、予測期間中、優位を占めると予想される。非接触型赤外線体温計(NCIT)は、迅速かつ非侵襲的に体温を測定できるため、従来の方法よりも子どもの苦痛を軽減できる可能性がある。赤外線鼓膜体温計のように、NCITは数秒以内に体温を測定することができる。
例えば、2021年7月、インドのガジェットとスマートフォンアクセサリーのブランドとして非常に有名で高い知名度を誇るiGear社は、「Thermo Check」の発売によりコロナウイルスの撲滅に貢献できることを非常に誇りに思っている。この新しい全自動デバイスは、集合住宅、オフィス、ショッピングモール、学校など様々な場所の入り口の壁や三脚に取り付ける非接触型無人赤外線温度計です。
さらに、2020年5月には、自然健康とウェルネス製品のリーダーであるネプチューン・ウェルネス・ソリューションズ社が、二次汚染のリスクを低減し、病気を蔓延させるリスクを最小限に抑えながら、人の体温を測定するために最適化された非接触赤外線体温計(NCIT)であるネプチューン・エアーを発売したことを発表している。
地理的分析
2022年の市場シェアは北米が約38.4%を占める
北米は、様々な分野の最先端ソリューションを収容できるインフラが発達していること、新規製品の上市、FDA認可、主要企業との協業などが、予測期間中この地域を牽引することから、予測期間を通じて市場シェア全体の約38.4%を占めると推定される。
例えば、2022年6月、Exergen Corporationは、インドのムンバイで開催された医療エキスポで、専門家向けのTAT-2000と消費者向けのTAT-2000Cを発表した。TAT 2000は、Exergenの最新の側頭動脈温度計である。TATは、学校、老人ホーム、病院、医療施設などの医療従事者をターゲットとしている。
さらに、2020年6月には、FDAが承認した非接触赤外線額体温計が発売される。FDA認可の非接触型赤外線(IR)温度計は、非接触で正確な額の温度測定が可能で、室温の測定もできる。また、食品のような場所や物体の表面温度を測定し、32の内部測定値を記録することができます。この多用途温度計は、産業用およびオフィス用の健康診断やモニタリングに最適です。
COVID-19の影響分析
COVID-19は、赤外線温度計が温度を測定するために使用されるすべての分野でCOVID-19感染症の大幅な増加があったときに重要な世界の赤外線温度計市場に実質的な影響を与えた。額体温計は、診断目的の代わりにスクリーニングのために使用されます。
このように、ほとんどの公共の場では、住宅用および商業用の最終用途における赤外線体温計の使用が大幅に増加している。COVID-19の患者数の増加に伴い、空港、スタジアム、ショッピングモール、銀行金融機関などの住宅地や公共の場での赤外線体温計の使用が大幅に増加すると予想される。
競争状況
赤外線温度計市場の主な世界企業には、フルーク、フリアーシステムズ、テスト、オムロン、マイクロライフ、ヒルロム、サーモフィッシャーサイエンティフィック、PCEインスツルメンツ、カーディナルヘルス、コンテックメディカルなどがあります。
主要動向
 2023年7月、医療機器メーカーのTenoviはセルラー対応の赤外線体温計を発表した。Tenoviのデュアルモード高度赤外線温度技術は、鼓膜モードとノータッチ額モードを提供し、±0.3℃(+/-0.6°F)という驚異的な精度で大人と子供の正確な体温測定を保証する。
 2022年3月、ファウンデーション・インベストメント・パートナーズは、HVACRおよびOEM顧客向けの温度・圧力計のメーカーであるワイス・インスツルメンツ社が140年の歴史を持つ同社を買収することでワイス・インスツルメンツLLCと最終合意したと発表した。提携により、FIPは最近買収したMiljoco Instrument Corporationの50,000平方フィートの施設に製造施設を統合し、その品質とサービスの評判を引き継いで顧客にサービスを提供する。
 2020年11月、FLIRはFLIR SV87-KlTを発売した。この製品は低コストで設定が容易な遠隔振動・温度センシングソリューションで、産業用途に使用できる。
レポートを購入する理由
- 世界の赤外線温度計市場を、製品タイプ、技術タイプ、コンポーネント、流通チャネル、地域別に細分化し、主要な商業資産やプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定
- 赤外線温度計の市場レベルをすべてのセグメントで数多くのデータポイントを記載したExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。
世界の赤外線温度計市場レポートは、約69の表、70の図、185ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業


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目次


1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Technology Type
3.3. Snippet by Component
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Driver
4.1.1.1. Rise in the technology advancements
4.1.1.2. Rise in the number of Covid 19 cases
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Accuracy issues
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Non-Contact Infrared Thermometers*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Contact Infrared Thermometers
8. By Technology Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Material Type
8.2. Handheld Infrared Thermometers*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Fixed Infrared Thermometers
8.4. Portable Infrared Thermometers
9. By Component
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Component
9.2. Optical Components*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Electronics
9.4. IR Detectors
9.5. Display and Control Units
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Hospital Pharmacies *
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Online Pharmacies
10.4. Retail Pharmacies
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology Type
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology Type
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology Type
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology Type
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology Type
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Fluke
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. FLIR
13.3. Testo
13.4. Omron
13.5. Microlife
13.6. MGL Euman
13.7. Thermo Fisher Scientific Inc
13.8. PCE Instruments
13.9. Cardinal Health
13.10. Contec Medical
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Global Infrared Thermometer Market reached US$ YY billion in 2022 and is expected to reach US$ YY million by 2030 growing at a CAGR of YY% during the forecast period 2023-2030.
An infrared (IR) thermometer is a device that measures the surface temperature of a subject by reading its thermal radiation levels. IR forehead thermometers have recently seen an upsurge in popularity due to the recent COVID-19 outbreak, offering a safe and effective way to screen people for elevated temperatures. However, because of their ability to measure temperature from a distance, these devices have a broader scope of application than just checking whether you have a fever.
Infrared thermometers are more common in an industrial environment as well as in several emergencies where temperature measurement through direct contact with the subject is often difficult or unsafe. These devices take advantage of a phenomenon called thermal radiation to record temperature from a distance.
Almost every object emits thermal radiation. The infrared thermometer works by funnelling this infrared radiation of a body to a point called a thermopile. The thermopile heats up and creates a change in the electric current passing through it. We get the temperature reading based on the current generated by the thermopile.
Market Dynamics: Drivers and Restraints
Rise in technological advancements
Increasing technological advancement for the development of infrared thermometers by key market players is expected to drive the growth of the market over the forecast period.
For instance, in July 2023, Teledyne FLIR introduced FLIR TG54-2 and FLIR TG56-2, the next generation of spot IR thermometers for safety and precision. The new TG54-2 is a 20:1 spot IR thermometer designed to provide non-contact temperature readings swiftly and effortlessly and The TG56-2 is also designed to offer non-contact temperature measurements from an even safer distance.
Furthermore, in February 2020, Xiaomi Inc., a China-based designer and manufacturer of consumer electronics, has launched a new non-contact infrared thermometer, the Fanmi infrared smart ear thermometer has a small body and a round shape. There is only one operation button in the whole body. It is easy to use and easy to read. This smart thermometer uses imported probes and the core Fanmi's original 3D probe technology is used for the development of the device.
Furthermore, rise in the number of COVID 19 cases, novel product launches by key players, adoption of thermometers for industrial use and other factors which are expected to drive the market to grow during the forecast period.
Market Dynamics: Restraint
Accuracy issues with infrared thermometers are the main factor that hampers the market growth rate during the forecast period. First-generation forehead thermometer guns launched to control COVID-19, faced instability and unreliability due to their lack of extreme temperature and humidity capabilities. Chinese OEMs now supply low-cost infrared thermometers, lacking accuracy, thermopile sensor quality, and temperature compensation algorithm. Also, limited temperature range, and emissivity variability issues also decline the market growth.


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Segment Analysis
The global infrared thermometer is segmented based on product type, technology type, component, distribution channel and region.
The non-contact infrared thermometer from the product type segment accounted for approximately 54.3% of the market share
The non contact infrared thermometer from the product type segment accounted for 54.3% and it is expected to be dominated during the forecast period. Non-contact infrared thermometers (NCITs) can be used to measure temperature rapidly and non-invasively, potentially causing less distress to children than conventional methods. Like infrared tympanic thermometers, NCITs can provide temperature readings within seconds.
For instance, in July 2021, iGear, a very well-known and highly renowned Indian brand for Gadgets and Smartphone Accessories in India, is extremely proud to help eradicate coronavirus with the launch of ‘Thermo Check.’ The new fully automatic device is a contactless unmanned infrared thermometer mounted on a wall or a tripod at the entrance of housing societies, offices, malls, schools, and many other areas.
Furthermore, in May 2020, Neptune Wellness Solutions Inc., a leader in natural health and wellness products, is pleased to state that they have launched of Neptune Air, a non-contact infrared thermometer (NCIT) optimized for measuring a person's temperature while reducing cross-contamination risk and minimizing the risk of spreading disease.
Geographical Analysis
North America accounted for approximately 38.4% of the market share in 2022
North America is estimated to hold about 38.4% of the total market share throughout the forecast period, owing to its developed infrastructure, which can house cutting-edge solutions from various sectors, novel product launches, FDA clearance, collaborations with key players and others that will drive this region during the forecast period.
For instance, in June 2022, Exergen Corporation introduced the TAT-2000 for professionals and the TAT-2000C for consumers at the medical expo in Mumbai, India, where The TAT 2000 is Exergen's newest Temporal Artery Thermometer. TAT targets medical professionals in schools, nursing homes, hospitals, and healthcare facilities.
Moreover, in June 2020, FDA-Cleared Noncontact IR Forehead Thermometer. The FDA-cleared noncontact infrared (IR) thermometer offers precise forehead temperature measurements without contact, allowing for room temperature measurements. It can also measure surface temperatures of areas or objects like food and can log 32 internal readings. This versatile thermometer is ideal for industrial and office health screenings and monitoring.
COVID-19 Impact Analysis
Covid 19 had a substantial impact on the global infrared thermometer market importantly when there was a huge rise in the COVID-19 infection in all the areas infrared thermometers were used for measuring the temperature. Forehead thermometers are used for screening instead of diagnostic purposes.
Thus, in most public places, there has been a significant rise in the use of infrared thermometers in residential and commercial end uses. It is expected that with the rise in the number of COVID-19 cases, there will be a significant increase in the use of infrared thermometers in residential and public areas, such as airports, stadiums, malls, and banking financial institutions.
Competitive Landscape
The major global players in the infrared thermometer market include Fluke, FLIR, Test, Omron, Microlife, Hill-Rom, Thermo Fisher Scientific Inc, PCE Instruments, Cardinal Health, Contec Medical and among others.
Key Developments
 In July 2023, Tenovi, a medical device manufacturer released its cellular-enabled Infrared Thermometer. Tenovi's dual-mode advanced infrared temperature technology offers eardrum and no-touch forehead modes, ensuring accurate temperature measurements in adults and children with an impressive accuracy of +/-0.3°C (+/-0.6°F).
 In March 2022, foundation investment partners stated it had finalized an agreement with Weiss Instruments LLC to purchase the 140-year-old company where Weiss Instruments, manufacturer of temperature and pressure instruments for HVACR and OEM customers. With collaboration, FIP will combine the manufacturing facility with the recently purchased Miljoco Instrument Corporation at their 50,000-square-foot facility and serve customers with a continuation of their quality and service reputation.
 In November 2020, FLIR launched FLIR SV87-KlT, which offers a low-cost and easy-to-configure remote vibration and temperature sensing solution that can be used for industrial applications.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global infrared thermometer market segmentation-based product type, technology type, component, distribution channel and region as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development
• Excel data sheet with numerous data points of infrared thermometer market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global infrared thermometer market report would provide approximately 69 tables, 70 figures, and 185 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents


1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Technology Type
3.3. Snippet by Component
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Driver
4.1.1.1. Rise in the technology advancements
4.1.1.2. Rise in the number of Covid 19 cases
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Accuracy issues
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Non-Contact Infrared Thermometers*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Contact Infrared Thermometers
8. By Technology Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Material Type
8.2. Handheld Infrared Thermometers*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Fixed Infrared Thermometers
8.4. Portable Infrared Thermometers
9. By Component
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Component
9.2. Optical Components*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Electronics
9.4. IR Detectors
9.5. Display and Control Units
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Hospital Pharmacies *
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Online Pharmacies
10.4. Retail Pharmacies
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology Type
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology Type
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology Type
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology Type
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology Type
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Fluke
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. FLIR
13.3. Testo
13.4. Omron
13.5. Microlife
13.6. MGL Euman
13.7. Thermo Fisher Scientific Inc
13.8. PCE Instruments
13.9. Cardinal Health
13.10. Contec Medical
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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