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妊娠検査の世界市場 - 2023-2030


Global Pregnancy Testing Market - 2023-2030

概要 世界の妊娠検査市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%の年平均成長率で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。 妊娠検査薬は、ヒト絨毛性ゴナドトロピン... もっと見る

 

 

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DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年10月18日 US$4,350
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185 英語

 

サマリー

概要
世界の妊娠検査市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%の年平均成長率で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。
妊娠検査薬は、ヒト絨毛性ゴナドトロピン(HCG)と呼ばれる特殊なホルモンを調べるもので、妊娠中に人の体内で発現する。妊娠検査薬は、ヒト絨毛性ゴナドトロピン(HCG)を検出することで機能する。血液中のHCG濃度は、妊娠初期には2~3日ごとに倍増し、妊娠が進行していることを示します。したがって、HCGが一定レベル以上あれば妊娠していることになります。
妊娠検査には大きく分けて尿検査と血液検査の2種類があります。血液検査は高価で、尿検査と同じ結果になりやすいため、ほとんど行われていません。血液検査は、妊娠ホルモンが体内にあるかどうかを検出するだけでなく、ホルモンの量も調べることができる。
市場ダイナミクス:促進要因と抑制要因
妊娠検査キットの技術的進歩
技術的進歩の増加と新製品の導入は、市場の成長を高めると予想される。自己妊娠検査に対する需要の増加が市場成長を高めると予想される。
例えば、2022年8月9日、オーストラリアの新興企業Hoopsy社は、毎年何百万個もの使い捨てプラスチック製妊娠検査薬が埋立地に廃棄されるのを阻止する目的で、99%紙でできたリサイクル可能な妊娠検査薬を開発した。
2023年2月7日、高品質で効果的な迅速検査を製造・販売するAbingdon Health plc社は、英国とアイルランドで初の唾液ベースの妊娠検査薬Salistickを発売するため、Salignostics社と新たな販売契約を締結した。このように、様々な製品発売の増加が市場の成長を促進すると予想される。
阻害要因
偽陽性
認識不足と不正確な結果が市場の妨げとなっている。ほとんどの検査キットは99%の精度を謳っている。しかし、精度は主にブランドや不適切な使用方法などの要因に左右されるため、誤った結果が出る可能性がある。
セグメント分析
世界の妊娠検査市場は、製品タイプ、検査タイプ、流通チャネル、地域によって区分される。
妊娠検査キット部門が市場シェアの39.5%を占める
妊娠検査キットは、尿または血清中の妊娠ホルモンであるヒト絨毛性ゴナドトロフィン(hCG)を検出する。この検査は、生理不順の初日に受けることができる。妊娠検査キットにおける継続的な技術進歩は、市場の成長を促進すると予想される主な要因である。妊娠検査キットの需要は、世界的な計画外妊娠の増加により大幅に増加しており、世界の妊娠検査市場を牽引している。
例えば、2022年6月10日、Mylab Discovery Solutions社は、女性が自分で妊娠状態を検出できる家庭用妊娠検査キットPregaScreenを発売した。この検査キットの発売により、同社は女性ヘルスケア分野への進出を果たした。
さらに、2022年4月14日、マンカインド・ファーマの妊娠検査キット・ブランドは、インド市場向けに新しく進化した妊娠検知検査キットを発売した。この発売により、妊娠を確認するための高度な検査ソリューションを継続的に提供することに努めた。このように、製品発売数の増加がセグメントの成長を高めると予想される。
地理的分析
北米は世界の妊娠検査市場シェアで重要な位置を占めると予想される
北米地域は2021年に最大の市場シェアを占めた。女性の意識の高まりは、自己検出妊娠キットの需要増、不妊症の増加、計画外妊娠率の増加、新製品の発売増、家族計画に関連する政府の有利な取り組みにつながる。
例えば、ニューヨーク・タイムズ紙の2023年の最新報告によると、米国は長い間、意図しない妊娠の割合が世界で最も高い国のひとつであった。現在、妊娠の46%が意図的でないと推定されている。
さらに、2023年7月14日、2San社はProov社と提携し、中西部8州にわたるHy-Vee社の一部店舗で、同社が独自に開発した使いやすい解釈の家庭用不妊検査を配布することになった。したがって、上記の要因がこの地域の市場成長を促進している。
COVID-19の影響分析
COVID-19は補助人工心臓市場にプラスの影響を与えた。この時期、妊娠キットと不妊治療キットの売上が急増した。家庭用検査キットの利用が増加したことで、市場の成長が高まった。このため、この期間、妊娠検査市場の成長は上昇した。
競争状況
大きな市場シェアを持つ主要企業には、Abbott Laboratories、BioMérieux SA、EKF Diagnostics Holdings plc、Atlas Medical、Quidel Corporation、BIOSYNEX SA、NG BIOTECH SAS、Axis Medicare、Cardinal Health Inc.、Thermo Fisher Scientific Inc.などがある。
主な展開
2022年6月、マイラボ・ディスカバリー・ソリューションズ社より、女性の妊娠状態を判定できる家庭用妊娠検査キット「プレガスクリーン」が発売された。
2021年3月12日、Lia社が洗浄可能な生分解性妊娠検査薬を発表した。
レポートを購入する理由
製品タイプ、検査タイプ、流通チャネル、地域に基づく世界の妊娠検査市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
トレンドと共同開発の分析による商機の特定
妊娠検査薬市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的な分析結果をまとめたPDFレポート。
すべての主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで入手可能。
世界の妊娠検査市場レポートは、約62の表、59の図、185ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業


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目次

Table of Contents
1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Test Type
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Technological advancements in pregnancy testing kits
4.1.1.2. YY
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. False positive results
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Pregnancy Test Kits *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Strips/Dipsticks and Cards
7.2.4. Digital Devices
7.2.5. Midstream Kits
7.2.6. Cassettes
7.3. Fertility Test Kits
7.3.1. Line indicator kits
7.3.2. Digital devices
7.3.3. Others
8. By Test Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Test Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Test Type
8.2. HCG Blood *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. HCG Urine
8.4. FSH Urine
8.5. LH Urine
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Online Sales *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Gynecology/ Fertility Clinics
9.4. Pharmacies/Drugstores
9.5. Hypermarkets and Supermarkets
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Test Type
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Test Type
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Test Type
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Test Type
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Test Type
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Abbott Laboratories *
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. BioMérieux SA
12.3. EKF Diagnostics Holdings plc
12.4. Atlas Medical
12.5. Quidel Corporation
12.6. BIOSYNEX SA
12.7. NG BIOTECH SAS
12.8. Axis Medicare
12.9. Cardinal Health Inc.
12.10. Thermo Fisher Scientific Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Pregnancy Testing Market reached US$ YY million in 2022 and is expected to reach US$ YY million by 2030, growing at a CAGR of YY% during the forecast period 2023-2030.
Pregnancy tests look for a special hormone called human chorionic gonadotropin (HCG) which is developed in a person’s body during pregnancy. Pregnancy tests work by detecting human chorionic gonadotropin (HCG). The level of HCG in the blood doubles every 2 to 3 days during the first days of pregnancy, which indicates that the pregnancy is progressing. Thus, the presence of HCG above a certain level indicates pregnancy.
There are two main types of pregnancy tests, urine tests and blood tests. Blood tests are rarely done because they’re expensive and tend to have the same result as a urine test. Blood test not only detects whether the pregnancy hormone is in the body, but can also determine how much of the hormone is present.
Market Dynamics: Drivers & Restraints
Technological advancements in pregnancy testing kits
The increase in technological advancements and the introduction of new products is expected to raise the market growth. The increase in the demand for self-pregnancy testing is expected to increase the market growth.
For instance, on August 9, 2022, Australian start-up Hoopsy created a recyclable pregnancy test that is 99 percent made out of paper, aiming to stop millions of single-use plastic versions ending up in landfill each year.
On February 7, 2023, Abingdon Health plc, manufacturer and distributor of high-quality and effective rapid tests, signed a new distribution agreement with Salignostics for the launch of Salistick the first saliva-based pregnancy test in the UK and Ireland. Thus, an increase in a variety of product launches is expected to drive the market growth.
Restraint
False positive results
Lack of awareness, and inaccurate results are hampering the market. Most of the test kits claim that they are 99% accurate. However, there is a possibility of false results, as the accuracy mainly depends on factors like the brand and improper usage.
Segment Analysis
The global pregnancy testing market is segmented based on product type, test type, distribution channel, and region.
Pregnancy test kits segment accounted for 39.5% of the market share
The pregnancy test kit detects the pregnancy hormone, human chorionic gonadotrophin (hCG), in the urine or serum. The test can be taken on the first day of the missing period. Continuous technological advancement in pregnancy test kits is a major factor expected to drive the market's growth. The demand for pregnancy test kits is increasing substantially owing to increasing incidences of unplanned pregnancies globally, driving the global pregnancy testing market.
For instance, on June 10, 2022, Mylab Discovery Solutions launched PregaScreen, an at-home pregnancy test kit that allows women to detect their pregnancy status themselves. With the launch of this test kit, the company marks its foray into the female healthcare segment.
Additionally, on April 14, 2022, Mankind Pharma’s pregnancy test kit brand launched a new and advanced pregnancy detection test kit for the Indian market. With this launch, it strived to continually provide advanced testing solutions for confirming the pregnancy. Thus, an increase in the number of product launches is expected to raise the segment growth.
Geographical Analysis
North America is expected to hold a significant position in the global pregnancy testing market share
North American region accounted for the largest market share in 2021. The increased awareness among women leads to the increased demand for self-detecting pregnancy kits, growing fertility disorders, increased unplanned pregnancy rates, increased new product launches, and favorable government initiatives related to family planning.
For instance, according to the latest report in 2023 by the New York Times, the United States has long had one of the highest rates of unintended pregnancy in the world. It is estimated that 46 percent of pregnancies are now unintended.
Additionally, on July 14, 2023, 2San partnered with Proov to distribute their proprietary easy-to-use interpret, at-home fertility tests in select Hy-Vee stores across 8 states in the Midwest. Thus, the above factors are driving the market growth in the region.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 has impacted the ventricular assist devices market positively. During this period there was a rapid increase in the sales of pregnancy kits and fertility kits. The increase in at-home test kit usage has increased the market growth. Thus, there in a rise in the pregnancy testing market growth during this period.
Competitive Landscape
The leading companies with a significant market share include Abbott Laboratories, BioMérieux SA, EKF Diagnostics Holdings plc, Atlas Medical, Quidel Corporation, BIOSYNEX SA, NG BIOTECH SAS, Axis Medicare, Cardinal Health Inc., and Thermo Fisher Scientific Inc.
Key Developments
● In June 2022, PregaScreen, introduced an at-home pregnancy test kit that enables women to determine their pregnancy status, was introduced by Mylab Discovery Solutions.
● On March 12, 2021, Lia, has introduced a flushable, biodegradable pregnancy test.
Why Purchase the Report?
● To visualize the global pregnancy testing market segmentation based on product type, test type, distribution channel and region as well as understand key commercial assets and players.
● Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
● Excel data sheet with numerous data points of pregnancy testing market-level with all segments.
● PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
● Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global pregnancy testing market report would provide approximately 62 tables, 59 figures, and 185 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

Table of Contents
1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Test Type
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Technological advancements in pregnancy testing kits
4.1.1.2. YY
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. False positive results
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Pregnancy Test Kits *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Strips/Dipsticks and Cards
7.2.4. Digital Devices
7.2.5. Midstream Kits
7.2.6. Cassettes
7.3. Fertility Test Kits
7.3.1. Line indicator kits
7.3.2. Digital devices
7.3.3. Others
8. By Test Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Test Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Test Type
8.2. HCG Blood *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. HCG Urine
8.4. FSH Urine
8.5. LH Urine
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Online Sales *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Gynecology/ Fertility Clinics
9.4. Pharmacies/Drugstores
9.5. Hypermarkets and Supermarkets
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Test Type
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Test Type
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Test Type
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Test Type
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Test Type
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Abbott Laboratories *
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. BioMérieux SA
12.3. EKF Diagnostics Holdings plc
12.4. Atlas Medical
12.5. Quidel Corporation
12.6. BIOSYNEX SA
12.7. NG BIOTECH SAS
12.8. Axis Medicare
12.9. Cardinal Health Inc.
12.10. Thermo Fisher Scientific Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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