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自己免疫診断薬の世界市場 - 2023-2030


Global Autoimmune Diagnostics Market - 2023-2030

概要 自己免疫診断薬の世界市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%の年平均成長率で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。 自己免疫疾患には治療法がなく、症... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年10月18日 US$4,350
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サマリー

概要
自己免疫診断薬の世界市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%の年平均成長率で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。
自己免疫疾患には治療法がなく、症状への対処と管理が非常に重要である。自己免疫疾患の診断は、病気の根本的な原因を検出するのに役立ち、それによって患者に適切な治療が施され、今後数年間で病気を管理することができる。基本的な血液検査は病気の発見に役立つが、特異性はない。これを克服するために、自己抗体検査や抗核検査などの特異的抗体検査が行われ、特定の病態を見ることができる。
ループス、多発性硬化症、関節リウマチのような病気は、特定の臓器に固執することなく全身に影響を及ぼすため、最も一般的で診断が難しい。単一の検査で特定の自己免疫疾患を診断することはできず、病状を確認するためには複数の検査を実施する必要がある。
市場ダイナミクス:促進要因と阻害要因
自己免疫疾患の発生率の増加
自己免疫疾患は身体の免疫細胞を破壊する。これらの疾患の発見はしばしば困難である。自己免疫疾患には治療法がないため、個人が病状を管理するだけで、病気を治すことはできないため、世界的に有病率が高くなっている。2023年、世界における自己免疫疾患の罹患率は19.1%、有病率は12.5%である。Nature Journal誌によると、2023年、COVID-19非感染者と比較して、COVID-19感染後3~15ヵ月後に自己免疫疾患に罹患する確率は42.6%高い。
オックスフォード大学によると、2023年には2200万人が自己免疫疾患に罹患していることが判明し、現在では約10人に1人が罹患しており、男性よりも女性の方が罹患率が高い(女性の13%、男性の7%)。
米国国立衛生研究所(National Institute of Health)の2023年の論文によると、ループスの世界的有病率は、女性では2010年の60.2から2021年には10万人当たり66.1に、男性では2010年の7.6から2021年には10万人当たり8.8にわずかに増加している。2023年の世界保健機関(WHO)によると、1300万人の関節リウマチ患者が重症度を経験している。
さらに、自己免疫疾患の治療における進歩の高まり、研究の焦点の増加、新薬発見の増加は、今後一定期間の市場を牽引する数少ない要因である。
偽陽性結果
偽陽性検査は、しばしば誤った疾患診断の主な原因となる。抗核抗体検査はその影響を受けやすい。特定の自己免疫疾患を検出するには全体的な特異性に欠ける。不正確な結果は、その人にさらなる合併症を引き起こす。米国リウマチ学会によると、ANA検査はループス患者の95-99%で陽性であると考えられているが、30%以上の患者は血清学的に陰性であった。
さらに、偽陰性結果、熟練した専門家の不足は、今後の市場を阻害する他のいくつかの要因である。
セグメント分析
世界の自己免疫診断薬は、診断、製品タイプ、用途、エンドユーザー、地域によってセグメント化されている。
アッセイキット部門が市場シェアの約59.2%を占める
アッセイキットが最大シェアを占める見込みアッセイキットは、迅速な結果を提供する高度で効率的な自己免疫疾患検査ソリューションである。疾患診断の種類によってキットは異なり、正確で精度の高い結果が得られる。キットは持ち運びが可能で、あらゆる自己免疫疾患の診断に費用対効果が高い。高度な技術を駆使した検査キットの発売により、疾患特異的診断のためのより良い結果を提供する。
2022年7月、免疫学的検査のパイオニアであるKSLボイトナー研究所は、免疫蛍光技術を用いた血清血液検査を発表した。この検査は、自己免疫疾患である粘膜類天疱瘡(MMP)を検出する米国初の検査である。
2022年5月、ZEUSサイエンティフィックは、Hep-2間接抗体検査に使用するデジタル免疫蛍光システムの承認を米国食品医薬品局から取得した。
地理的分析
2022年の市場シェアは北米が約39.7%を占める
例えば、米国国立衛生研究所(NIH)の2023年の発表によると、ほとんどの自己免疫バイオマーカーは米国で増加しており、自己免疫疾患は2021年に2350万人以上の米国人に影響を及ぼしている。米国人口の約8%が自己免疫疾患と共存しており、自己免疫疾患患者の80%近くが女性である。
さらに、カナダは多発性硬化症(M.S.)の罹患率が世界的に最も高く、推定90,000人以上のカナダ人が多発性硬化症を患っている。
COVID-19の影響分析
Covid 19は自己免疫診断薬市場に中程度の影響を与えた。世界中で閉鎖措置が実施されたため、診断センターは閉鎖された。COVIDに感染することを恐れ、人々は自宅でじっとしていた。そのため、自己免疫疾患の診断は後回しにされた。検疫と閉鎖によりサプライチェーンは大きな影響を受けた。コビド19の治療に関する研究開発の焦点に変化が生じている。コビッド検査キットが大量に製造され、世界中に配布されたため、自己免疫疾患検出キットの製造に若干の影響が出た。
競争状況
自己免疫疾患診断市場における主な世界的企業には、Aurora Life Sciences、Bio-Rad Laboratories, Inc.、ZEUS Scientific, Inc.、Thermo Fisher Scientific Inc.、Scimedx Corporation、Merck KGaA、Medsource Ozone Biomedicals Pvt. Ltd.、Proteometech Inc.、ImmunoDiagnostics Limited.、Cambridge Life Sciences Limitedなどがある。
主要開発
- 2022年5月、Thermofisher社の新しいPhadia 2500+シリーズが米国で自己免疫検査に利用可能になる。
レポートを購入する理由
- 診断検査、製品タイプ、疾患タイプ、エンドユーザー、地域に基づく世界の自己免疫診断薬市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発を分析することにより、商機を特定します。
- 自己免疫診断薬市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータポイントを収録したExcelデータシート。
- 徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的な分析結果。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の自己免疫診断薬市場レポートは、約69の表、70の図、195ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

Table of Contents
1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Diagnostic Tests
3.2. Snippet by Product Type
3.3. Snippet by Disease Type
3.4. Snippet by End User
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Driver
4.1.1.1. Increasing incidence of autoimmune diseases
4.1.1.2. YY
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. False positive results
4.1.2.2. YY
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5.
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Diagnostic Tests
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnostic Tests
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Diagnostic Tests
7.2. Autoantibody Tests*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Complete Blood Count (CBC)
7.4. Antinuclear Antibody Tests
7.5. C-reactive Protein (CRP)
7.6. Rheumatoid Factor Test
7.7. Others
8. By Product Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
8.2. Instruments*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Assays Kits
8.4. Others
9. By Disease Type
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Disease Type
9.2. Systemic Autoimmune Disease*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.2.2.1. Systemic Lupus Erythematosus (SLE)
9.2.2.2. Multiple Sclerosis
9.2.2.3. Rheumatoid Arthritis
9.2.2.4. Others
9.3. Localized Autoimmune Disease
9.3.1.1. Type 1 Diabetes
9.3.1.2. Inflammatory Bowel Disease
9.3.1.3. Others
10. By End User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
10.2. Hospitals and Clinics *
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Diagnostic Centers
10.4. Academic and Research Institutes
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnostic Tests
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnostic Tests
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnostic Tests
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnostic Tests
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnostic Tests
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Aurora Life Sciences
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Bio-Rad Laboratories, Inc
13.3. ZEUS Scientific, Inc.
13.4. Thermo Fisher Scientific Inc.
13.5. Scimedx Corporation
13.6. Merck KGaA
13.7. Medsource Ozone Biomedicals Pvt. Ltd.
13.8. Proteometech Inc
13.9. ImmunoDiagnostics Limited.
13.10. Cambridge Life Sciences Limited
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services

 

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Summary

Overview
Global Autoimmune Diagnostics Market reached US$ YY million in 2022 and is expected to reach US$ YY million by 2030 growing at a CAGR of YY% during the forecast period 2023-2030.
Autoimmune diseases have no cure; addressing and managing the symptoms is very important. Autoimmune disease diagnosis helps detect the illness's root cause so that the proper treatment is given to the patient to manage the disease in the coming years. Basic blood tests help in detecting the disease but with no specificity. To overcome this, specific antibody tests like autoantibody tests, anti-nuclear tests, etc., are done to see particular conditions.
Diseases like lupus, multiple sclerosis, and rheumatoid arthritis are the most prevalent and challenging to diagnose, as they affect the entire body without sticking to a particular organ. No single test diagnoses a specific autoimmune disease; multiple tests have to be performed to confirm the condition.
Market Dynamics: Drivers & Restraints
Increasing Incidence of autoimmune diseases
Autoimmune diseases destroy the body's immune cells. Detection of these diseases is often difficult. There is no cure for autoimmune diseases; hence, the prevalence is higher worldwide as individuals only manage the condition but do not cure the disease. In 2023, worldwide incidence and prevalence of autoimmune diseases are 19.1% and 12.5%, respectively. According to Nature Journal, 2023, there is a 42.6% higher chance of acquiring an autoimmune condition 3–15 months after covid 19 infection compared with non-COVID-19 patients
According to the University of Oxford, in 2023, 22 million people found autoimmune disorders now affect around one in 10 individuals, with women more affected than men (13% of women and 7% of men).
According to National Institute of Health 2023 article, the global prevalence of Lupus has increased slightly from 60.2 in 2010 to 66.1 per 100,000 in 2021 for women and from 7.6 in 2010 to 8.8 per 100,000 in 2021 for men. According to the World Health Organisation 2023, 13 million people with rheumatoid arthritis experience severity levels of the disease.
Furthermore, rising advancements in treating autoimmune disorders, increasing research focus, and increasing drug discoveries are few factors that drive the market in the forthcoming period.
False Positive Results
False positive tests are often the leading cause of the wrong disease diagnosis. Anti-nuclear antibody testing is susceptible. It lacks overall specificity to detect certain autoimmune diseases. Inaccurate results lead to further complications in the individual. According to the American College of Rheumatology, ANA assays are believed to be positive in 95–99% of patients with lupus disease; however, more than 30% of the patients were serologically negative.
Furthermore, false negative results, lack of skilled professionals are few other factors which hamper the market in the forthcoming period.
Segment Analysis
The global autoimmune diagnostics are segmented based on diagnosis, product type, application, end user and region.
The Assay kits segment accounted for approximately 59.2% of the market share
Assays Kits is expected to hold the largest share in the market. Assay kits are advanced and efficient autoimmune disease testing solutions that provide rapid results. Depending on the type of disease diagnosis, the kit varies, which gives precise and accurate results. They are portable and cost-effective for the diagnosis of any autoimmune disease. Launch of assay kits with advanced technology provide better results for disease specific diagnosis.
In July 2022, KSL Beutner Laboratories, a pioneer in immunological testing, introduced a serum blood test using immunofluorescence technology. This test is the first of its kind introduced in the US that detects autoimmune disorder, mucus membrane pemphigoid (MMP).
In May 2022, ZEUS Scientific received approval from the US Food and Drug Administration for a digital immunofluorescence system for use with Hep-2 indirect antibody assay.
Geographical Analysis
North America accounted for approximately 39.7% of the market share in 2022
North America is expected to hold the largest market share due to the rising prevalence of autoimmune diseases in older people in the U.S. For instance, according to the National Institutes of Health (NIH), 2023, most autoimmune biomarkers are increasing in the United States; autoimmune diseases affect more than 23.5 million Americans in 2021. Approximately 8% of the U.S. population lives with an autoimmune disease, and nearly 80% of those with an autoimmune disease are women.
According to the National Institute of Biotechnology Information 2023, systemic autoimmune rheumatic diseases (SARDs) are significant in Canada, affecting between 2 and 5 cases per 1000 residents is observed in data given from Furthermore, Canada has the highest rates of multiple sclerosis (M.S.) globally, with an estimated more 90,000 Canadians living with the disease.
COVID-19 Impact Analysis
Covid 19 moderately impacted the autoimmune diagnostics market. Due to the implementation of lockdowns worldwide, diagnostic centers were closed. Fear of contracting COVID made people sit at home. Hence, the diagnosis of autoimmune diseases was postponed to later stages. Supply chains were severely affected due to quarantines and lockdowns. There is a shift in the research and development focus for covid 19 treatment. Covid-testing kits were massively manufactured and distributed worldwide, which slightly affected the manufacturing of autoimmune disease detection kits.
Competitive Landscape
The major global players in the autoimmune diagnostics market include Aurora Life Sciences, Bio-Rad Laboratories, Inc., ZEUS Scientific, Inc., Thermo Fisher Scientific Inc., Scimedx Corporation, Merck KGaA, Medsource Ozone Biomedicals Pvt. Ltd., Proteometech Inc, ImmunoDiagnostics Limited., Cambridge Life Sciences Limited among others.
Key Developments
• In May 2022, the new Phadia 2500+series of instruments by Thermofisher is available for autoimmune testing in the United States.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global autoimmune diagnostics market segmentation based on diagnostic test, product type, disease type, end user and region as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of autoimmune diagnostics market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global autoimmune diagnostics market report would provide approximately 69 tables, 70 figures, and 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

Table of Contents
1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Diagnostic Tests
3.2. Snippet by Product Type
3.3. Snippet by Disease Type
3.4. Snippet by End User
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Driver
4.1.1.1. Increasing incidence of autoimmune diseases
4.1.1.2. YY
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. False positive results
4.1.2.2. YY
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5.
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Diagnostic Tests
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnostic Tests
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Diagnostic Tests
7.2. Autoantibody Tests*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Complete Blood Count (CBC)
7.4. Antinuclear Antibody Tests
7.5. C-reactive Protein (CRP)
7.6. Rheumatoid Factor Test
7.7. Others
8. By Product Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
8.2. Instruments*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Assays Kits
8.4. Others
9. By Disease Type
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Disease Type
9.2. Systemic Autoimmune Disease*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.2.2.1. Systemic Lupus Erythematosus (SLE)
9.2.2.2. Multiple Sclerosis
9.2.2.3. Rheumatoid Arthritis
9.2.2.4. Others
9.3. Localized Autoimmune Disease
9.3.1.1. Type 1 Diabetes
9.3.1.2. Inflammatory Bowel Disease
9.3.1.3. Others
10. By End User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
10.2. Hospitals and Clinics *
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Diagnostic Centers
10.4. Academic and Research Institutes
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnostic Tests
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnostic Tests
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnostic Tests
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnostic Tests
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnostic Tests
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Aurora Life Sciences
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Bio-Rad Laboratories, Inc
13.3. ZEUS Scientific, Inc.
13.4. Thermo Fisher Scientific Inc.
13.5. Scimedx Corporation
13.6. Merck KGaA
13.7. Medsource Ozone Biomedicals Pvt. Ltd.
13.8. Proteometech Inc
13.9. ImmunoDiagnostics Limited.
13.10. Cambridge Life Sciences Limited
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services

 

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よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/07/05 10:26

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