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血液スクリーニングの世界市場 - 2023-2030


Global Blood Screening Market - 2023-2030

概要 血液スクリーニングの世界市場は、2022年にYY億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中にYY%のCAGRで成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。 血液スクリーニング検査は、臨床使用... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年10月18日 US$4,350
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サマリー

概要
血液スクリーニングの世界市場は、2022年にYY億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中にYY%のCAGRで成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。
血液スクリーニング検査は、臨床使用のための汚染された血液や血液成分の流通を阻止するために、感染の兆候を特定するために実施される。血液スクリーニング検査は、病気の症状がない人々の潜在的な健康障害や病気を検出するために行われる。
血液スクリーニング戦略は、血液ユニットの安全性を保証するために設計されていますが、反応性の検査結果を献血者に通知するために使用すべきではありません。血液スクリーニング検査には、次世代シーケンシング、核酸検査、ELISAなど様々な技術が使用されている。
市場ダイナミクス
血液スクリーニング検査の増加
血液スクリーニング検査は、貴重な情報を提供し、特定の病状を診断するために血液サンプルに対して実施される。血液スクリーニング検査の製品発売数の増加は、市場成長の重要なドライバーとして機能する。また、多くの重要な企業が新しい血液スクリーニング検査やキットを発売することで、市場の進歩に大きな役割を果たしている。
例えば、2023年10月、Delfi Diagnostics社は血液ベースの肺がんスクリーニング検査を発売した。この検査は、より簡便な検出方法を提供し、現在の標準よりも多くの人々に検査が行き届くようにすることを目的としている。
さらに、2023年8月、クエスト・ダイアグノスティックスは、アルツハイマー病のAD-Detect検査を米国で発売し、消費者が購入可能な初の血液ベースのバイオマーカー検査として、アルツハイマー病発症の潜在的リスクを評価する。
さらに、世界の血液スクリーニング市場は、献血の増加のような様々な要因によって牽引され、感染症の発生率の増加が予測期間中の市場を牽引すると予想される。
厳しい規制認可と血液スクリーニング機器の高コスト
厳しい規制要件は、新しい血液スクリーニング技術や検査の承認や採用を遅らせる可能性がある。また、血液スクリーニング機器に関連する高コストは、市場の成長を妨げる可能性がある。
セグメント分析
世界の血液スクリーニング市場は、製品タイプ、技術、エンドユーザー、地域によって区分される。
試薬とキットが市場シェアの約48.4%を占める
抗A、抗B、抗A、B試薬は、ABO血液型の赤血球判定に使用される。これらはヒト赤血球表面の赤血球抗原AまたはBの有無の判定に使用される。試薬とキットは、試薬、キット、製品の発売に対する要求が高いため、予測期間中最大の市場シェアを占めると予想される。
例えば、シスメックスは2023年6月、アルツハイマー病の原因となるアミロイドβ(Aβ)の脳内蓄積を少量の血液で同定するアッセイキットを発売した。
さらに、2021年7月、Ortho Clinical Diagnosticsは、OrthoのVITROS Critical Care血液スクリーニングメニューに新たに加わったVITROS Immunodiagnostic Products IL-6 Reagent Packを発売した。
地理的分析
北米は世界の血液スクリーニング市場シェアで重要な位置を占めると予想される
世界の血液スクリーニング市場は、北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東、アフリカに区分される。
北米は、輸血率の上昇や製品の発売などの要因により、大きな市場比率を維持しており、この傾向は予測期間を通じて継続すると予測されている。
例えば、米国赤十字社によると、米国では1日当たり推定10,000単位の血漿、約7,000単位の血小板、36,000単位の赤血球が必要とされている。米国では、年間2,100万以上の血液成分が輸血されている。
さらに、2023年9月には、オックスフォード・バイオダイナミクス社が、前立腺がんリスクのある男性向けに、94%の精度を持つEpiSwitch前立腺スクリーニング血液検査を発売した。
COVID-19の影響分析
COVID-19パンデミックは世界の血液スクリーニング市場に大きな影響を与えた。2020年初頭にパンデミックが発生したことで、広範な閉鎖と規制が行われ、世界中で定期的な診断、治療、機器の発売、診察に影響が出た。パンデミックの発生に伴い、多くの医薬品または医療機器の製造工場が労働力不足に直面し、施錠制限のために出勤できなくなった。したがって、上記の要因により、血液スクリーニング市場は予測期間中に中程度の影響を受けると予想される。
競争状況
同市場における世界の主要企業には、Bio-Rad Laboratories, Inc.、Grifols S.A.、Abbott Laboratories、F. Hoffmann-La Roche、Siemens Healthineers、Biomérieux、Thermo Fisher Scientific, Inc.、Ortho Clinical Diagnostics, Inc.、Becton, Dickinson, and Company、Beckman Coulter(Danaher Corporation)などがある。
主要開発
- 2023年3月、H.U. Group Holdings Inc.は、全自動ランダムアクセスルミパルスGイムノアッセイシステム用のルミパルスG NfL CSFおよびルミパルスG NfL Bloodアッセイを発表した。これらのCLEIA(化学発光酵素免疫測定法)アッセイは、ヒト脳脊髄液(CSF)および血漿中のニューロフィラメント光(NfL)の定量測定を可能にする。
- 2021年6月、Grailは多くのがんを検出できるマルチがんスクリーニング検査であるGalleri血液スクリーニング検査を発売した。
レポートを購入する理由
- 製品タイプ、技術、エンドユーザー、地域に基づく世界の血液スクリーニング市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 血液スクリーニング市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品で構成されるエクセルとして利用可能な製品マッピング。
世界の血液スクリーニング市場レポートは、約61表、58図、185ページを提供します。
2023年のターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

Table of Contents
1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Technology
3.3. Snippet by End User
3.4. Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing launches of blood screening tests
4.1.1.2. YY
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. The stringent regulatory approvals and high cost of blood screening equipment
4.1.2.2. YY
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Instruments*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Outright Purchase
7.2.4. Rental Purchase
7.3. Reagents & Kits
7.3.1. NAT Reagents & Kits
7.3.1.1. Standards and Controls
7.3.1.2. Labeling and Detection Reagents
7.3.1.3. Enzymes and Polymerases
7.3.1.4. Probes and Primers
7.3.1.5. Buffers, Nucleotides, and Solutions
7.3.2. ELISA Reagents & Kits
7.3.2.1. conjugates (Antigen Or Antibody-Conjugated Enzyme)
7.3.2.2. Immunosorbents
7.3.2.3. Controls
7.3.2.4. Substrates
7.3.2.5. Sample Diluents and Wash Solutions
7.3.2.6. Other Reagents
8. By Technology
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
8.2. Next-Generation Sequencing (NGS) *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Next-Generation Sequencing (NGS)
8.3.1. Real-Time Polymerase Chain Reaction (PCR)
8.3.2. Transcription-Mediated Amplification (TMA)
8.4. Enzyme-Linked Immunosorbent Assay (ELISA)
8.4.1. ELISA, By Platform
8.4.1.1. Fluorescence Immunoassay (FIA)
8.4.1.2. Chemiluminescence Immunoassay (CLIA)
8.4.1.3. Colorimetric Immunoassay (CI)
8.4.2. ELISA, By Generation
8.4.2.1. First-Generation ELISA
8.4.2.2. Second-Generation ELISA
8.4.2.3. Third-Generation ELISA
8.4.2.4. Fourth-Generation & Above
8.5. Western Blot Assay
8.6. Rapid Tests
8.7. Others
9. By End Users
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Users
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End Users
9.2. Hospitals*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Blood Banks
9.4. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Users
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Users
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Users
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Users
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.7.1. China
10.5.7.2. India
10.5.7.3. Japan
10.5.7.4. Australia
10.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Users
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Bio-Rad Laboratories, Inc.
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Grifols
12.3. Abbott Laboratories
12.4. F. Hoffmann-La Roche
12.5. Siemens Healthineers
12.6. Biomérieux
12.7. Thermo Fisher Scientific, Inc.
12.8. Ortho Clinical Diagnostics, Inc.
12.9. Becton, Dickinson, and Company
12.10. Beckman Coulter (Danaher Corporation)
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Blood Screening Market reached US$ YY billion in 2022 and is expected to reach US$ YY million by 2030 growing at a CAGR of YY% during the forecast period 2023-2030.
Blood screening tests are performed to identify infection signs in order to stop the distribution of contaminated blood and blood components for clinical use. A blood screening test is done to detect potential health disorders or diseases in people who do not have any symptoms of the disease.
Blood screening strategies are designed to assure the safety of blood units, but should not be used for notifying blood donors of reactive test results. Various technologies are used in blood screening tests which include next-generation sequencing, nucleic acid tests, and ELISA.
Market Dynamics
Increasing launches of blood screening tests
Blood screening tests are performed on a blood sample to provide valuable information and diagnose specific medical conditions. The increasing number of product launches for blood screening tests acts as a significant driver for market growth. Also, many significant companies play a major role in the advancements of the market by launching new blood screening tests and kits.
For instance, in October 2023, Delfi Diagnostics launched a blood-based lung cancer screening test. It aims to provide a more convenient detection method and one that’s capable of reaching a greater number of people than the current standard.
Additionally, in August 2023, Quest Diagnostics introduced its AD-Detect test for Alzheimer’s disease in the United States by making it the first blood-based biomarker test available for consumers to purchase and assess the potential risks of developing Alzheimer’s disease.
Furthermore, the global blood screening market is driven by various factors like rising blood donations, and an increase in the incidence of infectious diseases is expected to drive the market in the forecast period.
The stringent regulatory approvals and high cost of blood screening equipment
Stringent regulatory requirements can slow the approval and adoption of new blood screening technologies or tests. Also, the high cost associated with blood screening equipment can hamper the market growth.
Segment Analysis
The global blood screening market is segmented based on product type, technology, end users, and region.
Reagents and kits accounted for approximately 48.4% of the market share
The anti-A, anti-B, and anti-A, B reagents are used in the red blood cell determination of the ABO blood group. They are used to determine the absence or presence of erythrocytic antigens A or B on the surface of human red blood cells. Reagents and kits are expected to hold the largest market share over the period forecast owing to the high requirement for reagents, kits, and product launches.
For instance, in June 2023, Sysmex launched an assay kit to identify Amyloid Beta (Aβ) accumulation in the brain that causes Alzheimer’s disease by using a small amount of blood.
Additionally, in July 2021, Ortho Clinical Diagnostics launched its VITROS Immunodiagnostic Products IL-6 Reagent Pack which is the latest addition to Ortho's VITROS Critical Care blood screening menu.
Geographical Analysis
North America is expected to hold a significant position in the global blood screening market share
The global blood screening market is segmented into North America, Europe, Asia Pacific, South America, Middle East, and Africa.
North America has maintained a significant market proportion due to factors such as the rising blood transfusion rates, and product launches, this trend is anticipated to continue throughout the forecast period.
For instance, according to the American Red Cross, in the United States, an estimated 10,000 units of plasma, roughly 7,000 units of platelets, and 36,000 units of red blood cells are needed per day. In the United States, more than 21 million blood components are transfused annually.
Additionally, in September 2023, Oxford BioDynamics, Plc. launched its 94% accurate EpiSwitch prostate screening blood test for men with prostate cancer risk.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic has had a significant impact on the global blood screening market. The onset of the pandemic in early 2020 led to widespread lockdowns and restrictions, impacting regular diagnoses, treatments, device launches, and consultations worldwide. With the outbreak of the pandemic, many pharmaceutical or medical device manufacturing units faced labor shortages and were unable to travel to work due to lockdown restrictions. Therefore, owing to the above factors, the blood screening market is expected to be moderately affected over the forecast period.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Bio-Rad Laboratories, Inc., Grifols S.A, Abbott Laboratories, F. Hoffmann-La Roche, Siemens Healthineers, Biomérieux, Thermo Fisher Scientific, Inc., Ortho Clinical Diagnostics, Inc., Becton, Dickinson, and Company, Beckman Coulter (Danaher Corporation). among others.
Key Developments
• In March 2023, H.U. Group Holdings Inc. introduced the Lumipulse G NfL CSF and Lumipulse G NfL Blood assays for the fully automated random-access LUMIPULSE G immunoassay systems. These CLEIA (chemiluminescent enzyme immunoassay) assays allow for the quantitative measurement of Neurofilament light (NfL) in human cerebrospinal fluid (CSF) and plasma.
• In June 2021, Grail launched the Galleri blood screening test which is a multi-cancer screening capable of detecting many cancers.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global blood screening market segmentation based on product type, technology, end users and region as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of blood screening market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global blood screening market report would provide approximately 61 tables, 58 figures, and 185 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

Table of Contents
1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Technology
3.3. Snippet by End User
3.4. Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing launches of blood screening tests
4.1.1.2. YY
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. The stringent regulatory approvals and high cost of blood screening equipment
4.1.2.2. YY
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Instruments*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Outright Purchase
7.2.4. Rental Purchase
7.3. Reagents & Kits
7.3.1. NAT Reagents & Kits
7.3.1.1. Standards and Controls
7.3.1.2. Labeling and Detection Reagents
7.3.1.3. Enzymes and Polymerases
7.3.1.4. Probes and Primers
7.3.1.5. Buffers, Nucleotides, and Solutions
7.3.2. ELISA Reagents & Kits
7.3.2.1. conjugates (Antigen Or Antibody-Conjugated Enzyme)
7.3.2.2. Immunosorbents
7.3.2.3. Controls
7.3.2.4. Substrates
7.3.2.5. Sample Diluents and Wash Solutions
7.3.2.6. Other Reagents
8. By Technology
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
8.2. Next-Generation Sequencing (NGS) *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Next-Generation Sequencing (NGS)
8.3.1. Real-Time Polymerase Chain Reaction (PCR)
8.3.2. Transcription-Mediated Amplification (TMA)
8.4. Enzyme-Linked Immunosorbent Assay (ELISA)
8.4.1. ELISA, By Platform
8.4.1.1. Fluorescence Immunoassay (FIA)
8.4.1.2. Chemiluminescence Immunoassay (CLIA)
8.4.1.3. Colorimetric Immunoassay (CI)
8.4.2. ELISA, By Generation
8.4.2.1. First-Generation ELISA
8.4.2.2. Second-Generation ELISA
8.4.2.3. Third-Generation ELISA
8.4.2.4. Fourth-Generation & Above
8.5. Western Blot Assay
8.6. Rapid Tests
8.7. Others
9. By End Users
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Users
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End Users
9.2. Hospitals*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Blood Banks
9.4. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Users
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Users
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Users
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Users
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.7.1. China
10.5.7.2. India
10.5.7.3. Japan
10.5.7.4. Australia
10.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Users
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Bio-Rad Laboratories, Inc.
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Grifols
12.3. Abbott Laboratories
12.4. F. Hoffmann-La Roche
12.5. Siemens Healthineers
12.6. Biomérieux
12.7. Thermo Fisher Scientific, Inc.
12.8. Ortho Clinical Diagnostics, Inc.
12.9. Becton, Dickinson, and Company
12.10. Beckman Coulter (Danaher Corporation)
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/07/05 10:26

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