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ペットテックの世界市場 - 2023-2030


Global Pet Tech Market - 2023-2030

概要 ペットテックの世界市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%の年平均成長率で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。 ペットテックとは、ペットの世話や生... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年10月18日 US$4,350
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サマリー

概要
ペットテックの世界市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%の年平均成長率で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。
ペットテックとは、ペットの世話や生活環境を改善するためのペット分野での技術利用である。これには、動物の健康状態の改善、ペットの散歩の自動化、スマート監視、テクノロジーを利用したペットの生活向上などが含まれる。
ペットテックは、ペットのケアで直面する課題を解決するために、多くの技術やアプリケーションを利用している。ペットに安全を提供するために、しつけ装置、自動給餌システム、ペットの健康監視、ペット監視装置、自動掃除トイレなど、数多くの装置が導入されている。
市場ダイナミクス:促進要因と阻害要因
ペットの順応性の向上と飼い主の増加
ペット人口の増加は、ペットの安全確保に役立つ機器の顧客数を増やし、市場成長を促進すると予想される。ペット人口の増加は、ペット用品への投資を増加させる。
例えば、Health for Animals Organizationが2022年9月に発表したレポートでは、世界人口の半数以上が自宅でペットを飼っていると推定されている。米国、EU、中国だけでも、5億匹以上の犬や猫を飼っている家庭がある。
さらに、2021-2022年のAPPA全国ペット飼育者調査によると、米国では70%の世帯がペットを飼っており、これは9,050万世帯に相当する。従って、ペット人口の増加は市場の成長を高めると予想される。
阻害要因
機器にかかるコストの高さ
高コストと低所得国のコミュニティにおける認識不足は、世界のペットテック市場の成長を妨げる。さらに、バッテリー容量の少なさも市場成長の妨げとなる。
セグメント分析
世界のペットテック市場は、製品タイプ、アプリケーション、流通チャネル、地域によってセグメント化される。
追跡機器セグメントが市場シェアの41.1%を占める
追跡装置の発売数の増加と、ペットの安全のためにペットを飼う飼い主の増加が、このセグメントを優位に保つと予想される。
例えば、2023年4月26日、AirTagのライバルであるTile社は、ペットの飼い主が猫を見つけるのを助ける新しい猫追跡タグを発売した。新しいデバイス「Tile for Cats」は、Tile Stickerにシリコン製の首輪アタッチメントを付けた改良版である。
同様に、2022年1月11日、Tractiveは北米で猫専用に開発された新しいLTE GPSペット・トラッカーを発表した。
地理的分析
北米はペットテックの世界市場シェアで重要な位置を占めると予想される
北米は、ペットの安全性とペットのメンテナンスへの投資の増加により、ペットテック市場で圧倒的なシェアを占めている。ペットの安全性に対する意識の高まりが、飼い主にペット用設備への投資を増やし、市場成長を促進している。
例えば、フォーブスによると、2022年、アメリカ人はペットに1368億ドルを費やし、2021年から10.68%増加した。犬の飼い主は年間平均730ドルを愛犬に費やしている。犬を飼っている人の42%、猫を飼っている人の43%がペットを店から譲り受けたが、犬を飼っている人の38%、猫を飼っている人の40%が動物保護施設やレスキューからペットを譲り受けた。
パンデミックの後、ペットへのケアは劇的に増加した。例えば、フォーブスの2022年3月のレポートによると、2021年の米国のペットケア業界の売上高は1000億ドルを突破し、2020年の売上高から約60億ドル増加した。平均的な犬の飼い主は年間1480ドルを費やし、平均的な猫の飼い主は年間約900ドルを費やす。したがって、ペットの飼い主による支出の増加は、市場の成長を高めると予想される。
COVID-19の影響分析
COVID-19はペットテック市場の成長にマイナスの影響を与えた。突然発生した封鎖は、サプライチェーンの停止により、機器の製造に影響を与えた。製造会社の閉鎖と、この期間中に顧客がペットのために使うことができなくなったことが、市場成長に影響を与えた。
競争状況
大きな市場シェアを持つ主要企業には、Pawscout, Inc.、Whistle、Petkit、Furbo、iFetch, LLC.、FitBark、Garmin International, Inc.、Petcube, Inc.、DOGTRA、Tractiveなどがある。
主要開発
- 2023年5月28日、Datamarsは、ペットの飼い主に提供する既存のサービスをグローバルに拡大するため、ペット用のGPSトラッカーとアクティビティ・モニタリング・ソリューションで成功を収めているKippy S.r.l.を買収した。
- 2022年1月11日、Tractiveは北米で猫専用に開発された新しいLTE GPSペット・トラッカーを発表しました。
- 2021年5月26日、トラクティブはGuidepost Growth Equityが主導する3500万ドルの成長資金を割り当てました。この投資により、業界をリードする同社のペット追跡デバイスの技術革新と普及が加速され、175カ国で40万人以上のアクティブ加入者にサービスを提供している。
レポートを購入する理由
- 製品タイプ、アプリケーション、流通チャネル、地域に基づく世界のペットテック市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- ペットテック市場レベルの数多くのデータを全セグメントで収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界のペットテック市場レポートは約61の表、61の図、183ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

Table of Contents
1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Application
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in the adaption of pets and increase in the number of pet owners
4.1.1.2. YY
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High costs associated with the equipment
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Tracking Equipment *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Monitoring Equipment
7.4. Entertainment Equipment
7.5. Feeding Equipment
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Pet Safety *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Pet HealthCare
8.4. Pet Owner Convenience
8.5. Communication & Entertainment
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Supermarkets & Hypermarkets *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Petcare Stores
9.4. E-Commerce
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Pawscout, Inc. *
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Whistle
12.3. Petkit
12.4. Furbo
12.5. iFetch, LLC.
12.6. FitBark
12.7. Garmin International, Inc.
12.8. Petcube, Inc.
12.9. DOGTRA
12.10. Tractive
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Pet Tech Market reached US$ YY million in 2022 and is expected to reach US$ YY million by 2030, growing at a CAGR of YY% during the forecast period 2023-2030.
Pet tech is the usage of technology in the pet sector to improve pet care and living conditions. This includes improving animal health, automating pet walks, smart surveillance, or enhancing the lives of pets using technology.
Pet tech uses a number of technologies and applications in order to solve the challenges faced in pet care. To provide safety to the pets, a number of devices are introduced which include training devices, automatic feeding systems, pet health monitoring, pet monitoring devices, and self-cleaning litter boxes.
Market Dynamics: Drivers & Restraints
Increase in the adaption of pets and increase in the number of pet owners
An increase in the pet population is expected to drive market growth by increasing the number of customers for the equipment that helps provide safety to their pets. Increasing the pet population will increase the investments in pet products.
For instance, in the report published by the Health for Animals Organization in September 2022, it is estimated that more than half of the global population is estimated to have a pet at home. Families in the U.S., EU, and China alone have over half a billion dogs and cats.
Additionally, according to the 2021-2022 APPA National Pet Owners Survey, 70% of U.S. households own a pet, which equates to 90.5 million homes. Thus, an increase in the pet population is expected to raise the market growth.
Restraint
High costs associated with the equipment
High costs and a lack of awareness among the communities in low-income countries hinder the growth of the global pet tech market. Additionally, the low battery capacity can also hinder market growth.
Segment Analysis
The global pet tech market is segmented based on product type, application, distribution channel and region.
Tracking Equipment segment accounted for 41.1% of the market share
The increase in the number of launches of tracking devices and the increase in the number of pet owners owing for the safety of their pets is expected to hold the segment in the dominant position.
For instance, on April 26, 2023, Tile, the AirTag rival launched a new cat-tracking tag to help pet owners find their cats. The new device, “Tile for Cats,” is a modified version of the Tile Sticker with a silicone collar attachment.
Similarly, on January 11, 2022, Tractive introduced its new LTE GPS pet tracker developed specifically for cats in North America.
Geographical Analysis
North America is expected to hold a significant position in the global pet tech market share
North America holds a dominant share of the pet tech market owing to the increase in pet safety and investments in pet maintenance. The increase in awareness about pet safety is letting the owners invest more in pet equipment which is driving the market growth.
For instance, according to Forbes, in 2022, Americans spent $136.8 billion on their pets, up 10.68% from 2021. Dog owners spend an average of $730 a year on their dogs. 42% of dog owners and 43% of cat owners got their pets from a store, while 38% of dog owners and 40% of cat owners got their pets from an animal shelter or rescue.
The care for pets has drastically increased after the pandemic. For instance, according to Forbes, march 2022 report, U.S. pet care industry sales in 2021 topped $100 billion, up about $6 billion from 2020 sales. The jump was led by spending on pet food at $45b and veterinary care at $33b including product sales. average dog owner now spends $1480 per year, while the average cat owner spends about $900 annually. Thus, an increase in the expenditure by pet owners is expected to raise the market growth.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 has impacted the pet tech market growth negatively. The sudden onset of the lockdown affected the manufacturing of the equipment, due to the halt in the supply chain. The closure of manufacturing companies and the reduction in the inability of customers to spend on their pets during this period have impacted the market growth.
Competitive Landscape
The leading companies with a significant market share include Pawscout, Inc., Whistle, Petkit, Furbo, iFetch, LLC., FitBark, Garmin International, Inc., Petcube, Inc., DOGTRA, and Tractive among others.
Key Developments
• On May 28, 2023, Datamars acquired Kippy S.r.l., the successful GPS tracker and activity monitoring solution for pets, as a natural expansion of its existing offering to pet owners globally.
• On January 11, 2022, Tractive introduced its new LTE GPS pet tracker developed specifically for cats in North America.
• On May 26, 2021, Tractive allocated $35 million in growth funding led by Guidepost Growth Equity. The investment accelerates innovation and adoption of the company’s industry-leading pet tracking device, which serves over 400,000 active subscribers across 175 countries.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global pet tech market segmentation based on product type, application, distribution channel and region as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of pet tech market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global pet tech market report would provide approximately 61 tables, 61 figures, and 183 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

Table of Contents
1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Application
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in the adaption of pets and increase in the number of pet owners
4.1.1.2. YY
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High costs associated with the equipment
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Tracking Equipment *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Monitoring Equipment
7.4. Entertainment Equipment
7.5. Feeding Equipment
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Pet Safety *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Pet HealthCare
8.4. Pet Owner Convenience
8.5. Communication & Entertainment
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Supermarkets & Hypermarkets *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Petcare Stores
9.4. E-Commerce
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Pawscout, Inc. *
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Whistle
12.3. Petkit
12.4. Furbo
12.5. iFetch, LLC.
12.6. FitBark
12.7. Garmin International, Inc.
12.8. Petcube, Inc.
12.9. DOGTRA
12.10. Tractive
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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