ペットテックの世界市場 - 2023-2030Global Pet Tech Market - 2023-2030 概要 ペットテックの世界市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%の年平均成長率で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。 ペットテックとは、ペットの世話や生... もっと見る
サマリー概要ペットテックの世界市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%の年平均成長率で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。 ペットテックとは、ペットの世話や生活環境を改善するためのペット分野での技術利用である。これには、動物の健康状態の改善、ペットの散歩の自動化、スマート監視、テクノロジーを利用したペットの生活向上などが含まれる。 ペットテックは、ペットのケアで直面する課題を解決するために、多くの技術やアプリケーションを利用している。ペットに安全を提供するために、しつけ装置、自動給餌システム、ペットの健康監視、ペット監視装置、自動掃除トイレなど、数多くの装置が導入されている。 市場ダイナミクス:促進要因と阻害要因 ペットの順応性の向上と飼い主の増加 ペット人口の増加は、ペットの安全確保に役立つ機器の顧客数を増やし、市場成長を促進すると予想される。ペット人口の増加は、ペット用品への投資を増加させる。 例えば、Health for Animals Organizationが2022年9月に発表したレポートでは、世界人口の半数以上が自宅でペットを飼っていると推定されている。米国、EU、中国だけでも、5億匹以上の犬や猫を飼っている家庭がある。 さらに、2021-2022年のAPPA全国ペット飼育者調査によると、米国では70%の世帯がペットを飼っており、これは9,050万世帯に相当する。従って、ペット人口の増加は市場の成長を高めると予想される。 阻害要因 機器にかかるコストの高さ 高コストと低所得国のコミュニティにおける認識不足は、世界のペットテック市場の成長を妨げる。さらに、バッテリー容量の少なさも市場成長の妨げとなる。 セグメント分析 世界のペットテック市場は、製品タイプ、アプリケーション、流通チャネル、地域によってセグメント化される。 追跡機器セグメントが市場シェアの41.1%を占める 追跡装置の発売数の増加と、ペットの安全のためにペットを飼う飼い主の増加が、このセグメントを優位に保つと予想される。 例えば、2023年4月26日、AirTagのライバルであるTile社は、ペットの飼い主が猫を見つけるのを助ける新しい猫追跡タグを発売した。新しいデバイス「Tile for Cats」は、Tile Stickerにシリコン製の首輪アタッチメントを付けた改良版である。 同様に、2022年1月11日、Tractiveは北米で猫専用に開発された新しいLTE GPSペット・トラッカーを発表した。 地理的分析 北米はペットテックの世界市場シェアで重要な位置を占めると予想される 北米は、ペットの安全性とペットのメンテナンスへの投資の増加により、ペットテック市場で圧倒的なシェアを占めている。ペットの安全性に対する意識の高まりが、飼い主にペット用設備への投資を増やし、市場成長を促進している。 例えば、フォーブスによると、2022年、アメリカ人はペットに1368億ドルを費やし、2021年から10.68%増加した。犬の飼い主は年間平均730ドルを愛犬に費やしている。犬を飼っている人の42%、猫を飼っている人の43%がペットを店から譲り受けたが、犬を飼っている人の38%、猫を飼っている人の40%が動物保護施設やレスキューからペットを譲り受けた。 パンデミックの後、ペットへのケアは劇的に増加した。例えば、フォーブスの2022年3月のレポートによると、2021年の米国のペットケア業界の売上高は1000億ドルを突破し、2020年の売上高から約60億ドル増加した。平均的な犬の飼い主は年間1480ドルを費やし、平均的な猫の飼い主は年間約900ドルを費やす。したがって、ペットの飼い主による支出の増加は、市場の成長を高めると予想される。 COVID-19の影響分析 COVID-19はペットテック市場の成長にマイナスの影響を与えた。突然発生した封鎖は、サプライチェーンの停止により、機器の製造に影響を与えた。製造会社の閉鎖と、この期間中に顧客がペットのために使うことができなくなったことが、市場成長に影響を与えた。 競争状況 大きな市場シェアを持つ主要企業には、Pawscout, Inc.、Whistle、Petkit、Furbo、iFetch, LLC.、FitBark、Garmin International, Inc.、Petcube, Inc.、DOGTRA、Tractiveなどがある。 主要開発 - 2023年5月28日、Datamarsは、ペットの飼い主に提供する既存のサービスをグローバルに拡大するため、ペット用のGPSトラッカーとアクティビティ・モニタリング・ソリューションで成功を収めているKippy S.r.l.を買収した。 - 2022年1月11日、Tractiveは北米で猫専用に開発された新しいLTE GPSペット・トラッカーを発表しました。 - 2021年5月26日、トラクティブはGuidepost Growth Equityが主導する3500万ドルの成長資金を割り当てました。この投資により、業界をリードする同社のペット追跡デバイスの技術革新と普及が加速され、175カ国で40万人以上のアクティブ加入者にサービスを提供している。 レポートを購入する理由 - 製品タイプ、アプリケーション、流通チャネル、地域に基づく世界のペットテック市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - ペットテック市場レベルの数多くのデータを全セグメントで収録したエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。 世界のペットテック市場レポートは約61の表、61の図、183ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 調査専門家 - 新興企業 目次Table of Contents1. Methodology and Scope 1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by Application 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increase in the adaption of pets and increase in the number of pet owners 4.1.1.2. YY 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High costs associated with the equipment 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis 5.6. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Tracking Equipment * 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Monitoring Equipment 7.4. Entertainment Equipment 7.5. Feeding Equipment 8. By Application 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 8.2. Pet Safety * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Pet HealthCare 8.4. Pet Owner Convenience 8.5. Communication & Entertainment 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Supermarkets & Hypermarkets * 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Petcare Stores 9.4. E-Commerce 9.5. Others 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Pawscout, Inc. * 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Whistle 12.3. Petkit 12.4. Furbo 12.5. iFetch, LLC. 12.6. FitBark 12.7. Garmin International, Inc. 12.8. Petcube, Inc. 12.9. DOGTRA 12.10. Tractive LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
SummaryOverview Table of ContentsTable of Contents1. Methodology and Scope 1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by Application 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increase in the adaption of pets and increase in the number of pet owners 4.1.1.2. YY 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High costs associated with the equipment 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis 5.6. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Tracking Equipment * 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Monitoring Equipment 7.4. Entertainment Equipment 7.5. Feeding Equipment 8. By Application 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 8.2. Pet Safety * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Pet HealthCare 8.4. Pet Owner Convenience 8.5. Communication & Entertainment 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Supermarkets & Hypermarkets * 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Petcare Stores 9.4. E-Commerce 9.5. Others 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Pawscout, Inc. * 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Whistle 12.3. Petkit 12.4. Furbo 12.5. iFetch, LLC. 12.6. FitBark 12.7. Garmin International, Inc. 12.8. Petcube, Inc. 12.9. DOGTRA 12.10. Tractive LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医薬)の最新刊レポートDataM Intelligence社の医薬分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |