オーガニックペットフードの世界市場 - 2023-2030Global Organic Pet Food Market - 2023-2030 概要 世界のオーガニックペットフード市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%の年平均成長率で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。 オーガニック・ペットフ... もっと見る
サマリー概要世界のオーガニックペットフード市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%の年平均成長率で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。 オーガニック・ペットフードは高い栄養レベルを有し、オーガニックの肉、果物、野菜、ミネラル、ビタミンで構成されている。オーガニック・ドッグフードは、農薬、合成肥料、下水汚泥、遺伝子組み換え作物(GMO)、電離放射線を使わずに栽培された原材料から作られている。 肉、鶏肉、卵、乳製品の生産に使用される動物は、オーガニック・ペットフードの生産に使用される抗生物質や成長ホルモンを与えられてはならない。オーガニックとは、動植物原料の生産と取り扱いに関する定義されたシステムを指す。 市場ダイナミクス:促進要因と阻害要因 ペットオーナーの増加とペットの健康に対する意識の高まり ペットの飼い主が合成食品から自然食品へとシフトし、市場の成長を高めているため、ペット人口の増加が市場の成長を促進すると予想される。 例えば、フォーブスが2023年に発表したレポートによると、現在ペットを飼っている人のうち、ミレニアル世代が最大の割合(33%)を占めると推定されている。2022年、アメリカ人はペットに1368億ドルを費やし、2021年(1236億ドル)から10.68%増加した。 さらに、2021-2022年のAPPA全国ペット飼育者調査によると、米国世帯の70%がペットを飼育しており、これは9,050万世帯に相当する。したがって、ペット人口の増加が市場成長を高めると予想される。 阻害要因 オーガニック・ペットフードのコスト高 オーガニックフードのコストが高いことと、オーガニックペットフードに関するペットの飼い主の認識不足が、世界のオーガニックペットフード市場の成長を妨げている。これに加え、規制が厳しいため、オーガニックレシピは店頭で見つけにくい傾向にある。 セグメント分析 世界のオーガニック・ペットフード市場は、フード形態、ペットの種類、流通チャネル、地域によって区分される。 ウェットフード部門が市場シェアの48.4%を占める オーガニック・ペットフード市場シェアでは、ウェットフード・セグメントが圧倒的なシェアを占めている。ウェットフードは通常、ドライフードやセミモイストフードよりも高いレベルのタンパク質、リン、ナトリウム、脂肪を含んでいる。ペットの飼い主は通常、ペットにすべての栄養素を摂取させ、より健康にさせるため、ウェットタイプのオーガニック・フードを好む。 ウェット・ペットフードの種類の増加は、このセグメントの成長を促進すると予想される。例えば、2023年9月18日、英国を拠点とするヴィーガン・ペットフード事業のOmni社は、初の肉に似たヴィーガン・ドッグフード製品を発表した。 さらに、2023年6月14日には、Pet Supplies PlusがOptimPlusウェットフードの新ラインを発売した。この新しいウェットフードの発売には犬と猫両方の製品が含まれており、Pet Supplies Plusでペットの親にさらに最適な健康の選択肢を与えている。 地理的分析 北米は世界のオーガニック・ペットフード市場シェアで重要な位置を占めると予想される 北米は、ペットフードへの健康投資やペットの健康維持に対する意識の高まりにより、世界のオーガニックペットフード市場で圧倒的なシェアを占めている。また、企業数の増加や新製法のオーガニックフードの生産も同地域の市場成長を後押ししている。 例えば、2023年5月4日、California Dog Kitchenは独立系ペット小売市場向けに初のUSDA認定オーガニック生鮮ドッグフードを発売した。新しいオーガニック・チキンとキヌアのレシピはメリーズ・オーガニック・チキンを主原料としており、カリフォルニア・ドッグ・キッチン独自の優しく調理されたドッグフードの最新ラインである。 さらに2023年4月12日、Protix社はペットフード用の新鮮な昆虫肉PureeXを発売した。PureeXは、ペットフード・メーカーとその顧客に、昆虫由来のタンパク質と脂質がもたらすあらゆる健康上のメリットを提供すると同時に、ペットフードの「足跡」を低減する。このように、この地域ではオーガニック・ペットフードが入手可能であることから、同地域の市場成長が期待される。 COVID-19の影響分析 COVID-19は、戸締まり中のペット販売の増加により、オーガニック・ペットフード市場の成長にプラスの影響を与えた。在宅勤務のシナリオは、人々が一人で時間を過ごさなければならないことを意味し、それゆえ多くの人々が孤独に対処するためにペットを飼った。このように、COVID-19は市場の成長にプラスの影響を与えた。 競争状況 大きな市場シェアを持つ大手企業には、Forthglade Foods、Castor & Pollux Natural Petworks、Newman's Own Organics、Natural Balance Pet Foods, Inc.、Blue Buffalo Co.Ltd.、Schell & Kampeter, Inc.、Darwin's Natural Pet Products、BIOpet Australia、Lily's Kitchen、Harrison's Bird Foodsなどがある。 主な動向 - 2023年9月1日、英国の高タンパク質ペットフードの新興企業THE PACKが、ピーナッツバターやサツマイモなどの原材料を使用した栄養満点のオーブン焼き乾燥ドッグフードを発売した。 - 2023年2月16日、AlphaPet VenturesはHerrmann GmbHからHerrmann's Manufakturブランドを買収した。オーガニックウェットフードのマーケットリーダーであるこの会社の買収は、アルファペットのプレミアムブランドプラットフォームのさらなる戦略的拡大を強化するものである。 - 2021年9月8日、フレッシュペットは初のフレッシュ・ベジタリアン・ドッグフード「スプリング&スプラウト」を発売した。 レポートを購入する理由 - フード形態、ペットの種類、流通チャネル、地域に基づく世界のオーガニックペットフード市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - すべてのセグメントを含むオーガニックペットフード市場レベルの数多くのデータが記載されたエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - すべての主要企業の主要製品で構成されたエクセルで利用可能な製品マッピング。 世界のオーガニックペットフード市場レポートは、約61表、63図、180ページを提供します。 2023年のターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次Table of Contents1. Methodology and Scope 1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Food Form 3.2. Snippet by Pet Type 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increasing pet owners and their awareness about their pet’s health 4.1.1.2. YY 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High costs associated with the organic pet foods 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis 5.6. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Food Form 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Form 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Food Form 7.2. Wet Food* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Dry Food 7.4. Frozen Food 8. By Pet Type 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Pet Type 8.2. Dogs * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Cats 8.4. Fish 8.5. Birds 8.6. Others 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. E-Commerce * 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Supermarkets/Hypermarkets 9.4. Petcare Stores 9.5. Others 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Form 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Form 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Form 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Form 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Form 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Forthglade Foods * 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Castor & Pollux Natural Petworks 12.3. Newman’s Own Organics 12.4. Natural Balance Pet Foods, Inc. 12.5. Blue Buffalo Co., Ltd. 12.6. Schell & Kampeter, Inc. 12.7. Darwin's Natural Pet Products 12.8. BIOpet Australia 12.9. Lily's Kitchen 12.10. Harrison's Bird Foods. LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
SummaryOverview Table of ContentsTable of Contents1. Methodology and Scope 1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Food Form 3.2. Snippet by Pet Type 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increasing pet owners and their awareness about their pet’s health 4.1.1.2. YY 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High costs associated with the organic pet foods 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis 5.6. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Food Form 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Form 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Food Form 7.2. Wet Food* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Dry Food 7.4. Frozen Food 8. By Pet Type 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Pet Type 8.2. Dogs * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Cats 8.4. Fish 8.5. Birds 8.6. Others 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. E-Commerce * 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Supermarkets/Hypermarkets 9.4. Petcare Stores 9.5. Others 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Form 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Form 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Form 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Form 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Form 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Forthglade Foods * 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Castor & Pollux Natural Petworks 12.3. Newman’s Own Organics 12.4. Natural Balance Pet Foods, Inc. 12.5. Blue Buffalo Co., Ltd. 12.6. Schell & Kampeter, Inc. 12.7. Darwin's Natural Pet Products 12.8. BIOpet Australia 12.9. Lily's Kitchen 12.10. Harrison's Bird Foods. LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医薬)の最新刊レポートDataM Intelligence社の医薬分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |