ペット用サプリメントの世界市場 - 2023-2030Global Pet Supplements Market - 2023-2030 概要 ペット用サプリメントの世界市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2023年から2030年にかけてYY%の年平均成長率で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。 サプリメントは、ペットだけで... もっと見る
サマリー概要ペット用サプリメントの世界市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2023年から2030年にかけてYY%の年平均成長率で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。 サプリメントは、ペットだけでなく人間にも通常の食事以上の効果をもたらす。ペット用サプリメントの製造に使用される主な成分には、メチルスルフォニルメタン(MSM)、ボスウェリア、ユッカ、グルコサミン、コンドロイチンなどがある。オメガ脂肪酸は、季節性アレルギー、皮膚のかゆみやカサカサ、不要な抜け毛や極端な脱毛など、ペットの健康状態を改善します。 経口ペット用サプリメントが提供する潜在的な健康効果は、関節サポート、体重管理、消化器サポート、その他多数である。ペットの飼い主は最終的に、認知の健康、心臓の健康、皮膚・被毛の健康をサポートするサプリメントをペットに採用しようとしている。 市場ダイナミクス:促進要因と阻害要因 多機能ペット用サプリメントの発売の増加 飼い主の関心は、ペットに健康的で栄養価の高い食事を与えることに移っている。多機能サプリメントは、ペットの成長などに必要な栄養素の摂取を助ける。多機能サプリメントの発売増加は、市場の成長に好影響を与えると予想される。 例えば、2023年1月3日、Pet Honesty社は、著しい成長、行動訓練、社会化を伴う4~12カ月の形成期に子犬が必要とする必須栄養素を毎日摂取できる天然ペットヘルスサプリメント「Multivitamin Puppy」を発売した。 さらに、2023年3月21日、ゼスティ・ポーズは今年のグローバル・ペット・エキスポで、初の口腔衛生製品であるオールインワン・ファンクショナル・デンタル・ボーン、オールインワン・トレーニング・バイツ、受賞歴のある2種類の猫用CBDサプリメント、ミルクリプレイサーからサプリメントに至る子犬用製品ラインなどの最新製品を発表した。 さらに2023年3月6日、ソリッドゴールドはあらゆるサイズ、年齢、犬種の犬用サプリメント5種を新たに発売した。ソリッドゴールドのLeaps & Hounds Hip & Joint、Grass Guardian Grass Burn、Mellow Belly Gut Health、Pet Pallergy Pro Allergy Supportである。 さらに、ペットの飼育数の増加、ペットフードへの投資、サプリメントへの需要など、その他の要因も市場成長の原動力となるだろう。 阻害要因 世界中の人々のペット用サプリメントに対する適切な認識と知識の不足が、市場の妨げになる可能性がある。さらに、サプリメントの高コストも市場成長に影響を与える可能性がある。 セグメント分析 世界のペット用サプリメント市場は、ペットの種類、サプリメントの種類、製品形態、流通チャネル、地域によって区分される。 チュアブルタイプが市場シェアの39.5%を占める チュアブルタイプのサプリメントは、他のタイプよりも優れているため、市場シェアで圧倒的な地位を占めている。チュアブルタイプは、サプリメントを喉に詰まらせるリスクをほぼ完全に排除する。錠剤やカプセルとは異なり、犬はおやつや他の食べ物を食べるようにチュアブルタイプのサプリメントを食べることができます。 争う必要がないので、チュアブルタイプのサプリメントはもっと簡単に飲み込めるはずです。錠剤やカプセルとは異なり、チュアブルタイプのサプリメントには硬い外殻がありません。サプリメント全体が非常に柔らかいので、犬が飲み込む前から唾液によって栄養素が分解され始める。チュアブル・カプセル、チュアブル・ゼリーなど、さまざまな形態のチュアブルが入手可能で承認されていることが、このセグメントの成長を後押ししている。 例えば、2023年6月13日、Zoetis社は、犬のアレルギー性皮膚炎に伴うそう痒症の制御およびアトピー性皮膚炎の制御を適応症とするアポクエルチュアブル(オクラシチニブチュアブル錠)のFDA承認を取得した。 さらに、2023年7月20日、ベーリンガーインゲルハイムは、信頼性の高いNexGardブランド製品の最新イノベーションであるNexGard PLUS(アフォキソラナー、モキシデクチン、ピランテルチュアブル錠)(ノミ、マダニ、心虫症、回虫、鉤虫から犬を守る月1回のビーフ風味のソフトチュアブル)の米国食品医薬品局(FDA)の承認を取得しました。 地理的分析 北米はペット用サプリメントの世界市場シェアで重要な位置を占めると予想される 北米は近年、ペット用サプリメント市場で大きなシェアを維持している。北米のペットサプリメント市場の成長の動機となる主な側面は、ペットの所有者の増加とペットのメンテナンスに多くのお金を費やすの増加である。顧客は、ペットフード、ペットグルーミング、ペット獣医、ペット保険など、多くのサービスのためにペットのメンテナンスに支出するようになっている。 オーガニックでナチュラルなペット用サプリメントの急増が、北米のペット用サプリメント市場の需要をさらに押し上げている。この傾向は予測期間中続くと予想される。ペット用品のオンライン購入は、人口の77%が好むショッピング方法である。 例えば、米国ペット用品協会(APPA)によると、2022年にはペットフードに1,368億ドルが費やされ、2021年と比較して10.8%増加した。さらに、米国の世帯の66%がペットを飼っており、これは8690万世帯に相当する。したがって、上記の要因が予測期間中の市場成長を促進すると予想される。 COVID-19の影響分析 COVID-19はペット用サプリメント市場の成長にマイナスの影響を与えた。サプライチェーンが停止し、政府の厳しい規制によってペットショップが閉鎖された。飼い主が製品を入手できる機会は減少した。閉鎖が始まると、ペットサプリメント店の小売店は前例のない影響を受けた。 競争状況 大きな市場シェアを持つ主要企業には、Now Foods、Nutramax Laboratories Consumer Care, Inc.、Zesty Paws、NuVet Labs、Tomlyn、Naturvet Company、Pet Health Solutions、Vetriscience Laboratories、Pet Naturals、Swansonなどがある。 主要開発 - 2023年9月8日、Compana Pet Brands社は、持続可能性を重視する技術企業であるSmart Cups社と2年間の独占提携を結んだ。両社によると、この提携は、スマートカップの技術を活用して水分補給を促進し、ペットの親に「前例のない利便性と正確なペットケア」を提供することで、「ペットケア業界に新時代を切り開く」ものである。 - 2023年4月28日、グリフォン・インベスターズはペット用サプリメント会社Vetnique Labsを買収した。 を買収し、ペットの健康とウェルネスブランドの成長をサポート。 - 2023年3月6日、ペットの健康とウェルネスを提供するBetter Choice Company Inc.は、大手独立系ペットフード小売業者のPet Supermarketと提携し、超高級ペットフードのBetter Choice Haloブランドを提供する。 レポートを購入する理由 - ペットの種類、サプリメントの種類、製品形態、流通チャネル、地域に基づく世界のペットサプリメント市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - すべてのセグメントを含むペット用サプリメント市場レベルの数多くのデータポイントを記載したエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - すべての主要企業の主要製品で構成されるエクセルとして利用可能な製品マッピング。 世界のペットサプリメント市場レポートは、約69表、72図、182ページを提供します。 2023年のターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次Table of Contents1. Methodology and Scope 1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Pet Type 3.2. Snippet by Supplement Type 3.3. Snippet by Product Form 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increasing launches of multifunctional pet supplements 4.1.1.2. YY 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Lack of awareness and less knowledge on pet supplements 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis 5.6. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Pet Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Pet Type 7.2. Dogs * 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Cats 7.4. Others 8. By Supplement Type 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Supplement Type 8.2. Essential Fatty Acids * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Probiotics 8.4. Antioxidants 8.5. Multivitamins 8.6. Enzymes 8.7. Others 9. By Product Form 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Form 9.2. Chewable * 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Soft Gels 9.4. Capsules 9.5. Others 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. E-Commerce Stores* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Supermarkets & Hypermarkets 10.4. Pet Care Stores 10.5. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Spain 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Now Foods * 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Nutramax Laboratories Consumer Care, Inc. 13.3. Zesty Paws 13.4. NuVet Labs 13.5. Tomlyn 13.6. Naturvet Company 13.7. Pet Health Solutions 13.8. Vetriscience Laboratories 13.9. Pet Naturals 13.10. Swanson LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
SummaryOverview Table of ContentsTable of Contents1. Methodology and Scope 1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Pet Type 3.2. Snippet by Supplement Type 3.3. Snippet by Product Form 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increasing launches of multifunctional pet supplements 4.1.1.2. YY 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Lack of awareness and less knowledge on pet supplements 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis 5.6. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Pet Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Pet Type 7.2. Dogs * 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Cats 7.4. Others 8. By Supplement Type 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Supplement Type 8.2. Essential Fatty Acids * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Probiotics 8.4. Antioxidants 8.5. Multivitamins 8.6. Enzymes 8.7. Others 9. By Product Form 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Form 9.2. Chewable * 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Soft Gels 9.4. Capsules 9.5. Others 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. E-Commerce Stores* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Supermarkets & Hypermarkets 10.4. Pet Care Stores 10.5. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Spain 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Now Foods * 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Nutramax Laboratories Consumer Care, Inc. 13.3. Zesty Paws 13.4. NuVet Labs 13.5. Tomlyn 13.6. Naturvet Company 13.7. Pet Health Solutions 13.8. Vetriscience Laboratories 13.9. Pet Naturals 13.10. Swanson LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医薬)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の医薬分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/27 10:26 159.18 円 166.34 円 202.23 円 |