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ペット用サプリメントの世界市場 - 2023-2030


Global Pet Supplements Market - 2023-2030

概要 ペット用サプリメントの世界市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2023年から2030年にかけてYY%の年平均成長率で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。 サプリメントは、ペットだけで... もっと見る

 

 

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2023年10月18日 US$4,350
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サマリー

概要
ペット用サプリメントの世界市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2023年から2030年にかけてYY%の年平均成長率で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。
サプリメントは、ペットだけでなく人間にも通常の食事以上の効果をもたらす。ペット用サプリメントの製造に使用される主な成分には、メチルスルフォニルメタン(MSM)、ボスウェリア、ユッカ、グルコサミン、コンドロイチンなどがある。オメガ脂肪酸は、季節性アレルギー、皮膚のかゆみやカサカサ、不要な抜け毛や極端な脱毛など、ペットの健康状態を改善します。
経口ペット用サプリメントが提供する潜在的な健康効果は、関節サポート、体重管理、消化器サポート、その他多数である。ペットの飼い主は最終的に、認知の健康、心臓の健康、皮膚・被毛の健康をサポートするサプリメントをペットに採用しようとしている。
市場ダイナミクス:促進要因と阻害要因
多機能ペット用サプリメントの発売の増加
飼い主の関心は、ペットに健康的で栄養価の高い食事を与えることに移っている。多機能サプリメントは、ペットの成長などに必要な栄養素の摂取を助ける。多機能サプリメントの発売増加は、市場の成長に好影響を与えると予想される。
例えば、2023年1月3日、Pet Honesty社は、著しい成長、行動訓練、社会化を伴う4~12カ月の形成期に子犬が必要とする必須栄養素を毎日摂取できる天然ペットヘルスサプリメント「Multivitamin Puppy」を発売した。
さらに、2023年3月21日、ゼスティ・ポーズは今年のグローバル・ペット・エキスポで、初の口腔衛生製品であるオールインワン・ファンクショナル・デンタル・ボーン、オールインワン・トレーニング・バイツ、受賞歴のある2種類の猫用CBDサプリメント、ミルクリプレイサーからサプリメントに至る子犬用製品ラインなどの最新製品を発表した。
さらに2023年3月6日、ソリッドゴールドはあらゆるサイズ、年齢、犬種の犬用サプリメント5種を新たに発売した。ソリッドゴールドのLeaps & Hounds Hip & Joint、Grass Guardian Grass Burn、Mellow Belly Gut Health、Pet Pallergy Pro Allergy Supportである。
さらに、ペットの飼育数の増加、ペットフードへの投資、サプリメントへの需要など、その他の要因も市場成長の原動力となるだろう。
阻害要因
世界中の人々のペット用サプリメントに対する適切な認識と知識の不足が、市場の妨げになる可能性がある。さらに、サプリメントの高コストも市場成長に影響を与える可能性がある。
セグメント分析
世界のペット用サプリメント市場は、ペットの種類、サプリメントの種類、製品形態、流通チャネル、地域によって区分される。
チュアブルタイプが市場シェアの39.5%を占める
チュアブルタイプのサプリメントは、他のタイプよりも優れているため、市場シェアで圧倒的な地位を占めている。チュアブルタイプは、サプリメントを喉に詰まらせるリスクをほぼ完全に排除する。錠剤やカプセルとは異なり、犬はおやつや他の食べ物を食べるようにチュアブルタイプのサプリメントを食べることができます。
争う必要がないので、チュアブルタイプのサプリメントはもっと簡単に飲み込めるはずです。錠剤やカプセルとは異なり、チュアブルタイプのサプリメントには硬い外殻がありません。サプリメント全体が非常に柔らかいので、犬が飲み込む前から唾液によって栄養素が分解され始める。チュアブル・カプセル、チュアブル・ゼリーなど、さまざまな形態のチュアブルが入手可能で承認されていることが、このセグメントの成長を後押ししている。
例えば、2023年6月13日、Zoetis社は、犬のアレルギー性皮膚炎に伴うそう痒症の制御およびアトピー性皮膚炎の制御を適応症とするアポクエルチュアブル(オクラシチニブチュアブル錠)のFDA承認を取得した。
さらに、2023年7月20日、ベーリンガーインゲルハイムは、信頼性の高いNexGardブランド製品の最新イノベーションであるNexGard PLUS(アフォキソラナー、モキシデクチン、ピランテルチュアブル錠)(ノミ、マダニ、心虫症、回虫、鉤虫から犬を守る月1回のビーフ風味のソフトチュアブル)の米国食品医薬品局(FDA)の承認を取得しました。
地理的分析
北米はペット用サプリメントの世界市場シェアで重要な位置を占めると予想される
北米は近年、ペット用サプリメント市場で大きなシェアを維持している。北米のペットサプリメント市場の成長の動機となる主な側面は、ペットの所有者の増加とペットのメンテナンスに多くのお金を費やすの増加である。顧客は、ペットフード、ペットグルーミング、ペット獣医、ペット保険など、多くのサービスのためにペットのメンテナンスに支出するようになっている。
オーガニックでナチュラルなペット用サプリメントの急増が、北米のペット用サプリメント市場の需要をさらに押し上げている。この傾向は予測期間中続くと予想される。ペット用品のオンライン購入は、人口の77%が好むショッピング方法である。
例えば、米国ペット用品協会(APPA)によると、2022年にはペットフードに1,368億ドルが費やされ、2021年と比較して10.8%増加した。さらに、米国の世帯の66%がペットを飼っており、これは8690万世帯に相当する。したがって、上記の要因が予測期間中の市場成長を促進すると予想される。
COVID-19の影響分析
COVID-19はペット用サプリメント市場の成長にマイナスの影響を与えた。サプライチェーンが停止し、政府の厳しい規制によってペットショップが閉鎖された。飼い主が製品を入手できる機会は減少した。閉鎖が始まると、ペットサプリメント店の小売店は前例のない影響を受けた。
競争状況
大きな市場シェアを持つ主要企業には、Now Foods、Nutramax Laboratories Consumer Care, Inc.、Zesty Paws、NuVet Labs、Tomlyn、Naturvet Company、Pet Health Solutions、Vetriscience Laboratories、Pet Naturals、Swansonなどがある。
主要開発
- 2023年9月8日、Compana Pet Brands社は、持続可能性を重視する技術企業であるSmart Cups社と2年間の独占提携を結んだ。両社によると、この提携は、スマートカップの技術を活用して水分補給を促進し、ペットの親に「前例のない利便性と正確なペットケア」を提供することで、「ペットケア業界に新時代を切り開く」ものである。
- 2023年4月28日、グリフォン・インベスターズはペット用サプリメント会社Vetnique Labsを買収した。
を買収し、ペットの健康とウェルネスブランドの成長をサポート。
- 2023年3月6日、ペットの健康とウェルネスを提供するBetter Choice Company Inc.は、大手独立系ペットフード小売業者のPet Supermarketと提携し、超高級ペットフードのBetter Choice Haloブランドを提供する。
レポートを購入する理由
- ペットの種類、サプリメントの種類、製品形態、流通チャネル、地域に基づく世界のペットサプリメント市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- すべてのセグメントを含むペット用サプリメント市場レベルの数多くのデータポイントを記載したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品で構成されるエクセルとして利用可能な製品マッピング。
世界のペットサプリメント市場レポートは、約69表、72図、182ページを提供します。
2023年のターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

Table of Contents
1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Pet Type
3.2. Snippet by Supplement Type
3.3. Snippet by Product Form
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing launches of multifunctional pet supplements
4.1.1.2. YY
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Lack of awareness and less knowledge on pet supplements
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Pet Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Pet Type
7.2. Dogs *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Cats
7.4. Others
8. By Supplement Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Supplement Type
8.2. Essential Fatty Acids *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Probiotics
8.4. Antioxidants
8.5. Multivitamins
8.6. Enzymes
8.7. Others
9. By Product Form
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Form
9.2. Chewable *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Soft Gels
9.4. Capsules
9.5. Others
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. E-Commerce Stores*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Supermarkets & Hypermarkets
10.4. Pet Care Stores
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Now Foods *
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Nutramax Laboratories Consumer Care, Inc.
13.3. Zesty Paws
13.4. NuVet Labs
13.5. Tomlyn
13.6. Naturvet Company
13.7. Pet Health Solutions
13.8. Vetriscience Laboratories
13.9. Pet Naturals
13.10. Swanson
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Pet Supplements Market reached US$ YY million in 2022 and is expected to reach US$ YY million by 2030, growing at a CAGR of YY% during the forecast period 2023-2030.
Supplements provide benefits over the normal diet in humans as well as pets. The main ingredients that are used in manufacturing pet supplements include Methylsulfonylmethane (MSM), Boswellia, Yucca, Glucosamine, Chondroitin, and others. Omega fatty acids help reduce seasonal allergies, itchy and flaky skin, unwanted or extreme shedding, and other health conditions in pet animals.
The potential health benefits that oral pet supplements provide are joint support, weight management, digestive support, and many others. Pet owners are eventually seeking to adopt supplements to support cognitive health, heart health, and skin/coat health for their pets.
Market Dynamics: Drivers & Restraints
Increasing launches of multifunctional pet supplements
Pet owners' concentration has shifted to providing healthy and nutritious diets to their pets. Multifunctional supplements help pets to acquire the required nutrients for their growth and other factors. The increased launches of multifunctional supplements are expected to have a positive impact on the market’s growth.
For instance, on January 3, 2023, Pet Honesty launched Multivitamin Puppy, a natural pet health supplement that provides daily essential nutrients a puppy needs during its formative age of 4-12 months, involving significant growth, behavioral training, and socialization.
Additionally, on March 21, 2023, Zesty Paws introduced its newest products at this year's Global Pet Expo, including its first oral health product, All-in-One Functional Dental Bones, as well as All-in-One Training Bites, two award-winning CBD supplements for cats and a line of puppy products ranging from Milk Replacer to supplements.
Furthermore, on March 6, 2023, Solid Gold has released five new supplements for dogs of all sizes, ages, and breeds. The supplements include in the launch are Solid Gold’s Leaps & Hounds Hip & Joint, Grass Guardian Grass Burn, Mellow Belly Gut Health, and Pet Pallergy Pro Allergy Support.
Additionally, other factors, such as an increase in the adoption of pets, investments in pet foods, and demand for supplements, will drive the market growth.
Restraint
Lack of proper awareness and less knowledge of pet supplements in people around the globe can hamper the market. Additionally, the high cost of supplements can also affect the market growth.
Segment Analysis
The global pet supplements market is segmented based on pet type, supplement type, product form, distribution channel, and region.
Chewable segment accounted for 39.5% of the market share
The advantages of the chewable supplements over the other types hold the segment in the dominant position of the market share. Chewables almost entirely eliminate the risk of choking on a supplement. Unlike pills and capsules, the dog can eat a chewable supplement like they’d eat a treat or any other food.
There’s no struggle involved, so chewables should go down a lot more easily. Unlike pills and capsules, chewable supplements don’t have a hard outer shell. The entire supplement is very soft, which allows the dog’s saliva to start breaking down the nutrients even before they swallow it. The availability and approvals of chewables in different forms, such as chewable capsules, chewable jellies, and others, will drive the segment's growth.
For instance, on June 13, 2023, Zoetis received FDA approval for Apoquel Chewable (oclacitinib chewable tablet) for Control of Pruritus Associated With Allergic Dermatitis and Control of Atopic Dermatitis in Dogs.
Additionally, on July 20, 2023, Boehringer Ingelheim received the U.S. Food and Drug Administration (FDA) approval for the newest innovation from the trusted NexGard Brand of Products, NexGard PLUS (afoxolaner, moxidectin and pyrantel chewable tablets) — a monthly beef-flavored soft chew that protects dogs from fleas, ticks, heartworm disease, roundworms and hookworms.
Geographical Analysis
North America is expected to hold a significant position in the global pet supplements market share
North America has maintained a significant share of the pet supplements market in recent years. The major aspects motivating the growth of the pet supplement market in North America are the rise in pet owners and an increase in spending more money on pet maintenance. Customers are progressively spending on pet maintenance for many services, such as pet food, pet grooming, pet veterinary, and pet insurance.
Upsurge in aids of organic and natural pet supplements has been additional driving pet supplement market demand in North America. This trend is anticipated to continue throughout the forecast period. Buying pet supplies online is a preferred shopping method for 77% of the population.
For instance, according to the American Pet Products Association (APPA), $136.8 billion was spent on pet food in 2022, a 10.8% increase compared to 2021.$58.1 billion was spent on pet foods and treats, the highest spend category and the category with the biggest increase at 16.2%. Additionally, sixty-six percent of U.S. households own a pet, which equates to 86.9 million households. Thus, the above factors are expected to drive market growth in the forecast period.
COVID-19 Impact Analysis
COVID-19 has impacted the growth of the pet supplements market growth negatively. Supply chains were halted, and stringent government regulations have shut down pet stores. The product availability to the owners has been reduced. At the onset of the lockdown, the retail stores of the pet supplements stores were affected unprecedently.
Competitive Landscape
The leading companies with a significant market share include Now Foods, Nutramax Laboratories Consumer Care, Inc., Zesty Paws, NuVet Labs, Tomlyn, Naturvet Company, Pet Health Solutions, Vetriscience Laboratories, Pet Naturals, and Swanson
Key Developments
• On September, 8,2023, Compana Pet Brands formed an exclusive two-year partnership with Smart Cups, a sustainability-driven technology company. According to the companies, the partnership “ushers in a new era in the pet care industry” by leveraging Smart Cup’s technology to promote hydration and offer pet parents “unprecedented convenience and precision in pet care.”
• On April 28, 2023, Gryphon Investors acquired Vetnique Labs, a pet supplement company
to support the growth of the pet health and wellness brand.
• March 06, 2023, Better Choice Company Inc., a pet health and wellness company, partnered with Pet Supermarket, a leading independent pet food retailer, to offer the Better Choice Halo Brand, a super-premium pet food.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global pet supplements market segmentation based on pet type, supplement type, product form, distribution channel and region as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of pet supplements market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global pet supplements market report would provide approximately 69 tables, 72 figures, and 182 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

Table of Contents
1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Pet Type
3.2. Snippet by Supplement Type
3.3. Snippet by Product Form
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing launches of multifunctional pet supplements
4.1.1.2. YY
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Lack of awareness and less knowledge on pet supplements
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Pet Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Pet Type
7.2. Dogs *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Cats
7.4. Others
8. By Supplement Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Supplement Type
8.2. Essential Fatty Acids *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Probiotics
8.4. Antioxidants
8.5. Multivitamins
8.6. Enzymes
8.7. Others
9. By Product Form
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Form
9.2. Chewable *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Soft Gels
9.4. Capsules
9.5. Others
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. E-Commerce Stores*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Supermarkets & Hypermarkets
10.4. Pet Care Stores
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Type
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Form
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Now Foods *
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Nutramax Laboratories Consumer Care, Inc.
13.3. Zesty Paws
13.4. NuVet Labs
13.5. Tomlyn
13.6. Naturvet Company
13.7. Pet Health Solutions
13.8. Vetriscience Laboratories
13.9. Pet Naturals
13.10. Swanson
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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