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スマートベッドの世界市場 - 2022-2029


Global Smart Bed Market - 2022-2029

市場概要 スマートベッドは技術的に進歩したベッドであり、利用者の快適性に合わせてベッドの設定を自動的に調整することで、基本的な機能を超えて機能を拡張することができる。スマートベッドは利用者の快適性... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年10月16日 US$4,350
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サマリー

市場概要
スマートベッドは技術的に進歩したベッドであり、利用者の快適性に合わせてベッドの設定を自動的に調整することで、基本的な機能を超えて機能を拡張することができる。スマートベッドは利用者の快適性を向上させると同時に、健康上のメリットももたらす。スマートベッドは先進的な設備とテクノロジーを統合し、睡眠中の快適な変化や接続を可能にする。睡眠トラッキング、マットレスの硬さ自動調整、空調制御、スマートファブリック技術、調節可能なベース、いびき防止機能、IoT、スマートホーム接続は、アクセス可能な機能のほんの一部に過ぎない。さらに、これらのベッドは血圧、心拍、動作、気圧、いびきも記録する。
スマートベッド市場は大量生産の初期段階にあり、売上は徐々に伸びている。成人の睡眠障害は増加傾向にあり、質の高い睡眠が注目されている。さらに、技術の進歩に伴い、健康的な睡眠のためのセンサーベースの先端技術の増加が、世界のスマートベッド市場の需要を牽引している。技術的に統合された家庭用品を備えたスマートホームの普及率の上昇は、市場の成長を促進する。
スマートベッドの世界市場は、2021年にYY百万米ドルと評価された。2029年にはYY百万米ドルに達し、予測期間(2022-2029年)のCAGRは7.12%で成長すると予測される。
市場動向:スマートホーム技術への支出増加がスマートベッド市場を牽引
技術の発展により、消費者はライフスタイルを向上させる新しい方法を模索するようになった。最新技術やスマートソリューションの採用に対する消費者の関心が高まり、消費者に多くの利益をもたらしている。スマートホームエコシステムの構築に対する消費者の関心の高まりは、スマートベッドを含むスマートホームアクセサリーに対する消費要件を煽り、住宅空間における製品需要を促進すると予想される。Xiaomi Corporationによると、2020年3月のパンデミック以降、70%の人々が生活環境を変え始めており、約50%がパンデミック中に少なくとも1つのスマートホームデバイスを購入している。家庭全体でスマート技術機器を採用する消費者の嗜好は、スマートホーム製品の世界的な需要を高める上で重要な役割を果たしている。ドイツ消費者研究学会によると、ドイツ、英国、フランス、イタリア、スペイン、オランダ、ベルギーを含む欧州市場全体で、スマート製品の売上は2020年に前年比24%の急増を目撃した。さらに、ヘルスケアや高級ホテルなどのホスピタリティ・セクターから、クラス最高の顧客サービス施設を提供するためのスマートベッドへの要求が急増し、製品需要を押し上げている。環境システム研究所(Environmental Systems Research Institute)が管理する商用ソフトウェアArcGISによると、2020年9月までに米国の病院全体でスマート機能を備えた有人ベッド要件は約81万6,554床あった。主要企業も新製品を投入しており、市場成長の原動力となることが期待される。例えば、2022年8月24日、シャオミはスマート電動ベッドを発売した。8Hフィールレザースマート電動ベッドX Proは、背面と脚部にデュアルモーターを搭載している。モーターは600kgまでの重さを楽に持ち上げることができる。モーターの作動音は最大で45dB以下と、静かな動作を実現している。
市場細分化:世界のスマートベッド市場で最大のシェアを占めるのは病院セグメント
病院内の快適施設や設備が増加していることから、病院セグメントが世界市場で圧倒的なセグメントシェアを占めると予想される。また、医療技術の向上により、より良い医療を実現するための医療セクターの投資が促進され、スマート病院全体で先進的な製品に対する需要が急増している。スマート機能を組み込んだ医療用ベッドは、患者のモニタリングや治療に欠かせないものとなっており、世界市場の成長を後押ししている。病院のスマートベッドは、患者の重大な兆候を検知し、医療従事者が患者の健康状態に迅速に対応できるよう支援できるため、世界的に急成長が見込まれている。これにより、病院システムにおけるスマートベッドの採用が増加している。例えば、2020年10月22日、Stryker社は、コストを削減しながら効率と安全性を向上させるProCuityワイヤレススマートホスピタルベッドを発売したと発表した。このインテリジェント・ベッドは、看護師のワークフロー効率と安全性を低コストで向上させながら、あらゆる急性期レベルにおいて患者の院内転倒を減らすことができるように設計されている。2022年8月24日、インドの医療機器メーカーDozee社は、Midmark India社と共同でスマート・コネクテッド・ベッドを発売した。このスマートベッドは中央指令センターや病院のHMISに接続できる。Dozeeは、AIを搭載したRPMセンサーの精度は98.4%で、臨床グレードであると主張している。
地理的普及:予測期間中は北米が主要地域
北米の市場規模は2021年にYY百万米ドルに達した。北米は、スマートホームの急速な普及と、快適さと贅沢さへの消費支出の増加により、圧倒的な市場シェアを示すと予想される。米国7万人を対象とした第10回Houzz & Home調査によると、キッチン、屋外スペース、その他の住宅設備や技術を含む住宅リフォーム活動は、前々年の8万米ドルから2020年には8万5,000米ドル以上と15%増加している。同地域の高所得者層は、家庭での利便性と生活しやすさのために幅広いスマート・ソリューションを好んでいる。そのため、ユーザーは自動化、セキュリティー、その他制御された付属品に出費するようになり、最終的にそうした製品への投資を引き寄せている。さらに、この地域は住宅と商業施設全体でIoTの有力な基盤を確立している。ロンドンを拠点とするコンサルタント会社Omdiaのデータによると、2020年に米国で建設された一戸建て住宅108万戸のうち、約49,000戸の一戸建て住宅がスマートホーム機能を備えている。
競争環境:
世界のスマートベッド業界は、世界市場で台頭する国内外のプレーヤーにより、非常に断片化されている。メーカー各社は、機能やオプションにおける製品イノベーションの導入、世界的な成長機会の創出、ユーザーフレンドリーな顧客サービスと方針の導入に注力し、バイヤーとの長期的な顧客関係を獲得している。世界のスマートベッド市場で事業を展開する主要企業には、PARAMOUNT BED CO., LTD.、ReST、Sleep Number Corporation、Ascion, LLC、Hi-Interiors, srl.、Ultimate Smart Bed、The BodiTrak、Hill Rom Holdings, Inc.、Invacare Corporation、Stryker Corporationなどがある。消費者の需要増加に対応するため、主要プレーヤー/メーカーは新しいキャンペーンや広告を作成し、顧客の製品購入への関心を高めている。例えば、2021年1月、Corsicana Mattress Co.はRetail Service Systems(RSS)と提携し、睡眠パターンをカスタマイズするSleep2Winスマートベッドを発表した。2021年9月、アメリカの多国籍ヘルスケア企業であるバクスター・インターナショナル社は、ヒルロム・ホールディングス社を株式総額105億ドルで買収した。バクスターによるこの買収により、同社の既存の患者モニタリング・診断製品ポートフォリオにスマート病院用ベッドが加わる。ヒルロム・ホールディングスは米国に本社を置く医療機器プロバイダーである。
COVID-19の影響:世界のスマートベッド市場にプラスの影響
パンデミックの影響により、多くの家庭所有者がこれまで以上に自宅で過ごす時間が長くなり、その結果、いくつかの痛みが懸念されるようになった。多くの人が孤立した結果、仕事、くつろぎ、自分の時間を確保する新しい方法を開発し、ベッドを個人的な空間として、また自宅のワークステーションとして利用するようになった。室内で過ごすことを好む人が増えたことで、購買行動にも変化が見られ、オンライン・チャネルへの関心が示された。オンライン・プラットフォームを通じた製品販売の増加は、市場の成長にプラスに働いた。さらに、戸締まり規制により、消費者の行動は屋内での幸福感、パーソナルケア、快適さへとシフトし、スマートベッドを含むスマートホームアクセサリーの需要を促進している。例えば、2020年8月、Hi Interiors Srl社は、寝室での楽しさと幸福感を促進するHiAmなどの魅力的な機能と接続された四柱式ベッドを発表した。HiAmベッドには、70インチのスクリーン、オーディオシステム、アンビエント読書灯、4Kプロジェクターが搭載されており、ベッドでくつろぎながらエンターテインメントを楽しむことができる。
この調査レポートは、約58の市場データテーブル、55の図表、170ページを提供しています。

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目次

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Application
3.3. Market Snippet by Distribution Channel
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Manual*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Semi-Automatic
7.4. Fully Automatic
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
8.2. Residential*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Healthcare
8.4. Hospitality
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
9.2. Online*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Offline
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. PARAMOUNT BED CO., LTD.*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Type Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. ReST
12.3. Sleep Number Corporation
12.4. Ascion, LLC.
12.5. Hi-Interiors srl.
12.6. Ultimate Smart Bed
12.7. The BodiTrak
12.8. Hill Rom Holdings Inc.
12.9. Invacare Corporation
12.10. Stryker Corporation
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
Smart beds are technologically advanced beds that allow users to expand their capabilities beyond their basic functionalities by automatically adjusting the settings of the beds to the users’ comfort. Smart beds improve the user’s comfort while also providing health benefits. Smart beds integrate advanced amenities with technology, allowing for comfortable changes and connectivity while sleeping. Sleep tracking, automatic mattress firmness adjustment, climate control, smart fabric technology, adjustable bases, anti-snoring feature, IoT, and smart home connectivity are just a few of the features accessible. Furthermore, these beds will also keep track of blood pressure, heartbeats, movements, air pressure, and snoring.
The smart bed market is in its early stages of mass production, with sales growing slowly.. Incidences of sleep disorders among adults are on the rise, attracting much attention to the concept of quality sleep, and, as a result, smart beds have much potential. Moreover, with technological advancement, the increase in sensor-based advanced technology for healthy sleep is driving the demand for the global smart bed market. The rising penetration of smart homes with technologically integrated household products will propel market growth.
The global smart bed market was valued at USD YY million in 2021. It is forecasted to reach USD YY million by 2029, growing at a CAGR of 7.12% during the forecast period (2022-2029).
Market Dynamics: Increased spending for smart home technology is driving the smart bed market
Technological developments have inspired consumers to seek new ways to boost their lifestyles. It has driven the consumer's interest in adopting the latest technologies and smart solutions, providing many benefits to the consumers. Increased consumer interest in creating a smart home ecosystem has fueled the consumption requirement for smart home accessories, including smart beds, which is expected to drive product demand among residential spaces. According to Xiaomi Corporation, since the pandemic in March 2020, 70% of people have started changing their living environment, and almost 50% have purchased at least one smart home device during the pandemic. Consumer preferences toward adopting smart technology devices across households have played a key role in enhancing the global demand for smart home products. According to the German Society for Consumer Research, the sales of smart products witnessed a spike of 24 percent in 2020 compared to the previous year across European markets, including Germany, the U.K., France, Italy, Spain, the Netherlands, and Belgium. Furthermore, an upsurge in the smart bed requirements from the hospitality sector, including healthcare and luxury hotels, to provide best-in-class customer service facilities has boosted product demand. According to ArcGIS, a commercial software maintained by the Environmental Systems Research Institute, there were around 816,554 staffed bed requirements with smart features across the hospitals in the U.S. through September 2020. Key players are also launching new products, which is expected to drive the market growth. For instance, on August 24, 2022, Xiaomi launched its smart electric bed. The 8H Feel Leather Smart Electric Bed X Pro is equipped with dual motors on the back and legs. The motors can lift weights of up to 600 kg with ease. The motors offer silent operation, with a maximum operating sound of less than 45 dB.
Market Segmentation: The hospital segment held the largest market share in the global smart bed market
The hospital segment is expected to lead a dominant segmental share in the global market due to increasing comfort facilities and provisions in the hospital. Also, improvements in healthcare technology have facilitated the medical sector's investment in opportunities for better healthcare, which has led to skyrocketing demand for advanced products across smart hospitals. The medical beds embedded with smart features have become essential for monitoring patients and undergoing treatments, thereby boosting the growth aspects of the global market. Smart beds in hospitals are expected to experience rapid growth globally, as these beds can detect any critical signs in patients, assisting healthcare workers in providing a rapid response to the patient's health. It has increased the adoption of smart beds in hospital systems. For instance, on October 22, 2020, Stryker announced that it launched the ProCuity wireless smart hospital bed to improve efficiency and safety while lowering costs. The intelligent bed was designed to help reduce in-hospital patient falls at all acuity levels while improving nurse workflow efficiencies and safety at a lower cost. On August 24, 2022, Indian medical device maker Dozee launched a smart connected bed with Midmark India. The smart bed can be connected to a central command center and a hospital's HMIS. Dozee claims its AI-powered RPM sensor has a clinical-grade accuracy of 98.4%.
Geographical Penetration: North America is the dominant region during the forecast period
The North American market size reached USD YY million in 2021. It is anticipated that North America will exhibit a dominant market share due to smart homes rapid penetration and increased consumer spending on comfort and luxury. According to the 10th annual Houzz & Home survey among 70,000 U.S. people, home renovation activities, including kitchens, outdoor spaces, and other home furnishings and technologies, have witnessed a 15% increase of over USD 85,000 in 2020, compared with USD 80,000 in the two previous years. The region's high-income population favors a wide range of smart solutions for their convenience and ease of lifestyle at home. It has led users to spend on automation, security, and other controlled accessories, ultimately attracting investments in such products. Additionally, the region has established a prominent base in IoT across residential and commercial places. Around 49,000 family homes in the U.S. had smart home features in their home construction out of 1.08 million single-family home constructions in the United States in 2020, as per the data by Omdia, a London-based consultancy firm.
Competitive Landscape:
The global smart bed industry is highly fragmented, owing to emerging local and international players in the global marketplace. Manufacturers focusing on introducing product innovations in features and options, creating growth opportunities worldwide, and implementing user-friendly customer service and policies to gain a long-lasting customer relationships with buyers. Some key players operating in the global smart bed market include PARAMOUNT BED CO., LTD., ReST, Sleep Number Corporation, Ascion, LLC, Hi-Interiors, srl., Ultimate Smart Bed, The BodiTrak, Hill Rom Holdings, Inc., Invacare Corporation, and Stryker Corporation. To meet increasing consumer demand, the key players/manufacturers create new campaigns and ads to uplift customer interest in buying products. For instance, in January 2021, Corsicana Mattress Co. partnered with Retail Service Systems (RSS) to introduce Sleep2Win smart beds to customize sleep patterns. In September 2021, Baxter International Inc., an American multinational healthcare company, acquired Hill-Rom Holdings, Inc., for a total equity value of $10.5 billion. This acquisition by Baxter adds smart hospital beds to its existing patient monitoring and diagnostic product portfolio. Hill-Rom Holdings, Inc. is a medical device provider based in the USA.
COVID-19 Impact: Positive impact on the global smart bed market
Due to the pandemic, many homeowners spent more time at home than ever before, which led to several pain concerns for them. Many people developed new ways to work, unwind, occupy themselves, and make their bed as a personal space as well as a workstation at home as a result of being isolated. With more people preferring to spend their time indoors, a shift in purchase behavior is observed, exhibiting an interest in online channels. Increased product sales through online platforms helped the market growth positively. Furthermore, the lockdown restrictions shifted consumer behavior towards well-being, personal care, and comfort at indoor places, fueling the demand for smart home accessories, including smart beds. For instance, in August 2020, Hi Interiors Srl introduced a four-poster bed connected with intriguing features such as HiAm to promote fun and well-being in the bedroom. The HiAm bed has a 70-inch screen, an audio system, ambient reading lights, and a 4K projector for entertainment while you're in bed.
The global smart bed market report would provide access to approximately 58 market data tables, 55 figures and 170 pages.



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Table of Contents

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Application
3.3. Market Snippet by Distribution Channel
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Manual*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Semi-Automatic
7.4. Fully Automatic
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
8.2. Residential*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Healthcare
8.4. Hospitality
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
9.2. Online*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Offline
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. PARAMOUNT BED CO., LTD.*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Type Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. ReST
12.3. Sleep Number Corporation
12.4. Ascion, LLC.
12.5. Hi-Interiors srl.
12.6. Ultimate Smart Bed
12.7. The BodiTrak
12.8. Hill Rom Holdings Inc.
12.9. Invacare Corporation
12.10. Stryker Corporation
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

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3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/10/04 10:27

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