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多汗症治療の世界市場 - 2023-2030


Global Hyperhidrosis Treatment Market - 2023-2030

概要 世界の多汗症治療機器市場は、2022年に4億5,020万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中に年平均成長率4.5%で成長し、2030年には8億9,410万米ドルに達すると予測されている。 多汗症は、過剰で制御不能な... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年9月11日 US$4,350
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サマリー

概要
世界の多汗症治療機器市場は、2022年に4億5,020万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中に年平均成長率4.5%で成長し、2030年には8億9,410万米ドルに達すると予測されている。
多汗症は、過剰で制御不能な発汗を特徴とする慢性疾患である。多汗症に伴うこの過剰な発汗は、汗腺が比較的集中しているため、通常、手、足、脇の下、鼠径部で最も活発である。治療法の承認数の増加、医薬品や局所治療薬の発売数の増加が市場成長の原動力となっている。
北米地域が市場シェアで大きな位置を占めると予想される。ボツリヌス毒素Aセグメントが大きな市場シェアを占めている。発売数の増加と治療法の利点により、同分野が主導的な地位を占めると予想される。
ダイナミクス
多汗症の有病率の上昇が市場成長を加速させる見込み
多汗症の有病率の増加が市場成長を促進すると予想される。例えば、NIHに掲載された論文によると、米国人の3%が多汗症に罹患していると予想されている。疾患の特定の分類である原発性多汗症は、主に18歳から39歳の若年成人に発症し、遺伝的要素を持つことが多い。
また、ドイツでは、多汗症の有病率は16~3%と予想され、そのうち6~1%は頻繁に、あるいは継続的に気になる発汗を伴う患者である。その程度は、少し湿っている程度から極端に滴り落ちる程度まで幅広い。したがって、多汗症は、日常生活、社会的関係、勉強や仕事、生活や感情の制限など、罹患患者の生活の質(QoL)を大幅に損なう可能性がある。人々は多汗症の治療や薬物療法にシフトするため、治療処置の需要が増加している。これらの要因が市場成長を促進すると予想される。
上市数の増加が市場成長を牽引すると予想される
多汗症治療用デバイスの上市数の増加が市場成長の原動力になるとみられる。例えば、2022年10月7日、Dermadry社は、手、足、脇の過剰発汗(多汗症)を治療するベストセラーのイオントフォレーシス装置のリニューアルシリーズを発売した。この機器は、世界的に多汗症に苦しむ何百万人もの人々に適した、シームレスで快適かつ楽な治療体験を提供するために生まれ変わった。
また、マルホ株式会社は、2022年5月23日、日本で原発性腋窩多汗症治療薬「ラピフォート ワイプス 2.5%」を発売した。有効成分のグリコピロニウムトシル酸塩水和物は、汗腺のアセチルコリン受容体の活性化を阻害することで汗の分泌を抑える。このように、製品の発売は市場の成長を促進すると予想される。
治療に伴う副作用が市場成長の妨げになる可能性
経口薬に伴う副作用が市場成長の妨げになると予想される。一部の錠剤(経口薬)は、汗腺の引き金となる神経をブロックする。これにより、人によっては発汗が減少することがある。起こりうる副作用には、口の渇き、目のかすみ、膀胱の問題や排尿の合併症、錯乱、めまい、目の眠気や砂のような感じ、光に対する目の過敏症、膨満感の増大、便秘、皮膚の乾燥、心拍の速さなどがある。
セグメント分析
世界の多汗症治療市場は、疾患タイプ、治療タイプ、エンドユーザー、地域に基づいてセグメント化される。
ボツリヌス毒素Aセグメントが市場シェアで重要な位置を占める
ボツリヌス毒素Aは、市場シェアで重要な位置を占めると予想される。ボツリヌス毒素A(ボトックス)注射の発売数の増加が、同分野の成長を促進すると予想されている。例えば、2022年12月29日、Gufic Biosciences社は、米国(US)を拠点とするPrime Bio社と共同で開発・製造したA型ボツリヌス毒素注射剤「Zarbot」を発売した。
さらに、ボトックス注射による治療は、他のタイプの治療よりも優れているため、このセグメントは重要な位置を占めると予想される。ボトックス注射は、局所治療に失敗した場合の原発性多汗症の管理に広く使用されるようになった。この治療法は、汗腺の活動を指示する神経信号を遮断することで効果を発揮する。
多汗症に対するボトックス注射の効果が現れるまでには3~4日かかる。国際多汗症学会によると、ボトックス注射を受けた人は、過剰な発汗が85%以上減少することが分かっています。従って、上記の要因がこのセグメントの成長を促進すると予想される。
地域別普及率
北米が世界の多汗症市場で最大の市場シェアを占める
北米は、多汗症市場において圧倒的な力を保持している。FDA認可の増加は、メーカーが製品を発売するのに役立ち、企業の利益を増加させる。例えば、2023年4月13日、米国食品医薬品局(FDA)はCandesant Biomedical社のBrella, 3-Minute SweatControl Patchを原発性腋窩多汗症の成人患者の治療薬として承認した。
さらに、2023年3月27日には、久光製薬株式会社が日本の原発性手掌多汗症治療薬として「アポヒデローション20%」の製造販売承認をFDAから取得した。このように、治療薬に関するFDA承認の増加は、同地域の市場成長を促進すると予想される。
競合状況
世界の手掌多汗症治療薬市場は断片化されており、国内外のプレーヤーが多数存在している。LGM Pharma社、GlaxoSmithKline社、REVANCE AESTHETICS社、Strides Pharma Science Limited社、MANUS AKTTEVA BIOPHARMA LLP社、Dr. August Wolff Gmbh & Co社、SLUCARE社、科研製薬株式会社、Fengchen Group Co.Ltd社、Advin Health Care社が、大きな市場シェアを持つ主要企業である。
COVID-19の影響分析
2019年後半のCOVID-19パンデミックの発生は、世界の多汗症市場の成長を含め、世界中の産業に前例のない課題をもたらした。COVID-19パンデミックは、非必須治療薬の医薬品製造に混乱をもたらした。これは市場成長に影響を与えた。
サプライチェーンが影響を受け、患者への製品配送に影響が及び、医薬品の入手可能性が低下した。イオントフォレーシスのような外科手術は遅延し、延期されたため、市場成長にマイナスの影響を与えている。このように、COVID-19は市場成長にマイナスの影響を与えている。
疾患タイプ別
- 原発性局所多汗症
- 二次性全般性多汗症
治療タイプ別
- 局所治療
- ボツリヌス毒素A
- イオントフォレーシス
- 外科的治療
- その他
エンドユーザー別
- 病院
- 外来手術センター
- その他
地域別
- 北米
o 米国
カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o スペイン
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
レポートを購入する理由
- 疾患タイプ、治療タイプ、エンドユーザー、地域に基づく世界の多汗症治療市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 多汗症治療市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の多汗症治療市場レポートは、約61の表、58の図、186ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Disease Type
3.2. Snippet by Treatment Type
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rise in the prevalence of hyperhidrosis
4.1.1.2. Increase in the number of launches
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High costs associated with the treatment
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Disease Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Disease Type
7.2. Primary Focal Hyperhidrosis *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Secondary Generalized Hyperhidrosis
8. By Treatment Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Treatment Type
8.2. Topical Treatments *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Botulinum Toxin A
8.4. Iontophoresis
8.5. Surgical Treatment
8.6. Others
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Hospitals *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Ambulatory Surgical Centers
9.4. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. LGM Pharma *
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. GlaxoSmithKline
12.3. REVANCE AESTHETICS
12.4. Strides Pharma Science Limited
12.5. MANUS AKTTEVA BIOPHARMA LLP
12.6. Dr. August Wolff Gmbh & Co.
12.7. SLUCARE
12.8. Kaken Pharmaceutical Co., Ltd.
12.9. Fengchen Group Co., Ltd
12.10. Advin Health Care
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Hyperhidrosis Treatment Devices Market reached US$ 450.2 million in 2022 and is expected to reach US$ 894.1 million by 2030, growing with a CAGR of 4.5% during the forecast period 2023-2030.
Hyperhidrosis is a chronic condition characterized by excessive and uncontrollable sweating. This excessive sweating associated with hyperhidrosis is normally most active in the hands, feet, armpits, and groin because of their relatively high concentration of sweat glands. The increase in the number of treatment approvals and the number of launches of drugs and topical treatments are driving the market growth.
The North America region is expected to hold a significant position in the market share. The Botulinum Toxin A segment holds a significant market share. The increased number of launches and the advantages of the treatment method are expected to hold the segment in the leading position.
Dynamics
Rise in the Prevalence of Hyperhidrosis is Expected to Accelerate the Market Growth
The increase in the prevalence of hyperhidrosis is expected to drive the market growth. For instance, according to the article published in NIH, it is expected that 3% of United States individuals suffer from hyperhidrosis. Primary hyperhidrosis, a specific classification of the disease, primarily affects younger adults aged 18 to 39 years, and it often has a genetic component.
Additionally, in Germany, the prevalence of hyperhidrosis is expected to be 16·3%, including 6·1% of patients with frequent or continuous disturbing sweating. It ranges in severity from being a little bit damp to extreme dripping. Therefore, hyperhidrosis can substantially impair the quality of life (QoL) of affected patients, such as limitations in daily activities, social relationships, study and work, and life and emotional well-being. People shift to the treatment and medication of hyperhidrosis, thus increasing the demand for treatment procedures. These factors are expected to drive the market growth.
Increase in the Number of Launches is Expected to Drive the Market Growth
An increase in the number of launches of devices for the treatment of hypohidrosis is expected to drive market growth. For instance, on October 7, 2022, Dermadry launched a revamped range of its best-selling iontophoresis devices to treat excessive sweating (hyperhidrosis) of the hands, feet, and underarms. This device has been reimagined for a seamless, comfortable, and effortless treatment experience suited for the millions of people affected by hyperhidrosis globally.
Additionally, on May 23, 2022, Maruho Co., Ltd. launched "Rapifort Wipes 2.5%" for the treatment of primary axillary hyperhidrosis in Japan. The active ingredient, glycopyrronium tosilate hydrate, reduces sweat production by blocking the activation of acetylcholine receptors in sweat glands. Thus, the launches of the products are expected to drive the market growth of the market.
Side Effects Associated with the Treatment can Hamper the Market Growth
Side effects associated with oral drugs are expected to hamper the market growth. Some pills (oral medications) block the nerves that trigger sweat glands. This can reduce sweating in some people. Possible side effects include dry mouth, blurred vision, bladder problems and complications with urination, confusion, dizziness, drowsiness or sandy feeling in the eyes, eye sensitivity to light, increased bloated feeling, constipation, dry skin, and rapid heartbeat.
Segment Analysis
The global hyperhidrosis treatment market is segmented based on disease type, treatment type, end-user, and region.
Botulinum Toxin A Segment Holds a Significant Position in the Market Share
Botulinum toxin A is expected to hold a significant position in the market share. The increased number of launches of the Botulinum toxin A (Botox) injections is expected to drive segment growth. For instance, on December 29, 2022, Gufic Biosciences launched the Botulinum toxin type A injection ‘Zarbot,’ developed and manufactured in collaboration with the United States (US)-based Prime Bio.
Additionally, the advantages of the treatment by injecting Botox over the other types of treatments are expected to hold the segment in a significant position. Botox injections have come to be widely used in managing primary hyperhidrosis when topical treatments have failed. The treatment works by blocking the nerve signals that instruct the sweat glands to become active.
It takes three to four days for the results of Botox injections for hyperhidrosis to become evident. According to the International Hyperhidrosis Society, people who receive Botox injections have found excessive sweating decreases by more than 85%. Thus, the above factors are expected to drive the segment growth.
Geographical Penetration
North America Holds the Largest Market Share in the Global Hyperhidrosis Market
North America holds a dominant force in the hyperhidrosis market. An increase in FDA approvals helps the manufacturers launch the products, and that increases profits for the company. For instance, on April 13, 2023, the US Food and Drug Administration (FDA) cleared Candesant Biomedical’s Brella, 3-Minute SweatControl Patch for the treatment of adult patients with primary axillary hyperhidrosis.
Furthermore, on March 27, 2023, Hisamitsu Pharmaceutical Co., Inc. obtained FDA approval for the manufacturing and marketing of APOHIDE Lotion 20% for Japan's primary palmar hyperhidrosis treatment drug. Thus, increasing FDA approvals of the treatments is expected to drive the region’s market growth.
Competitive Landscape
The global hyperhidrosis treatment market is fragmented, with the presence of many local and international players. LGM Pharma, GlaxoSmithKline, REVANCE AESTHETICS, Strides Pharma Science Limited, MANUS AKTTEVA BIOPHARMA LLP, Dr. August Wolff Gmbh & Co, SLUCARE, Kaken Pharmaceutical Co., Ltd., Fengchen Group Co., Ltd, and Advin Health Care are the leading Companies with a significant market share.
COVID-19 Impact Analysis
The outbreak of the COVID-19 pandemic in late 2019 created unprecedented challenges for industries worldwide, including the global hyperhidrosis market growth. The COVID-19 pandemic caused disruption in drug manufacturing for non-essential treatments. This has influenced the market growth.
The supply chains have been affected, which affected the product deliveries to the patients, and the availability of the drugs has been reduced. Surgical procedures such as iontophoresis have been delayed and postponed, thus creating a negative impact on market growth. Thus, COVID-19 has influenced the market growth negatively.
By Disease Type
• Primary Focal Hyperhidrosis
• Secondary Generalized Hyperhidrosis
By Treatment Type
• Topical Treatments
• Botulinum Toxin A
• Iontophoresis
• Surgical Treatment
• Others
By End-User
• Hospitals
• Ambulatory Surgical Centers
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Spain
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Why Purchase the Report?
• To visualize the global hyperhidrosis treatment market segmentation based on disease type, treatment type, end-user, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of hyperhidrosis treatment market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global hyperhidrosis treatment market report would provide approximately 61 tables, 58 figures, and 186 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Disease Type
3.2. Snippet by Treatment Type
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rise in the prevalence of hyperhidrosis
4.1.1.2. Increase in the number of launches
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High costs associated with the treatment
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Disease Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Disease Type
7.2. Primary Focal Hyperhidrosis *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Secondary Generalized Hyperhidrosis
8. By Treatment Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Treatment Type
8.2. Topical Treatments *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Botulinum Toxin A
8.4. Iontophoresis
8.5. Surgical Treatment
8.6. Others
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Hospitals *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Ambulatory Surgical Centers
9.4. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. LGM Pharma *
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. GlaxoSmithKline
12.3. REVANCE AESTHETICS
12.4. Strides Pharma Science Limited
12.5. MANUS AKTTEVA BIOPHARMA LLP
12.6. Dr. August Wolff Gmbh & Co.
12.7. SLUCARE
12.8. Kaken Pharmaceutical Co., Ltd.
12.9. Fengchen Group Co., Ltd
12.10. Advin Health Care
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/15 10:26

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