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ヘルスケアサービスの世界市場 - 2023-2030


Global Healthcare Services Market - 2023-2030

概要 世界のヘルスケアサービス市場は2022年に7,845億米ドルに達し、2030年には1兆2,931億米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。世界のヘルスケアサービス市場は、予測期間中(2023-2030年)に年平... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年9月6日 US$4,350
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サマリー

概要
世界のヘルスケアサービス市場は2022年に7,845億米ドルに達し、2030年には1兆2,931億米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。世界のヘルスケアサービス市場は、予測期間中(2023-2030年)に年平均成長率6.6%を示すと予測されている。
ヘルスケアシステムは、特定の人々にヘルスケアを提供する人、機関、資源の組織である。過去5年間で、サービスとテクノロジーはヘルスケア産業で最も急成長している利益プールとなったが、これはテクノロジーをベースとし、それを可能にする進歩が大きな価値創造の可能性を秘めているためである。
さらに、医療サービスおよびテクノロジー企業の多くは、医療費と質の管理、または管理機能の有効性と効率性の向上に注力しており、いくつかの先進国では医療費の上昇に対応して健康保険制度を導入している。
ダイナミクス
各社の戦略が市場成長を促進
ヘルスケア産業は、医薬品や医療機器から医療保険会社や病院まで、それぞれに特徴を持つさまざまなセクターで構成されている。この分野への投資には、有利な人口動態の傾向や、否定的な診療報酬の傾向など、数多くの要因が影響する。上記のような要因から、企業は新しいサービスを開発し、市場拡大を後押ししている。
例えば、2021年12月、COVID-19検査機関およびプレミアムヘルスケアプロバイダーの大手であるSameday Health社は、新しい往診サービスのデビューを発表した。この新サービスは、自宅、ホテル、勤務先などの快適な場所で患者を中心としたヘルスケアを提供することを目的としており、ロサンゼルス、ニューヨーク、サンディエゴ、デンバー、マイアミ、アトランタ、ボストン、ワシントンDCなどの主要都市や近隣の郊外を対象に、患者に高度に個別化された便利で超プライベートなケアを提供する。
さらに2022年11月9日、18歳から27歳の女子大生を対象としたデジタル・ヘルスケアの新興企業であるCaraway社は、4つの州を皮切りに、全米の大学キャンパスでバーチャル・ヘルスケア・サービスを開始すると発表した:ニューヨーク州、カリフォルニア州、オハイオ州、ノースカロライナ州の4州で、全米の女子大生の25%を占める。キャラウェイは、精神、身体、生殖に関するヘルスケア・サービスを1カ所でオンデマンドに利用できるため、女子大生+は必要なときに必要な治療を受けることができる。その結果、上記の要因が市場拡大に寄与している。
慢性疾患の流行が市場成長を後押し
医療サービスは慢性疾患の管理と治療において重要な役割を果たす。慢性疾患は長期にわたる健康状態であり、多くの場合、継続的な医療ケアとサポートを必要とする。ヘルスケアサービスは、定期的なスクリーニング、検診、医療検査を通じて慢性疾患の早期発見と診断を可能にする。早期発見により、タイムリーな介入や治療が可能となり、病気の重症化を防ぐことができる。
例えば、全米慢性疾患担当者協会によると、成人アメリカ人の60%近くが少なくとも1つの慢性疾患を抱えている。糖尿病、癌、心血管疾患などの慢性疾患は、米国における主要な死因である。米国人口の11.3%にあたる約3,700万人が糖尿病を患っている。糖尿病と診断された人は2870万人(人口の28.5%)と推定される。約850万人が糖尿病を患っているが、まだ診断を受けていない(2022年)。このように、慢性疾患の増加は市場の成長を後押しする。
質の低い医療サービスが市場成長を妨げる
医療の質が低いと、あらゆる所得レベルの国々において、より良い健康への進歩が妨げられる。単一の施設や地域における専門医の不足が原因で、患者は必要な治療を受けることができない。また、過密状態が、劣悪な医療を受ける患者数の増加を引き起こしている。
国民皆保険は誰でも無料で受けられるため、多くの患者は長い待ち時間に耐えなければならない。さらに、医療従事者は、すべての患者に対応するために、強迫された状況で業務を遂行しなければならない。そのため、一人ひとりの患者を綿密に評価するよりも、より多くの患者を処方することを優先してしまう。その結果、上記のすべてが市場の拡大を制限することになる。
セグメント分析
世界のヘルスケアサービス市場は、タイプ、支出、年齢層、サービスタイプ、サービス分野、エンドユーザー、地域によって区分される。
在宅医療サービスはヘルスケアサービス市場シェアの約35.07%を占める
在宅医療サービスは、自宅にいる人々に医療的・非医療的支援を提供する上で重要な役割を果たしている。これらのサービスは、高齢者、慢性疾患に苦しむ人々、外傷や処置から回復した人々にとって特に価値がある。不必要な通院を避けることは、お金の節約になる。在宅医療はまた、老人ホームでの介護や、より重度の介護の必要性を先延ばしにしたり、減らしたりすることで、お金の節約にもなる。このように、患者の快適さと費用対効果は、同分野の成長に寄与している。
さらに、新たなサービスの立ち上げも同分野の成長を後押ししている。例えば、2022年3月、ボストンを拠点とするバーチャルケアとデジタル治療の世界的リーダーであるBiofourmis社は、患者の自宅内で急性レベルの病院治療を提供するBlessing Health System社の最新プログラムの技術ソリューションパートナーに選ばれたと発表した。
さらに、オーランドヘルスは2023年2月9日、成人患者の自宅で病院レベルの急性期治療を提供するプログラム「ホスピタル・ケア・アット・ホーム」を導入した。オーランド・ヘルス・オーランド・リージョナル・メディカル・センターとオーランド・ヘルス・サウスセミノール病院の救急部と病院の臨床医が定めた厳格な臨床基準を満たすオーランド・ヘルスの患者が、このプログラムの対象となる。その結果、前述の要素がセグメントの成長に寄与している。
地域別普及率
北米が2022年の市場シェアの約45.4%を占める
ヘルスケアサービスの最も大きな市場は北米である。北米におけるプライマリ・ケアとデジタル・ヘルス・サービスに対する需要の高まりが、市場拡大に寄与している。また、膨大な数の個人が高齢化し、多くの慢性疾患の発生率が増加しているため、プライマリケアサービスのニーズが増加している。さらに、北米地域における医療費の増加が市場拡大を後押ししている。
例えば、保健福祉サービス(HHS)によると、2021年のNHEは2.7%増の4.3兆ドル、1人当たり12,914ドルで、GDPの18.3%を占める。メディケア支出は2021年に8.4%増の9,008億ドルになると予想されている。連邦政府(34%)と家計(27%)がそれぞれ医療費総額の大半を賄った。民間企業分は医療費全体の17%を占め、州・地方政府が15%、その他民間が7%であった。結果として、前述の要因がこの地域の成長に寄与している。
競争状況
ヘルスケアサービス市場における世界の主要企業 HCL Technologies Limited、Voyager Home Health Care、Universal Health Services、CVS Health、AmerisourceBergen Corporation、Elevance Health、Centene Corporation、GE Health care、Omega Healthcare、Hinge Health, Inc.
COVID-19影響分析

COVID-19パンデミックは、医療システムの脆弱性がいかに健康、経済発展、政府への信頼、社会的結束に広範囲に及ぶ結果をもたらすかを実証した。ウイルスの伝播と感染率を抑制し、制限することは依然として重要である。しかし、医療システムの迅速かつ効果的な対応能力を向上させることも重要である。
これにはCOVID-19のワクチン接種も含まれる。ワクチンプログラムは、電光石火の速さで開発・試験され、多くの国で開始されている。COVID-19のパンデミックと封鎖は、健康と医療に悪影響を及ぼした。封鎖期間中に所得格差が拡大したことは、長期的な悪影響を及ぼす可能性が高い。
タイプ別
- プライマリーケア
- 救急医療サービス
- デジタルヘルスサービス
- 診断サービス
- メンタルヘルスサービス
- 在宅医療サービス
- その他
支出別
- 公共
- 民間
年齢別
- 子供
- 大人
サービスタイプ別
- 外来サービス
- 入院サービス
サービス分野別
- 循環器
- 急性期医療
- がん治療
- 診断および画像診断
- 神経リハビリテーションと精神科サービス
- 婦人科
- その他
エンドユーザー別
- 医療機関
- 医療保険支払者
- 製薬会社
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
イギリス
o フランス
o スペイン
o イタリア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2023年7月、TPG Inc.は、プライベート・エクイティ会社のヘルスケア・サービス分野での足場を拡大するため、ヘルスケアITプラットフォームのネクステックに14億ドルを投資することに合意した。TPGはこの合意により、ネクステックの11,000人以上の医師と60,000以上のクリニックのネットワークにアクセスできるようになる。TPGはこれまでに、データと臨床研究サービスを提供するIQVIAホールディングスや、ヘルスケア・ソフトウェア事業のウェルスカイとリリックに投資している。
- 2023年6月23日、世界保健機関(WHO)と多国間開発銀行は、基本的な医療サービスを強化するための新しい資金調達プラットフォームを立ち上げた。3つの多国間開発銀行はWHOと共同で、低・中所得国(LICsとLMICs)における必要不可欠で気候変動や危機に強いプライマリー・ヘルスケア(PHC)サービスへの投資と強化を目的とした、新しいヘルスインパクト投資プラットフォームを立ち上げた。
- 2022年12月13日、米国国際開発庁(USAID)は、ワシントンD.C.で開催された米国・アフリカ首脳会議(U.S. -Africa Leaders Summit)において、コートジボワール、ガーナ、ケニア、マラウイ、ナイジェリアにおけるプライマリー・ヘルスケアを促進するための新たな協力関係を発表した。本日発表されたパートナーシップは、年間平均4,150億ドル以上の支援を受けているこれらの国々におけるグローバルな保健事業の足跡を活用し、投資アプローチを調和させ、プライマリー・ヘルスケアの成果において測定可能な改善を実証するための調整を改善するものである。
レポートを購入する理由
- タイプ、支出、年齢層、サービスタイプ、サービス分野、エンドユーザー、地域に基づく世界のヘルスケアサービス市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 医療サービス市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品からなる製品マッピング(asexcelconsisting)。
世界のヘルスケアサービス市場レポートは、約53表、54図、195ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Expenditure
3.3. Snippet by Age Group
3.4. Snippet by Service Type
3.5. Snippet by Service Areas
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The Strategies Adopted by the Companies
4.1.1.2. Prevalence of chronic diseases
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. The low quality health care services
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. The occurance of medical errors
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter’s 5 Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. ByType
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Primary Care Services *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Emergency Medical Services
7.4. Digital health Services
7.5. Diagnostic Services
7.6. Mental Health Services
7.7. Home Healthcare Services
7.8. Others
8. By Expenditure
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Expenditure
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Expenditure
8.2. Public*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Private
9. By Age Group
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Age Group
9.2. Children*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Adults
10. By Service Type
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Type
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Service Type
10.2. Outpatient Services*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Inpatient Service
11. By Service Areas
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Areas
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Service Areas
11.2. Cardiovascular*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Acute Care
11.4. Cancer Care
11.5. Diagnostics, and Imaging
11.6. Neurorehabilitation & Psychiatry Services
11.7. Gynecology
11.8. Others
12. By End User
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
12.2. Healthcare Providers *
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Health Insurance Payers
12.4. Pharmaceutical Companies
12.5. Others
13. By Region
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
13.2. North America
13.2.1. Introduction
13.2.2. Key Region-Specific Dynamics
13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Expenditure
13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Type
13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Areas
13.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.2.9.1. U.S.
13.2.9.2. Canada
13.2.9.3. Mexico
13.3. Europe
13.3.1. Introduction
13.3.2. Key Region-Specific Dynamics
13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Expenditure
13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Type
13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Areas
13.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.3.9.1. Germany
13.3.9.2. U.K.
13.3.9.3. France
13.3.9.4. Spain
13.3.9.5. Italy
13.3.9.6. Rest of Europe
13.4. South America
13.4.1. Introduction
13.4.2. Key Region-Specific Dynamics
13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Expenditure
13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Type
13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Areas
13.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.4.9.1. Brazil
13.4.9.2. Argentina
13.4.9.3. Rest of South America
13.5. Asia-Pacific
13.5.1. Introduction
13.5.2. Key Region-Specific Dynamics
13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Expenditure
13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Type
13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Areas
13.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.5.9.1. China
13.5.9.2. India
13.5.9.3. Japan
13.5.9.4. Australia
13.5.9.5. Rest of Asia-Pacific
13.6. Middle East and Africa
13.6.1. Introduction
13.6.2. Key Region-Specific Dynamics
13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Expenditure
13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Type
13.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Areas
13.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
14. Competitive Landscape
14.1. Competitive Scenario
14.2. Market Positioning/Share Analysis
14.3. Mergers and Acquisitions Analysis
15. Company Profiles
15.1. HCL Technologies Limited*
15.1.1. Company Overview
15.1.2. ProductPortfolio and Description
15.1.3. Financial Overview
15.1.4. Key Developments
15.2. Voyager Home Health Care
15.3. Universal Health Services
15.4. CVS Health
15.5. AmerisourceBergen Corporation
15.6. Elevance Health
15.7. Centene Corporation
15.8. GE Health care
15.9. Omega Healthcare
15.10. Hinge Health, Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
16. Appendix
16.1. About Us and Services
16.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
The Global Healthcare Services market reached US$ 784.5 billion in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 1,293.1 billion by 2030. The global healthcare services market is expected to exhibita CAGR of 6.6 % during the forecast period (2023-2030).
The health care system is an organisation of people, institutions, and resources that deliver health care to specific populations. Over the last five years, services and technology have become the fastest-growing profit pool in the healthcare industry, owing to the substantial value creation potential of technological-based and -enabled advances.
Furthermore, most healthcare services and technology companies have focused on managing medical costs and quality or on increasing effectiveness and efficiency in administrative functions, several developed countries have introduced health insurance plans in response to rising healthcare costs and the increase in the number of infectious diseases can accelerate the healthcare services market size with ignificantkey players like Universal Health Services, CVS Health, AmeriTypeBergen Corporation, Elevance Health, andothers actively operating in the market.
Dynamics
The Strategies Adopted by the Companies Helps to Drive the Market Growth
The healthcare industry is made up of a number of different sectors, each with its own set of characteristics, ranging from pharmaceuticals and devices to health insurers and hospitals. Numerous factors influence investments in this area, including favourable demographic trends and negative reimbursement trends. Due to the factors mentioned above, companies develop new services, which helps to drive market expansion.
For instance, in December 2021, Sameday Health, a leading COVID-19 testing organisation and premium healthcare provider, announced the debut of their new House Calls service. The new service, which aims to provide healthcare that revolves around the client in the comfort of one's home, hotel, or place of business, will provide patients with highly personalised, convenient, and ultra-private care in select major cities and neighbouring suburbs such as Los Angeles, New York City, San Diego, Denver, Miami, Atlanta, Boston, Washington DC, and others.
Additionally, on November 09, 2022, Caraway, a digital healthcare startup for college women ages 18-27, announces the launch of its virtual healthcare services on college campuses across the country, beginning with four states: New York, California, Ohio, and North Carolina, which account for 25% of all college women in the United States. Caraway offers on-demand access to mental, physical, and reproductive healthcare services in one location, allowing college women+ to receive the treatment they require when they need it. As a result, the above factors contribute to market expansion.
Prevalence of Chronic Diseases will Helps to Drive the Market Growth
Healthcare services play a critical role in the management and treatment of chronic diseases. Chronic diseases are long-term health conditions that often require ongoing medical attention and support. Healthcare services enable early detection and diagnosis of chronic diseases through regular screenings, check-ups, and medical tests. Early detection allows for timely interventions and treatment, which can prevent the disease from progressing to a more severe stage.
For instance, according to National Association of Chronic Disease Directors, stated that, nearly 60% of adult Americans have at least one chronic disease. Chronic conditions like diabetes, cancer, and cardiovascular disease are the leading causes of death in the United States. Around 37.0 million people, or 11.3% of the U.S. population, have diabetes. An estimated 28.7 million people – or 28.5% of the population – had diagnosed diabetes. Approximately 8.5 million people have diabetes but have not yet been diagnosed (2022). Thus rise of chronic diseases which helps to drive the market growth.
The Low Quality Health Care Services will Hamper the Market Growth
Poor quality health care hinders progress towards better health in countries of all income levels. Patients are unable to receive the degree of care they require due to a shortage of specialists in a single facility or region. Overcrowding is also causing an increase in the number of patients receiving subpar care.
Because universal healthcare is provided for free to everybody, many patients must endure lengthy wait times. Furthermore, medical workers must operate under duress in order to attend to every patient. This causes them to prioritise prescribing more people over closely evaluating each one. As a result, all of the above will restrict market expansion.
Segment Analysis
The global healthcare services market is segmented based on type, expenditure, age group, service type, service areas, end user and region.
The Home Healthcare Services Accounted for Approximately 35.07% of the Healthcare Services Market Share
Home healthcare services play an important role in providing medical and non-medical assistance to people in their own homes. These services are especially valuable to the elderly, those suffering from chronic illnesses, and those recovering from traumas or procedures. Avoiding unnecessary hospital visits saves money. Home health care can also save money by postponing or reducing the need for nursing home care or other sorts of more intense care. Thus, patient comfort and cost effectiveness contribute to segment growth.
Additionally, due to new launch of new services helps to drive the segment growth. For instance, in March 2022, Biofourmis, a Boston-based global leader in virtual care and digital therapies, announced that it has been chosen as the technology solutions partner for Blessing Health System's newest programme, which provides acute-level hospital treatment within patients' homes.
Additionally, on February 9, 2023, Orlando Health introduced hospital care at home, a programme that provides acute hospital-level care in the homes of adult patients. Orlando Health patients who meet strict clinical criteria defined by emergency department and hospital clinicians at Orlando Health Orlando Regional Medical Centre and Orlando Health South Seminole Hospital are eligible for the programme. As a result, the aforementioned elements contribute to segment growth.
Geographical Penetration
North America Accounted for Approximately 45.4% of the Market Share in 2022
The most significant market for health care services was North America. Rising demand for primary care and digital health services in North America has contributed to the market's rise. Additionally, due to the vast number of individuals getting older and the increased incidence of numerous chronic conditions, there has been an increase in need for primary care services. Furthermore, increased healthcare expenditure in the North American region has aided market expansion.
For instance, according to Health and Human Services (HHS), NHE increased by 2.7% to $4.3 trillion in 2021, or $12,914 per person, accounting for 18.3% of GDP. Medicare spending is expected to increase 8.4% to $900.8 billion in 2021. The federal government (34%) and households (27%), respectively, financed the majority of total health spending. The private corporate portion of health spending accounted for 17% of overall health care spending, 15% was accounted for by state and local governments, and 7% was accounted for by other private sources. As a result, the aforementioned factors contribute to the region's growth.
Competitive Landscape
The major global players in the healthcare services market HCL Technologies Limited, Voyager Home Health Care, Universal Health Services, CVS Health, AmerisourceBergen Corporation, Elevance Health, Centene Corporation, GE Health care, Omega Healthcare, Hinge Health, Inc and others.
COVID-19 Impact Analysis

The COVID-19 pandemic has demonstrated how health-system vulnerabilities can have far-reaching consequences for health, economic advancement, trust in governments, and social cohesion. Containing and limiting the virus's propagation and infection rate remains critical. But so is improving health-care systems' ability to respond quickly and effectively.
This includes the administration of COVID-19 vaccinations. Vaccine programmes are being launched in a number of nations following lightning-fast development and testing. The COVID-19 pandemic and lockdown had a negative influence on health and healthcare. The amplification of income disparity during the lockdown is likely to have long-term negative effects.
By Type
• Primary Care Services
• Emergency Medical Services
• Digital health Services
• Diagnostic Services
• Mental Health Services
• Home Healthcare Services
• Others
By Expenditure
• Public
• Private
By Age Group
• Children
• Adults
By Service Type
• Outpatient Services
• Inpatient Service
By Service Areas
• Cardiovascular
• Acute Care
• Cancer Care
• Diagnostics, and Imaging
• Neurorehabilitation & Psychiatry Services
• Gynecology
• Others
By End User
• Healthcare Providers
• Health Insurance Payers
• Pharmaceutical Companies
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o U.K.
o France
o Spain
o Italy
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In July 2023, TPG Inc agreed to invest $1.4 billion for healthcare IT platform Nextech in order to expand the private equity firm's foothold in the healthcare services sector. TPG will have access to Nextech's network of over 11,000 physicians and over 60,000 clinics under the agreement. TPG has previously invested in IQVIA Holdings, a provider of data and clinical research services, as well as the healthcare software businesses WellSky and Lyric.
• On June 23, 2023, The World Health Organisation and multilateral development banks have launched a new funding platform to boost basic health care services. Three multilateral development banks have joined with WHO to launch the new Health Impact Investment Platform, which aims to invest in and strengthen essential, climate and crisis-resilient primary health care (PHC) services in low- and low-and-middle-income countries (LICs and LMICs).
• On December 13, 2022, The United States Agency for International Development (USAID) announced new collaborations to expedite primary health care in Côte d'Ivoire, Ghana, Kenya, Malawi, and Nigeria at the U.S.-Africa Leaders Summit in Washington, D.C. The partnership announced today leverages the global health footprint in these countries, supported by an average of over $415 Billion annually, and improves coordination to harmonise investment approaches and demonstrate measurable improvements in primary healthcare outcomes.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global healthcare services market segmentation based on type, expenditure, age group, service type, service areas, end user, and region,as well as understandkey commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of healthcare services market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensiveanalysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available asexcelconsisting of key products of all the major players.
The global Healthcare Services Market report would provide approximately 53 tables, 54 figures and 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Expenditure
3.3. Snippet by Age Group
3.4. Snippet by Service Type
3.5. Snippet by Service Areas
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The Strategies Adopted by the Companies
4.1.1.2. Prevalence of chronic diseases
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. The low quality health care services
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. The occurance of medical errors
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter’s 5 Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. ByType
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Primary Care Services *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Emergency Medical Services
7.4. Digital health Services
7.5. Diagnostic Services
7.6. Mental Health Services
7.7. Home Healthcare Services
7.8. Others
8. By Expenditure
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Expenditure
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Expenditure
8.2. Public*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Private
9. By Age Group
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Age Group
9.2. Children*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Adults
10. By Service Type
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Type
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Service Type
10.2. Outpatient Services*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Inpatient Service
11. By Service Areas
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Areas
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Service Areas
11.2. Cardiovascular*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Acute Care
11.4. Cancer Care
11.5. Diagnostics, and Imaging
11.6. Neurorehabilitation & Psychiatry Services
11.7. Gynecology
11.8. Others
12. By End User
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
12.2. Healthcare Providers *
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Health Insurance Payers
12.4. Pharmaceutical Companies
12.5. Others
13. By Region
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
13.2. North America
13.2.1. Introduction
13.2.2. Key Region-Specific Dynamics
13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Expenditure
13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Type
13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Areas
13.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.2.9.1. U.S.
13.2.9.2. Canada
13.2.9.3. Mexico
13.3. Europe
13.3.1. Introduction
13.3.2. Key Region-Specific Dynamics
13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Expenditure
13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Type
13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Areas
13.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.3.9.1. Germany
13.3.9.2. U.K.
13.3.9.3. France
13.3.9.4. Spain
13.3.9.5. Italy
13.3.9.6. Rest of Europe
13.4. South America
13.4.1. Introduction
13.4.2. Key Region-Specific Dynamics
13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Expenditure
13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Type
13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Areas
13.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.4.9.1. Brazil
13.4.9.2. Argentina
13.4.9.3. Rest of South America
13.5. Asia-Pacific
13.5.1. Introduction
13.5.2. Key Region-Specific Dynamics
13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Expenditure
13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Type
13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Areas
13.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.5.9.1. China
13.5.9.2. India
13.5.9.3. Japan
13.5.9.4. Australia
13.5.9.5. Rest of Asia-Pacific
13.6. Middle East and Africa
13.6.1. Introduction
13.6.2. Key Region-Specific Dynamics
13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Expenditure
13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Type
13.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service Areas
13.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
14. Competitive Landscape
14.1. Competitive Scenario
14.2. Market Positioning/Share Analysis
14.3. Mergers and Acquisitions Analysis
15. Company Profiles
15.1. HCL Technologies Limited*
15.1.1. Company Overview
15.1.2. ProductPortfolio and Description
15.1.3. Financial Overview
15.1.4. Key Developments
15.2. Voyager Home Health Care
15.3. Universal Health Services
15.4. CVS Health
15.5. AmerisourceBergen Corporation
15.6. Elevance Health
15.7. Centene Corporation
15.8. GE Health care
15.9. Omega Healthcare
15.10. Hinge Health, Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
16. Appendix
16.1. About Us and Services
16.2. Contact Us

 

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