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チョコレートミルクの世界市場 - 2023-2030


Global Chocolate Milk Market - 2023-2030

市場概要 チョコレートミルクの世界市場は、2022年に85億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率5.1%で成長し、2030年には126億米ドルに達すると予測される。 すぐに飲めるチョコレートミ... もっと見る

 

 

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2023年7月31日 US$4,350
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サマリー

市場概要
チョコレートミルクの世界市場は、2022年に85億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率5.1%で成長し、2030年には126億米ドルに達すると予測される。
すぐに飲めるチョコレートミルクに対する消費者の需要の増加が、予測期間中の市場成長を牽引する。チョコレートミルクから作られるクリーミーなチョコレートミルクセーキ。高品質のオーガニック原料で作られたオーガニック・チョコレートミルクのおいしい味を、罪悪感なく風味豊かな飲料体験として味わうことができる。消費者は、栄養価の高い飲料の選択肢として、必須ビタミンとミネラルを豊富に含む強化チョコレートミルクに、素晴らしい味わいと付加的な栄養効果を求めている。
チョコレートミルクは主に、子供のカルシウムとビタミンDの摂取量を増やすために使われている。チョコレートミルクには、亜鉛、セレン、ヨウ素、マグネシウム、ビタミンA、B1、B6、B12が少量含まれている。また、強い筋肉の形成と維持に役立つアミノ酸も豊富に含まれている。シンプルで、自然で、栄養価が高く、安全な外出先での飲み物の選択肢に対する需要の高まりが、チョコレートミルク市場を牽引している。
市場ダイナミクス
チョコレートミルクの健康効果意識の高まりが市場成長を牽引
チョコレートミルクは、カルシウム、ビタミンD、カリウム、リン、マグネシウム、その他のミネラルや電解質などの重要な栄養源であり、重要な栄養上の利点をもたらす。チョコレート・ミルクは、骨と歯の健康によいカルシウムを豊富に含んでいます。米国をはじめとする多くの国で販売されている牛乳のほとんどは、ビタミンDが強化されている。ビタミンDの欠乏は骨軟化症を引き起こし、骨折のリスクを高める。
チョコレートミルク1杯で10%以上のカリウムが摂取でき、血圧を下げ、心臓発作や脳卒中のリスクを下げて心臓の健康を増進する。チョコレートミルクは豊富なタンパク源であり、筋肉増強に役立つ。チョコレートミルクは持久力を高め、運動を長く続けるのに役立ちます。ビタミンDを豊富に含むチョコレートミルクを毎日摂取することで、脳卒中を予防することができる。
チョコレートミルクの多様な選択肢の増加が市場成長を牽引
濃厚な味わいからチョコレートミルクに対する消費者の需要が増加している。チョコレートミルクは、素晴らしい味わいと貴重な栄養的利点の両方をもたらす楽しい飲料である。チョコレートミルクには、タンパク質、カルシウム、ビタミンなど、全般的な健康増進に基本的な役割を果たす必須栄養素が詰まっている。さらに、チョコレートミルクにカカオを加えることで、抗酸化物質がミックスされ、健康上の利点が期待できる。
チョコレート風味のミルクは、運動後の回復飲料として人気を博している。カルシウム、タンパク質、ビタミンなど、健康に重要な栄養素が含まれている。また、同市場における新製品発売の増加が、予測期間における同分野の成長を後押ししている。例えば、2021年3月24日、ジャージー乳業はチョコレート風味のミルクを市場に投入した。この製品はUHT脱脂乳から作られており、賞味期限は12ヶ月である。
糖尿病・肥満人口の増加がチョコレート市場の成長を妨げる
糖尿病患者や肥満患者は、健康志向の高い人々とともに、甘いものの代替品として砂糖不使用の飲料を選ぶようになっている。プレーンミルクや無糖の植物性ミルク、人工甘味料入りの飲料を選ぶこともある。このような消費者の嗜好の変化は、チョコレートミルクへの欲求に影響を与える可能性がある。
2021年に発表された国際糖尿病連合(IDF)のデータによると、20〜79歳の成人人口の10.5%が糖尿病を患っており、この人口の半数以上は自分が糖尿病を患っていることに気づいていない。IDFの予測によると、2045年までに成人の8人に1人、およそ7億8300万人が糖尿病に罹患し、46%増加するという。2型糖尿病は糖尿病患者の90%以上が罹患しており、社会経済的、人口統計的、環境的、遺伝的変数によって引き起こされる。
COVID-19の影響
COVID-19の流行は、消費者の買い物や飲食に多大な影響を与えた。チョコレートミルク市場は、封鎖措置、渡航制限、労働力不足によるサプライチェーンの混乱に直面した。こうした課題により、原材料の調達、生産、流通に遅れが生じ、一部の地域では一時的な供給不足に陥った。
しかし、パンデミックは、消費者が腐りにくく植物由来の食品を買いだめしたため、チョコレートミルクの需要急増につながった。チョコレートミルクの健康上の利点が認識され、保存期間が長いことが、パンデミックの初期段階での人気に貢献した。消費者のライフスタイルの変化により、健康への関心が高まっている。その結果、COVID-19では低脂肪の乳製品やブランドの新製品が試されるようになり、市場成長の原動力となった。
ロシア・ウクライナの影響分析
ロシアとウクライナの地政学的緊張は、チョコレート乳製品のサプライチェーンに問題を引き起こす可能性がある。両国とも乳飲料製品の生産に貢献する強固な農業部門を有している。牛乳も含まれる。牛乳のような原材料の供給に混乱が生じれば、市場におけるチョコレート乳の供給と生産に影響を及ぼす可能性がある。ロシアとウクライナ間の貿易紛争や制限は、チョコレートミルク製品の輸出入を妨げる可能性がある。
その結果、市場が混乱し、価格設定が変更される。地政学的緊張や愛国心も消費者の嗜好に影響を与えることがある。そのような状況では、消費者は輸入品よりも国産品を好むようになるかもしれない。これはチョコレートミルクに対する消費者の需要の変化につながる可能性がある。国産代替品の消費が増加する可能性もある。
セグメント分析
世界のチョコレートミルク市場は、製品タイプ、流通チャネル、地域によって区分される。
非乳製品ベースのチョコレートミルクセグメントが世界のチョコレートミルク市場で最も高いシェアを占める
世界のチョコレートミルク市場は、製品タイプ別に乳製品ベースのチョコレートミルクと非乳製品ベースのチョコレートミルクに区分される。
予測期間では、非乳製品ベースのチョコレートミルク分野がセグメントを支配している。ビーガンのトレンドと植物性ミルク製品への需要の増加が、非乳製品ベースのチョコレートミルク分野の成長を牽引している。非乳製品ベースのチョコレートミルク製品は乳糖不耐症の消費者に適しており、カロリーが低いと思われがちである。植物ベースのチョコレートミルクは本格的な乳製品体験を提供する。
非乳製品ベースのチョコレートミルクはタンパク質、ビタミン、ミネラルを強化し、糖分を減らす。これらの製品は栄養が豊富で、脳機能と血流を改善し、血圧を下げる。これらの栄養素は心臓の健康増進に役立っている。非乳製品ベースのチョコレートミルクはアメリカ諸国で人気がある。主要企業の中には、植物由来のチョコレートミルクを市場に投入して売上を伸ばすことに注力した企業もある。例えば、リップル社はカルシウムを50%多く含む植物性チョコレートミルクを発売した。100%乳製品不使用で、ビーガン、乳糖、グルテンフリー、栄養満点である。
地理的分析
健康上の利点から北米地域でチョコレートミルク需要が増加
アジア太平洋地域は、チョコレートミルクのような自然で健康的かつ栄養価の高い飲料に対する需要の増加により、市場の成長を支配している。チョコレートミルクにはカルシウムやその他の栄養素が豊富に含まれており、消費者を惹きつけている。チョコレートの風味と高い栄養価に対する子供たちの需要の増加が、この地域の市場成長に貢献している。インドは最大の牛乳生産国であり、メーカーが輸送コストを削減するためにインドで工場を立ち上げることを誘致している。また、チョコレートミルクはカルシウムを豊富に含み、消化と免疫システムを改善することができるため、あらゆる年齢層の消費者を惹きつけている。
Mother Dairy Fruit & Vegetable Pvt.Ltd.、Heritage Foods Limited、Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd.、Parag Milk Foods Ltd.、Nestlé S.A.などの主要企業は、新製品を市場に投入することで、インドでの事業拡大を図っている。例えば、2021年9月26日、KeNiuLe Dairy社は全乳、低脂肪白乳、低脂肪チョコレート乳の新製品を市場に投入した。これらの製品はタンパク質とカルシウムを豊富に含み、賞味期限が28日と長い。
競争状況
世界の主要企業には、ネスレS.A.、ハーシー・カンパニー、モンデリーズ・インターナショナル、アムール、明治ホールディングス、クローバー・ファームズ・デイリー、アーラ・フーズ、ディーン・フーズ、ダキン・デイリー、シャトー・ミルク・カンパニーが含まれる。
レポートを購入する理由
- 製品タイプ、流通チャネル、地域に基づく世界のチョコレートミルク市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発を分析することで商機を特定する。
- チョコレートミルク市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品からなるエクセルで利用可能な製品マッピング。
世界のチョコレートミルク市場レポートは約53の表、41の図と122ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Distribution Channel
3.3. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Health Benefits Awareness of Chocolate Milk Drives the Market Growth
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Rise in the Diabetic and Obesity Population Hampers Market Growth Of Chocolate Milk Market
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before Covid-19
6.1.2. Scenario During Covid-19
6.1.3. Scenario PostCOVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Dairy Based Chocolate Milk*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Non-Dairy Based Chocolate Milk
8. By Distribution Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
8.2. Supermarkets/Hypermarkets*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Departmental Stores
8.4. Convenience Store
8.5. Others
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. The U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Germany
9.3.5.2. The U.K.
9.3.5.3. France
9.3.5.4. Italy
9.3.5.5. Spain
9.3.5.6. Rest of Europe
9.4. South America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Brazil
9.4.5.2. Argentina
9.4.5.3. Rest of South America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Nestlé S.A.*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Key Developments
11.2. The Hershey Company
11.3. Mondelez International, Inc.
11.4. Amul
11.5. Meiji Holdings Company, Ltd.
11.6. Clover Farms Dairy.
11.7. Arla Foods
11.8. Dean Foods
11.9. Dakin Dairy
11.10. Shatto Milk Company
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
Global Chocolate Milk Market reached US$ 8.5 billion in 2022 and is expected to reach US$ 12.6 billion by 2030 growing with a CAGR of 5.1% during the forecast period 2023-2030.
Increase in the consumers demand for the ready-to-drink chocolate milk drives market growth over the forecast period. Creamy chocolate milkshakes made from the chocolate milk. Savor the delectable taste of organic chocolate milk, made with high-quality organic ingredients for a guilt-free and flavorful beverage experience. Consumers are looking for the great taste and added nutritional benefits with fortified chocolate milk, enriched with essential vitamins and minerals for a nourishing beverage choice.
Chocolate milk is mostly used to increase children's calcium and vitamin D intake. Chocolate milk contains smaller amounts of zinc, selenium, iodine, magnesium, and vitamins A, B1, B6, and B12. It is rich in the amino acid, beneficial for building and maintaining strong muscles. Increasing demand for simple, natural, nutritious, and safe on-the-go drink choices drives the chocolate milk market.
Market Dynamics
Increasing Health Benefits Awareness of Chocolate Milk Drives the Market Growth
Chocolate milk is a great source of important nutrients like calcium, Vitamin D, Potassium, Phosphorous and magnesium, as well as other minerals and electrolytes, which provide important nutritional benefits. Chocolate milk is a naturally rich source of calcium which is good for bones and teeth health. Most of the milk available in the U.S. and many other countries are fortified with vitamin D. This combination of nutrients makes chocolate milk a bone health powerhouse. Vitamin D deficiency leads to osteomalacia, which causes bone softening that increases the risk of fractures.
A single cup of chocolate milk gives more than 10% potassium which can help to lower blood pressure and improve heart health by lowering the risk of heart attack and strokes. Chocolate milk is a rich source of protein, which helps to build muscle mass. Chocolate milk significantly increases endurance, which helps to keep exercising longer. It can be prevented by the daily consumption of chocolate milk which is a rich source of Vitamin D.
Increase in the Multiple Options in Chocolate Milk Drives Market Growth
Increasing consumers demand for chocolate milk due to its rich taste. Chocolate milk is a delightful beverage that brings together both great taste and valuable nutritional benefits. It is packed with essential nutrients, such as protein, calcium, and vitamins that play a fundamental role in promoting overall health and well being. Moreover the addition of cocoa in chocolate milk contributes antioxidants to the mix offering potential health advantages.
Chocolate flavored milk gain popularity as a post workout recovery beverage. It contains healthy nutrients such as calcium,protein, and vitamins, which are important for good health. Also, increase in the new product launches in the market helps to boost segment growth over the forecast period. For instance, March 24, 2021, Jersey Dairy launched chocolate flavoured milk in the market. It is made from the UHT skimmed milk and has shelf life of 12 months.
Rise in the Diabetic and Obesity Population Hampers Market Growth Of Chocolate Market
Diabetic, obese individuals, along with health-conscious folk, are gravitating towards sugar-free drink options as an alternative to the sweet stuff. They may opting for plain milk, unsweetened plant-based milk, or beverages with artificial sweeteners. This change in consumer taste can influence the desire for chocolate milk.
According to the International Diabetes federation data published on 2021, 10.5% of the adult population between the age 20-79 years has diabetes with more than half of this population unware that they are living with same condition. According to IDF forecasts, one in every eight adults, or roughly 783 million people, will have diabetes by 2045, a 46% rise. Type 2 diabetes affects more than 90% of persons with diabetes, and it is caused by socioeconomic, demographic, environmental, and genetic variables.
COVID-19 Impact
The COVID-19 pandemic has enormously impacted how consumers shop, eat and drink. The chocolate milk market faced disruptions in the supply chain due to lockdown measures, travel restrictions, and labor shortages. These challenges resulted in delays in raw material procurement, production, and distribution, leading to temporary supply shortages in some regions.
However, the pandemic led to a surge in demand for chocolate milk as consumers stocked up on non-perishable and plant-based food items. The perceived health benefits and longer shelf life of chocolate milk contributed to its popularity during the initial phases of the pandemic. Changes in consumers lifestyle has led to increasing focus on their health. This resulted in experimentation with new low-level fat dairy products and brands during COVID-19, thus driving the market growth.
Russia-Ukraine Impact Analysis
The geopolitical tensions between Russia and Ukraine have the potential to create problems in the supply chain for chocolate milk products. Both countries possess robust agricultural sectors that contribute to the production of dairy beverages products. Including milk. Any disruptions in the supply of raw materials like milk could have an impact on the availability and production of chocolate milk in the market. Trade disputes and restrictions between Russia and Ukraine can hinder the export and import of chocolate milk products.
Resulting in market disruptions and changes in pricing. Geopolitical tensions and patriotic sentiments can also influence consumer preferences. In such situations consumers may demonstrate a preference for domestic products rather than imported ones. This could potentially lead to a shift in consumer demand for chocolate milk. With a possible increase in the consumption of locally produced alternatives.
Segment Analysis
The global chocolate milk market is segmented based on product type, distribution channel, and region.
Non-dairy Based Chocolate Milk Segment Accounted for the Highest Share in Global Chocolate Milk Market
The global chocolate milk market by product type has been segmented by dairy based chocolate milk, and non-dairy based chocolate milk.
The non-dairy-based chocolate milk segment is dominating segments in forecast period. Increasing vegan trends and demand for plant-based milk products drive the non-dairy-based chocolate milk segment growth. Non-dairy-based chocolate milk products are suitable for lactose intolerant consumers and are often perceived to contain fewer calories. Plant-based chocolate milk delivers an authentic dairy experience.
Non-dairy based chocolate milk fortifies with protein, vitamins and minerals and reduces sugar. These products are nutrient-rich, improving brain function and blood flow and lowering blood pressure. These nutrients are helping to improve heart health. Non-dairy-based chocolate milk is popular in American countries. Some of the major key players focused on launching plant-based chocolate milk in the market to increase sales. For instance, Ripple launched plant-based chocolate milk containing 50% more calcium. It is 100% dairy-free, vegan, lactose and gluten-free and loaded with nutrition.
Geographical Analysis
The Increased Demand for Chocolate Milk in North America Region Due to its Health Benifits
The Asia pacific dominated the market growth due to increasing demand for natural, healthy and nutritious beverages like chocolate milk. Chocolate milk is a rich source of calcium and other nutrients that attract consumers to buy chocolate milk. Increasing demand for the chocolate flavor and high nutritious value from children help to grow the region's market. India is the largest milk producer, attracting manufacturers to start their plants in India to reduce transportation costs. Also, chocolate milk is a rich source of calcium, and it can improve digestion and immunity system, attracting consumers across all age groups.
Some major key players like Mother Dairy Fruit & Vegetable Pvt. Ltd., Heritage Foods Limited, Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd., Parag Milk Foods Ltd and Nestlé S.A. are trying to expand their business in India by launching new products in the market. For instance, On September 26, 2021, KeNiuLe Dairy launched new whole white milk, low fat white milk and low fat chocolate milk product in the market. These products are rich source of protein and calcium and has longer shelf life of 28 days.
Competitive Landscape
The major global players include Nestlé S.A., The Hershey Company, Mondelez International, Inc., Amul, Meiji Holdings Company, Ltd., Clover Farms Dairy., Arla Foods, Dean Foods, Dakin Dairy and Shatto Milk Company.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global chocolate milk market segmentation based on product type, distribution channel, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of chocolate milk market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global chocolate milk market report would provide approximately 53 tables, 41 figures and 122 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Distribution Channel
3.3. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Health Benefits Awareness of Chocolate Milk Drives the Market Growth
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Rise in the Diabetic and Obesity Population Hampers Market Growth Of Chocolate Milk Market
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before Covid-19
6.1.2. Scenario During Covid-19
6.1.3. Scenario PostCOVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Dairy Based Chocolate Milk*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Non-Dairy Based Chocolate Milk
8. By Distribution Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
8.2. Supermarkets/Hypermarkets*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Departmental Stores
8.4. Convenience Store
8.5. Others
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. The U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Germany
9.3.5.2. The U.K.
9.3.5.3. France
9.3.5.4. Italy
9.3.5.5. Spain
9.3.5.6. Rest of Europe
9.4. South America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Brazil
9.4.5.2. Argentina
9.4.5.3. Rest of South America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Nestlé S.A.*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Key Developments
11.2. The Hershey Company
11.3. Mondelez International, Inc.
11.4. Amul
11.5. Meiji Holdings Company, Ltd.
11.6. Clover Farms Dairy.
11.7. Arla Foods
11.8. Dean Foods
11.9. Dakin Dairy
11.10. Shatto Milk Company
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us

 

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2024/10/04 10:27

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