世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

キャンディの世界市場 - 2023-2030


Global Candy Market - 2023-2030

市場概要 世界のキャンディ市場は、2022年に623億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率3.2%で成長し、2030年には801億米ドルに達すると予測されている。 キャンディ・メーカーによる絶え... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年7月7日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
102 英語

 

サマリー

市場概要
世界のキャンディ市場は、2022年に623億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率3.2%で成長し、2030年には801億米ドルに達すると予測されている。
キャンディ・メーカーによる絶え間ない技術革新と新しいフレーバー、品種、包装形態の導入が市場成長の原動力となっている。これは、消費者の関心を引き付け、進化する味覚嗜好に対応し、キャンディ製品にまつわる興奮を生み出すのに役立つ。甘いお菓子には、ハードキャンディ、ソフトキャンディ、グミ、ロリポップ、チョコレートなど、幅広いキャンディ・オプションが含まれる。この多様性により、消費者は個人の嗜好や味の好みに基づいて好みのタイプのキャンディーを選ぶことができる。砂糖菓子はその甘さで知られている。
キャンディ・メーカーは、消費者に斬新で体験的なキャンディを提供するため、常に革新を続けている。これには、珍しいフレーバーのキャンディ、インタラクティブな要素やカスタマイズ可能な要素、多感覚体験を取り入れたキャンディなどが含まれる。また、斬新な形状、食感、パッケージデザインも、消費者の興味を引き、ワクワク感を生み出すために研究されている。2022年3月、ネスレはカカオの実を使ったダークチョコレートバーを発売した。インコア・バーはカカオパルプで甘みをつけ、精製糖は使用していない。カカオ果実のみを使用した70%ダークチョコレートバーで、レ・レセット・ドゥ・ラトリエ(Les Recettes de L'Atelier)ブランドの製品である。
市場ダイナミクス
新フレーバーの登場が市場成長の原動力に
キャンディの新フレーバーは消費者に斬新さと興奮をもたらす。キャンディ愛好家の間に期待と好奇心を生み、新しいフレーバーを試して味の好みを広げるよう促す。これが売上の増加と市場成長の原動力となる。新しいキャンディ・フレーバーの導入は、キャンディ・メーカーの製品レンジの多様化を可能にする。それは、より幅広い顧客層に対応し、異なる人口層の注目を集めるのに役立つ。
主要プレーヤーによる新しいフレーバーやキャンディ製品の発売の増加は、予測期間中の市場成長を後押しするのに役立つ。例えば、2021年06月06日、ドイツの菓子会社であるHaribo社は、8種類の甘いフレーバーと15種類以上の遊び心のある異なる形状を含む全く新しいグミ菓子「New Sweet and Playful Funtastic Mix」を発売した。この商品は全国の小売店で販売されている。この商品は、1パックに複数の形、味、色を組み合わせたもので、トリプルカラーとトリプルフレーバーのグミが特徴である。
様々な種類のキャンディーの入手可能性の増加
消費者のキャンディに対する嗜好は多様で、味、食感、形状、パッケージなど、さまざまである。市場は、さまざまな味や嗜好に対応するために、多種多様なキャンディーを提供することでこの需要に応えている。キャンディ・メーカーは、消費者を惹きつけるために、常に新しくユニークな製品を投入しようと努力している。このことが業界の技術革新を促し、様々なフレーバー、成分、組み合わせを持つ新しいキャンディーの種類を生み出すことにつながっている。メーカーは、市場に斬新さをもたらし、消費者の嗜好の変化に対応するために、研究開発に投資している。
2022年5月24日、菓子メーカーのバズーカ・キャンディ・ブランズは、新しい菓子カテゴリー「プッシュポップ・グミ・ポップイッツ」を発売した。プッシュポップ・グミ・ポップイッツは、成功したプッシュポップ・ブランドの新しい製品ラインであり、消費者が好むおいしいグミが、魅力的で詰め替え可能な容器とともに入っている。
消費者の健康意識の高まりが市場成長の妨げに
世界のキャンディ市場の成長を妨げる主な問題は、お菓子に含まれる高い糖分であり、これはキャンディの大量摂取による歯の問題の可能性を高め、体重増加をもたらす。さらに、国民の健康意識の高まりがキャンディ需要を低下させ、予測期間を通じて市場拡大を抑制すると予測されている。肥満や糖尿病に対する消費者の懸念や人々の健康意識の高まりは、世界の菓子市場の拡大を阻害する可能性がある。
キャンディ市場は、高糖質キャンディの消費によって引き起こされる歯科疾患の罹患率の上昇、砂糖やココアなどの原材料価格の不安定な性質、健康への懸念の高まりにより、思うように拡大しない可能性がある。
COVID-19の影響分析
COVID-19のロックダウンの実施と拡張により、キャンディ商品は世界中の家庭で目立つようになった。自宅で仕事をする消費者が増えたため、甘いものへの欲求が高まっている。
COVID-19のせいで、世界の初期のキャンディ販売統計では、ガムやミントのカテゴリーが激減しているのに対し、ホワイトチョコレートキャンディとチョコレート以外のキャンディはともに好調な伸びを続けている。さらに、COVID-19はキャンディ業界の小売市場を大きく変えた。
さまざまな経済圏で製造施設が再開され、市場関係者がサプライチェーンの混乱回復に向けて取り組んでいることから、市場の状況は改善すると予想される。砂糖とチョコレートのアイテムは快適な食べ物とみなされ、消費者はベーキングのようなより多くの家庭での活動で祝うためにユニークな方法を見つけるように、それは市場にプラスの影響を与えると予想される。クリック・アンド・コレクトから宅配まで、食料品のオンライン注文を利用する消費者が増えた。ハーシー・カンパニーは、同社のeコマース売上が大幅に増加し、2020年1月と2020年2月の成長率が60%であったのに対し、2020年3月は120%を超える成長であったと述べている。
ロシア・ウクライナ影響分析
ロシアとウクライナの政治的緊張と紛争は、キャンディ市場を含む様々な産業に影響を与えている。貿易制限、輸出入規制、政治関係の変化は、両国間のキャンディーを含む商品の移動に影響を与える可能性がある。ロシアとウクライナは歴史的に重要な貿易関係にあり、両国はキャンディーを含む様々な商品の主要輸出入国である。
両国間の貿易政策、関税、貿易協定の変更は、キャンディ製品の入手可能性や価格など、キャンディ市場に影響を与える可能性がある。インフレ、為替レート、所得水準などの要因を含むロシアおよびウクライナの経済状況は、消費者の消費パターンやキャンディーの需要全体に影響を与える可能性があります。景気の低迷や変動は、消費者の値ごろ感や購買力に影響を与え、ひいてはキャンディ市場に影響を与える可能性がある。
セグメント分析
世界のキャンディ市場は、タイプ、流通チャネル、地域によって区分される。
チョコレート以外のセグメントで利用可能な複数の選択肢が市場成長を牽引
世界のキャンディ市場は、製品タイプ別にチョコレートキャンディとノンチョコレートキャンディに区分される。
非チョコレート・キャンディ分野は、ソフトキャンディやハードキャンディ、チューインガム、ロリポップ、グミ、キャラメルキャンディ、ゼリーキャンディなど、さまざまなフレーバーが入手可能なため、最大規模を維持している。チョコレート以外のキャンディは、子供、ティーンエイジャー、大人など幅広い消費者にアピールする。贅沢なお菓子、スナック、衝動買いとして人気がある。市場は多様な味覚嗜好に対応し、さまざまな消費者層を惹きつけるために、さまざまな味、食感、形状を提供している。
主要プレーヤーによる非チョコレート製品の発売が増加しており、予測期間中のセグメント成長を後押ししている。例えば、2022年1月1日、ドイツの菓子会社Hariboは、アイコニックなGoldbears Gummiesの100回目の誕生日を記念して、限定版でGoldbearsとパーティー帽子のミックスと名付けられたNew Flavors製品を発売した。オリジナルのGoldbearsには、ブルーラズベリー味のパーティー帽子が含まれていた。
地理的分析
アジア太平洋地域の主要プレーヤーによる製品発売の増加
アジア太平洋地域のキャンディ市場は、可処分所得の増加、消費者の嗜好の変化、若年消費者の人口増加などの要因により、大きな成長を遂げている。この地域の多様な文化や嗜好も、伝統的なフレーバーや革新的なフレーバーを含む多種多様なキャンディーの需要に寄与している。さらに、拡大する小売セクターとeコマース・プラットフォームは、アジア太平洋地域全体のキャンディの流通と入手を容易にしている。
主要プレイヤーの中には、M&A戦略をとり、事業拡大のために新製品を市場に投入しているところもある。例えば、2022年11月16日、菓子会社のFazerは、インドでさまざまな菓子製品を発売するため、菓子・飲料会社のAberdeen Groupと提携した。
競争状況
同市場における世界の主要プレーヤーには、Perfetti Van Melle Group B.V.、Mondelez International, Inc.、Mars, Incorporated、Haribo GmbH & Co.KG、Nestle S.A.、The Hershey Company、Ferrero Group、Cloetta Ab、Grupo Arcor、DeMet's Candy Co.
レポートを購入する理由
- 製品タイプ、流通チャネル、地域に基づく世界のキャンディ市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 多数のキャンディ市場レベルのデータをセグメント別にまとめたExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界のキャンディ市場レポートは、約53の表、43の図、102ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Distribution Channel
3.3. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. New Candy Flavors Unveiling in the Market is Expected To Drive the Market Growth
4.1.1.2. Increase in the Availability of Different Types of the Candies
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Rising Health Awareness of the Consumers Hampers Market Growth
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Chocolate Candy*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Non-Chocolate Candy
8. By Distribution Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
8.2. Supermarket/Hypermarket*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Convenience Stores
8.4. Specialty Stores
8.5. Online Retailers
8.6. Others
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. The U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Germany
9.3.5.2. The U.K.
9.3.5.3. France
9.3.5.4. Italy
9.3.5.5. Spain
9.3.5.6. Rest of Europe
9.4. South America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Brazil
9.4.5.2. Argentina
9.4.5.3. Rest of South America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Perfetti Van Melle Group B.V.*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Key Developments
11.2. Mondelez International, Inc.,
11.3. Mars, Incorporated
11.4. Haribo GmbH & Co. KG
11.5. Nestle S.A.
11.6. The Hershey Company
11.7. Ferrero Group
11.8. Cloetta Ab
11.9. Grupo Arcor
11.10. DeMet’s Candy Co
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
The Global Candy Market reached US$ 62.3 billion in 2022 and is expected to reach US$ 80.1 billion by 2030 growing with a CAGR of 3.2% during the forecast period 2023-2030.
Constant innovation and introduction of new flavors, varieties, and packaging formats by candy manufacturers drive market growth. This helps to attract consumer interest, cater to evolving taste preferences, and create excitement around candy products. Sweet treats encompass a wide range of candy options, including hard candies, soft candies, gummies, lollipops, chocolates, and more. This diversity allows consumers to choose their preferred type of candy based on personal preferences and taste preferences. Sugar confectionery is known for its sweetness.
Candy manufacturers are constantly innovating to provide consumers with novel and experiential candy offerings. This includes candies with unusual flavors, interactive or customizable elements, and candies that incorporate multi-sensory experiences. Novelty shapes, textures, and packaging designs are also being explored to engage consumers and create a sense of excitement. In March 2022, Nestlé launched a dark chocolate bar made with cocoa fruit. Incoa bar is sweetened with cocoa pulp and no refined sugar. It is a 70% dark chocolate bar made exclusively with cocoa fruit under its Les Recettes de L’Atelier brand.
Market Dynamics
New Candy Flavors Unveiling In the Market is Expected To Drive the Market Growth
New candy flavors bring a sense of novelty and excitement to consumers. They create anticipation and curiosity among candy enthusiasts, prompting them to try out the new flavors and expand their taste preferences. This drives increased sales and market growth. The introduction of new candy flavors allows candy manufacturers to diversify their product range. It helps them cater to a broader customer base and capture the attention of different demographic segments.
An increase in the new flavors and candy product launches by major key players helps to boost market growth over the forecast period. For instance, on June 06, 2021, Haribo, a German Confectionary company, launched New Sweet and Playful Funtastic Mix, a brand new gummi treat that included eight sweet flavors and more than 15 playful different shapes. This product is available at retailers nationwide. This product combines several shapes, flavors and colors in one pack, featuring triple-colored and triple-flavored gummies.
Increase in the Availability of Different Types of Candies
Consumers have diverse preferences when it comes to candy, ranging from different flavors, textures, shapes, and packaging. The market responds to this demand by offering a wide variety of candy options to cater to different tastes and preferences. Candy manufacturers continuously strive to introduce new and unique products to attract consumers. This drives innovation in the industry, leading to the creation of new candy varieties with different flavors, ingredients, and combinations. Manufacturers invest in research and development to bring novelty to the market and keep up with changing consumer preferences.
On May 24, 2022, Bazooka Candy Brands, a confectionary company, launched a new confectionary category Push Pop Gummy Pop-its. Push Pop Gummy Pop-its, a new product line under the successful Push Pop brand, contains delicious gummies that consumers will like, together with an engaging, refillable container that makes the entire experience a pleasure.
Rising Health Awareness of Consumers Hampers the Market Growth
The primary issues impeding the growth of the global candy market are the high sugar content of sweets, which increases the likelihood of dental problems due to high candy intake and results in weight gain. Additionally, it is projected that rising health consciousness among the populace will lower candy demand and restrain market expansion throughout the projection period. Consumer concern over obesity and diabetes and rising health consciousness among people could impede the expansion of the world confectionery market.
The market for candies may not expand as quickly as it would like due to the rising incidence of dental problems brought on by the consumption of high-sugar candies, the unstable nature of the prices of raw materials like sugar & cocoa and growing health concerns.
COVID-19 Impact Analysis
Due to COVID-19 lockdown implementations and extensions, candy goods have gained prominence in homes worldwide. Due to more consumers working from home, there has been an upsurge in the appetite for sweet pleasure.
Because of COVID-19, early candy sales statistics worldwide showed a sharp fall in the gums and mints category, whereas white chocolate candy and non-chocolate candy both continued to increase well. Additionally, COVID-19 significantly altered the retail market of the candy industry.
With the manufacturing facilities re-opening in various economies and the market players working towards reinstating the supply chain disruptions, it is anticipated to improve the market situation. As sugar and chocolate items are considered comfort food and consumers find unique ways to celebrate with more at-home activities such as baking, it is expected to impact the market positively. More consumers started using online ordering for groceries, ranging from click-and-collect to home delivery. The Hershey Company stated that its e-commerce sales were up significantly, with growth over 120% in March 2020, versus 60% in January 2020 and February 2020.
Russia-Ukraine Impact Analysis
The political tensions and conflicts between Russia and Ukraine have had implications for various industries, including the candy market. Trade restrictions, import/export regulations, and changes in political relations can impact the movement of goods, including candies, between the two countries. Russia and Ukraine have historically had a significant trade relationship, with both countries being major exporters and importers of various goods, including candies.
Changes in trade policies, tariffs, and trade agreements between the two countries can impact the candy market, including the availability and pricing of candy products. Economic conditions in Russia and Ukraine, including factors such as inflation, currency exchange rates, and income levels, can affect consumer spending patterns and overall demand for candies. Economic downturns or fluctuations can impact the affordability and purchasing power of consumers, which, in turn, can affect the candy market.
Segment Analysis
The global candy market is segmented based on type, distribution channel, and region.
Multiple Options Available in Non-chocolate Segment Drives Market Growth
The global candy market by product type has been segmented into chocolate candy and non-chocolate candy.
The non-chocolate candy segment held the largest due to the variety of flavors available in the form of soft and hard candies, chewing gums, lollipops, gummies, caramel candies, jelly candies, and many others. Non-chocolate candies appeal to a wide range of consumers, including children, teenagers, and adults. They are popular as indulgent treats, snacks, and impulse purchases. The market caters to diverse taste preferences, offering a variety of flavors, textures, and shapes to attract different consumer segments.
An increase in the non-chocolate product launches by major key players helps to boost segment growth over the forecast period. For instance, on January 01, 2022, Haribo, a German confectionary company launched a New Flavors product named a mix of Goldbears with party hats with a limited edition on the occasion of the 100th Birthday of Iconic Goldbears Gummies. The original Goldbears included Blue-raspberry flavored party hats.
Geographical Analysis
Increase in Product Launches by Major Key Players in the Asia Pacific
The Asia Pacific candy market is experiencing significant growth due to factors such as increasing disposable incomes, changing consumer preferences, and a growing population of young consumers. The region's diverse cultures and preferences have also contributed to the demand for a wide variety of candies, including traditional and innovative flavors. Additionally, the expanding retail sector and e-commerce platforms have facilitated the distribution and availability of candies across the Asia Pacific region.
Some of the key players follow a merger and acquisition strategy and launched new products in the market to expand their business. For instance, on November 16, 2022, Fazer, a confectionary company partnered with Aberdeen Group, a confectionery and beverage company to launch different confectionery products in India.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Perfetti Van Melle Group B.V., Mondelez International, Inc., Mars, Incorporated, Haribo GmbH & Co. KG, Nestle S.A., The Hershey Company, Ferrero Group, Cloetta Ab, Grupo Arcor, and DeMet’s Candy Co.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global candy market segmentation based on product type, distribution channel and region and understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous candy market-level data points all for segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global candy market report would provide approximately 53 tables, 43 figures and 102 pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Distribution Channel
3.3. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. New Candy Flavors Unveiling in the Market is Expected To Drive the Market Growth
4.1.1.2. Increase in the Availability of Different Types of the Candies
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Rising Health Awareness of the Consumers Hampers Market Growth
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Chocolate Candy*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Non-Chocolate Candy
8. By Distribution Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
8.2. Supermarket/Hypermarket*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Convenience Stores
8.4. Specialty Stores
8.5. Online Retailers
8.6. Others
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. The U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Germany
9.3.5.2. The U.K.
9.3.5.3. France
9.3.5.4. Italy
9.3.5.5. Spain
9.3.5.6. Rest of Europe
9.4. South America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Brazil
9.4.5.2. Argentina
9.4.5.3. Rest of South America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Perfetti Van Melle Group B.V.*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Key Developments
11.2. Mondelez International, Inc.,
11.3. Mars, Incorporated
11.4. Haribo GmbH & Co. KG
11.5. Nestle S.A.
11.6. The Hershey Company
11.7. Ferrero Group
11.8. Cloetta Ab
11.9. Grupo Arcor
11.10. DeMet’s Candy Co
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る