美白製品の世界市場 - 2023-2030Global Skin Lightening Products Market - 2023-2030 市場概要 美白製品の世界市場は、2022年に99億8,000万米ドルに達し、2030年には168億6,107万米ドルに達すると予測されている。美白製品市場は予測期間中(2023-2030年)に6.8%のcagrを示すと予測される。 美白... もっと見る
サマリー市場概要美白製品の世界市場は、2022年に99億8,000万米ドルに達し、2030年には168億6,107万米ドルに達すると予測されている。美白製品市場は予測期間中(2023-2030年)に6.8%のcagrを示すと予測される。 美白製品は、肌のトーンを一定にし、シミをなくし、色素沈着や挫傷を減らすのに役立つ可能性がある。年齢マークやニキビ跡の除去のような皮膚の問題のための治療に遭遇することは、最も好まれるように進化している。生産者は、顧客の多様なニーズを満たすために照明製品を提示している。 市場ダイナミクス 市場開発の増加が予測期間中の世界美白製品市場を牽引している。 製品導入、製品承認、買収、提携、合併、拡大、投資などの市場展開の増加が、予測期間中の世界の美白製品市場の成長を牽引している。例えば、2022年3月、アメリカの多国籍消費財企業であるProcter & Gambleは、その多国籍企業であるP&G Beauty産業の下に、ハイエンド開発のためのリニューアルされたSpecialty Beauty部門を設立した。 男性による美白製品に対する需要の高まりが、世界の美白製品市場に有望な成長機会をもたらしている。 男性による美白製品に対する需要の高まりは、世界の美白製品市場に今後数年間の有望な成長機会をもたらしている。例えば、男性の考え方の大きな変化が観察されており、外見が成功の可能性に関連するという意見が、男性向けの美容開発に対する需要を押し上げると考えられる。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。 ロシア・ウクライナ戦争の影響分析 ウクライナの化粧品ビジネスは、ロシアの侵攻によって大きな影響を受け、複数のメーカーが生産停止や企業閉鎖に追い込まれた。ウクライナの教育研究サービスNa Urokによると、化粧品市場はタバコ、アルコール、食品に次いでウクライナ最大級の市場である。ドニプロやハリコフのようなウクライナのビジネス都市には、国内のパーソナルケアや化粧品メーカーや、オリフレーム、ロレアル、ヘンケルなどの多国籍メーカーが多数進出している。にもかかわらず、ロシアの侵攻とウクライナの主要都市への砲撃は、この急成長する国内企業の動きを止めた。国連の試算によると、ウクライナの戦乱がまもなく終結するとしても、ウクライナのGDPは10%減少し、その過程で複数の国内メーカーが操業停止に追い込まれる。 世界不況の影響分析 世界的な不況は、特に輸送と製造の価格上昇のため、世界の美白製品市場に大きな影響を与えている。例えば、米国労働省によると、消費者物価指数(インフレ率)は2021年2月から2022年2月にかけて7.9%上昇し、過去40年間で最も急激なインフレとなった。この急激な上昇は、部品価格や出荷・輸送コストに影響を与えるサプライチェーンのトラブルが続いた結果である。米国では、ガソリン代が2008年の最高値を超えて高騰しており、この高騰が顧客の追加利払い能力を奪うと予想されている。さらに、全米の労働力不足は歴史的な高水準にあり、パンデミック前より30%近く上昇している。 人工知能の影響分析 人工知能は、AIの採用が消費者の関与を高めたことから、世界の美白市場にプラスの影響を与えている。例えば、AIとARの混合は、小売業にさらなる創造的なソリューションと大きな可能性をもたらした。スマートアシスタントと開発提案は、基本的な適切な機能を完成させた。このソリューションは、肌のタイプ、髪や目の色、選択肢といった顧客の特徴を調べ、理想的な美容製品のマッチングを提示する。 セグメント分析 世界の美白製品市場は、製品タイプ、性質、エンドユーザー、流通チャネル、地域によって区分される。 美容液製品タイプセグメントは、2030年までに世界市場の27.2%のシェアを占めると推定される。 製品発売の増加により、美容液製品タイプセグメントは2030年までに世界の美白製品市場の27.2%を占めると推定される。例えば、2022年6月、オーストラリアのクリーンコスメシューティカル企業であるBiologi社は、ナイアシンアミド、サリチル酸、ビタミンCを含む野生の収穫エキスを使用した汚染防止美容液を発表した。 地理的分析 ヨーロッパは、予測期間中、世界の美白製品市場で第2位のシェアを占めると推定される。 この地域の市場シェアの大半を占める主要な市場プレーヤーが多数存在するため、ヨーロッパは2030年までに美白製品市場全体の約25.1%を占めると予想される。例えば、市場全体の約35%を占めるL'Oréal S.A.、Avon Products, Inc.、Beiersdorf AGなどはヨーロッパ地域に本社を置いている。 競争状況 市場の主なグローバルプレイヤーには、Procter & Gamble Co.、L'Oréal S.A.、Avon Products, Inc.、The Estée Lauder Companies Inc.、Beiersdorf AG、Unilever plc、Shiseido Company Limited、E.T. Browne Drug Co.、Emami Ltd.、花王株式会社などが含まれる。 レポートを購入する理由 - 製品タイプ、性質、エンドユーザー、流通チャネル、地域に基づく世界の美白製品市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解するため。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - 美白製品市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータポイントを収録したエクセルデータシート。 - 徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的な分析レポート(PDF)。 - 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。 世界の美白製品市場レポートは、約53の表、54の図、195ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by Nature 3.3. Snippet by End-User 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Product Advancements. 4.1.1.2. Market Developments. 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Stringent Regulatory Authorities. 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Government Initiatives 4.1.5. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter’s 5 Forces Analysis 5.2. Regulatory Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Patent Analysis 5.5. PEST Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Post COVID-19 & Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic 6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. Russia-Ukraine War Analysis 8. Global Recession Analysis 9. Artificial Intelligence Impact Analysis 10. By Product Type 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 10.2. Creams and Lotions 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.2.3. Serum and Toner 10.2.4. Scrubs 10.2.5. Gels 10.2.6. Foam 10.2.7. Others 11. By Nature 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature 11.2. Natural* 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Synthetic 11.4. Organic 12. By End-User 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 12.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User 12.2. Men 12.2.1. Introduction 12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 12.3. Women 13. By Distribution Channel 13.1. Introduction 13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 13.2. Hypermarket/Supermarket 13.2.1. Introduction 13.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 13.3. E-commerce 13.4. Convenience Stores 13.5. Specialty Stores 13.6. Others 14. By Region 14.1. Introduction 14.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 14.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 14.2. North America 14.2.1. Introduction 14.2.2. Key Region-Specific Dynamics 14.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 14.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 14.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 14.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 14.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 14.2.7.1. The U.S. 14.2.7.2. Canada 14.2.7.3. Mexico 14.3. Europe 14.3.1. Introduction 14.3.2. Key Region-Specific Dynamics 14.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 14.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 14.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 14.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 14.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 14.3.7.1. Germany 14.3.7.2. The U.K. 14.3.7.3. France 14.3.7.4. Italy 14.3.7.5. Spain 14.3.7.6. Rest of Europe 14.4. South America 14.4.1. Introduction 14.4.2. Key Region-Specific Dynamics 14.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 14.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 14.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 14.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 14.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 14.4.7.1. Brazil 14.4.7.2. Argentina 14.4.7.3. Rest of South America 14.5. Asia-Pacific 14.5.1. Introduction 14.5.2. Key Region-Specific Dynamics 14.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 14.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 14.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 14.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 14.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 14.5.7.1. China 14.5.7.2. India 14.5.7.3. Japan 14.5.7.4. Australia 14.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 14.6. Middle East and Africa 14.6.1. Introduction 14.6.2. Key Region-Specific Dynamics 14.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 14.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 14.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 14.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 15. Competitive Landscape 15.1. Competitive Scenario 15.2. Market Share Analysis 15.3. Mergers and Acquisitions Analysis 16. Company Profiles 16.1. Procter & Gamble Co. 16.1.1. Company Overview 16.1.2. Product Portfolio and Description 16.1.3. Financial Overview 16.1.4. Key Developments 16.2. L’Oréal S.A. 16.3. Avon Products, Inc. 16.4. The Estée Lauder Companies Inc. 16.5. Beiersdorf AG 16.6. Unilever plc 16.7. Shiseido Company Limited 16.8. E.T. Browne Drug Co., Inc. 16.9. Emami Ltd. 16.10. Kao Corporation LIST NOT EXHAUSTIVE 17. Appendix 17.1. About Us and Services 17.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by Nature 3.3. Snippet by End-User 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Product Advancements. 4.1.1.2. Market Developments. 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Stringent Regulatory Authorities. 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Government Initiatives 4.1.5. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter’s 5 Forces Analysis 5.2. Regulatory Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Patent Analysis 5.5. PEST Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Post COVID-19 & Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic 6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. Russia-Ukraine War Analysis 8. Global Recession Analysis 9. Artificial Intelligence Impact Analysis 10. By Product Type 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 10.2. Creams and Lotions 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.2.3. Serum and Toner 10.2.4. Scrubs 10.2.5. Gels 10.2.6. Foam 10.2.7. Others 11. By Nature 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature 11.2. Natural* 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Synthetic 11.4. Organic 12. By End-User 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 12.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User 12.2. Men 12.2.1. Introduction 12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 12.3. Women 13. By Distribution Channel 13.1. Introduction 13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 13.2. Hypermarket/Supermarket 13.2.1. Introduction 13.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 13.3. E-commerce 13.4. Convenience Stores 13.5. Specialty Stores 13.6. Others 14. By Region 14.1. Introduction 14.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 14.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 14.2. North America 14.2.1. Introduction 14.2.2. Key Region-Specific Dynamics 14.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 14.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 14.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 14.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 14.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 14.2.7.1. The U.S. 14.2.7.2. Canada 14.2.7.3. Mexico 14.3. Europe 14.3.1. Introduction 14.3.2. Key Region-Specific Dynamics 14.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 14.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 14.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 14.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 14.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 14.3.7.1. Germany 14.3.7.2. The U.K. 14.3.7.3. France 14.3.7.4. Italy 14.3.7.5. Spain 14.3.7.6. Rest of Europe 14.4. South America 14.4.1. Introduction 14.4.2. Key Region-Specific Dynamics 14.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 14.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 14.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 14.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 14.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 14.4.7.1. Brazil 14.4.7.2. Argentina 14.4.7.3. Rest of South America 14.5. Asia-Pacific 14.5.1. Introduction 14.5.2. Key Region-Specific Dynamics 14.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 14.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 14.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 14.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 14.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 14.5.7.1. China 14.5.7.2. India 14.5.7.3. Japan 14.5.7.4. Australia 14.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 14.6. Middle East and Africa 14.6.1. Introduction 14.6.2. Key Region-Specific Dynamics 14.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 14.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 14.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 14.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 15. Competitive Landscape 15.1. Competitive Scenario 15.2. Market Share Analysis 15.3. Mergers and Acquisitions Analysis 16. Company Profiles 16.1. Procter & Gamble Co. 16.1.1. Company Overview 16.1.2. Product Portfolio and Description 16.1.3. Financial Overview 16.1.4. Key Developments 16.2. L’Oréal S.A. 16.3. Avon Products, Inc. 16.4. The Estée Lauder Companies Inc. 16.5. Beiersdorf AG 16.6. Unilever plc 16.7. Shiseido Company Limited 16.8. E.T. Browne Drug Co., Inc. 16.9. Emami Ltd. 16.10. Kao Corporation LIST NOT EXHAUSTIVE 17. Appendix 17.1. About Us and Services 17.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(非耐久財)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の消費者向け製品・サービス分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|