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美白製品の世界市場 - 2023-2030


Global Skin Lightening Products Market - 2023-2030

市場概要 美白製品の世界市場は、2022年に99億8,000万米ドルに達し、2030年には168億6,107万米ドルに達すると予測されている。美白製品市場は予測期間中(2023-2030年)に6.8%のcagrを示すと予測される。 美白... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年6月15日 US$4,350
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サマリー

市場概要
美白製品の世界市場は、2022年に99億8,000万米ドルに達し、2030年には168億6,107万米ドルに達すると予測されている。美白製品市場は予測期間中(2023-2030年)に6.8%のcagrを示すと予測される。
美白製品は、肌のトーンを一定にし、シミをなくし、色素沈着や挫傷を減らすのに役立つ可能性がある。年齢マークやニキビ跡の除去のような皮膚の問題のための治療に遭遇することは、最も好まれるように進化している。生産者は、顧客の多様なニーズを満たすために照明製品を提示している。
市場ダイナミクス
市場開発の増加が予測期間中の世界美白製品市場を牽引している。
製品導入、製品承認、買収、提携、合併、拡大、投資などの市場展開の増加が、予測期間中の世界の美白製品市場の成長を牽引している。例えば、2022年3月、アメリカの多国籍消費財企業であるProcter & Gambleは、その多国籍企業であるP&G Beauty産業の下に、ハイエンド開発のためのリニューアルされたSpecialty Beauty部門を設立した。
男性による美白製品に対する需要の高まりが、世界の美白製品市場に有望な成長機会をもたらしている。
男性による美白製品に対する需要の高まりは、世界の美白製品市場に今後数年間の有望な成長機会をもたらしている。例えば、男性の考え方の大きな変化が観察されており、外見が成功の可能性に関連するという意見が、男性向けの美容開発に対する需要を押し上げると考えられる。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
ロシア・ウクライナ戦争の影響分析
ウクライナの化粧品ビジネスは、ロシアの侵攻によって大きな影響を受け、複数のメーカーが生産停止や企業閉鎖に追い込まれた。ウクライナの教育研究サービスNa Urokによると、化粧品市場はタバコ、アルコール、食品に次いでウクライナ最大級の市場である。ドニプロやハリコフのようなウクライナのビジネス都市には、国内のパーソナルケアや化粧品メーカーや、オリフレーム、ロレアル、ヘンケルなどの多国籍メーカーが多数進出している。にもかかわらず、ロシアの侵攻とウクライナの主要都市への砲撃は、この急成長する国内企業の動きを止めた。国連の試算によると、ウクライナの戦乱がまもなく終結するとしても、ウクライナのGDPは10%減少し、その過程で複数の国内メーカーが操業停止に追い込まれる。
世界不況の影響分析
世界的な不況は、特に輸送と製造の価格上昇のため、世界の美白製品市場に大きな影響を与えている。例えば、米国労働省によると、消費者物価指数(インフレ率)は2021年2月から2022年2月にかけて7.9%上昇し、過去40年間で最も急激なインフレとなった。この急激な上昇は、部品価格や出荷・輸送コストに影響を与えるサプライチェーンのトラブルが続いた結果である。米国では、ガソリン代が2008年の最高値を超えて高騰しており、この高騰が顧客の追加利払い能力を奪うと予想されている。さらに、全米の労働力不足は歴史的な高水準にあり、パンデミック前より30%近く上昇している。
人工知能の影響分析
人工知能は、AIの採用が消費者の関与を高めたことから、世界の美白市場にプラスの影響を与えている。例えば、AIとARの混合は、小売業にさらなる創造的なソリューションと大きな可能性をもたらした。スマートアシスタントと開発提案は、基本的な適切な機能を完成させた。このソリューションは、肌のタイプ、髪や目の色、選択肢といった顧客の特徴を調べ、理想的な美容製品のマッチングを提示する。
セグメント分析
世界の美白製品市場は、製品タイプ、性質、エンドユーザー、流通チャネル、地域によって区分される。
美容液製品タイプセグメントは、2030年までに世界市場の27.2%のシェアを占めると推定される。
製品発売の増加により、美容液製品タイプセグメントは2030年までに世界の美白製品市場の27.2%を占めると推定される。例えば、2022年6月、オーストラリアのクリーンコスメシューティカル企業であるBiologi社は、ナイアシンアミド、サリチル酸、ビタミンCを含む野生の収穫エキスを使用した汚染防止美容液を発表した。
地理的分析
ヨーロッパは、予測期間中、世界の美白製品市場で第2位のシェアを占めると推定される。
この地域の市場シェアの大半を占める主要な市場プレーヤーが多数存在するため、ヨーロッパは2030年までに美白製品市場全体の約25.1%を占めると予想される。例えば、市場全体の約35%を占めるL'Oréal S.A.、Avon Products, Inc.、Beiersdorf AGなどはヨーロッパ地域に本社を置いている。
競争状況
市場の主なグローバルプレイヤーには、Procter & Gamble Co.、L'Oréal S.A.、Avon Products, Inc.、The Estée Lauder Companies Inc.、Beiersdorf AG、Unilever plc、Shiseido Company Limited、E.T. Browne Drug Co.、Emami Ltd.、花王株式会社などが含まれる。
レポートを購入する理由
- 製品タイプ、性質、エンドユーザー、流通チャネル、地域に基づく世界の美白製品市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解するため。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 美白製品市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータポイントを収録したエクセルデータシート。
- 徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的な分析レポート(PDF)。
- 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の美白製品市場レポートは、約53の表、54の図、195ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Nature
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Product Advancements.
4.1.1.2. Market Developments.
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Stringent Regulatory Authorities.
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Government Initiatives
4.1.5. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter’s 5 Forces Analysis
5.2. Regulatory Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Patent Analysis
5.5. PEST Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Post COVID-19 & Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. Russia-Ukraine War Analysis
8. Global Recession Analysis
9. Artificial Intelligence Impact Analysis
10. By Product Type
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
10.2. Creams and Lotions
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.2.3. Serum and Toner
10.2.4. Scrubs
10.2.5. Gels
10.2.6. Foam
10.2.7. Others
11. By Nature
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
11.2. Natural*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Synthetic
11.4. Organic
12. By End-User
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
12.2. Men
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Women
13. By Distribution Channel
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
13.2. Hypermarket/Supermarket
13.2.1. Introduction
13.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
13.3. E-commerce
13.4. Convenience Stores
13.5. Specialty Stores
13.6. Others
14. By Region
14.1. Introduction
14.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
14.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
14.2. North America
14.2.1. Introduction
14.2.2. Key Region-Specific Dynamics
14.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
14.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
14.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
14.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.2.7.1. The U.S.
14.2.7.2. Canada
14.2.7.3. Mexico
14.3. Europe
14.3.1. Introduction
14.3.2. Key Region-Specific Dynamics
14.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
14.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
14.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
14.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.3.7.1. Germany
14.3.7.2. The U.K.
14.3.7.3. France
14.3.7.4. Italy
14.3.7.5. Spain
14.3.7.6. Rest of Europe
14.4. South America
14.4.1. Introduction
14.4.2. Key Region-Specific Dynamics
14.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
14.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
14.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
14.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.4.7.1. Brazil
14.4.7.2. Argentina
14.4.7.3. Rest of South America
14.5. Asia-Pacific
14.5.1. Introduction
14.5.2. Key Region-Specific Dynamics
14.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
14.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
14.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
14.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.5.7.1. China
14.5.7.2. India
14.5.7.3. Japan
14.5.7.4. Australia
14.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
14.6. Middle East and Africa
14.6.1. Introduction
14.6.2. Key Region-Specific Dynamics
14.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
14.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
14.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
14.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
15. Competitive Landscape
15.1. Competitive Scenario
15.2. Market Share Analysis
15.3. Mergers and Acquisitions Analysis
16. Company Profiles
16.1. Procter & Gamble Co.
16.1.1. Company Overview
16.1.2. Product Portfolio and Description
16.1.3. Financial Overview
16.1.4. Key Developments
16.2. L’Oréal S.A.
16.3. Avon Products, Inc.
16.4. The Estée Lauder Companies Inc.
16.5. Beiersdorf AG
16.6. Unilever plc
16.7. Shiseido Company Limited
16.8. E.T. Browne Drug Co., Inc.
16.9. Emami Ltd.
16.10. Kao Corporation
LIST NOT EXHAUSTIVE
17. Appendix
17.1. About Us and Services
17.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The Global Skin-Lightening Products Market reached US$ 9,980 million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 16,861.07 million by 2030. The skin-lightening products market is expected to exhibit a cagr of 6.8% during the forecast period (2023-2030).
Skin-lightening products may aid in attaining consistent skin tone, eliminating spots, and reducing pigmentation and contusion. Encountering a therapy for skin issues like age marks and pimple spots removal is evolving as the most favored. Producers are presenting lighting products to satisfy the diverse needs of customers.
Market Dynamics
The Increasing Number Of Market Developments Is Driving The Global Skin-Lightening Products Market In The Forecast Period.
The increasing market developments such as product introductions, product approvals, acquisitions, collaborations, mergers, expansion, and investments among others are driving the global skin-lightening products market growth during the forecast period. For instance, in March 2022, Procter & Gamble an American multinational consumer goods company established a renewed Specialty Beauty department for high-end developments under its multinational P&G Beauty industry.
The Growing Demand For Skin-Lightening Products By Men Is Providing The Global Skin-Lightening Products Market With Prospective Growth Opportunities.
The growing demand for skin-lightening products by men is presenting the global skin-lightening product market with prospective growth opportunities in upcoming years. For instance, a major shift in the mindset of males is being observed wherein the opinion that appearance is associated with possibilities of success is conceivable to push the boost in demand for beauty developments for males.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario, and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it to pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown, and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Russia-Ukraine War Impact Analysis
The Ukrainian cosmetics business has encountered a significant impact from Russia’s invasion, pushing multiple manufacturers to suspend production and shut their corporations. According to Ukraine's educational research service Na Urok, the cosmetics market is one of the biggest in Ukraine, only after tobacco, alcohol, and food. Ukraine’s business metropolises, like Dnipro and Kharkiv, are home to many domestic personal care and cosmetics product producers, and multinational producers including Oriflame, L’Oréal, and Henkel. Nevertheless, Russia’s incursion and its bombardment of significant Ukrainian metropolises have halted movement at this fast-growing domestic enterprise. According to UN estimations, invariant if the warfare in Ukraine concludes shortly, Ukraine’s GDP will decrease by 10%, shutting down multiple domestic manufacturers in the process, thereby negatively impacting the global skin-lightening products market growth.
Global Recession Impact Analysis
The global recession has had a significant impact on the global skin-lightening products market owing to the increased prices of transport and manufacturing among others. For instance, according to the U.S. Labor Department, the consumer-price index, a vastly observed inflation meter, grew 7.9% from February 2021 and 2022, the most rapid yearly inflation in four decades. The bump is a consequence of a few aspects hooked to the continued supply chain trouble, which has affected the price of components, and the cost of shipment and transport. In the United States, gasoline costs have skyrocketed beyond highs last witnessed in 2008, a rise that is expected to eat into customers' capacity to disburse additional interest. Furthermore, the national labor deficiency is at a history tall, up almost 30% since pre-pandemic.
Artificial Intelligence Impact Analysis
Artificial intelligence has positively impacted the global skin-lightening market as the employment of AI has increased consumer engagement. For instance, the mixture of AI and AR has directed additional creative solutions and bigger possibilities for retail. Smart assistants and development proposals have completed basic suitable functions. The solution examines customers' characteristics like skin type, hair and eye color, and choices, presenting the ideal beauty product matches.
Segment Analysis
The global skin-lightening products market is segmented based on product type, nature, end-user, distribution channel, and region.
The Serum Product Type Segment Is Estimated To Hold A 27.2% Share Of The Global Market By 2030.
Owing to the increasing product launches the serum product type segment is estimated to hold 27.2% of the global skin-lightening products market by 2030. For instance, For instance, in June 2022, Biologi, an Australian clean cosmeceutical company, revealed an anti-pollution serum with a wild-harvested extract including niacinamide, salicylic acid, and vitamin C.
Geographical Analysis
Europe is Estimated To Hold The Second-Largest Share Of The Global Skin Lightening Products Market During The Forecast Period.
Owing to the presence of a large number of key market players holding the majority of market share in this region is ensuring that Europe will hold around 25.1% of the total skin-lightening product market by 2030. For instance, L'Oréal S.A., Avon Products, Inc., and Beiersdorf AG, among others holding around 35% of the total market are headquartered in the Europe region.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Procter & Gamble Co, L'Oréal S.A., Avon Products, Inc., The Estée Lauder Companies Inc., Beiersdorf AG, Unilever plc, Shiseido Company Limited, E.T. Browne Drug Co., Inc., Emami Ltd., and Kao Corporation among others.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global skin-lightening products market segmentation based on product type, nature, end-user, distribution channel, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of skin-lightening products market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global skin-lightening products market report would provide approximately 53 tables, 54 figures, and 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Nature
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Product Advancements.
4.1.1.2. Market Developments.
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Stringent Regulatory Authorities.
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Government Initiatives
4.1.5. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter’s 5 Forces Analysis
5.2. Regulatory Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Patent Analysis
5.5. PEST Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Post COVID-19 & Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. Russia-Ukraine War Analysis
8. Global Recession Analysis
9. Artificial Intelligence Impact Analysis
10. By Product Type
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
10.2. Creams and Lotions
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.2.3. Serum and Toner
10.2.4. Scrubs
10.2.5. Gels
10.2.6. Foam
10.2.7. Others
11. By Nature
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
11.2. Natural*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Synthetic
11.4. Organic
12. By End-User
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
12.2. Men
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Women
13. By Distribution Channel
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
13.2. Hypermarket/Supermarket
13.2.1. Introduction
13.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
13.3. E-commerce
13.4. Convenience Stores
13.5. Specialty Stores
13.6. Others
14. By Region
14.1. Introduction
14.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
14.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
14.2. North America
14.2.1. Introduction
14.2.2. Key Region-Specific Dynamics
14.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
14.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
14.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
14.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.2.7.1. The U.S.
14.2.7.2. Canada
14.2.7.3. Mexico
14.3. Europe
14.3.1. Introduction
14.3.2. Key Region-Specific Dynamics
14.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
14.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
14.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
14.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.3.7.1. Germany
14.3.7.2. The U.K.
14.3.7.3. France
14.3.7.4. Italy
14.3.7.5. Spain
14.3.7.6. Rest of Europe
14.4. South America
14.4.1. Introduction
14.4.2. Key Region-Specific Dynamics
14.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
14.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
14.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
14.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.4.7.1. Brazil
14.4.7.2. Argentina
14.4.7.3. Rest of South America
14.5. Asia-Pacific
14.5.1. Introduction
14.5.2. Key Region-Specific Dynamics
14.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
14.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
14.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
14.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.5.7.1. China
14.5.7.2. India
14.5.7.3. Japan
14.5.7.4. Australia
14.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
14.6. Middle East and Africa
14.6.1. Introduction
14.6.2. Key Region-Specific Dynamics
14.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
14.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
14.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
14.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
15. Competitive Landscape
15.1. Competitive Scenario
15.2. Market Share Analysis
15.3. Mergers and Acquisitions Analysis
16. Company Profiles
16.1. Procter & Gamble Co.
16.1.1. Company Overview
16.1.2. Product Portfolio and Description
16.1.3. Financial Overview
16.1.4. Key Developments
16.2. L’Oréal S.A.
16.3. Avon Products, Inc.
16.4. The Estée Lauder Companies Inc.
16.5. Beiersdorf AG
16.6. Unilever plc
16.7. Shiseido Company Limited
16.8. E.T. Browne Drug Co., Inc.
16.9. Emami Ltd.
16.10. Kao Corporation
LIST NOT EXHAUSTIVE
17. Appendix
17.1. About Us and Services
17.2. Contact Us

 

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注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/12/27 10:26

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