栄養化粧品の世界市場 - 2023-2030Global Nutricosmetics Market - 2023-2030 市場概要 世界の栄養化粧品市場は、2022年に85億米ドルに達し、2030年には174億米ドルに達する好成長が予測されている。予測期間2023-2030年の年平均成長率は9.3%である。 ウェルネスとセルフケアは消費者にと... もっと見る
サマリー市場概要世界の栄養化粧品市場は、2022年に85億米ドルに達し、2030年には174億米ドルに達する好成長が予測されている。予測期間2023-2030年の年平均成長率は9.3%である。 ウェルネスとセルフケアは消費者にとってますます重要になっており、多くの消費者が全身の健康と幸福をサポートする製品への投資を望んでいる。内側から健康的な肌を促進する栄養化粧品は、ホリスティックなウェルネスとセルフケアの重要な一部と考えられている。 アンチエイジングサプリメント、コラーゲンサプリメント、抗酸化サプリメント、オメガ3サプリメント、プロバイオティクスサプリメント、ビタミンサプリメント、ミネラルサプリメントなど、さまざまな美容サプリメントの主要企業による製品発売の増加。 市場ダイナミクス 世界的な老人人口の増加が市場を牽引 高齢者が健康と生活の質の維持・向上に役立つ製品を求めているため、世界的な高齢者人口の増加が栄養補助食品市場の成長の主要な原動力となっている。この人口動態の変化は、今後数年間も栄養補助食品の需要を牽引し続けると予想される。 世界保健機関(WHO)によると、2015年から2050年にかけて、世界の60歳以上の人口比率は12%から22%に増加する。 栄養と皮膚の健康の関連性への意識の高まり 栄養と皮膚の健康との関連性に対する意識の高まりが、栄養化粧品市場の成長の主要な推進力となっている。消費者は、健康的な食事と十分な栄養摂取が肌の外観と健康全般にプラスの影響を与えることを認識するようになっている。 このような意識は、特定の栄養素と肌の健康を関連付ける科学的研究の進展や、この話題に関するメディア報道の増加も後押ししている。例えば、ビタミンCやビタミンEのような抗酸化物質や、ベータカロチンのようなカロテノイドが、老化の一因となるフリーラジカルによるダメージから肌を守るのに役立つことが、研究で明らかになっている。 COVID-19の影響分析 消費者がオンライン・ショッピングに慣れ親しむようになったため、パンデミックはeコマースへのシフトを加速させた。これにより、栄養化粧品会社はデジタル・チャネルを通じて消費者に直接製品を販売する機会を得た。パンデミックは、自宅で過ごす時間の増加や、より自然で持続可能な製品へのシフトなど、消費者行動に大きな変化をもたらした。 ニュートリコスメティックス企業は、こうした変化を反映させるために、製品やマーケティング戦略を適応させる必要があるかもしれない。全体として、栄養化粧品業界はパンデミックの影響を受けているが、パンデミック後の世界では消費者が健康とウェルネスを優先するため、成長の機会もある。 セグメント分析 世界の栄養化粧品市場は、タイプ、用途、成分、地域によって区分される。 サプリメント・セグメントでは、いくつかの新規参入と製品設計が市場で目撃されている。 ニュートリコスメティックスは、タイプ別、サプリメント別、機能性食品・飲料別に区分されている。 Gelita AG、Functionalab、Herbalife Nutrition、Amway、Lucas Meyer Cosmeticsなどの企業が、この市場における主要なプレーヤーである。しかし、機能性食品・飲料分野は、規制要件がこの分野を制限しているため、統合されている。 主要プレーヤーによる製品発売の増加は、前期のセグメント成長を後押しする。例えば、2022年9月22日、アボット社は、筋肉と骨の強さを高めるのに役立つ栄養補助食品を市場に投入した。これは、HMBまたはβ-ヒドロキシ-β-メチルブチレートの成分から作られている。 地理的分析 アジア太平洋地域における栄養補助食品需要の増加 地域別では、世界の栄養化粧品市場は北米、南米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中東、アメリカに区分される。 アジア太平洋地域のニュートリコスメティクス市場は、ナチュラルでオーガニックな美容製品に対する消費者需要の増加、栄養と皮膚の健康との関連性に対する意識の高まり、同地域の大規模な中間層の増加などにより、大きな成長が見込まれている。 インドと中国は、可処分所得とパーソナルケア製品への支出が増加しているため、最大の市場シェアを占めている。アジアの消費者、特に女性は、漢方薬や美容コンセプトに対する歴史的な信頼から、美容サプリメントや食品に高い関心を寄せている。 競争状況 世界の主要企業には、Gelita AG、Functional、Herbalife Nutrition、Amway、Lucas Meyer Cosmetics、Vitabiotics Ltd.、Origo Cosmeceuticals Private Ltd.、GNC Holdings Inc.、Sabinsa Cosmetics、Robis S.L.などがある。 レポートを購入する理由 - タイプ、用途、成分、地域に基づく世界の栄養化粧品市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解するため。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - すべてのセグメントを含む栄養化粧品市場レベルの数多くのデータが記載されたエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。 世界の栄養化粧品市場レポートは約61の表、54の図と195ページを提供します。 2023年ターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Application 3.3. Snippet by Ingredient 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Post COVID-19 and Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Supplements* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Functional Food and Beverages 8. By Application 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 8.2. Skincare* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Haircare 8.4. Nailcare 9. By Ingredient 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Ingredient 9.2. Vitamins* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Carotenoids 9.4. Omega 3 Fatty Acids 9.5. Collagen Peptides 9.6. Probiotics 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. The UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Gelita AG * 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Grade Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Functionalab 12.3. Herbalife Nutrition 12.4. Amway 12.5. Lucas Meyer Cosmetics 12.6. Vitabiotics Ltd. 12.7. Origo Cosmeceuticals Private Ltd 12.8. GNC Holdings Inc 12.9. Sabinsa Cosmetics 12.10. Robis S.L. LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Application 3.3. Snippet by Ingredient 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Post COVID-19 and Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Supplements* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Functional Food and Beverages 8. By Application 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 8.2. Skincare* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Haircare 8.4. Nailcare 9. By Ingredient 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Ingredient 9.2. Vitamins* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Carotenoids 9.4. Omega 3 Fatty Acids 9.5. Collagen Peptides 9.6. Probiotics 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. The UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Gelita AG * 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Grade Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Functionalab 12.3. Herbalife Nutrition 12.4. Amway 12.5. Lucas Meyer Cosmetics 12.6. Vitabiotics Ltd. 12.7. Origo Cosmeceuticals Private Ltd 12.8. GNC Holdings Inc 12.9. Sabinsa Cosmetics 12.10. Robis S.L. LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(非耐久財)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の消費者向け製品・サービス分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|