骨粗鬆症治療薬の世界市場 - 2023-2030Global Osteoporosis Drugs Market - 2023-2030 市場概要 骨粗鬆症治療薬の世界市場は、2022年に140億6,640万米ドルに達し、2030年には193億3,660万米ドルに達する好成長が予測されている。骨粗鬆症治療薬の世界市場は、予測期間中(2023-2030年)に4.1%のCAGR... もっと見る
サマリー市場概要骨粗鬆症治療薬の世界市場は、2022年に140億6,640万米ドルに達し、2030年には193億3,660万米ドルに達する好成長が予測されている。骨粗鬆症治療薬の世界市場は、予測期間中(2023-2030年)に4.1%のCAGRを示すと予測されている。 骨粗鬆症治療薬の世界市場は、月経後骨粗鬆症の有病率の増加、治療パイプラインの規模拡大、バイオ医薬品企業による支出、早期発見のためのより高度な診断法の創出などの要因により拡大している。 世界の骨粗鬆症治療薬市場もまた、骨粗鬆症治療薬の研究の増加、新製品に対する規制当局の承認の増加、高齢者人口の増加、技術的に進歩した新しい治療法によって拡大しています。 市場ダイナミクス バイオテクノロジー企業や製薬企業による研究開発投資の増加が骨粗鬆症治療薬市場の成長を牽引 骨粗鬆症治療薬に関する研究の増加、大手バイオ医薬品企業による投資の拡大、高齢者人口の増加、革新的で技術的に高度な新しい治療法などが、骨粗鬆症治療薬の世界市場の成長に寄与している。 例えば、2023年4月、Van Andel Research Instituteは、科学者が骨密度減少の原因となる重要な因子を特定したという報告書を発表した。 研究によると、KDM5Cと呼ばれるエピジェネティック・モジュレーターが失われると、マウスの骨量は維持される。KDM5Cはエピジェネティックな "マーク "を変化させることで機能する。この "マーク "は "オン "と "オフ "のスイッチのようなもので、DNAの命令が適切な時と場所で使われるようにする。 臨床試験の増加と老年人口の増加がメーカーに有利な機会をもたらす 主要企業が最先端の技術改良のための研究開発能力に臨床試験のために多額の投資を行っているため、市場機会は拡大している。市場に影響を与えるもう1つの傾向は、老年人口における骨粗鬆症治療への需要の高まりである。2021年の米国地域調査によると、国内人口の16.8%、55,892,014人が65歳以上であった。 さらに、研究者たちは骨粗鬆症治療のためのさまざまな臨床試験を実施している。ラディアス・ヘルス社の声明によると、2022年10月、アバロパラチドとプラセボを比較した第3相骨粗鬆症男性治療用アバロパラチド臨床試験(NCT03512262)のデータがJournal of Bone and Mineral Research誌に掲載された。 TYMLOS(アバロパラチド)と呼ばれるヒト副甲状腺ホルモン結合ペプチド類似体は、骨折リスクの高い閉経後骨粗鬆症女性の管理薬としてすでに承認されている。 骨指向薬による治療率の低さが市場の成長を妨げる しかし、骨粗鬆症治療薬の世界市場は、先進薬の法外な価格、後期段階における探索的候補薬の無力さ、骨粗鬆症疾患に対する骨指向性薬による治療率の低さなどにより、予測期間中に制約を受ける可能性がある。 内分泌学会の年次総会であるENDO2021で発表された研究結果によると、骨粗鬆症の重大な副作用の一つである股関節骨折を起こした米国の経済的保険加入患者のうち、骨折後最初の2四半期に骨粗鬆症治療を受けていたのは10人に1人以下であった。これらの要因は、予想される期間における市場拡大を妨げている。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、Pre-COVIDシナリオ、COVIDシナリオ、Post-COVIDシナリオに加え、Pricing Dynamics(パンデミック中およびパンデミック後の価格変動、Pre-COVIDシナリオとの比較)、Demand-Supply Spectrum(取引制限、ロックダウン、その後の問題による需要と供給のシフト)、Government Initiatives(政府機関による市場、産業、セクターの再活性化への取り組み)、Manufacturers Strategic Initiativesが含まれる。 ロシア・ウクライナ紛争の影響分析 ロシア・ウクライナ紛争は、同地域の主要市場プレーヤーの数が少ないことから、世界の骨粗鬆症治療薬市場への影響は低いと推定される。しかし、原材料の輸出入の影響は、予測期間中、世界の骨粗鬆症治療薬市場の成長にほとんど影響を与えないと予想される。 セグメント分析 世界の骨粗鬆症治療薬市場は、薬剤クラス、製品タイプ、流通チャネル、地域に基づいてセグメント化される。 入院患者の増加により、流通チャネル別では病院薬局が市場シェアの42.1%を占める 病院薬剤師の最終的な目的は、常に患者の薬剤管理を維持・強化することである。病院薬剤師の主な任務は、病院やその他の医療施設における医薬品の使用を規制することである。医薬品の処方、購入、流通、モニタリング、レビューを通して、患者の転帰を改善することが目的のひとつです。 病院薬局では、患者への処方箋の服用方法の指導、緊急時の薬の提供、がん患者のような専門的な医療の補助など、需要の増加が見込まれます。 必要であれば、病院薬局は用法用量の変更や薬剤の変更を支援することができる。患者が使用できる薬の処方を見つけ、容器を読みやすくし、開けやすくする。したがって、上記の要因は、病院薬局が最大の市場株主になることを証明している。 地理的分析 北米が市場シェアの約38.7%を占める。 北米では骨粗鬆症治療薬の需要が高まっているため、メーカー各社はこの地域で事業を拡大する可能性がある。この地域には多くの生産者と供給者が存在し、急速な経済発展により骨粗鬆症治療薬の工業生産が増加し、需要が高まっている。 北米には多くの生産者と供給者がおり、同地域の急速な経済発展の結果、工業生産が増加し、骨粗鬆症治療薬の需要を促進している。骨粗鬆症の男女に使用される新製品の上市が増加し、市場成長の原動力となる。 また、技術的進歩、規制当局の承認、新製品発売の増加も成長の原動力となっている。研究者の間では、骨粗鬆症に対する様々な診断法や治療法に対する認識が高まっており、この地域の市場拡大に繋がっている。これらの要因が北米の優位性を示している。 競争状況 骨粗鬆症治療薬の世界的な主要企業には、F. Hoffmann-La Roche、Novartis AG、Merck & Co.Inc.、Pfizer Inc.、GSK Plc、Eli Lily and Co.、Amgen Inc.、AbbVie Inc.、Teva Pharmaceuticals Industries Ltd.、Radius Health Inc.などである。 レポートを購入する理由 - 薬剤クラス、製品タイプ、流通チャネル、地域に基づく世界の骨粗鬆症治療薬市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解するため。 - トレンドと共同開発を分析することにより、商機を特定する。 - 骨粗鬆症治療薬市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されています。 - 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。 世界の骨粗鬆症治療薬市場レポートは約53の表、54の図、195ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Drug Class 3.2. Snippet by Product Type 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. The growing investments in research and development by biotechnology and pharmaceutical companies 4.1.1.2. Increasing incidences of osteoporosis 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. A low rate of treatment with bone-directed medications 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Growing clinical trials and rising geriatric population 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's 5 Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Post COVID-19 & Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Drug Class 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Drug Class 7.2. Bisphosphonates * 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. RANK Ligand Inhibitors 7.4. Selective Estrogen Receptor Modulators 7.5. Parathyroid Hormone Analog 7.6. Strontium 7.7. Calcitonin 7.8. Anti-Sclerostin 7.9. Others 8. By Product Type 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 8.2. Branded * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Generics 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Hospital Pharmacy * 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Retail Pharmacy 9.4. Online Pharmacy 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. The U.K. 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan Australia 10.5.6.4. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. F. Hoffmann-La Roche * 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Novartis AG 12.3. Merck & Co. Inc. 12.4. Pfizer Inc. 12.5. Eli Lilly and Co. (Lilly) 12.6. Amgen Inc. 12.7. Radius Health, Inc. 12.8. Teva Pharmaceutical Industries Ltd. 12.9. GSK Plc 12.10. AbbVie Inc. LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Drug Class 3.2. Snippet by Product Type 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. The growing investments in research and development by biotechnology and pharmaceutical companies 4.1.1.2. Increasing incidences of osteoporosis 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. A low rate of treatment with bone-directed medications 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Growing clinical trials and rising geriatric population 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's 5 Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Post COVID-19 & Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Drug Class 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Drug Class 7.2. Bisphosphonates * 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. RANK Ligand Inhibitors 7.4. Selective Estrogen Receptor Modulators 7.5. Parathyroid Hormone Analog 7.6. Strontium 7.7. Calcitonin 7.8. Anti-Sclerostin 7.9. Others 8. By Product Type 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 8.2. Branded * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Generics 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Hospital Pharmacy * 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Retail Pharmacy 9.4. Online Pharmacy 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. The U.K. 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan Australia 10.5.6.4. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. F. Hoffmann-La Roche * 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Novartis AG 12.3. Merck & Co. Inc. 12.4. Pfizer Inc. 12.5. Eli Lilly and Co. (Lilly) 12.6. Amgen Inc. 12.7. Radius Health, Inc. 12.8. Teva Pharmaceutical Industries Ltd. 12.9. GSK Plc 12.10. AbbVie Inc. LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
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