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基礎インスリン(長時間作用型インスリン)の世界市場 - 2023-2030


Global Basal Insulin (Long-Acting Insulin) Market - 2023-2030

市場概要 世界の基礎インスリン(長時間作用型インスリン)市場は、2022年に2億3480万米ドルに達し、2030年には3億3160万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。世界の基礎インスリン(長時間作用型インス... もっと見る

 

 

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DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年6月12日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界の基礎インスリン(長時間作用型インスリン)市場は、2022年に2億3480万米ドルに達し、2030年には3億3160万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。世界の基礎インスリン(長時間作用型インスリン)市場は、予測期間中(2023-2030年)に4.5%のCAGRを示すと予測されている。
糖尿病の罹患率の上昇、有望な返済ガイドライン、製品導入、製品認可、統合、投資、提携、拡大などの市場展開が、世界の基礎インスリン(長時間作用型インスリン)市場の成長を後押ししている。この市場の主要プレーヤーには、Novo Nordisk AS、Sanofi Aventis、Bioconなどが含まれる。
市場ダイナミクス
糖尿病患者の増加が基礎インスリン(長時間作用型インスリン)市場の成長を促進する。
糖尿病患者の増加が世界の基礎インスリン(長時間作用型インスリン)市場の成長を牽引している。例えば、Access to Medicine Foundationによると、糖尿病は世界的に急増しており、年間670万人が死亡している。インスリンへのアクセスは、ますます重要になる多国間の健康問題である。世界の糖尿病患者数は、2030年までに6億4,300万人を超え、2045年までに7億8,300万人に達すると予測されており、インスリンへのアクセスに著しい不平等がある中低所得国(LMICs)で最も急速に増加している。
さまざまな患者補助プログラムの存在が市場成長の好機を生み出す。
さまざまな患者支援プログラムが存在することは、今後数年間、市場に有望な成長機会をもたらす。例えば、Lilly Cares Program、Novo Nordisk Patient Assistance Program (PAP)NovoCare、Insulins ValYOU Savings Program、Direct Purchase Program、Insulin Glargine Follow-On Biologicなどは、インスリン購入時に低価格または返済を提供する。
厳しい規制当局が市場の成長を妨げる。
インスリン製品の開発と商業化を管理する厳しい規制当局の存在は、世界の基礎インスリン(長時間作用型インスリン)市場の成長を鈍らせる。例えば、インスリンの開発と商業化を管理する主な規制当局には、FDAとEMAが含まれる。上記のような要因が、基礎インスリン(長時間作用型インスリン)市場の成長を制限している。
COVID-19影響分析
COVID-19のパンデミックと世界各国での封鎖により、あらゆる業種の企業の財務の健全性が影響を受けている。そのため、COVID-19の公衆衛生上の緊急事態の期間中、米国食品医薬品局(FDA)は、スポンサーと研究者を支援し、試験参加者の安全を確保し、適正臨床実施基準(GCP)を遵守し、試験の完全性に対するリスクを最小限に抑えるための一般的な考慮事項を含むガイドラインを発表した。
ロシア・ウクライナ紛争の影響分析
ロシア・ウクライナ紛争は、世界の基礎インスリン(長時間作用型インスリン)市場に中程度の影響を与えると推定される。しかし、ロシア軍の侵攻に耐え続けるウクライナの診療所は、死亡者数の増加と限られた医療備蓄に押されている。あらゆる種類の医薬品が不足しているが、インスリンの備蓄へのアクセスが制限されているため、コントロールされていない糖尿病に関連する疾患が増加している。また、原材料の輸出入の影響は、予測期間中、世界の基礎インスリン(長時間作用型インスリン)市場の成長にほとんど影響を与えないと予想される。
セグメント分析
世界の基礎インスリン(長時間作用型インスリン)市場は、製品タイプ、用途、流通チャネル、地域に基づいてセグメント化される。
病院薬局セグメントが市場シェアの40%を占める
病院数の増加、治験開発品の入手可能性、償還の容易さなどから、病院薬局セグメントは世界市場シェアの42.3%を占めると推定される。例えば、エストニア共和国医薬品庁によると、2022年の病院薬局の総収益は1億3,700万ユーロで、以前の実績と比較して合計で3%増加している。
地理的分析
欧州は糖尿病有病率の増加により市場シェアの28.6%を占めると予測
欧州における糖尿病有病率の増加により、同地域は世界の基礎インスリン(長時間作用型インスリン)市場の28.6%を占める第2位のシェアを占めると推定される。例えば、世界保健機関(WHO)によると、欧州地域の糖尿病患者数は約6,000万人で、これは25歳以上の男性の約10.3%、女性の約9.6%に相当する。糖尿病はヨーロッパ地域のあらゆる年齢層で増加しており、その主な原因は過体重と肥満の増加、有害な食生活、身体的怠惰である。
競争状況
基礎インスリン(長時間作用型インスリン)市場における世界の主要プレーヤーには、ノボ・ノルディスクAS、サノフィ・アベンティス、バイオコン、ジュルファル、ファイザー、ガンリ製薬、マイラン、ウォックハルト、イーライリリーなどが含まれる。
レポートを購入する理由
- 世界の基礎インスリン(長時間作用型インスリン)市場を製品タイプ、用途、流通チャネル、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発を分析することで商機を特定する。
- 基礎インスリン(長時間作用型インスリン)市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されています。
- 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の基礎インスリン(長時間作用型インスリン)市場レポートは約53表、54図、195ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Application
3.3. Snippet by Distribution Channels
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Market Developments
4.1.1.2. Growing Prevalence
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Side Effect
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Reimbursement
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter’s 5 Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Lantus *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Levemir
7.4. Toujeo
7.5. Tresiba
7.6. Basaglar
7.7. Insulin Glargine Biosimilars
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Type 1 Diabetes *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Type 2 Diabetes
9. By Distribution Channels
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channels
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channels
9.2. Hospital Pharmacies *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Retail Pharmacies
9.4. Online Pharmacies
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channels
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channels
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Spain
10.3.6.5. Italy
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channels
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channels
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
Australia
10.5.6.4. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channels
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Novo Nordisk AS*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Sanofi Aventis
12.3. Biocon
12.4. Julphar
12.5. Pfizer
12.6. Ganli Pharmaceutical Co., Ltd
12.7. Mylan
12.8. Wockhardt
12.9. Eli Lily
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The Global Basal Insulin (Long-Acting Insulin) Market reached US$ 234.8 million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 331.6 million by 2030. The global basal insulin (long-acting insulin) market is expected to exhibit a CAGR of 4.5% during the forecast period (2023-2030).
The rising incidence of diabetes, promising repayment guidelines, and market developments like product introduction, product authorizations, consolidations, investments, partnerships, and expansion among others are boosting the global basal insulin (long-acting insulin) market growth. The key players in this market include Novo Nordisk AS, Sanofi Aventis, and Biocon among others.
Market Dynamics
An Increase In Diabetes Cases Drives The Growth Of The Basal Insulin (Long-Acting Insulin) Market.
The growing cases of diabetes are driving the global basal insulin (long-acting insulin) market growth. For instance, according to the Access to Medicine Foundation, diabetes increases rapidly globally, inducing 6.7 million deaths annually. Access to insulin is an increasingly critical multinational health importance. The number of individuals with diabetes globally is anticipated to surpass 643 million by 2030, and 783 million by 2045 rising most quickly in low- and middle-income countries (LMICs), where there is stark inequity in access to insulin.
Presence Of Various Patient Assistance Programs Creates Lucrative Opportunities For Market Growth.
The presence of various patient assistance programs presents the market with prospective growth opportunities in the upcoming years. For instance, Lilly Cares Program, Novo Nordisk Patient Assistance Program (PAP) NovoCare, Insulins ValYOU Savings Program, Direct Purchase Program, and Insulin Glargine Follow-On Biologic among others provide low-cost or repayment on insulin purchases.
Stringent Regulatory Authorities Hamper the Growth of the Market.
The presence of stringent regulatory authorities controlling the development and commercialization of insulin products slows the global basal insulin (long-acting insulin) market growth. For instance, the major regulatory authorities controlling the development and commercialization of insulin include the FDA and EMA. Above mentioned factors are limiting the basal insulin (long-acting insulin) market growth.
COVID-19 Impact Analysis
The financial health of companies across all industries has been impacted by the COVID-19 pandemic and lockdown in numerous nations throughout the world. Therefore, for the period of the COVID-19 public health emergency, the U.S. Food and Drug Administration (FDA) issued guidelines that include general considerations to aid sponsors and researchers, ensuring the safety of trial participants, adhering to good clinical practice (GCP), and minimizing risks to trial integrity.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
The Russia-Ukraine conflict is estimated to have a moderate impact on the global basal insulin (long-acting insulin) market, owing to the low prevalence and absence of key market players in this region. However, persisting to countenance invasions from Russian armies, Ukrainian clinics are pushed by rising numbers of deaths and limited medical reserves. There are deficiencies across all kinds of medicine, but restricted access to insulin reserves has guided to an uptick in disorders associated with uncontrolled diabetes. Also, the influence of the import and export of raw materials are anticipated to have little influence over the global basal insulin (long-acting insulin) market growth over the forecast period.
Segment Analysis
The global basal insulin (long-acting insulin) market is segmented based on product type, application, distribution channels and region.
Hospital Pharmacies Segment Accounts for 40% of the Market Share.
Owing to the increasing number of hospitals, the availability of investigational developments, and ease of reimbursement, the hospital pharmacies segment is estimated to hold 42.3% of the global market share. For instance, according to the Republic of Estonia Agency of Medicines, in 2022, the total earning of hospital pharmacies was 137 million euros, with an upsurge of 3% in total compared to previous results.
Geographical Analysis
Europe is Estimated to Hold 28.6% of the Market Share Owing to the Growing Diabetes Prevalence in this Region
Owing to the growing prevalence of diabetes in Europe, the region is estimated to hold the second-largest share accounting for 28.6% of the global basal insulin (long-acting insulin) market. For instance, according to the World Health Organization, there are approximately 60 million individuals with diabetes in the European Region, or roughly 10.3% of males and 9.6% of females aged 25 years and above. The preponderance of diabetes is rising among all ages in the European Region, principally because of additions in overweight and obesity, harmful diet, and physical laziness.
Competitive Landscape
The major global players in the basal insulin (long-acting insulin) market include Novo Nordisk AS, Sanofi Aventis, Biocon, Julphar, Pfizer, Ganli Pharmaceutical Co., Ltd, Mylan, Wockhardt, and Eli Lily among others.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global basal insulin (long-acting insulin) market segmentation based on product type, application, distribution channels and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of basal insulin (long-acting insulin) market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global basal insulin (long-acting insulin) market report would provide approximately 53 tables, 54 figures and 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Application
3.3. Snippet by Distribution Channels
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Market Developments
4.1.1.2. Growing Prevalence
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Side Effect
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Reimbursement
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter’s 5 Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Lantus *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Levemir
7.4. Toujeo
7.5. Tresiba
7.6. Basaglar
7.7. Insulin Glargine Biosimilars
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Type 1 Diabetes *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Type 2 Diabetes
9. By Distribution Channels
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channels
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channels
9.2. Hospital Pharmacies *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Retail Pharmacies
9.4. Online Pharmacies
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channels
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channels
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Spain
10.3.6.5. Italy
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channels
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channels
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
Australia
10.5.6.4. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channels
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Novo Nordisk AS*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Sanofi Aventis
12.3. Biocon
12.4. Julphar
12.5. Pfizer
12.6. Ganli Pharmaceutical Co., Ltd
12.7. Mylan
12.8. Wockhardt
12.9. Eli Lily
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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