プレミアム化粧品の世界市場 - 2023-2030Global Premium Cosmetics Market - 2023-2030 市場概要 世界のプレミアム化粧品市場は、2022年に880億350万米ドルに達し、2030年には1,616億2,040万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)のCAGRは7.8%と予測される。 プレミ... もっと見る
サマリー市場概要世界のプレミアム化粧品市場は、2022年に880億350万米ドルに達し、2030年には1,616億2,040万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)のCAGRは7.8%と予測される。 プレミアム化粧品は、通常の化粧品よりも快適で効率的な美的体験を提供することを目的としている。これらの商品は通常、大量生産された化粧品よりも高価であり、美容ルーチンにお金をかけることを厭わない消費者向けである。プレミアム化粧品は、高級感のあるパッケージ、優れたテクスチャー、革新的な処方で区別され、通常、高級店、高級ブティック、オンラインストアで購入できる。 アンチエイジングを意識した取り組みの増加、可処分所得の増加、人口の高齢化が、世界のプレミアム化粧品市場の成長を促す主な要因となっている。また、若者や高齢者を問わず、消費者の外見に対する意識が高まるにつれ、高級化粧品の需要も伸びている。 市場ダイナミクス アンチエイジング製品に対する需要が大幅に増加しており、これがプレミアム化粧品市場を牽引している。 人口の増加に伴い、化粧品に対する需要が高まっており、近年では化粧品産業が最も有名な産業の一つとなっている。シワ、シワ、シミ、ほうれい線、色素沈着など、老化の兆候を速やかに緩和する製品に対する消費者の需要が高まり、抗シワ治療のニーズが高まっている。 さらに、各メーカーのプロモーション戦略が、世界のスキンケア製品の一人当たりの使用量と支出に大きな影響を与えている。プレミアム化粧品市場の動向によると、現在、主要な抗シワ製品メーカーの大半が、高品質でオーガニック、ナチュラル、安全、そして驚くほど強力な製品としてマーケティングを行っている。 また、2020年国家人口委員会の調査では、2021年までにインドの65歳以上の人口は男性6,700万人、女性7,100万人になると推定されている。全人口と比較して、高齢者人口はより急速に拡大しており、それがプレミアム化粧品市場の成長を牽引している。 プレミアム化粧品の高価格が市場拡大を阻む プレミアム化粧品の機能性と効果を向上させ、プレミアム化粧品を使って外見を向上させる製品の開発は、プレミアム化粧品の価格の上昇をもたらし、より多くの人々にとって高価なものとなった。これはプレミアム化粧品の市場拡大能力に対する脅威となる可能性があり、2023~2030年の予測期間中に市場成長率の低下と収益シェアの低下をもたらす可能性がある。 COVID-19影響分析 COVID-19の分析には、COVID前シナリオ、COVID後シナリオ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。 セグメント分析 世界のプレミアム化粧品市場は、タイプ、供給元、性別、用途、流通チャネル、地域によって区分される。 スキンケアプレミアム化粧品への需要増加がタイプ別セグメントの成長を牽引すると予想される。 世界のプレミアム化粧品市場は、タイプ別にスキンケア製品、フレグランス、カラー化粧品、ヘアケア製品、サンケア製品、デオドラント製品、ベビーケア製品、その他に区分されている。プレミアム化粧品市場分析レポートでは、スキンケア分野が2022年に約38.4%の最大のプレミアム化粧品市場シェアを占めた。 さらに、世界経済の拡大、ライフスタイルの変化、様々な気候条件によるスキンケアやサンケア製品に対する需要の高まり、過去10年間の可処分所得の増加などが化粧品市場の成長に寄与している。化粧品事業は、特に米国と欧州において、消費者がナチュラルでオーガニックなスキンケア製品を好むようになった結果、拡大している。 地理的分析 アジア太平洋地域におけるプレミアム化粧品需要の増加。 アジア太平洋地域のプレミアム化粧品市場は、プレミアム化粧品市場分析において2022年の市場シェアが約32.5%と最も急成長している地域とみなされている。APACプレミアム化粧品市場は、中国、インド、インドネシア、ベトナムなどのアジア諸国におけるミレニアル世代のプレミアム化粧品への関心の高まりにより、予測数年間で成長することが期待されている。 また、フェイシャルメイクアップ、ヘアスタイリング、カラーリング製品などの化粧品アイテムに対する認知度の高まりも、予測期間を通じて市場拡大を促進すると予想される。技術革新は、複数の用途を持つ製品、特に予算重視の顧客に皮膚の保護と保湿を提供する製品に対する消費者の需要によって促進される。 競争環境 市場の主なグローバルプレイヤーには、シャネル、コティ、エスティローダー、ロレアル、LVMH、資生堂、コーセー、カネボウ化粧品、花王、レブロンなどが含まれる。 世界同時不況/ウクライナ・ロシア戦争/COVID-19、人工知能の影響分析: COVID-19の影響: 例外的なCOVID-19の流行の結果、高級化粧品部門は大きな打撃を受けている。致命的なウイルスの予期せぬ侵入は、化粧品ビジネスに有害な結果をもたらし、ひいては高級品カテゴリーの拡大を妨げている。業界は、手指消毒剤や洗浄用品の製造に切り替えたり、最前線の対応要員に無料の美容サービスを提供したりすることで、この危機に建設的に対応してきた。 この分野の主要プレーヤーは、会社の財務面を維持しなければならない。COVID-19の大流行は、どんな不況よりもはるかに大きな財務的影響を企業に与えるという事実にもかかわらず、美容セクターは2024年から2025年の期間中に再び比較的健全になる兆しがある。 世界不況の影響: 過去2年間、世界中の先進国で高いインフレ率が続いたため、物価が大幅に上昇した。購買力の総量は発展途上国にかなりの影響を与えると予想され、消費者の高級化粧品購入の減少を含め、多くの点で有益ではないと考えられている。 レポートを購入する理由 - 世界のプレミアム化粧品市場をタイプ、供給元、性別、用途、流通チャネル、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発を分析することにより、市場における商機を特定する。 - プレミアム化粧品市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。 - このPDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な市場調査の後、冷静にまとめられた市場分析で構成されています。 - 製品マッピングは、すべての主要市場プレイヤーの主要製品で構成されるエクセルとして利用可能です。 世界のプレミアム化粧品市場レポートは、約93の表、109の図、190ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 調査専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Market Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Market Snippet, by Type 3.2. Market Snippet, by Source 3.3. Market Snippet, by Gender 3.4. Market Snippet, by Application 3.5. Market Snippet, by Distribution Channel 3.6. Market Snippet, by Region 4. Market Dynamics 4.1. Market Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 on the Market 6.1.1. Scenario Before COVID-19 Market 6.1.2. Scenario During COVID-19 Market 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Skin Care Products* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Fragrance 7.4. Color Cosmetics 7.5. Hair Care Products 7.6. Sun Care Products 7.7. Deodorants 7.8. Baby Care Products 7.9. Others 8. By Source 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source 8.2. Chemical* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Organic 9. By Gender 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Source 9.2. Men* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Women 10. By Application 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 10.2. Individual* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Commercial 11. By Distribution Channel 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 11.2. Online* 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Offline 12. By Region 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 12.2. North America 12.2.1. Introduction 12.2.2. Key Region-Specific Dynamics 12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.2.8.1. The U.S. 12.2.8.2. Canada 12.2.8.3. Mexico 12.3. Europe 12.3.1. Introduction 12.3.2. Key Region-Specific Dynamics 12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.3.8.1. Germany 12.3.8.2. The U.K. 12.3.8.3. France 12.3.8.4. Italy 12.3.8.5. Spain 12.3.8.6. Rest of Europe 12.4. South America 12.4.1. Introduction 12.4.2. Key Region-Specific Dynamics 12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.4.8.1. Brazil 12.4.8.2. Argentina 12.4.8.3. Rest of South America 12.5. Asia-Pacific 12.5.1. Introduction 12.5.2. Key Region-Specific Dynamics 12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.5.8.1. China 12.5.8.2. India 12.5.8.3. Japan 12.5.8.4. Australia 12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific 12.6. Middle East and Africa 12.6.1. Introduction 12.6.2. Key Region-Specific Dynamics 12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13. Competitive Landscape 13.1. Competitive Scenario 13.2. Market Positioning/Share Analysis 13.3. Mergers and Acquisitions Analysis 14. Company Profiles 14.1. CHANEL 14.1.1. Company Overview 14.1.2. Product Portfolio and Description 14.1.3. Financial Overview 14.1.4. Key Developments 14.2. Coty 14.3. Estée Lauder 14.4. L’Oréal 14.5. LVMH 14.6. Shiseido Company, Limited 14.7. Kosé Corporation 14.8. Kanebo Cosmetic 14.9. Kao Corporation 14.10. Revlon, Inc. LIST NOT EXHAUSTIVE 15. Appendix 15.1. About Us and Services 15.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Market Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Market Snippet, by Type 3.2. Market Snippet, by Source 3.3. Market Snippet, by Gender 3.4. Market Snippet, by Application 3.5. Market Snippet, by Distribution Channel 3.6. Market Snippet, by Region 4. Market Dynamics 4.1. Market Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 on the Market 6.1.1. Scenario Before COVID-19 Market 6.1.2. Scenario During COVID-19 Market 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Skin Care Products* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Fragrance 7.4. Color Cosmetics 7.5. Hair Care Products 7.6. Sun Care Products 7.7. Deodorants 7.8. Baby Care Products 7.9. Others 8. By Source 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source 8.2. Chemical* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Organic 9. By Gender 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Source 9.2. Men* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Women 10. By Application 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 10.2. Individual* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Commercial 11. By Distribution Channel 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 11.2. Online* 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Offline 12. By Region 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 12.2. North America 12.2.1. Introduction 12.2.2. Key Region-Specific Dynamics 12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.2.8.1. The U.S. 12.2.8.2. Canada 12.2.8.3. Mexico 12.3. Europe 12.3.1. Introduction 12.3.2. Key Region-Specific Dynamics 12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.3.8.1. Germany 12.3.8.2. The U.K. 12.3.8.3. France 12.3.8.4. Italy 12.3.8.5. Spain 12.3.8.6. Rest of Europe 12.4. South America 12.4.1. Introduction 12.4.2. Key Region-Specific Dynamics 12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.4.8.1. Brazil 12.4.8.2. Argentina 12.4.8.3. Rest of South America 12.5. Asia-Pacific 12.5.1. Introduction 12.5.2. Key Region-Specific Dynamics 12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.5.8.1. China 12.5.8.2. India 12.5.8.3. Japan 12.5.8.4. Australia 12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific 12.6. Middle East and Africa 12.6.1. Introduction 12.6.2. Key Region-Specific Dynamics 12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender 12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13. Competitive Landscape 13.1. Competitive Scenario 13.2. Market Positioning/Share Analysis 13.3. Mergers and Acquisitions Analysis 14. Company Profiles 14.1. CHANEL 14.1.1. Company Overview 14.1.2. Product Portfolio and Description 14.1.3. Financial Overview 14.1.4. Key Developments 14.2. Coty 14.3. Estée Lauder 14.4. L’Oréal 14.5. LVMH 14.6. Shiseido Company, Limited 14.7. Kosé Corporation 14.8. Kanebo Cosmetic 14.9. Kao Corporation 14.10. Revlon, Inc. LIST NOT EXHAUSTIVE 15. Appendix 15.1. About Us and Services 15.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(非耐久財)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の消費者向け製品・サービス分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|