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プレミアム化粧品の世界市場 - 2023-2030


Global Premium Cosmetics Market - 2023-2030

市場概要 世界のプレミアム化粧品市場は、2022年に880億350万米ドルに達し、2030年には1,616億2,040万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)のCAGRは7.8%と予測される。 プレミ... もっと見る

 

 

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2023年6月5日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界のプレミアム化粧品市場は、2022年に880億350万米ドルに達し、2030年には1,616億2,040万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)のCAGRは7.8%と予測される。
プレミアム化粧品は、通常の化粧品よりも快適で効率的な美的体験を提供することを目的としている。これらの商品は通常、大量生産された化粧品よりも高価であり、美容ルーチンにお金をかけることを厭わない消費者向けである。プレミアム化粧品は、高級感のあるパッケージ、優れたテクスチャー、革新的な処方で区別され、通常、高級店、高級ブティック、オンラインストアで購入できる。
アンチエイジングを意識した取り組みの増加、可処分所得の増加、人口の高齢化が、世界のプレミアム化粧品市場の成長を促す主な要因となっている。また、若者や高齢者を問わず、消費者の外見に対する意識が高まるにつれ、高級化粧品の需要も伸びている。
市場ダイナミクス
アンチエイジング製品に対する需要が大幅に増加しており、これがプレミアム化粧品市場を牽引している。
人口の増加に伴い、化粧品に対する需要が高まっており、近年では化粧品産業が最も有名な産業の一つとなっている。シワ、シワ、シミ、ほうれい線、色素沈着など、老化の兆候を速やかに緩和する製品に対する消費者の需要が高まり、抗シワ治療のニーズが高まっている。
さらに、各メーカーのプロモーション戦略が、世界のスキンケア製品の一人当たりの使用量と支出に大きな影響を与えている。プレミアム化粧品市場の動向によると、現在、主要な抗シワ製品メーカーの大半が、高品質でオーガニック、ナチュラル、安全、そして驚くほど強力な製品としてマーケティングを行っている。
また、2020年国家人口委員会の調査では、2021年までにインドの65歳以上の人口は男性6,700万人、女性7,100万人になると推定されている。全人口と比較して、高齢者人口はより急速に拡大しており、それがプレミアム化粧品市場の成長を牽引している。
プレミアム化粧品の高価格が市場拡大を阻む
プレミアム化粧品の機能性と効果を向上させ、プレミアム化粧品を使って外見を向上させる製品の開発は、プレミアム化粧品の価格の上昇をもたらし、より多くの人々にとって高価なものとなった。これはプレミアム化粧品の市場拡大能力に対する脅威となる可能性があり、2023~2030年の予測期間中に市場成長率の低下と収益シェアの低下をもたらす可能性がある。
COVID-19影響分析
COVID-19の分析には、COVID前シナリオ、COVID後シナリオ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
セグメント分析
世界のプレミアム化粧品市場は、タイプ、供給元、性別、用途、流通チャネル、地域によって区分される。
スキンケアプレミアム化粧品への需要増加がタイプ別セグメントの成長を牽引すると予想される。
世界のプレミアム化粧品市場は、タイプ別にスキンケア製品、フレグランス、カラー化粧品、ヘアケア製品、サンケア製品、デオドラント製品、ベビーケア製品、その他に区分されている。プレミアム化粧品市場分析レポートでは、スキンケア分野が2022年に約38.4%の最大のプレミアム化粧品市場シェアを占めた。
さらに、世界経済の拡大、ライフスタイルの変化、様々な気候条件によるスキンケアやサンケア製品に対する需要の高まり、過去10年間の可処分所得の増加などが化粧品市場の成長に寄与している。化粧品事業は、特に米国と欧州において、消費者がナチュラルでオーガニックなスキンケア製品を好むようになった結果、拡大している。
地理的分析
アジア太平洋地域におけるプレミアム化粧品需要の増加。
アジア太平洋地域のプレミアム化粧品市場は、プレミアム化粧品市場分析において2022年の市場シェアが約32.5%と最も急成長している地域とみなされている。APACプレミアム化粧品市場は、中国、インド、インドネシア、ベトナムなどのアジア諸国におけるミレニアル世代のプレミアム化粧品への関心の高まりにより、予測数年間で成長することが期待されている。
また、フェイシャルメイクアップ、ヘアスタイリング、カラーリング製品などの化粧品アイテムに対する認知度の高まりも、予測期間を通じて市場拡大を促進すると予想される。技術革新は、複数の用途を持つ製品、特に予算重視の顧客に皮膚の保護と保湿を提供する製品に対する消費者の需要によって促進される。
競争環境
市場の主なグローバルプレイヤーには、シャネル、コティ、エスティローダー、ロレアル、LVMH、資生堂、コーセー、カネボウ化粧品、花王、レブロンなどが含まれる。
世界同時不況/ウクライナ・ロシア戦争/COVID-19、人工知能の影響分析:
COVID-19の影響:
例外的なCOVID-19の流行の結果、高級化粧品部門は大きな打撃を受けている。致命的なウイルスの予期せぬ侵入は、化粧品ビジネスに有害な結果をもたらし、ひいては高級品カテゴリーの拡大を妨げている。業界は、手指消毒剤や洗浄用品の製造に切り替えたり、最前線の対応要員に無料の美容サービスを提供したりすることで、この危機に建設的に対応してきた。
この分野の主要プレーヤーは、会社の財務面を維持しなければならない。COVID-19の大流行は、どんな不況よりもはるかに大きな財務的影響を企業に与えるという事実にもかかわらず、美容セクターは2024年から2025年の期間中に再び比較的健全になる兆しがある。
世界不況の影響:
過去2年間、世界中の先進国で高いインフレ率が続いたため、物価が大幅に上昇した。購買力の総量は発展途上国にかなりの影響を与えると予想され、消費者の高級化粧品購入の減少を含め、多くの点で有益ではないと考えられている。
レポートを購入する理由
- 世界のプレミアム化粧品市場をタイプ、供給元、性別、用途、流通チャネル、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発を分析することにより、市場における商機を特定する。
- プレミアム化粧品市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- このPDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な市場調査の後、冷静にまとめられた市場分析で構成されています。
- 製品マッピングは、すべての主要市場プレイヤーの主要製品で構成されるエクセルとして利用可能です。
世界のプレミアム化粧品市場レポートは、約93の表、109の図、190ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Type
3.2. Market Snippet, by Source
3.3. Market Snippet, by Gender
3.4. Market Snippet, by Application
3.5. Market Snippet, by Distribution Channel
3.6. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Scenario Before COVID-19 Market
6.1.2. Scenario During COVID-19 Market
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Skin Care Products*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Fragrance
7.4. Color Cosmetics
7.5. Hair Care Products
7.6. Sun Care Products
7.7. Deodorants
7.8. Baby Care Products
7.9. Others
8. By Source
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
8.2. Chemical*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Organic
9. By Gender
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
9.2. Men*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Women
10. By Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
10.2. Individual*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Commercial
11. By Distribution Channel
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
11.2. Online*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Offline
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.8.1. The U.S.
12.2.8.2. Canada
12.2.8.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.8.1. Germany
12.3.8.2. The U.K.
12.3.8.3. France
12.3.8.4. Italy
12.3.8.5. Spain
12.3.8.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.8.1. Brazil
12.4.8.2. Argentina
12.4.8.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.8.1. China
12.5.8.2. India
12.5.8.3. Japan
12.5.8.4. Australia
12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. CHANEL
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. Coty
14.3. Estée Lauder
14.4. L’Oréal
14.5. LVMH
14.6. Shiseido Company, Limited
14.7. Kosé Corporation
14.8. Kanebo Cosmetic
14.9. Kao Corporation
14.10. Revlon, Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The global premium cosmetics market reached US$ 88,035.5 million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 161,620.4 million by 2030. The market is expected to exhibit a CAGR of 7.8% during the forecast period (2023-2030).
Premium cosmetics aim to provide pleasant and more efficient aesthetic experience than regular cosmetics. These goods are usually more expensive than mass-produced cosmetics and are intended for consumers who are willing to spend more money on their beauty routine. Premium cosmetics are distinguished by their premium packaging, excellent textures, and innovative formulas, and are usually available in high-end merchants, luxury boutiques, and online stores.
The growing number of anti-aging awareness initiatives, rising disposable income, and the aging population are the main factors driving the global premium cosmetics market growth. The demand for high-end cosmetics has also grown as consumers, regardless of young and elderly, flattering more aware of their physical appearance.
Market Dynamics
The Demand for Anti-Aging Products Is Significantly Increasing, Which Is Driving The Premium Cosmetics Market.
The demand for several cosmetic items has increased due to the expanding population, and in recent years, the cosmetics industry has become one of the most well-known. The increased consumer demand for products that swiftly lessen the signs of aging, including wrinkles, creases, blemishes, frown lines, and pigmentation has led to an increase in the need for anti-wrinkle treatments.
Additionally, the promotion strategies used by various manufacturers have made a significant impact on the per capita use and spending of skin care products worldwide. Premium cosmetics market trends have shown that the majority of the leading anti-wrinkle product manufacturers are now marketing their products as high-quality, organic, natural, secure, and incredibly powerful.
In addition, the 2020 National Commission on Population study estimates that by 2021, India would have 67 million men and 71 million women who are 65 years of age or older. Compared to the overall population, the elderly population is expanding more quickly, which in turn is driving the growth of the premium cosmetics market.
Market Expansion Is Hampered By High Prices Of Premium Cosmetics
The development of premium cosmetics with improved functionality and effectiveness of the products to enhance one's appearance using premium cosmetics has resulted in an increase in the price of premium cosmetics that made them expensive to the wider population. This could pose a threat to the market's ability to expand for premium cosmetics and could result in a decline in market growth rate and a decline in revenue share during the forecast period of 2023-2030.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with pricing dynamics (including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), demand-supply spectrum (shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown, and subsequent issues), government initiatives (initiatives to revive market, sector or industry by government bodies) and manufacturers strategic initiatives (what manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global premium cosmetics market is segmented based on type, source, gender, application, distribution channel, and region.
Rising Demand For Skincare Premium Cosmetics Is Expected To Drive The Type Segment Growth.
The global premium cosmetics market has been segmented by type into skincare products, fragrances, color cosmetics, hair care products, sun care products, deodorants, baby care products, and others. The skincare segment held the largest premium cosmetics market share of approximately 38.4% in 2022 in the premium cosmetics market analysis report.
Additionally, the expansion of the global economy, changing lifestyles, rising demand for skin and sun care products due to various climatic conditions, and an increase in disposable income over the past decade all contribute to the growth of the cosmetics market. The cosmetics business is expanding as a result of a movement in consumer preference toward natural and organic skincare products, particularly in the United States and Europe.
Geographical Analysis
The Increasing Demand For Premium Cosmetics in Asia-Pacific Region.
The Asia-Pacific premium cosmetics market is regarded as the fastest growing region with a market share of approximately 32.5% in 2022 in the premium cosmetics market analysis. The APAC premium cosmetics market is expected to grow in the forecast years owing to the growing millennial population’s interest in premium cosmetic products in Asian countries like China, India, Indonesia, and Vietnam.
The growing awareness of cosmetics items, such as facial makeup, hairstyling, and coloring products, is also anticipated to fuel market expansion throughout the projection period. Innovation is fueled by consumer demand for products with multiple applications, particularly those that offer skin protection and hydration to budget-conscious customers.
Competitive Landscape
The major global players in the market include CHANEL, Coty, Estée Lauder, L’Oréal, LVMH, Shiseido Company, Limited, Kosé Corporation, Kanebo Cosmetic, Kao Corporation, and Revlon, Inc.
Global Recession/Ukraine-Russia War/COVID-19, and Artificial Intelligence Impact Analysis:
Covid-19 Impact:
The premium cosmetics sector has suffered greatly as a result of the exceptional COVID-19 epidemic. The unexpected entrance of the deadly virus has had detrimental consequences on the cosmetics business, which in turn has hampered the expansion of the luxury product category.The industry has constructively reacted to the crisis by switching to making hand sanitizers and cleaning supplies as well as offering free beautification services to frontline response personnel.
The key players in the sector must maintain the financial side of the firm. Despite the fact that the COVID-19 pandemic will have a much greater financial impact on businesses than any recession, there are signs that the beauty sector may once again be comparatively healthy during the period of 2024-2025.
Global Recession Impact:
Over the past two years, prices have increased significantly because of the high inflation rates in developed economies around the world. It is anticipated that the aggregate purchasing power will considerably affect developing economies and is thought to be non-beneficial in many ways, including the lessened consumer buying of premium cosmetics.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global premium cosmetics market segmentation based on type, source, gender, application, distribution channel, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities in the market by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of premium cosmetics market-level with all segments.
• The PDF report consists of cogently put-together market analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth market study.
• Product mapping is available as Excel consists of key products of all the major market players.
The global premium cosmetics market report would provide approximately 93 tables, 109 figures and 190 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Type
3.2. Market Snippet, by Source
3.3. Market Snippet, by Gender
3.4. Market Snippet, by Application
3.5. Market Snippet, by Distribution Channel
3.6. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Scenario Before COVID-19 Market
6.1.2. Scenario During COVID-19 Market
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Skin Care Products*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Fragrance
7.4. Color Cosmetics
7.5. Hair Care Products
7.6. Sun Care Products
7.7. Deodorants
7.8. Baby Care Products
7.9. Others
8. By Source
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
8.2. Chemical*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Organic
9. By Gender
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
9.2. Men*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Women
10. By Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
10.2. Individual*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Commercial
11. By Distribution Channel
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
11.2. Online*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Offline
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.8.1. The U.S.
12.2.8.2. Canada
12.2.8.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.8.1. Germany
12.3.8.2. The U.K.
12.3.8.3. France
12.3.8.4. Italy
12.3.8.5. Spain
12.3.8.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.8.1. Brazil
12.4.8.2. Argentina
12.4.8.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.8.1. China
12.5.8.2. India
12.5.8.3. Japan
12.5.8.4. Australia
12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Gender
12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. CHANEL
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. Coty
14.3. Estée Lauder
14.4. L’Oréal
14.5. LVMH
14.6. Shiseido Company, Limited
14.7. Kosé Corporation
14.8. Kanebo Cosmetic
14.9. Kao Corporation
14.10. Revlon, Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

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