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パーソナルケア受託製造の世界市場 - 2023-2030


Global Personal Care Contract Manufacturing Market - 2023-2030

市場概要 世界のパーソナルケア受託製造市場は、2022年に208億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中に年平均成長率8.7%で成長し、2030年には405億米ドルに達すると予測される。 予測期間中、アジア太平洋地域... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年8月22日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界のパーソナルケア受託製造市場は、2022年に208億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中に年平均成長率8.7%で成長し、2030年には405億米ドルに達すると予測される。
予測期間中、アジア太平洋地域からの需要増加が世界のパーソナルケア受託製造市場の成長を牽引する鍵となるだろう。人口が多く人口動態が若いインドと中国は、世界の化粧品ブランドにとって持続的な成長機会をもたらす。
プライベート・エクイティ企業による受託製造業者への投資の増加は、世界市場の新たな成長機会を促進するだろう。例えば、2023年4月、米国を拠点とするプライベート・エクイティ会社TruArc Partnersは、米国を拠点とする受託製造業者兼化粧品処方開発業者であるTrademark Cosmetics, Inc.への多額の投資を発表した。
市場ダイナミクス
生産技術の進歩
生産技術の新たな進歩は、受託製造業者にとって非常に有益であることが証明されている。高度に自動化された工業生産システムは、生産効率を高め、ダウンタイムを短縮し、受託製造業者の生産量拡大を可能にしている。また、プロセスを合理化し、リソースを効率的に配分することで、費用対効果の高い製造を可能にしている。
リアルタイムのモニタリングと品質管理システムにより、受託製造業者は厳しい品質管理と規制基準を満たすことができるようになった。また、化粧品ブランドにとっては、製造委託によって品質基準が低下することはないという保証にもなる。生産技術の進歩により、受託製造業者は新しいカプセル化技術や斬新なパッケージング・ソリューションを活用し、新たなトレンドに対応することもできる。
新規化粧品ブランドの市場参入
世界の化粧品業界では、新規ブランドの参入が相次ぎ、競争がさらに激化している。新しい新興ブランドは、ニッチでユニークな側面に焦点を当て、ブランド・アイデンティティを高めている。受託製造業者に製造を委託することで、新規参入企業は生産設備に多額の先行投資をする必要がない。
受託製造業者に製造を委託することで、新規参入の化粧品ブランドは、ブランディング、マーケティング、製品開発など、他の主要業務に集中することができる。そのため、新規参入企業はブランド認知度や消費者ロイヤリティの向上に集中することができる。製造委託先が規制遵守と品質基準の確保に責任を持つため、新規参入企業は製造リスクを共有することができる。リスク分担の取り決めにより、新規参入企業の財務リスクと経営リスクが軽減される。
価格競争の激化
世界の化粧品業界は競争が激しく、受託製造業者は世界的な大手化粧品ブランドからビジネスを獲得しようと互いにしのぎを削っている。化粧品ブランドは費用対効果の高い生産を求めているため、受託製造業者は契約を確保・維持するために価格に対する大きな値下げ圧力に直面している。価格引き下げ圧力の高まりは、受託製造業者の利益率に影響を与える可能性がある。
原材料価格の変動は、製造委託先メーカーの製造コストの上昇につながるが、製造委託先メーカーは、市場の価格感応度が高いため、そのコストをブランドに転嫁することができない。その結果、受託製造業者の利益率はさらに低下する。一般的に、長期契約と巨額の資金準備により、持続的な価格引き下げ圧力に耐えられるのは、大手で大量生産を行っている受託製造業者だけである。新規参入者や中小規模のメーカーは、業界の大手メーカーに太刀打ちできないという状況が生まれる。
COVID-19の影響分析
COVID-19のパンデミックは世界的なサプライチェーンの混乱を招き、契約メーカーは生産継続のための原材料の入手に苦労した。さらに、パンデミックは消費者の嗜好にも大きな変化をもたらした。衛生用品への需要が高まり、受託製造業者は手指消毒剤やその他の衛生用品の生産に軸足を移さなければならなくなった。
パンデミックは流通モデルの転換にもつながり、消費者はeコマースや宅配サービスを好むようになった。一部のパーソナルケア受託製造業者は、化粧品ブランドと提携し、パンデミック時の消費者の動きの変化に対応して、消費者への直接販売モデルを導入し始めた。
AIの影響分析
AIベースのアルゴリズムによる自動品質管理システムは、生産ラインをリアルタイムで監視し、欠陥や品質基準からの逸脱を検出するために使用できる。受託製造業者が一貫した製品品質を確保し、あらゆる政府規制を遵守するのに役立ちます。AIを活用した予測分析は、需要動向を把握するために利用できるため、受託製造企業がサプライチェーン業務を最適化するのに役立つ。
AIベースのデータ分析により、受託製造業者は顧客データに基づいてパーソナライズされたカスタマイズ製品を提供できる。高度なパーソナライゼーションは、ユニークなパーソナルケア製品に対する需要の高まりに対応するのに役立つ。また、AIを活用したアナリティクスは、受託製造業者が顧客からのフィードバックやソーシャルメディアデータから洞察を収集し、消費者の嗜好をより深く理解するのにも役立つ。
ロシア・ウクライナ戦争の影響分析
ロシア・ウクライナ戦争は、両国の受託製造に大きな影響を与えている。戦争はウクライナの産業インフラを破壊し、数百万人のウクライナ人が国外に避難した。ウクライナのパーソナルケア受託製造業界は壊滅的な打撃を受け、ウクライナ市場の需要に依存していた近隣諸国の業界にも影響が及んでいる。
ロシア市場も大きな混乱に見舞われ、多くのメーカーが経済制裁のために西側サプライヤーからの原材料やその他の部品の不足に直面している。一部のメーカーは、生産を維持するために中国のサプライヤーに切り替えた。さらに、ロシア政府は「並行輸入」制度を設け、商標所有者への補償なしに商標製品を製造・販売することを認めている。
セグメント分析
世界のパーソナルケア受託製造市場は、処方、サービス、用途、地域に基づいてセグメント化されている。
ローションは業界で最も広く使用されている処方
ローションは世界市場で最も広く使用されている製剤であり、市場シェアの3分の1以上を占めている。ローションは半流動状の粘性を持ち、主に肌に潤いと水分を与える様々なスキンケア製品に使用されている。ローションは、塗りやすさと吸収の速さのバランスがとれており、さまざまなスキンケア製品やボディケア製品に最適である。
クリームは、ローションよりも濃厚で粘度が高く、アンチエイジング製品や特殊なスキンケアトリートメントによく使われる。オイルは主に、高級なオーガニックスキンケア製品に使われる。美容液や化粧水などの液状製剤は、有効成分が高濃度に配合されており、ニッチで専門的な製品に使用される。
地理的分析
成長する北米の化粧品産業
北米は世界市場の3分の1以上を占める。北米は、経済発展レベルの高い裕福な地域である。大規模な中産階級と上流階級が、パーソナルケア製品に対する根強い需要を生み出している。米国は北米の主要市場であり、消費者はパーソナルケア製品に年間900億米ドル近くを費やしている。米国のパーソナル・ケア製品に対する一人当たりの年間支出は平均300~500米ドルである。
近年、多くの国産化粧品ブランドが台頭し、北米のパーソナルケア市場は断片化されており、大手ブランドは常に新製品を発表して市場での地位を高めている。ソーシャルメディアの高い普及率も、消費者の認知度向上に貢献している。多くのブランドが、ソーシャルメディアのインフルエンサーとパートナーシップを結ぶことで、デジタル・マーケティング戦略を採用している。
北米の受託製造業者は、大手化粧品ブランドによる同地域への投資の拡大に対応して、事業とサービス範囲を大幅に拡大している。例えば、2023年4月、米国の受託製造業者であるShay Labs社は、米国イリノイ州ウッドストックの工場に4つ目の生産ラインを開設したことを発表した。
競争状況
世界の主要企業には、A.I.G. Technologies, Inc.、PLZ Corp.、McBride、Formula Corp.、Skinlys、Covalence Laboratories、Fareva、Albea、Tropical Products、Sarvotham Careなどがある。
レポートを購入する理由
- 製剤、サービス、用途、地域に基づく世界のパーソナルケア受託製造市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- パーソナルケア受託製造市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査による包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界のパーソナルケア受託製造市場レポートは、約57の表、62の図、190ページを提供します。
対象読者
- 化粧品会社
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Formulation
3.2. Snippet by Service
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Advancements in production technology
4.1.1.2. Market entry of new cosmetic brands
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Increase in pricing pressures
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Formulation
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Formulation
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Formulation
7.2. Liquids*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Creams
7.4. Lotions
7.5. Oils
7.6. Gels
7.7. Others
8. By Service
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Service
8.2. R&D and Formulation*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Manufacturing
8.4. Packaging & Allied Services
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Skincare*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Haircare
9.4. Color Cosmetics
9.5. Fragrances & Deodorants
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Formulation
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Formulation
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Formulation
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Formulation
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Formulation
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. A.I.G. Technologies, Inc.*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Recent Developments
12.2. PLZ Corp
12.3. McBride
12.4. Formula Corp
12.5. Skinlys
12.6. Covalence Laboratories
12.7. Fareva
12.8. Albea
12.9. Tropical Products
12.10. Sarvotham Care
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
Global Personal Care Contract Manufacturing Market reached US$ 20.8 billion in 2022 and is expected to reach US$ 40.5 billion by 2030, growing with a CAGR of 8.7% during the forecast period 2023-2030.
During the forecast period, increasing demand from Asia-Pacific will be key to driving global personal care contract manufacturing market growth. India and China, with their large populations and younger demographics, presents sustained growth opportunities for global cosmetic brands.
Rising investments in contract manufacturers by private equity firms will fuel new growth opportunities for the global market. For instance, in April 2023, TruArc Partners, a U.S.-based private equity firm, announced a substantial investment in Trademark Cosmetics, Inc., a U.S.-based contract manufacturer and cosmetic formulation developer.
Market Dynamics
Advancements in Production Technology
New advancements in production technology have proven highly beneficial to contract manufacturers. Highly automated industrial production systems have increased production efficiency and reduced down time, thus allowing contract manufacturers to expand output. It also allows manufacturers to streamline processes and ensures efficient allocation of resources, enabling cost effective manufacturing.
Real-time monitoring and quality control systems have enabled contract manufacturers to meet stringent quality control and regulatory standards. It also provides an assurance to cosmetic brands that outsourcing production won’t result in a drop in quality standards. Advances in production technology also enables contract manufacturers to utilize new encapsulation techniques and novel packaging solutions in keeping up with emerging trends.
Market Entry of New Cosmetic Brands
The global cosmetics industry has witnessed the entry of a slew of new brands, which has further intensified competition. New startup brands are focusing on niche and unique aspects to grow their brand identity. By outsourcing manufacturing to contract manufacturers, new entrants do not have to make substantial upfront investments in production facilities.
Outsourcing production to contract manufacturers allows new cosmetic brands to focus on other major tasks such as branding, marketing and product development. New entrants can thus concentrate on building brand awareness and consumer loyalty. Outsourcing to contract manufacturers allows new entrants to share the production risks as the contractors are responsible for ensuring regulatory compliance and quality standards. The risk-sharing arrangement reduces the financial and operational risks for new entrants in the market.
Increase in Pricing Pressures
The global cosmetics industry is highly competitive and contract manufacturers vie with each other to obtain business from leading global cosmetic brands. Since cosmetic brands seek highly cost-effective production, contract manufacturers face significant downward pressure on pricing to secure and retain contracts. The increased downward pressure on pricing can affect the profit margins of contract manufacturers.
Volatility in raw material prices leads to an increase in production costs for contract manufacturers, who are unable to pass on the costs to brands, due to the highly price sensitive nature of the market. It leads to further erosion of profit margins for contract manufacturers. Typically only large, high-volume contract manufacturers are able to bear sustained downward pressures on pricing due to their long-term contracts and large financial reserves. It creates a situation where new entrants and small and medium-scale manufacturers are unable to compete with the large industry players.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic led to global supply chain disruptions and contract manufacturers struggled to obtain materials to ensure continued production. Furthermore, the pandemic also led to major changes in consumer preferences. It caused an increased demand for hygiene products and contract manufacturers had to pivot towards production of hand sanitizers and other hygiene products.
The pandemic also led to a shift in distribution models, with consumers increasing preferring e-commerce and home delivery services. Some personal care contract manufacturers, in partnership with their cosmetic brands, began to implement direct-to-consumer distribution models in response to the changing consumer dynamics during the pandemic.
AI Impact Analysis
Automated quality control systems with AI-based algorithms can be used to monitor production lines in real-time, detecting defects and deviations from quality standards. It helps contract manufacturers to ensure consistent product quality and compliance with all government regulations. AI-driven predictive analytics can be used to gauge demand trends, thus helping contract manufacturers to optimize their supply chain operations.
AI-based data analytics enables contract manufacturers to offer personalized and customized products based on customer data. A high level of personalization can help manufacturers to better cater to the growing demand for unique personal care products. AI-powered analytics can also help contract manufacturers gather insights from customer feedback and social media data, enabling a better understanding of consumer preferences.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
The Russia-Ukraine war has had a major impact on contract manufacturing in both countries. The war has destroyed Ukraine’s industrial infrastructure and millions of Ukrainians have fled the country. It has devastated the personal care contract manufacturing industry in Ukraine and has also impacted the industry in neighboring countries which were reliant on demand from the Ukrainian market.
The market has also witnessed major disruptions in Russia, with many manufacturers facing shortage of raw materials and other components from western suppliers due to economic sanctions. Some manufacturers have switched to Chinese suppliers to keep production running. Furthermore, the Russian government has set up a ‘parallel import’ scheme, allowing business to manufacture and distribute trademarked products without compensation to trademark owners.
Segment Analysis
The global personal care contract manufacturing market is segmented based on based on formulation, service, application and region.
Lotions are The Most Widely Used Formulation Within the Industry
Lotions are the most widely used formulation within the global market, accounting for more than a third of the market share. Lotions have a semi-fluid consistency and are mainly used for various skincare products that moisturize and hydrate the skin. Lotions offer a balance between ease of application and fast-absorption, making them the ideal choice for various skincare and body care products.
Creams are thicker and more viscous than lotions and are commonly used for anti-aging products and specialty skincare treatments. Oils are mainly used in premium, organic skincare products. Liquid formulations, such as serums and toners are highly concentrated with active ingredients and are used for niche and specialist products.
Geographical Analysis
North America’s Growing Cosmetics Industry
North America accounts for more than a third of the global market. North America is a wealthy region with a high level of economic development. A large middle and upper middle class generates persistent demand for personal care products. U.S. is a major market in North America, with consumers spending nearly US$ 90 billion annually on personal care products. Annual per capita spending on personal products in U.S. averages between US$ 300 to US$ 500.
Many domestic cosmetic brands have emerged in recent years and the North American personal care market is fragmented, with major brands constantly launching new products to augment their market position. The high level penetration of social media also contributes to increased consumer awareness. Many brands are adopting digital marketing strategies by entering into partnerships with social media influencers.
Contract manufacturers in North America have significantly expanded their operations and scope of services in response to growing investments in the region by leading cosmetic brands. For instance, in April 2023, Shay Labs, a U.S.-based contract manufacturer, announced the opening of its fourth production line at its plant in Woodstock, Illinois, U.S.
Competitive Landscape
The major global players include A.I.G. Technologies, Inc., PLZ Corp, McBride, Formula Corp, Skinlys, Covalence Laboratories, Fareva, Albea, Tropical Products and Sarvotham Care.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global personal care contract manufacturing market segmentation based on formulation, service, application and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of personal care contract manufacturing market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global personal care contract manufacturing market report would provide approximately 57 tables, 62 figures and 190 Pages.
Target Audience 2023
• Cosmetic Companies
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Formulation
3.2. Snippet by Service
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Advancements in production technology
4.1.1.2. Market entry of new cosmetic brands
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Increase in pricing pressures
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Formulation
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Formulation
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Formulation
7.2. Liquids*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Creams
7.4. Lotions
7.5. Oils
7.6. Gels
7.7. Others
8. By Service
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Service
8.2. R&D and Formulation*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Manufacturing
8.4. Packaging & Allied Services
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Skincare*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Haircare
9.4. Color Cosmetics
9.5. Fragrances & Deodorants
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Formulation
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Formulation
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Formulation
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Formulation
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Formulation
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. A.I.G. Technologies, Inc.*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Recent Developments
12.2. PLZ Corp
12.3. McBride
12.4. Formula Corp
12.5. Skinlys
12.6. Covalence Laboratories
12.7. Fareva
12.8. Albea
12.9. Tropical Products
12.10. Sarvotham Care
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/07/12 10:27

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