布おむつの世界市場 - 2023-2030Global Cloth Diapers Market - 2023-2030 市場概要 布おむつの世界市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は9.6%である。 布おむつは、天然繊維、合... もっと見る
サマリー市場概要布おむつの世界市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は9.6%である。 布おむつは、天然繊維、合成素材、またはその混合素材で作られた洗濯可能なおむつである。使用後に捨てられる紙おむつに代わるものとして、布おむつがある。布おむつは、マイクロファイバー、綿、竹、ウールなどで作られていることが多い。布おむつにはさまざまなスタイルがある。ピンを使うものもあれば、マジックテープやスナップで留めるものもある。また、吸収体を直接おむつに縫い付けることで、追加のライナーを必要としないオールインワンタイプの布おむつもある。子育てにかかる費用を最小限に抑えるため、親たちは経済的な綿のおむつ製品を好む。これらの商品は通常、肌に優しい素材と調整可能な防水機能を備えている。フラットタイプ、前開きタイプ、フィットタイプ、ポケットタイプなど、さまざまなデザインの選択肢がある。 市場ダイナミクス 使い捨てではない製品への需要の高まりが市場拡大の原動力 育児コストを削減するため、使い捨て衛生用品の代替品を使いたがる保護者の増加が、市場の成長を加速させている。欧州連合(EU)と太平洋地域の廃棄物管理団体であるPacWastePlusが2022年4月に共同で発表した「使い捨て紙おむつの代替品の評価」と題する報告書によると、赤ちゃんのトイレトレーニング期間中の現代の布製再利用紙おむつの平均コストは、使い捨て紙おむつの場合1,752米ドルであるのに対し、375米ドルに達している。 さらに、タンポン、紙おむつ、パッドなどの女性用衛生用品を使用することの重要性に対する女性の意識の高まりが、これらの品目に対する世界的な需要の増加を後押ししている。さらに、高齢者の失禁率が上昇しており、綿の布おむつの需要も増加している。欧州の政治・経済連合である欧州連合(EU)のデータによると、2021年には欧州の人口の5分の1以上が65歳以上となる。 製品消費率を支える紙おむつ供給への政府の取り組み。 紙おむつ不足を防ぐため、政府や非営利団体は必要量の綿製紙おむつを供給することに注力している。米国アイダホ州では2022年9月、非営利団体Idaho Diaper Bankによって65,000枚の幼児用紙おむつが配布された。このような団体の努力は、世界中で製品消費が拡大する一助となるだろう。さらに、中産階級の人口層が製品を入手しやすいことをより多くの人々が認識するようになり、世界市場は拡大している。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を復興させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。 セグメント分析 世界の布おむつ市場は、タイプ、用途、流通チャネル、地域によって区分される。 布おむつの世界市場ではオフライン部門が大きなシェアを占めている。 2022年には、オフライン部門が市場を支配し、総売上のXX%以上のシェアを占めた。製品リーチを拡大するため、主要メーカーは優先的な流通チャネルとしてこれらの店舗に集中している。小売業者は、これらの商品の利益率が高いことから、これらの商品を自社の製品ラインに組み込んでいる。様々なオフライン・チャネルを通じた製品販売の2つの主な原動力は、即時入手可能性と物理的検証である。 地理的分析 アジア太平洋地域が布おむつの世界市場で最も高いシェアを占める 予測期間中、アジア太平洋地域はXX%と最も速い速度で成長すると予想されている。製造業者は、インドネシア、インド、タイなどの国々の需要が高いと予想されるアジア太平洋地域に、より集中している。これらの国々では、富裕層の親が出現しているため、今後数年間でベビー用紙おむつの採用が増加すると予想される。環境への関心の高まりから、消費者は近年、環境に優しいベビーケア製品やウェルネス製品を好む傾向が強まっている。 競争状況 同市場の世界的な主要企業は以下の通り。Ontex Group、The Hain Celestial Group, Inc.、The Honest Company, Inc.、Essity AB、Unicharm Corporation、Johnson & Johnson、First Quality Enterprise、The Procter & Gamble Company (P&G)、Kimberly-Clark Corporation、Hengan International。 レポートを購入する理由 - 布おむつの世界市場をタイプ、用途、流通チャネル、地域別に可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。 - トレンドと共同開発を分析することで商機を見極める。 - 布おむつの市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと詳細な調査後の包括的な分析で構成されています。 - すべての主要企業の主要製品で構成されたエクセルで利用可能な製品マッピング。 世界の布おむつ市場レポートは、約53表、54図、195ページを提供します。 2023年のターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Application 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increasing demand for non-disposable products drives the market expansion 4.1.1.2. Governmental action to supply diapers to support product consumption rate. 4.1.1.3. XX 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Declining birth rates hampers the market expansion. 4.1.2.2. XX 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. XX 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Single Layer * 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Multi Layer 8. By Application 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 8.2. Adults * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Babies 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Offline * 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Online 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Ontex Group * 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. The Hain Celestial Group, Inc. 12.3. The Honest Company, Inc. 12.4. Essity AB 12.5. Unicharm Corporation 12.6. Johnson & Johnson 12.7. First Quality Enterprises 12.8. The Procter & Gamble Company (P&G) 12.9. Kimberly-Clark Corporation 12.10. Hengan International LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Application 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increasing demand for non-disposable products drives the market expansion 4.1.1.2. Governmental action to supply diapers to support product consumption rate. 4.1.1.3. XX 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Declining birth rates hampers the market expansion. 4.1.2.2. XX 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. XX 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Single Layer * 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Multi Layer 8. By Application 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 8.2. Adults * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Babies 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Offline * 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Online 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Ontex Group * 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. The Hain Celestial Group, Inc. 12.3. The Honest Company, Inc. 12.4. Essity AB 12.5. Unicharm Corporation 12.6. Johnson & Johnson 12.7. First Quality Enterprises 12.8. The Procter & Gamble Company (P&G) 12.9. Kimberly-Clark Corporation 12.10. Hengan International LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(非耐久財)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の消費者向け製品・サービス分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|